Purr & Mutt Recenzje 

2404
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Delivered quickly, looks just like our gorgeous boy. Will be the perfect present for our daughter to go with one previously purchased. I loved the first one I bought a few years ago but this one b... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

First class! Super simple to upload your photos, pick your character and leave it to the experts at Purr &Mutt. I’m super happy with my 9 year old chocolate lab Cookies pet portrait. He’s immortalise... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

We are quite disappointed with this picture. We purchased a pet portrait years ago that we were absolutely thrilled with. Before printing it, your company sent us a proof to review- it was excell... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Very happy with my experience with purr and mutt Had been gifted a portrait of my own dog a few years ago and loved it so decided to get one for my parents of their little prince Delivery got lost... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Usługi biznesowe

Napisane przez firmę

Choose your favourite design, upload a photo and our artists will turn your pet into a piece of art fit for any gallery.


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

2 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 80% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,5

Wszystkie recenzje

(2404)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 85

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

I haven't currently received a product

I haven't currently received a product, so my review so far is based on the UX experience thus far.

I placed my order almost two weeks ago now, electing for the "next day" draft. I eventually received my draft to review 5 days/3 business days later. The artwork was disappointing, verging on the line of being too life-like/not simplified enough to look like art. Knowing this is likely considered subjective, I requested an edit, sending a couple other photos for consideration, only to find out that any edits are out of the window of "next day" fee I paid for (I feel this should have been spelled out).

I currently have an outstanding message awaiting response an additional five days/three business days later.

Ultimately, I had made it clear that my goal was to get this gift before Mother's Day, and it looks unlikely at this point. One might say I should have started the process earlier, of course. Based on your posted timelines, my order seemed well within reason that it should arrive in time.

I'll save my opinion of the finished artwork for when it arrives, but this wasn't a experience I would feel confident recommending so far.

30 kwietnia 2025
Logo Purr & Mutt

Odpowiedź od Purr & Mutt

Hi Trevor,

Thank you for taking the time to leave your feedback, we’re very sorry to hear about your experience so far.

We sincerely apologise for missing your original deadline. A public holiday here in the UK did cause an additional delay with your order, which unfortunately meant it took longer than usual to receive your draft. We completely understand how important it was to have your portrait ready in time for Mother’s Day, and we’re sorry for the frustration this has caused.

We’re pleased to see that your revised portrait has now been approved and is currently on its way to you. As a gesture of apology for the inconvenience, we’ve issued a gift voucher, which has been sent to you via email.

Thank you again for your patience and understanding, we really do appreciate it. If there’s anything further we can help with, please don't hesitate to get in touch.

Best wishes,
The Purr & Mutt Team

Oceniono na 5 z 5

Great

This is my second purchase from Purr & Mutt, and is a gift for my niece. I had it sent straight to her, and it is for her birthday, so it hasn't actually been opened yet!
If it's anything like the first gift, it will be lovely!
Easy to do and makes a really personal gift for a loved one

17 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Highly recommend!

Ordered a picture of my cat as “The Spoilt Prince”, but by mistake the draft they sent was “The Spoilt Princess” . I emailed them and this was rectified straight away with no fuss.
The canvas I received was fantastic and my husband was over the moon!

15 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

A wonderful product

Order placement is simple, the proof arrived promptly and the pictures also, and a few days earlier than I expected.

Really pleased with the quality, the images are absolutely delightful, we are both really pleased with them.

2 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Gigi's Portrait, a Xmas gift from family. …

A voucher for a portrait was a Xmas gift from our children and their spouses. I admit that didn't know if the outcome would be to our liking, however have to declare that we could not be happier and I thank Purr & Mutt for their patience and professionalism.

1 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Much better than expected

I was dubious at what the quality would be like, and was worried about the time of delivery, but.....when we received the portrait it was perfect, well created and so fun. It was a mother's day present and she loves it. Delivery time was actually faster than expected. I would definitely use this service again.

27 marca 2025
Oceniono na 2 z 5

Disappointed

Was excited to get it as a gift. Was so disappointed when I received my order, the photo was damaged and had dents due to poor delivery. The image it self was not what you advertise on your website. It was barely cartoonish, rather looked like a cheap photoshop job done.
Disappointed to say the least, not worth your money

27 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great product and service!

We saw Purr and Mutt's ad on Instagram and liked the look of the finished products and their pricing.
Uploading the images of our dog was simple and straightforward and we were excited to receive the preview of the artwork.
We requested a few changes to the image and these were quickly actioned at a charge of £4.99, which I felt was reasonable.
The finished portrait of our beautiful boy now hangs proudly above the mantelpiece and we couldn't be happier with it!
Thank you, Purr and Mutt :)

30 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Please avoid and use my experience as a lesson

Avoid. Avoid. Avoid. Sent the wrong order (someone else's), massive breach of data protection - who knows who now has my personal details? Asked for a replacement item as soon as possible as error sending wrong item, still not received. Asked for a refund, told as per FAQ's?! That's new consumer law to me! My advice - spend with a competitor, not worth the hassle, loss of personal data, and I'll probably be disappointed with the quality once it arrives. Hey-ho lesson learned!

26 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Purr & Mutt

Odpowiedź od Purr & Mutt

Hi Rosie,

We’re really sorry to hear about your experience — this is absolutely not the level of service we aim to provide, and we completely understand your frustration.

Firstly, we sincerely apologise for the mix-up with your order. The replacement item was dispatched as priority on the 20th, but it looks like Royal Mail has experienced delays, the tracking does however say this is due to be delivered today.

We take data protection very seriously, and we’re investigating how this error occurred to ensure it doesn’t happen again.

As for refunds, we understand your concern. Because each of our items is custom-made to order, we're unfortunately unable to offer refunds unless the product is damaged or incorrect. That said, we always replace any items that arrive with issues, and we’re committed to making this right for you.

Once again, we're really sorry for the trouble caused, and we appreciate your patience while we work to resolve this.

Kind Regards,
The Purr & Mutt Team

Oceniono na 5 z 5

Pure joy! Created to perfection.

I recently gifted my terminally ill mother (dementia and ALS) a portrait of our late dog after she had requested a portrait of him to remember him by. The smile it brings to her face every day - despite her illness - makes each dark day a little easier. This is such a lovely, wholesome gift created with so much care and respect. Thank you for the memories you have given us, both of our beautiful angel Harley, and also the chance to see my mother smile.

19 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Print arrived and there was a line that…

Print arrived and there was a line that wasnt visible on the original picture, we contacted customer service who then sent out the same print again. On the 3rd time we received the correct print. The print was for a present and arrived a month late not great service.

25 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Purr & Mutt

Odpowiedź od Purr & Mutt

Hi James,

We're so sorry to hear about your experience, and we truly appreciate you bringing it to our attention. It’s clear we didn’t deliver the level of service you (and we) expect.

The issue with the second print appears to have been caused by a technical error, and we completely understand how frustrating it must have been—especially with it being a gift that arrived later than planned. While we’re glad the final print was correct, the process should have been much smoother.

We always aim to provide the highest level of service, but we’re human and, on occasion, we fall short. We’d really love the opportunity to make this up to you, so we’ve sent over a gift card as a sincere apology and a thank you for your patience.

If there’s anything else we can do, please don’t hesitate to reach out.

Warm regards,
Purr & Mutt Customer Service Team

Oceniono na 5 z 5

Quality art…

I like that the company sends a preview photo for you to look over and approve or request changes. I’m not a picky person by any means, but I did think the angle of my dogs head & neck was a little odd. So I made a request to change it. They did exactly what I asked with no hesitation! The art turned out great and we all enjoy it. It’s fun.

7 marca 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej