Move Dance Recenzje 

768
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I ordered exactly one leotard then got really concerned about shipping times since it looked like this package was going to be international, and there were no options for expedited shipping. The cust... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Had fantastic service for a recent festival costume order. Iris in the customer service team went above and beyond anything I could have expected to help me. She quite literally found a solution when... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

Der Kundenservice ist unterirdisch. Man bekommt niemanden erreicht. Im Chat wird man nicht verbunden. Wenn ich per Mail eine Rückmeldung bekomme, dann keine richtige Antwort auf mein Anliegen. Kaufe... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

Lieferzeiten sind einfach zu lang. und bei einer Retoure nochmal 3-4 Wochen auf die Rückzahlung warten zu müssen ist eine Frechheit. Kundenservice ist in dem Fall leider überhaupt nicht hilfreich und... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Rozrywka

Napisane przez firmę

Dance shoes & dancewear store for ballet, ballroom, salsa, latin, tango, tap, jazz and street dance - adults & children. UK & European delivery, with same day dispatch. Exclusive UK & EU stockist of Weissman costumes


Dane kontaktowe

3,7

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

768 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 98% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,7

Wszystkie recenzje

(768)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 193

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Great customer service and great…

Great customer service and great communication.

2 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hello Colin,

Thank you so much for your feedback! 😊
We’re delighted you enjoyed our customer service and communication. Your kind words mean a lot! ✨🩰

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

great and quick helpful service

great and quick helpful service. thank you sophie :)

2 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi there,

Thank you so much for your kind words! 😊
I’m glad Sophie could provide quick and helpful service. We really appreciate your feedback! ✨🩰

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Needed to cancel my point shoe order…

Needed to cancel my point shoe order due too delivery issues at gm. Was helped by sophie. Very kind and fast.

2 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi there,

Thank you for your feedback! 😊
I’m glad Sophie could assist you quickly and kindly with your order cancellation. We really appreciate your kind words! ✨🩰

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

My delivery was damaged in transit

My delivery was damaged in transit. It was sorted out and a replacement organised straight away. Thanks to Megan for her help.

30 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Kate

Thank you so much for your feedback! 😊
I’m glad Megan was able to help you quickly and that your replacement was organised smoothly. We’re happy everything was resolved! ✨🩰

Sophie
MOVE DANCE

Oceniono na 1 z 5

Go elsewhere !!

This company is incompetent, it has no customer service. After a week waiting for a next day delivery, they do not respond to multiple emails and messages - I feel they are a scam and doubt that I will get my money back.

For me and my experience - go elsewhere, in this day and age for any company that responds with an urgent complaint and situation with we will respond within 2 days and has not, after many attempts, is not a company fit to sell online and take peoples money !!

22 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Pauline,

Thank you for sharing your feedback. I’m very sorry for the frustration caused by the delay and the lack of response you experienced. I completely understand how disappointing it is when an order doesn’t arrive as expected, especially when you were relying on it for a specific date.

I’d like to clarify that we aim to respond to emails within around two working days, in the order they are received. Sometimes, multiple messages on the same enquiry can unintentionally delay our reply, and I apologise if this added to your frustration.

I can confirm that a full refund has been processed for your order. Depending on your bank, this should appear on your original payment method shortly.

Once again, I sincerely apologise for the inconvenience and for the negative experience this caused. We truly value our customers and are committed to learning from situations like this to improve our service.

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 4 z 5

Livraison rapide et conforme

Livraison rapide et conforme. Je suis toutefois en attente d’un remboursement suite à un retour et n’ai reçu aucune suite pour l’instant, je ne peux donc pas encore évaluer l’efficacité du service après-vente. En revanche, je remercie Sophie pour sa réactivité via le chat. J’attends désormais le suivi officiel concernant mon retour (remboursement en attente).

28 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Bonjour Vanessa,

Merci beaucoup pour votre retour ! 😊
Je suis ravie que Sophie ait pu vous aider rapidement via le chat. Je comprends votre attente concernant le remboursement et je vous assure que nous faisons le nécessaire pour traiter votre retour dans les plus brefs délais.
Merci pour votre patience et votre compréhension ! ✨🩰

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Simón

Simón, me ha ayudado en todo. Me ha dado respuesta y solución a mi problema. Muy contenta con su atención y servicio

27 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

¡Hola!

¡Muchas gracias por tu comentario! 😊
Me alegra saber que Simón pudo ayudarte y resolver tu problema. ¡Nos encanta que estés satisfecha con nuestro servicio! ✨🩰

Sophie
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

I ordered an item but

I ordered an item but, the wrong item was sent. I contacted customer services and spoke with Jennifer, who immediately contacted me and within a day, I received the correct item. Fantastic service from Jennifer.

23 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Nicola,

Thank you so much for your kind words! 😊
I’m delighted that Jennifer was able to resolve the issue quickly and that you received the correct item so fast. Your satisfaction is our priority! ✨🩰

Sophie
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Good customer service (Marion!)

Good customer service (Marion!), super friendly, super quick.

26 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Bonjour Annette,

Merci beaucoup pour votre retour ! 😊
Je suis ravie que mon service vous ait plu. Au plaisir de vous accueillir à nouveau sur MOVE DANCE ! ✨🩰

Sophie
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Les produits sont de bonne qualité et…

Les produits sont de bonne qualité et le SAV très sympa. Merci @Jennifer pour vos renseignements au sujet de la livraison de mon colis.

23 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hello Flo,

Merci pour votre avis ! 😊 Ravie que nos produits et notre service client, notamment Jennifer, aient été à la hauteur. ✨🩰

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 1 z 5

It is said that for EU orders The cost…

It is said that for EU orders the cost of the return service starts from 2,95€ depending on the Country you are returning from... It turned out that if you are from Finland they don't offer any subsidised returns mail services, the cost of returning unwanted items would be borne by customer. This was applied also even though they sent the wrong pair of shoes and in wrong size (33,5 instead of 36). Tried to ask how much they would be willing to subsidise the return cost in this case if I send unwanted items with the wrong pair, but the answer was that I can keep the wrong pair. It is nice to get refund for the wrong pair (should be on my credit card now), but what do I do with 33,5 heels.

22 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Eija,

I’m very sorry again for the mix-up with your order and the inconvenience this has caused.

As we discussed via email, the shoes we sent you were the incorrect size, and we understand that returning them from Finland would be costly. Because of this, we offered that you could keep the wrong pair at no charge, while still receiving a full refund for your original order.

Our goal is always to make things right, and we hope that the refund and the option to keep the incorrect shoes helped to resolve the situation as fairly as possible.

Thank you for your patience and for bringing this to our attention. We appreciate your feedback as it helps us improve our service.

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Très bonne communication avec Yolande

Très bonne communication avec Yolande. Je n'ai pas reçu ma commande faite le 5 janvier , elle a su répondre à mes questions, j'espère recevoir la commande rapidement, dans le cas contraire j espère que move dance fera un geste et le nécessaire

22 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Bonjour Andrea,

Nous sommes ravis que Yolande ait pu répondre à vos questions et vous accompagner. Nous comprenons votre attente concernant votre commande et faisons tout notre possible pour qu’elle vous parvienne rapidement.

N’hésitez pas à contacter directement notre service client si vous rencontrez le moindre souci.

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 1 z 5

J attend mes chaussures depuis presque…

J attend mes chaussures depuis presque un an évitez move dance

21 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Bonjour Jean-Pierre,
Nous sommes vraiment désolés d’apprendre que vous n’avez pas encore reçu vos chaussures. 😔
Ce n’est absolument pas l’expérience que nous souhaitons pour nos clients. Nous vous invitons à contacter directement notre service client afin que nous puissions vérifier votre commande et trouver une solution rapidement.

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Amazing costumer support

Yolanda was super helpful! She is patient whenever issue needs to be resolve.

20 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Tessa,

Thank you so much for your kind feedback! 😊
We’re delighted to hear that Yolande was able to assist and provide patient, helpful support. Your comments will be passed on to her.

We really appreciate you taking the time to share your experience. ✨🩰

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 3 z 5

Restituzione Body Palmi Resina - Reso n. MO001-1-4044185

Ho fatto un reso per un body il due dicembre 2025. Ho iniziato a sollecitare una volta che ho ricevuto la notifica che il pacco è stato consegnato ma non ho ancora ricevuto il rimborso. E' molto difficile comunicare con l'azienda: devi mandare una mail dal loro sito, sono veloci a comunicarti che hanno ricevuto la mail e che ti risponderanno. Ma poi la risposta tarda ad arrivare. Il 29/12/25 mi avevano detto di aspettare fino al 05/01/26. Ma non è arrivato nulla. Il 14/01/26 ho sollecitato nuovamente e non ho ancora ricevuto nessuna informazione. Sono molto delusa da questo trattamento.
Aggiornamento del 21/01/26: in piena onestà e obiettività della mia recensione, ho poi ricevuto il rimborso per il reso effettuato; e ringrazio l'azienda per questa correttezza migliorando la valutazione complessiva.

19 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Ciao Pam,

Grazie per il tuo feedback sincero e per aver aggiornato la recensione. Ci dispiace molto per i ritardi riscontrati con il reso e il rimborso, comprendiamo quanto possa essere stato frustrante. 😔
Siamo felici di sapere che il rimborso è stato infine elaborato e che la tua esperienza complessiva è migliorata. I tuoi commenti sono molto preziosi e ci aiutano a migliorare continuamente la comunicazione e i nostri processi.

Grazie ancora per la pazienza e per aver condiviso la tua esperienza.

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 2 z 5

Poor sizing advice and returns process

Wish I’d read reviews first! Similar to others followed advice on the website to order shoe size. Maybe it’s an issue with the Bloch label but as others have said the shoes that turned up were far too small. You can’t exchange, you have to return for refund and buy again, a great way to get you to pay more not honour the original price. 15 days after returning no refund. After using online chat to be fair Megan sorted a refund (hence 2 stars not minus score it should have been!) Wouldn’t recommend sorry, you need to honour prices and implement a prompt exchange process, clearly my experience mirrors that of others.

30 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Kerry

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. 😔
We appreciate your feedback regarding sizing and the exchange process, and we’re glad that Megan was able to assist and process your refund eventually. Your comments are very valuable and will be shared with our team as we continue to improve our service and processes.

Thank you for taking the time to share your experience, and we hope to provide a smoother experience in the future.

Sophie
MOVE DANCE

Oceniono na 1 z 5

Ewig lange Lieferzeiten und Rückerstattung

Habe zum ersten und letzen Mal dort bestellt. Mich hat die tolle Auswahl und die günstigen Preise gelockt, aber die Lieferung dauert EWIG und von der Rücksendung will ich gar nicht erst anfangen. Dadurch dass es keine Möglichkeit gibt auf Rechnung bezahlen ist es nochmal nerviger dass die Erstattung ebenso ewig dauert (bis heute nichts bekommen). Super langsam alles, im Jahre 2026 schon ein Hammer.

16 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Guten Tag

Es tut uns sehr leid zu hören, dass Ihre Erfahrung mit der Lieferung und Rücksendung nicht zufriedenstellend war. 😔
Wir verstehen, dass lange Lieferzeiten und Verzögerungen bei Rückerstattungen frustrierend sind. Bitte seien Sie versichert, dass wir stets bemüht sind, unsere Abläufe zu verbessern und Rückerstattungen so schnell wie möglich zu bearbeiten.

Wenn Sie möchten, können Sie sich direkt an unseren Kundenservice wenden, damit wir prüfen, wie wir die Angelegenheit noch klären können.

Marion
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Great and fast

Great and fast, friendly service!

16 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Stephanie,

We’re so happy to hear you had a positive experience! The team is thrilled to have helped. Thank you for sharing your kind feedback. 💖🩰

Sophie
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Simon was wonderful with my query

Simon was wonderful with my query! Thank you so much

16 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Nathalie,

Thank you for taking the time to leave a review! We’re so pleased Simon could help and that your delivery and return went smoothly. ✨🩰

Sophie
MOVE DANCE

Oceniono na 5 z 5

Great online support

I contacted Move Dancewear through their online chat and was able to quickly get help with an account query. Jennifer was really helpful and resolved my issue quickly.

16 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Move Dance

Odpowiedź od Move Dance

Hi Vicky,

We’re delighted to hear you had a positive experience! Thank you for sharing your kind feedback. 💖🩰

Sophie
MOVE DANCE

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej