Britsuperstore Recenzje 

2743
•
Wynik TrustScore: 2.5 na 5

2,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Ordered Deoderant Mitchum Bamboo, i recieved Mitchum Eucaplyptus. emails going back ward and forward they have blamed the labelling and me for the mistake and have refused a refund, i will be goin... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Horrible mailing system. The day the package was set to arrive to my apartment it just automatically returned to sender with the note that package was incorrectly marked. The company refused to refund... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Kan IKKE anbefales. I modsætning til andre online butikker, varerne er stadig afsendt fra UK. Så jeg fik en told regning lige så store som min udgift til de to æsker kager jeg havde købt. Varen anko... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I ordered kindamil ready to feed baby formula because it is not sold in the US. I placed my order on 8/20/26 and my order was delivered on 8/26/26 with no issues. Ordering was easy and everything was... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Supermarket

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

British food economical worldwide postage for your UK goods and health care products


Dane kontaktowe

2,3

Słaba

Wynik TrustScore: 2.5 na 5

3 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

2,3

Wszystkie recenzje

(2743)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 35

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

going to 2 months

Almost going to 2 months, I still have not received my package. There is no update on the tracking site. The customer service always tells me that they will get back to me after checking with bpost, which they never do. Its really terrible as I had ordered some eczema products, the e45 ones which are not found in Greece and unfortunately my skin only responds to those and none other. So I have had to go Almost 2 months with a terrible skin. Please can you help me get my parcel, just be honest and sincere with your customers. If you can't deliver, give people their money back so they can look for alternatives.

9 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you for your review. We have responded to your email you also sent us with the updates we have been emailing you with. It is a shame that due to courier delays we are given the 1 star review. We do take on board your comments and would advise you to take a look at your emails for updates.

UPDATE - We have emailed you regarding your order as customs has now cleared your order ready for delivery shortly.

Oceniono na 5 z 5

Excellent as usual !

Excellent as usual. I ve been ordering a few times now and everytime it s perfect! The range of products is huge and varied. The care and attention put into the order is great. Only thing, maybe the cost of shipping is a bit high, but still... it doesn't stop me from ordering! Customer service is top, very helpful and efficient, when /if there is an incident , they are very quick to answer, address and resolve the issue keeping you inform all the way through! So, I highly recommand that store !

8 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you so much for your review. We really appreciate your kind words and take on board shipping comments which we try and monitor the rates as best we can for our customers. We look forward to welcoming you back to Britstore in the future.

Oceniono na 1 z 5

Looks like i am not alone in this…after 50 days out the blue they suddenly refund me

If you can be bothered to read my experence please do. Suffice to say i had a very bad experience and will not be buying from this company again.

Looks like i am not alone in this pathetic site. Ordered some tea bags 4th Jan. Still waiting for delivery…7th Feb! I have tried to contact them numerous times….no response! No ffing response!
Tracking says ….Received at international processing center Tue 11 Jan, 13:13 CET
Okay so i assume its in a container somehwere but why dont they respond to my emails? I contacted DHL this side and they say go to seller.
In short first and last time i will shop here!

UPDATE…GOOD NEWS …THEY CONTACTED ME STRAIGHT AWAY HERE ON TRUST PILOT!! HOWEVER NO APOLOGY. THEY SAY CHECK SPAM BOX ….I DID NO MESSAGES. THEY SAY THEY HAVE REPLIED THEY HAVE NOT. MY EMAIL AND ADDRESS CORRECT. NEXT STEP PLEASE…ALL I ASK FOR IS NORMAL COMMUNICATION….WHERE IS MY ITEM.

Okay people are actually in touch with me now…
Latest info…
Customs cleared Thu 10 Feb, 07:38 CET Machelen Belgium

Latest drama…
Company says… “ Please see tracking which shows the item cleared customs in Belgium on 10.02 and is currently in transit to the destination”

Sunday 13th Feb. THIS IS NOT TRUE …YES IT CLEARED CUSTOMS IN BELGIUM BUT ITS STILL THERE ..NOT IN TRANSIT TO THE DESTINATION!!!

14th feb ….no change dhl not received it yet… VOLG DE ZENDING VAN BRITSTORE LTD
ZENDING NOG NIET ONTVANGEN OF VERWERKT

15th Feb …good news …they have contacted me again…however the item is still in Belgium. They say give them a call whilst they sort my email out… but international mobile calls cost money…this way is much more effective. They are tracking my item daily…so am I! Remember order placed 4th Jan its now 42 days later! Update later.
20th Feb update….no change since the 10th Feb. remember this item was ordered 4th Jan.
Customs cleared Thu 10 Feb, 07:38 CET Machelen Belgium
Still dont really know what the problem is?????

They said “This shipment will be in transit from Belgium to the Netherlands and should be delivered there by this week”. Well i am afraid ‘this week’ has come and gone!!!!

Monday 21st february …they told me to contact them if i had not received the item by the end of the week…well guess what i have not!! time to open ANOTHER investigation into this item. ORDER PURCHASED 48 days ago and still non the wiser!!!!!

Tuesday 22nd February….no change… “ Customs cleared Thu 10 Feb, 07:38 CET Machelen Belgium” 49 days ago i purchased this product. No feedback received from company on latest delay.

23rd February….completely out the blue i get an email from my bank saying… “Britstore refunded 36,58 GBP from your purchase on 5 January 2022.”

So i check the website of britstore - no meesage saying what they have done. No apology about non delivery. No explanation as to why my email was apparently not functioning. This sorry saga comes to an end. One of my worst online experiences i have had. You have been warned.

7 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Hi Tom. We have replied to you - please check your junk spam folder. We will reply also to the email sent this morning. We have responded to all emails you have sent and are investigating your order. As stated on our website it can take up to 30 days for an investigation. We have replied to all emails. Our sincere apologies if you have not received any - B Post have started their investigation and we will email the email address supplied to you once we have updates. We cannot reply on here due to data protection. You are also a registered customer with us - you can log into your account and if it is easier we will note on there any updates we have with the courier.

UPDATE: As you are not receiving our replies we wanted to update you as per the email we received from the courier this morning:
Good morning,

Please see tracking which shows the item cleared customs in Belgium on 10.02 and is currently in transit to the destination

We have emailed B Post asking them to update their tracking and have asked our IT department why our emails are not being received by yourself. We are always happy to help but what we will not tolerate is abusive emails. I am tracking your order daily. If you have received an order confirmation from us (which you probably did as you have the tracking information), our contact telephone number is on the invoice which you can always speak to us over the telephone.

UPDATE FROM B POST - Good Afternoon,

This shipment will be in transit from Belgium to the Netherlands and should be delivered there by this week.

The delay may be due to backlogs in Belgium as there were a number of shipments that were being held and are now being cleared.

If the shipment has not arrived in the Netherlands by the end of this week then please revert back to us and we will have to reopen an investigation on this shipment.

We apologise for the inconvenience caused to you and your customer.

Tom, we have refunded you the full amount as our poor member of staff could not tolerate the verbally abusive emails from you any longer which we really did not deserve. We have done nothing but apologise from start to finish and still received some appalling emails which as a company we did not deserve as the issues were with the courier which we tried in vain to resolve. This has now come to an end.

Oceniono na 1 z 5

Scam company.

I wanted some tins of Princes Chicken in White Sauce and ordered 50 tins. This is not perishable fresh meat or packs of meat but TINS with a use by date of over two and a half years time. I had to sign an agreement first. What was not mentioned by Mr Price until three months later is that Spanish customs permits NO MEAT IMPORTS AT ALL so the company took an order that they knew would be banned. emails I still have show he kept assuring me it was just customs delays and not because ALL MEAT IS BANNED. So the parcel I paid £163 for was never going to be allowed from the beginning and I get no money back but with the tins returned to them, BSS can now sell my food to someone else. That sounds crooked to me. You don't like a one star review? I don't like paying £163 for food I was never going to receive. And BSS do not refund any monies.

7 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Mr Hill - you were notified before your order was processed to accept or decline our terms and conditions as Customs may not accept MEAT. We do not control which parcels customs stop and which parcels customs do not check hence why we send terms and conditions outlining this which you accepted. We do not sell Fresh meat at all and we can only go with what Customs advise us to say to our customers. We are not a scam company and are disappointed that due to customs (which is out of our control) and your acceptance of the terms and conditions that we are called a scam company with a 1 star review.

Oceniono na 2 z 5

I gave up on this parcel. Brit Superstore didn't!

I ordered 3 kilos of tea eight weeks ago. The parcel disappeared about six weeks ago and I reported it to Brit Superstore, They said I should wait ten days while they waited for an answer from the carrier.
When the ten days were up Brit Superstore told me I might have to wait another month for their decision. They were very polite but seemed completely unfazed by the situation. but they eventually offered to replace the parcel. However, the parcel has finally turned up, just before the final deadline. Thanks Brit Superstore! I'm not sure if I want to thank B-Post. It took ages for the parcel to get from Britain via north-west Europe to Sweden.

6 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Hello, Thank you for your email - and for your new order which we received today. It is disappointing to see the review as it does state on our website it could take up to 30days for a parcel investigation to take place. You were also informed that we are monitoring this daily to try and hurry this along and we are doing our very best to resolve. We dispatched on time but the courier delay means Britstore receives the negative review which is a real shame. We are urgently chasing this today for you.

UPDATE - As per the email sent to you we have been advised that finally customs have cleared your parcel and it is on it's way to you.

We are happy to hear you have finally received your parcel. These delays have been completely unprecedented and nothing we have ever seen before. We are hoping this is and will be just a one off and once again sincerely apologise for the wait.

Oceniono na 1 z 5

Barely 1 star

Barely 1 star. I have been waiting in rural France for delivery which was ordered on January 13, shipped on January 15, received at the Int'l Processing Center on January 17....and now on February 5 no delivery and no other information posted oin tracking site. John Laabs

5 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Hello John. It is a shame to see this review as we would have chased B Post had we known of the parcel not reaching you yet. We dispatched on time and unfortunately due to the courier delays we get the 1 star review - it does state on our website it could take up to 17 working days for delivery and we are aware of a delay with the courier. If you could kindly email us we will look into it for you.

UPDATE - On February 10th tracking was updated to show customs have finally cleared your parcel and is on it's way to you

We are happy to see you have finally received your parcel. These delays have been completely unprecedented and nothing we have ever seen before. We are hoping this is and will be just a one off and once again sincerely apologise for the wait.

Oceniono na 4 z 5

I received my parcell in Singapore

I received my parcell in Singapore. I was really happy with the customer service but was a little bit scared because the track number didn't really update with bpost. But finally I've received my parcell without seeing the track number. Thank you so so much for your work!

4 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you for your review. We do state on our website B Post tracking is not always as up to date as we would like but so glad you have your parcel.

Oceniono na 5 z 5

Great to deal with ..

Great to deal with ... very professional

1 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you so much for your review. Really do appreciate it and we hope to welcome you back to Britstore in the near future

Oceniono na 5 z 5

Good experience

All good and in line with the order. Very careful packing to ensure nothing is damaged. Great contact with Customer Service. I recommend this company.

1 lutego 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you so much for this wonderful review. We really appreciate your patience and understanding with Brexit and Customs issues. Best Wishes

Oceniono na 4 z 5

Very good site experience

Very good site experience, customer service is great. But the shipment took a while to arrive.

31 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you so much for your review. We take on board all feedback and sincerely apologise for the delay the couriers took for your order to reach you. We hope to welcome you back to Britstore soon.

Oceniono na 5 z 5

This was my first time ordering from…

This was my first time ordering from this site good experience ! Stuff arrived so very fast from the day I
ordered all the way to North Carolina ..will order again very soon !
Cheers
Stella ..

31 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you so much for your lovely review. We look forward to welcoming you back to Britstore in the near future.

Oceniono na 1 z 5

I ordered a parcel worth 58 quid + VAT…

I ordered a parcel worth 58 quid + VAT to save myself the trouble at the customs, and the postage costing 18 quid, so in total around 90 quid, on 1 December. I am still waiting for it to arrive. I've emailed Richard Price, namely the Customer Service Officer who handles complaints several times requesting a refund, but he is very reluctant and keeps sending me Bpost reply about them still looking into what might have happened with the parcel and delivery (nearly two months after the order had been placed).

Good Afternoon,
We are continuing to monitor this investigation for you and are yet to reach an outcome.
As soon as we have one we will revert straight back to you.
Thank you for your patience.
Kind regards,
Client Services Agent
Landmark Global UK Limited

Checking tracking on both company's websites shows that the parcel hasn't left Heston MIDXX UK, so it is pretty clear that somebody has taken it and hasn't even reached France or Belgium.

I am miffed about the whole process and will now contact the local authorities to investigate the company for fraud. I believe we had all had enough of the online predators and scams. I will also contact Action Fraud so they can alert future customers.

I have ordered item from British Corner Shop before Brexit, but unfortunately, they still don't deliver to Slovenia. Just for comparison, the parcel got lost once when I ordered from them, and when I contacted them enquiring about the parcel after 20 days, they said forget about it and I received a full refund in two days.

28 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you for your review. We have emailed you a reply and are very sorry you feel our company is fraudulent. We are trying to do everything we can to resolve these delays which have been out of our control and will come to a resolution of course. Once again we sincerely apologise.

Oceniono na 1 z 5

shipping cost remains unchanged

Made 2 different orders. But every time they don't have something in stock. Of course, they return the money for this product, but the shipping cost remains unchanged.

24 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Hello Paul. We are personal shoppers and do not hold any stock and unfortunately the shipping cost is in bands. We apologise for the inconvenience caused.

Oceniono na 1 z 5

Absolutely terrible customer service

Honestly I’ve never used a service with such bad customer service. I ordered mince pies and Christmas puddings amongst other items on 12th December and they were dispatched on 16th December. Now on 20th January I am still waiting for my order. I have been in contact with Richard from Brit Superstore’s customer service on 7th, 9th, 12th, 17th and 20th January with limited response. Of the responses I have received, I have been told that this isn’t their problem and refusal of refund contrary to the Consumer Rights Act. To reiterate, I placed my order 38 days ago and have had no communication with the courier or customs which I didn’t expect anyway as I paid £36 of tax and customs charges in advance to secure a speedy delivery. 100% will not use again and I will not recommend to anyone else.

To add some further detail, I have spoken with customs in Denmark and been told that I cannot action anything and the responsibility remains with the retailer / courier for them to sort out. Subsequently I spoke with customer service at Brit Superstore who have reiterated that this isn’t their problem, “from tracking I can see that the package is with customs who are a law unto themselves and for all I know, you could already have the package” even thought they can see the tracking… Very confusing!

20 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Hello Adam. Unfortunately Customs will only interact with the receiver of the parcel however we have asked Parcelfor for advice and will get back to you as soon as we have this.

Oceniono na 5 z 5

I have just received my first order…

I have just received my first order from Britsuperstore after searching online for a place to order Maoam sweets. My search led me to them and when I saw what was available to order, I was thrilled. I didn't realize at first they were personal shoppers but they took such care with my order and everything was packaged beautifully when I received it. I was able to get biscuits, OXO bouillon cubes and all the sweets I wanted! The delivery to the U.S. was very fast, and I really could not be happier with my order. I can't wait to order again!

19 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you for the great review Laurie and we look forward to your future orders!

Oceniono na 5 z 5

I have been ordering baby food and…

I have been ordering baby food and formula which is not available in the USA for our granddaughter. We just received our third order. I placed the order Tuesday, the order shipped out on Thursday and the order arrived on the following Monday. It only took 5 days to arrive in Dallas, TX.

18 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

That's great news! Thank you for the 5 stars!

Oceniono na 5 z 5

Impressive ........

Most impressed with selection of products and the whole experience. Quick delivery to Hong Kong and I will be a repeat customer when I run out of the goodies delivered earlier today

Thanks !

13 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you Bob! We look forward to your future orders.

Oceniono na 5 z 5

The Ex-Pat's Go-To Online Supermarket!!

Britsuperstore is my go-to online shopping point for all my ex-pat-related goodies and necessities, and the ordered items arrive wonderfully in a timely manner, and so well-packed. In over 9 years of happy shopping with BSS, I think I have had a breakage on only 2 or perhaps 3 occasions, and that was due to rough handling by the courier, with immediate refund or replacement from BSS. On occasion I have had to contact Customer Services regarding slow delivery by the courier, and invariably my delayed parcel and I are reunited. Keep up the great work!

8 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you for the great review Glen, much appreciated.

Oceniono na 5 z 5

Absolutely great service

Absolutely great service, rapid service UK side (and I ordered just a few days after Christmas), slightly slow arriving once it got to France, however that is purely a problem with La Poste, nothing to do with the company. My order was correct, with absolutely impeccable packaging. I will definitely be offering from this company again, thank you so much!

7 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you for the 5 Stars Charlotte!

Oceniono na 3 z 5

Great products, astronomic postage

Great products, great choice and good service, but they completely take the p*ss with postage rates. I bought up to the max weight on the lowest postage rate and 61% of the total cost was postage. I'm sure it gets more economic the more you buy but it's a perverse logic - keeping spending more and more to reduce the overall proportion that goes on postage. And seriously, who wants to spend GBP65 on postage? I guess they know you're ordering because you can't get it elsewhere. Hard to justify more than one order a year.

6 stycznia 2022
Opinia niezależna
Logo Britsuperstore

Odpowiedź od Britsuperstore

Thank you for your review. We do offer different courier services to suit budget outlined on our 'International Shipping' page on our website. We are sorry you feel disappointed with the shipping side of your experience with us. We do hope to welcome you back to Britstore in the near future.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej