SoloCigars Recenzje 347

Wynik TrustScore: 4 na 5

4,1

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

Order came in quickly, cigars in good condition. So far smoked one cigar and it was very nice, maybe a touch dry but still a good smoke.

Oceniono na 5 z 5

Είμαι πολύ χαρούμενος από την συνεργασία μου με την SoloCigars! Είναι μια σοβαρή και αξιόπιστη εταιρεία , με πολύ καλό service , με ένα έμπειρο και πολύ φιλικό προσωπικό! Είμαι χαρούμενος που συναλ... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Box of 10 Behike 54 cigars were so dry that 4 out of the 10 cracked in my humidor. The other 6 did rehydrate without issue. This is the first time it's happened out of ~10 orders. Unfortunately,... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Natalie Villamonte has been fantastic. She helped solved many issues. She acted professionally and was very patient with me. Excellent service. However your Cigar GroupSupport Team kept sending em... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z cygarami

Napisane przez firmę

SoloCigars is an Authorized Duty-Free Retailer of Habanos since 2003. Cuban cigars for sale online such as Cohiba, Montecristo, Partagas, Hoyo De Monterrey.


Dane kontaktowe

4,1

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

347 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

No feedback

No feedback, no communication, no help so far. Just general answers.

22 września 2021
Logo SoloCigars

Odpowiedź od SoloCigars

Greetings Mr. Kelminskas
I hope you are having a great day,



We sincerely apologize for the inconvenience. We work to improve our service.


Checking our records regarding your order # SC56181. We noticed that there was a complaint about the cigars stuck in customs. In fact, the corresponding department followed up on his case, sending him the cigars again, as a final resolution.



During this process, we share several emails with you, informing you step by step of the progress of the case and we have records of your responses in our files.



We would love to have you back with us.



I hope this information will be useful. It was a pleasure to serve.



Isnela Solis

Oceniono na 5 z 5

Solid Retailer

Great prices, fast shipping and true Cuban cigars can be found here. It's always the fist online site I check.

21 września 2021
Oceniono na 1 z 5

Cigars are not authentic

Cigars are not authentic. I won’t be buying from Solo Cigars again.

8 września 2021
Logo SoloCigars

Odpowiedź od SoloCigars

Greetings Mr. Mylonas
I hope you are having a great day,



We sincerely apologize for the inconvenience. We work to improve our service.


To address your concern, I would like to clarify that all the cigars that our company sells are 100% authentic, we have sold them in tax-free markets in Europe for many years, passing all international regulations, complying with tobacco laws.



All boxes come with a unique barcode that you can use to verify the authenticity on the official website of Habanos S.A., www.habanos.com. We recommend that all customers apply this process to confirm the authenticity of the product upon receipt.



We would have loved to help you through this process and verify the authenticity of the cigars yourself.




I hope this information will be useful. It was a pleasure serving.



Isnela Solis

Oceniono na 1 z 5

Dear Sir

Dear Sir,
finally , I just received the cigar box but unfortunately more than
5 Cigars totally damaged.
I am sending you a picture of the damaged cigars.

29 sierpnia 2021
Logo SoloCigars

Odpowiedź od SoloCigars

Greetings Mr. Maalouf
I hope you are having a great day,




Thank you for taking the time to share such a detailed overview of your experience.



In relation to your request # SC56044, we verify that we try to assist you in all possible ways, requesting explicit documentation of the state of the cigars, but we received a response from you.



We would have loved to receive your response at the appropriate time and solve the problem.







We look forward to welcoming you back to give you the memorable experience you deserve.





Isnela Solis

Oceniono na 1 z 5

NO STARS !!!!!

NO STARS !!!!!
I ordered2 boxes of cigars Montecristo Open Eagle and

No STARS..!!!! I ordered Montecristo Open Eagle and Hoya de Monterey La Hoya de San Juan #SC56066 for $541 on July 13th. I was told the order was lost and they didn't have the cigars in stock. THIS IS VERY DISAPPOINTING
SINCE I HAVE A GATHERING OF 20 MEN THAT I WAS TO SUPPLY WITH YOUR CIGARS. You have put me in a VERY BAD situation since I now have to find another supplier , on EXTREMELY SHORT NOTICE!!!!

hoya de Monterey

26 sierpnia 2021
Logo SoloCigars

Odpowiedź od SoloCigars

Greetings Mr. Melikian
I hope you are having a great day,




Thank you for taking the time to share such a detailed overview of your experience.


We apologize for all inconvenience. Regarding your order # SC56066, we verified that it was withheld by customs and we offered you a reshipment of the cigars, as a resolution of the problem.


Unfortunately, due to a global shortage of cigars, we were unable to ship the original cigars to you, so we offer you the option of replacing them with other products with a higher amount set.


As an alternative option, you asked us for a refund, which was made on 01/09/2021.




We look forward to welcoming you back to give you the memorable experience you deserve.





Isnela Solis

Oceniono na 4 z 5

Délais trop lent !....

Dans l'ensemble les produits sont correct, mais ma dernière commande ne m'a toujours pas été livrée !?....
Délais de livraison trop lent !......
Cordialement. Roger.

16 sierpnia 2021
Oceniono na 1 z 5

Customer service was great

Customer service was great. The cigars are fake Cubans. Different sizes on the Bolivar and labels don't look real at all. Montecristo No 2 had a label upside down. Highly doubt these are real Cubans

13 lipca 2021
Logo SoloCigars

Odpowiedź od SoloCigars

Greetings Mr. Gatewood
I hope you are having a great day,




Thank you for taking the time to share such a detailed overview of your experience.



We are sorry to hear that we have not met your expectations. To address your concern, I would like to clarify that all the cigars that our company sells are 100% authentic, we have sold them in tax-free markets in Europe for many years, passing all international regulations, complying with tobacco laws.



All boxes come with a unique barcode that you can use to verify authenticity on the official website of Habanos S.A., www.habanos.com. We recommend that you go through this process to confirm the authenticity of your product upon receipt.



We would have loved to guide you through this process.




We look forward to welcoming you back to give you the memorable experience you deserve.





Isnela Solis

Oceniono na 1 z 5

The response is quick and the cigars…

The response is quick and the cigars are in good condition.

23 czerwca 2021
Logo SoloCigars

Odpowiedź od SoloCigars

Greetings Mr. Oshima
I hope you are having an excellent day,




Thank you for taking the time to share such a detailed overview of your experience.


We look forward to welcoming you back to provide you with a memorable experience, as always.





Isnela Solís

Oceniono na 3 z 5

The packing from Hungrey shipment is…

The packing from Hungrey shipment is not up to standard!

9 czerwca 2021
Logo SoloCigars

Odpowiedź od SoloCigars

Dear Mr. Wong,
Thank you for your feedback.

We would like to address all of your concerns. Please feel free to send us an email at info@solocigars.com.

We are always at your service!

Kind Regards,
Carolina Arcoa

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej