Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Listing items as cotton and then they're tagged as polyester and elastine, plus don't actually look like the image online. Standard Scam website methinks. Classic "please take 20% refund and not r... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

In March I ordered two mystery boxes from Scarlet Darkness. I received one and continue to get a run around on if I will ever get the second or my money back for it. Their customer service is atrociou... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

I absolutely LOVE the clothing that Scarlet Darkness carries, beautiful colors and fabrics. A couple of things I have noticed....yes monitors make colors look different, but the pink is either a peac... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

I've always enjoyed my purchases from this company in the past. I've noticed that stuff is coming straight from China more recently. So far, I haven't had any issues. I've scored some good gear for Pi... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z odzieżą damską
  2. Sklep z odzieżą męską
  3. Sklep z odzieżą dla puszystych
  4. Sklep z odzieżą vintage

Napisane przez firmę

Inspired by western classical aesthetics, Scarlet Darkness is dedicated to providing customers who pursue personality and classical culture with unique clothing and accessories.


Dane kontaktowe

3,0

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

175 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 21% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Terrible customer service!

Terrible customer service!! They are not prompt in their replies and they also lie on their website. The dress they sent me has a giant whole in the seam. I sent pictures and they are still trying to get me to cover the cost of shipping to China. Their website states they will cover shipping if the item is damaged. DO NOT buy from this company.

6 lipca 2024
Opinia niezależna
Logo Scarletdarkness

Odpowiedź od Scarletdarkness

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced. We take full responsibility for the mistake and deeply regret the oversight.

We want to assure you that we will issue a full refund for the damaged item. Because you did not mention that the clothes were damaged in your return letter, so we make the mistake about the reply. Please allow us to rectify this situation promptly.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your patience as we resolve this matter.

Best regards,

Oceniono na 5 z 5

quick, stunning, comfortable

Gorgeous clothing! Package tracking was a bit confusing but I figured it out and my package arrived 9 days after I placed the order. I'm absolutely in love with my dress and will be ordering again. Definitely recommend!

8 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

5/5 quality and service

The customer service that I have received thus far has been amazing! My order is coming in multiple packages, but the shirt and corset I ordered came in and are amazing quality! I can’t wait to wear them to the ren faire this year!

3 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

The site is lying

The site claims free returns, which is part of why I ordered. After receiving the dress it does not match the sizing table at all, so the dress is too big. I wanted to make a return and am now told I have to pay for the return. I searched the site to find anything about paying for your return, it only says free returns and nothing else. Apart from that I now have to send the dress back to china, while they have wear houses in Germany and France which are way closer to me and would also cost me less return costs.

3 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

The times they list on their website…

The times they list on their website are inaccurate. Processing time is said to be 1-3 days, but it’s now been 7 with processing not even started. Wouldn’t recommend trusting them.

14 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Scarletdarkness

Odpowiedź od Scarletdarkness

Hello,

We sincerely apologize for any inconvenience caused. We understand that there may be a delay in updating the information regarding your order. In order to assist you further, could you please provide us with your order number? Once we have this information, we will promptly check the status of your order and provide you with an update.

We appreciate your understanding and patience in this matter, and we are committed to ensuring that your order is processed and delivered to you as soon as possible.

Thank you for your cooperation, and we look forward to resolving this issue for you.

Best regards,

Oceniono na 1 z 5

DO NOT USE unless you want to lose your money

Would give a zero if I was able. Ordered 4 items in April. Received three items toward the end of May. Was then told there was an issue and my fourth item would be sent separately. One item was too small. When I contacted them to request a return, I was first told my fourth item was now out of store so needed to choose something else, and my item for return - I need to pay for postage to China! The website states free returns and exchange yet all I’m told is - give the item to someone else or it. So I’m out of pocket because the company won’t fulfil their promise and I’m still waiting for an item. This company is a joke. I thought the company was in the states as all prices are in Dollars. They are in China. Do not use this company! I will be taking this further to the Ombudsman.

20 maja 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I'd give them zero stars if I could

I'd give them zero stars if I could. It's been months now and little to no response from the company. My order has never been fulfilled. Absolutely do not waste your money here, you'll never see the purchase.

3 czerwca 2024
Opinia niezależna
Logo Scarletdarkness

Odpowiedź od Scarletdarkness

Dear Melissa,

I'm truly sorry to hear about the inconvenience you've experienced with your order. Your feedback is extremely important to us, and I want to assure you that we take these matters very seriously.

I completely understand your disappointment with the lack of response and the unfulfilled order. This falls far below the level of service we strive to provide, and I want to extend my sincerest apologies for the negative experience you've had.

I would like to personally address this issue and ensure that we rectify the situation for you as soon as possible. Please provide me with your order details, and I will personally oversee the resolution of this matter.

Your satisfaction is our top priority, and I hope to have the opportunity to regain your trust in our company.

Thank you for bringing this to our attention, and I look forward to assisting you with resolving this issue.

Warm regards,

Oceniono na 1 z 5

took months to get my order, customer service is lacking

i ordered about 6 different pieces, intending to try them on and figure out what worked for a specific event i was attending, then return whatever didn’t fit or work. the items arrived one by one over the span of about 3 months. customer service was not helpful when i tried to contact them. now they won’t let me return anything and have stopped replying to me.

26 maja 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Ordered to Germany

I ordered 4 things (three 50% off sale category) on March 31st and a package with all 4 products arrived on April 24th. I was worried in the meantime because online the order status said "fulfilled", even though I didn't even get a shipment notification. So I messaged support and they sent me a tracking number and link. The Link said it was already delivered but when I checked it was a different tracking number and when I typed mine on the shipping website I got the right details. So if that happens to you too, check if the tracking number is accurate or if the link leads to another order.
I saw that they have warehouses in Germany/Europe too but the package came directly from china. I did not need to pay any extra costs (keine Auslagepauschale, Zoll etc.) which is very good.
The clothes fitted well even though I was between two sizes (s and M, got breast measures for S but waist for end of S, but because I'm sensitive to pressure in my stomache area it's more of a M). I checked the measurements very thoroughfully and would recommend that to everyone. For some things I went with S, others like belts with M. The dress smelled a bit chemically but that went away completely with the first washing. I really love that the dress has pockets! The blouse was very wrinkly and I hope to find a way to get that out of it.
I don't have to send anything back so I don't know if and how that would work and if there would be problems. I think sale items can't be given back anyways, so consider that while buying.
I'd only wish for a more accurate shipment status in the profile or mails. If it would all show up correctly, I think it would be easier to not be nervous. And it's annoying that only one coupon at a time works.
My personal experience/result was good though and I'm very happy with my products and their quality. I got help from support when I asked for it and there were no hidden costs. If you are unsure because of sizes and how exchange works, you could also try to buy their products from Amazon to get a feeling for the sizing and have more security. Because I think the products are really pretty and worth a try :)

24 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Decent if you can get it to show up

Honestly the dresses I got were amazing. That being said I had to constantly check in to get anything to ship. I still haven't received some of my order and it's been 2 months now. I have a tracking number that says it doesn't exist. Don't waste the money cause they are not worth the fight.

5 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Do not buy from them

EDIT: They saw this review and offered me a partial 20% refund of the $52 item to delete it...wow. Not worth it. Letting other possible customers know their poor service is worth more than $10. I ended up keeping the item because shipping it back to China would have cost more or just as much as the item itself, so buying from this company is a lose/lose all around if you end up needing something returned. Plus, the last item of my order finally arrived 8 weeks later. They gave me the same bs excuse they gave other people. They said it was out of stock and I could choose something else from their website and let them know the item number and size I wanted or could wait for item to be back in stock. Well 1) if that was true, why wait until I ask about it two months later to let me know this? Horrible policy. And 2) that wasn't even true as the item showed up a few days later. I don't think their customer service team knows what is happening and it sets them up for disaster. *End of edit*

Do not buy from them. Shipping took almost two months and the measurements on the website are inaccurate. The return policy and customer service are the worst I've ever dealt with, it took them over a week to respond to emails or messages and when they did, the return policy was so complicated and costly, and they gave such a short window of opportunity to ship it, only three days from receiving the email otherwise they wouldn't accept it. Now I'm out over $50 and all they offered me in return was a measly 12% off my next order ...avoid!

5 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Sehr zufrieden

Ich habe 4 Kleidungsstücke bestellt, als Lieferzeit waren 7-20 Tage angegeben, nach 15 Tagen war das Päkchen da. Die Sendungsverfolgung war allerdings nicht möglich und eine Versandbestätigung gab es auch nicht. Es war so platzsparend verpackt, das ich dachte das kann unmöglich gut sein. Aber die Qualität ist wirklich toll, der Stoff ist ganz leicht, perfekt für den Sommer. Farben und Größen waren ebenfalls wie angegeben. Ich bin sehr glücklich damit und würde jederzeit wieder bestellen

15 marca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Scarlet Darkness is Great

I've been ordering from Scarlet Darkness regularly for a couple of years now and they are one of my favourite clothing companies. The items I've received from them have been very high quality, especially for the price, and I've never had any issues with not receiving the items I've ordered.

7 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Don't bother

Yeah, I quickly watched youtube and tiktok (paid) reviews but I should have read comments here. Just like everybody, my order was never sent, I contacted them by mail and got an answer much later telling me I could switch articles because it was actually out of stock. I am not satisfied with this solution and have been waiting for a refund... for weeks. They won't answer emails. I'll have to contact my bank to dispute the charges. Thanks for nothing

26 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Scarletdarkness

Odpowiedź od Scarletdarkness

We are very sorry for the late reply. Because our team is on vacation this month, the reply is delayed. We are already working hard to process this order for you. Please check the email reply. We are very sorry for the inconvenience caused to you.

Oceniono na 1 z 5

AVOID AT ALL COST

It's been over two weeks since I ordered, my order still haven't shipped. I messaged with the email, Instagram and Facebook, no answer. Good luck cancelling your order if no one messages you back. I'd have to dispute the charge with my credit card company. DON'T ORDER.

15 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Scarletdarkness

Odpowiedź od Scarletdarkness

Dear Sandra,

Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused. I would like to explain the situation and offer further assistance.

Our team was on a scheduled vacation last week, resulting in an unexpected delay in addressing customer inquiries. We deeply regret any frustration or inconvenience caused by this situation.

Rest assured that your satisfaction is our top priority, and we are committed to rectifying this situation promptly. We value your business and want to ensure that you have the best experience with our company. Again, I sincerely apologize for any inconvenience this matter may have caused you.

Thank you for your understanding and patience in this matter. We look forward to hearing from you soon and to the opportunity to restore your faith in our commitment to exceptional customer service.

Warm regards,

Oceniono na 1 z 5

Bad...just don't think about buying

They don't answer emails, says that items are out of stock even when website says in stock, I tried to cancel my whole order when they said if I wanted to switch items that was out of stock. But only got refunded the items that where out of stock and they said they already shipped out the other ones, but I never got a shipping notification or tracking info and I've tried to email them several times.

14 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I ordered my dress two weeks ago and…

I ordered my dress two weeks ago and got express shipping. The said it would be 5-10 days (not business, just days). It still hasn’t arrived and I sent them an email telling them that it was urgently needed but they just didn’t respond.

Edit: I just want to clarify that my issue is not so much with your emailing system so much as the fact that my order still has not even been shipped and it has been two weeks since I ordered.

23 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Scarletdarkness

Odpowiedź od Scarletdarkness

Dear Shahaf,

Thank you for reaching out to us regarding your recent dress order. I apologize for any inconvenience caused by the delay in receiving your package and for the lack of response from our end. Upon further investigation, I discovered that some emails might be mistakenly recognized as advertising mailboxes by the mailbox system, causing them to be ignored.

Rest assured, I will do everything in my power to rectify this situation and ensure that you receive your dress as soon as possible.

Again, I sincerely apologize for any inconvenience caused. Your satisfaction is of great importance to us, and we are committed to resolving this matter promptly. I appreciate your patience and cooperation.

Looking forward to your response.

Best regards,

Oceniono na 1 z 5

Purer Betrug! Finger weg!

Nach meiner Bestellung die innerhalb von 2 Wochen geliefert sein sollte, habe ich anderthalb Wochen keine Info bekommen. Nun habe ich eine Mail bekommen, dass die Hälfte meiner Bestellung gar nicht verfügbar ist! Ich solle doch bitte eine andere Farbe oder ein anderes Produkt auswählen. Sie schrieben nichts von der Option, die Bestellung oder die Produkte stornieren zu lassen. Ich habe nun drum gebeten, die gesamte Bestellung stornieren zu lassen und hoffe, dass das reibungslos klappt. Zum Glück habe ich über Paypal bezahlt!

Edit: Ich musste den Paypal Käuferschutz einschalten, da ich den vollen Betrag bezahlen soll, obwohl die Hälfte nicht verfügbar ist und meine Anfrage der Stornierung vor Versand (!) einfach ignoriert worden ist! Finger weg! Purer Betrug!

31 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Scarletdarkness

Odpowiedź od Scarletdarkness

Dear Jenny,

Thank you for reaching out to us regarding your recent order. We understand your frustration and would like to address your concerns.

Due to recent inventory changes, the product you ordered became out of stock shortly after your purchase. We sincerely apologize for any confusion caused.

To resolve this issue, we would like to offer you a refund for the out-of-stock product. Alternatively, we can provide you with the option to select a different color or a substitute product from our inventory. We apologize for not explicitly mentioning the cancellation option in our previous communication.

Once again, we apologize for any inconvenience caused and thank you for bringing this to our attention.

Best regards,

Oceniono na 1 z 5

The sizing is very misleading and…

The sizing is very misleading and completely inaccurate to UK sizes, please be sure to double check the CM measurements if you order and not the US/UK sizes. When I tried to return and told them the sizing is misleading, they did not even respond to that point. They suggested an exchange and offered a "US$10 or a 12% discount code as a way to make up for this" and they do not cover return shipping anyway. The quality is really bad too, really thin cheap material. Overall just a really disappointing experience, steer clear!

12 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Scarletdarkness

Odpowiedź od Scarletdarkness

Dear Customer,

We apologize for any confusion or inconvenience this may have caused you.

We understand your frustration and take your feedback seriously. We have marked the measurement units on the size chart to make it easier for our customers to select the correct size.

We appreciate your feedback and apologize for any lapses in communication. Our intention was to offer a discount as a gesture of goodwill, but we understand that this may not have been satisfactory for you.

Regarding the quality of the product, we apologize if you found it unsatisfactory. We continuously work on improving our materials and take your feedback into consideration.

We understand that your overall experience has been disappointing, and we sincerely apologize for any inconvenience caused. We value you as a customer, and it is never our intention to disappoint our customers. We appreciate your feedback and will use it to improve our processes moving forward.

If you have any further concerns or questions, please do not hesitate to let us know. We are here to assist you.

Best regards,

Oceniono na 5 z 5

delighted

I have made two orders now from Scarlet Darkness and will summarize my experience...
Pros - the clothing seems very well made, the fabric is light but opaque (nice that it is light, given the amount of layering), the accessories are pretty, the items are as pictured, all my requests for support were answered quickly, and they were always polite
Cons - for both orders, they had to notify me that for some of the items, the colours I wanted in my (admittedly larger) size were not available, so their website isn't necessarily accurate re stock...To their credit, communication was quick and they gave me options for changing to a different colour (which is what I chose), or ordering something else of equal value. The only other con was related to the same issue - although I received tracking numbers for my original orders without having to ask, I did have to ask about the tracking numbers for the substitutions.
Other Notes : I was not in a rush, but be aware shipping can take some time (my advise, plan well in advance, the items are worth the wait). As well, one of my orders was a mystery box - absolutely delightful - it's like getting a surprise present in the mail, the items were lovely.
Overall summary - I was truly pleased with the products, and aside from letting you know of the potential for stock/size hiccups, I do recommend them :-)

3 stycznia 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej