ROKR Recenzje 

125
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 4 z 5

Puzzle molto belli e con incastri ottimi. Sui modelli che utilizzano il nastro trasportatore adrebbe migliorato l'aggancio di quest'ultimo. Infatti spesso si sgancia compromettendo l'intero utiliz... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

The level of detail is mind-blowing. Although fragile, the whole experience feels premium with a high-end quality and details you don't expect. The nostalgic feeling and looks are heartwarming. Furt... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

I have finished my 10th model and have enjoyed every one even when I’ve broke apart as an email to yourselves is always followed with a polite and speedy response. I’m currently retired so it’s a... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

The ROKR Coffee Dream Factory was a fun build. Shipping did take a while tho. ROKR has a good reputation for building colorful 3-D wood kits that are very entertaining with many moving parts, LED ligh... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z zabawkami
  2. również w kategorii:
  3. Producent zabawek
  4. Rękodzieło

Napisane przez firmę

ROKR, a sub-brand of ROBOTIME, is a leading brand in mechanical model kits. Founded in 2017, ROKR brings STEAM principles into building kits that are visually striking and intellectually rewarding. Guided by its motto “To Assemble, To Explore,” ROKR transforms complex ideas into an immersive hands-on experience, offering curious minds a rewarding and relaxing way to build, think, and explore.


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

125 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 66% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,2

Wszystkie recenzje

(125)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 80

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Good quality

Good quality, easy to track and fast shipping.

3 stycznia 2025
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you very much for your compliments, we will continue to provide better quality products and services.

Oceniono na 4 z 5

Great kits..

Great kits... well made.. fun builds

5 lutego 2025
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you very much for your compliments, we will continue to provide better quality products and services.

Oceniono na 5 z 5

Great international Service

Although I was a little hesitant about ordering from abroad, the communication could have been a little better, the product arrived ok and the puzzle was a delight to put together and the end result was really great to look at

6 lutego 2025
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you very much for your compliments, we will continue to provide better quality products and services.

Oceniono na 5 z 5

I love doing the models

I love doing the models, a bit taxing at times but really well made bit of kit. They make great presents after you have made them. Mainly the reply is “ you’ve made that” wow. Put together yes, but great enjoyment to see their faces. So if you like kits/ models you assemble with a little difficulty these are for you.

12 marca 2025
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you very much for your compliments, we will continue to provide better quality products and services.

Oceniono na 5 z 5

Quality product

I was positively surprised by the quality of this product. It is a complex build with lots of pieces, and yet virtually everything worked smoothly. The instructions were often clear and anticipated potential mistakes one would make.
I was afraid of the possible low quality of individual pieces, but that was really not the case. Plastics were sturdy and flexible enough in all places.
It became a shelf piece in my office, and kids enjoy playing with it every so often.

9 lutego 2025
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you very much for your compliments, we will continue to provide better quality products and services.

Oceniono na 5 z 5

Great product

Great product, good instructions, easy to deal with

12 marca 2025
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you very much for your compliments, we will continue to provide better quality products and services.

Oceniono na 5 z 5

Very pleased with the stag beetle…

Very pleased with the stag beetle model, not too hard to build, but works well

12 marca 2025
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you very much for your compliments, we will continue to provide better quality products and services.

Oceniono na 1 z 5

Roko This company is a Facebook allowed…

This company is a Facebook allowed scam! Ordered two charged but nothing ever came and they keep sending bull notices it was delivered. SCAM period

24 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Due to the uncontrollability of international shipping, shipping time may be affected. We are so sorry for the inconvenience. Our customer service has send you a response regarding to your case. Please check your email :)

Oceniono na 1 z 5

Took my money but never received anything.

Took my money, sent a tracking number that updates once a month and only to tell me they have processed the information, never updated ever since. Rokr came back telling me my shipping information is wrong. I double checked but it is correct. How do i know? Ive been using this address for the past 10 years to buy and ship my items from various countries and online shops.

They asked if i wanted a refund or have my items resent. I had it resent because these were gifts i had to give. so they confirmed my address this time. this was on 20th Jan. Its already 6th Feb and my items are still not shipped. The same reason is given, low inventory. BY THE WAY, i placed my order on 1st Dec 2024 and its still currently on going and they have stopped responding to emails.

I suggest do not order from this website. They select what reviews go on their websites and obviously only pick the good ones.

AVOID THIS WEBSITE!

I have also posted on reddit which includes the full email conversation and details everything. Since this website is clearly not being transparent, I'll share everything so that EVERYONE is aware.

Reddit name: Rokrpuzzles
Post originator: itsntcharlie
Post title: 3 months of waiting, items never arrived.

6 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Due to the uncontrollability of international shipping, shipping time may be affected. We are so sorry for the inconvenience. Our customer service has send you a response regarding to your case. Please check your email :)

Oceniono na 1 z 5

Immediately charged to card, never shipped

Bought a 3D model and it was indicated that should be shipped in 1-2 days. It’s been over 15 days, never shipped and tried many times contact their customer service, but no answers. I see below reviews where they place an answer indicating to “contact our customer service” and don’t know if it’s a joke, since they don’t reply.
But one thing is quick and effective: card was charged seconds after order placement!

Post edited: their answering bot for these Trustpilot reviews is so bad, that posted below message without never sending me any email as mentioned.

18 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Due to the uncontrollability of international shipping, shipping time may be affected. We are so sorry for the inconvenience. Our customer service has send you a response regarding to your case. Please check your email :)

Oceniono na 1 z 5

AK47

Not only is assembly for the AK47 harder than it needs to be, the large spring for the shot action doesn’t cause enough force to release the rubberband.

20 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Hi! Thank you for your review. We apologize the product is not running well and we can assist you further. Please contact our Customer Service Team at service@robotime.com with details. We are happy to find a solution for you!

Oceniono na 1 z 5

Do Not Buy ROKR

Do Not Buy ROKR. Order place, no product sent. Thieves!
I placed my order for two puzzles in November 2024. The day I placed my order the money came off of my credit card. I received no confirmation of my order for 3 days. After 30 days they sent me a useless tracking number that says the label has been created but the shipper (UPS) has not received the package yet. What a load of baloney! As of today it has been almost 60 days. The tracking still reports that the package has not been received. I am resigned to the fact that this company is bogus and has stolen my money. Very disappointed. Reporting them to BBB and every other agency I can find.

17 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Due to the uncontrollability of international shipping, shipping time may be affected. We are so sorry for the inconvenience. Our customer service has send you a response regarding to your case. Please check your email :)

Oceniono na 1 z 5

Rokr on this website did respond to my…

Rokr on this website did respond to my complaint of 7 December 2024 and took until 7 January 2025 to respond. but did not answer the question about puzzles that were ordered but did not get shipped.
Reading no personal responses this looks like an AI program responding.
There are two websites to leave a review:
trustpilot - toy manufacturing
trustpilot - toy store
I left a negative review on missing puzzles on the toy story and got a response to a new email - that looks like it is not a published email. Responding to this email does look like it did not get bounced back. Time will tell. I contacted my CC company and since it was within 6 months they refunded me the cost of the puzzles and shipping cost. the CC company is awaiting a response to the complaint.
Now we will see if the missing puzzles i ordered to show up.

8 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

We are very sorry for the inconvenience caused to you. If you have any questions about assembly or replacement of broken parts,Please contact our Customer Service Team at service@robotime.com with details. We are happy to find a solution for you!

Oceniono na 2 z 5

Will take your money not send you everything, even w/warranty (unless you email 3 times with extensive proof and wait at least 2 days)

Buying their little warranty only works if they actually send all the packages, if they only sent one through USPS it doesn't count as a lost package therefore it cannot fall under warranty. $140 that I now have to report as fraudulent activity and explain to my bank exactly what happened despite having a warranty, they have no working phone number, so if you want to get robbed and then have to report it, yeah buy from these guys. Edit: after 2 days they got back to me, and informed me that they didn't know what happened, but they were sending me the other parts of my order from international warehouses, which is great that I did get it a week later, however it didn't address any of the confusion or problems that I encountered. So while I still won't be ordering from them ever again, I will be raising this from one star to two purely because I didn't have to fight with my bank about fraudulent charges. A lot more fragile to put together than you would expect from functional models, but they do add backup pieces.

20 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Due to the uncontrollability of international shipping, shipping time may be affected. We are so sorry for the inconvenience. If you have any questions or concerns about the shipping and delivery, please send an email to service@robotime.com with details.

Oceniono na 1 z 5

In August I made a large order of…

In August I made a large order of several puzzles. The package arrived and was missing 3 puzzles. I have emailed the company from thier website to be rejected; cut and pasted the customer service email into my email and again rejected. Again tried their on line form for customer service - email rejected. This is been an on going repeat trying to get this resolved only to find the correspondence email rejected. THEY DO NOT WANT TO RESPOND

6 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Hi there! Thank you for your review. We are sorry to hear you were missing parts from the product and we can assist in getting these sent out for you. Please go to the replacement parts page of our website, fill in and send the relevant information as required, and we will send you replacement parts.
https://www.robotimeonline.com/pages/part-replacement

Oceniono na 1 z 5

Takes money before they send out

I put an order December 3rd. They withdrew the money December 5th. On December 6th they told me the purchase had been shipped and sent me a tracking link. However the shipping company has merely been informed of the package and haven’t yet actually review it so the product I purchased is still in the hands of ROKR!

If you don’t send my package now I will ask my bank for my money back and also report your business for fraud!

3 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Due to the uncontrollability of international shipping, shipping time may be affected. We are so sorry for the inconvenience. If you have any questions or concerns about the shipping and delivery, please send an email to service@robotime.com with details.

Oceniono na 1 z 5

Colis jamais arrivé

J'ai commandé un colis le 29/11, une maquette de Noël.
Mon colis a été pris en charge par "colis privé" une fois arrivé en Belgique.
Ce colis a été indiqué comme "livré contre signature" mais je ne l'ai jamais reçu !! Je souhaite un remboursement total de ma commande car au vu du temps de livraison, ils ne sera jamais là à l'heure !!!
Je suis très déçue.

7 grudnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Shipping to Argentina

I got my order in Argentina)). In the beginning I though it was a scam since once you do an order there is not everything clear where the order is at the moment.. but I got it. To get it in Argentina took about 3 months but it is because in Argentina everything is complicated when it comes to the shipping from overseas, but I am surprised that we got it. I apologize for a bad review on the beginning. My brother is very happy with his present :). The communication with the company actually was very good. Thank you.

28 października 2024
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Due to the uncontrollability of international shipping, shipping time may be affected. We are so sorry for the inconvenience. If you have any questions or concerns about the shipping and delivery, please send an email to service@rokronline.com with details.

Oceniono na 4 z 5

Det viste sig at være en hel legitim butik

Jeg blev indfanget af en fancy kuglebane via en Facebook-reklame, og selv om det er min erfaring, at langt størstedelen af reklamer for enkeltprodukter på Facebook er scams, så tog jeg alligevel chancen og bestilte, da det i hvert fald ikke var en butik der prøvede at udgive sig for en falsk, dansk butik.

Min pakke blev sendt afsted, men da den nåede Europa skete der ligesom ikke mere og efter noget tid skrev jeg til deres kundeservice, der hurtigt svarede, at de godt kunne se pakken sad fast, men at jeg skulle give det en uge mere. Jeg gav det en uge mere uden resultat og skrev til kundeservice igen, der hurtigt gav mig valget imellem en refusion eller en genlevering.

Jeg valgte det sidste og efter en små 14 dage yderligere nåede min DIY kuglebane frem og var i virkelig god kvalitet. Ydermere tilbød virksomheden mig 10 % rabat for ulejligheden med fragten, hvilket er fint - man kan dog gå direkte ind på deres site og modtage samme rabat via et slagtilbud.

Men man kan roligt handle hos Rokronline.com - det er en fin butik

20 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Logo ROKR

Odpowiedź od ROKR

Thank you very much for your compliments, we will continue to provide better quality products and services.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej