Jet Recenzje 

4610
•
Wynik TrustScore: 2 na 5

1,9

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

After viewing the recent video showing what appears to be racial discrimination towards five men, I was genuinely shocked and disgusted. As someone who was actively considering booking with Jet2,... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

How obscene of Jet 2 to ‘hike up’ flight prices. We lost our return flight when Thomas Cook’s went into administration and quickly having to hunt round for another one. Whilst hoping we could get s re... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Jet basically sells Walmart products but at a mark up (it's owned by Walmart). I ordered with them weekly for a few years because they delivered fresh and frozen groceries via FedEx or UPS, and it was... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Awful, the sheffield penistone road JET, is NOT owned or operated by JET, its independently owned. Tried to make a complaint, faced with emails and names i can not pronounce. a BMW left his car at the... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy


Dane kontaktowe

1,9

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

5 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,9

Wszystkie recenzje

(4610)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 6

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Jet.com is Trustworthy company

Jet.com is Trustworthy company. I really surprised that " Organic sweet potatoes" already arrived under Morning Dew" . It takes a day. I have been " JET. COM" several years and Always Satisfied . No Complain but Rejoice. Choon M Ye

29 lipca 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

We are thrilled you have had such a great experience and are grateful you took the time to leave us this review! We strive to meet excellent standards for our members when it comes to estimated arrival dates. There is nothing we love more than hearing that our members are enjoying shopping purple. -Tamara, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

HORRIBLE!! EXPIRED FOOD and BAD SERVICE! AVOID BIG TIME!!!

Horrible!!! AVOID BIG TIME especially if purchasing food products.
I heard that JET was part of Wal-Mart so I wanted to check it out. My first few orders were delivered fast and I was impressed. Then few orders later, problems started - Expired food items arrived, Damaged items arrived. At first the CS reps were nice and offered replacement, then a second time, I ordered other items and the description said 'pack of 6' and I got only 1 items. After contacting them they told me because I complained to much I am now purchasing at "my own risk" and no more returns-- say what? You send me expired and damaged food -- I provided pictures, and other items on your website have wrong information and I am now not allowed to complain or return? Hey JET, your employees need to check expiration dates on food before shipping, and also package items correctly so they do not get damaged in shipping. Its not your customers fault that you don't have enough sales volume to have fresh inventory.

Not being happy about this, I called the "Jet Heads" and got the run-a-round and was told even that the items were expired and damaged, they will NOT credit my or take returns. Anyone with common sense knows thats no way to treat new customers, and most definitely a Heath department issue selling expired food products I sent emails to their CEO and President so they know how horribly their customer service is. I doubt they will even reply.

16 lipca 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Thank you so much for taking the time to submit this thoughtful review. We're terribly sorry to learn that we've missed the mark with your recent orders. We certainly don't want to give you the impression that we don't trust or value your feedback, so we would love nothing more than the opportunity to get you taken care of. If you find the time, please feel free to reach out to us at feedback@jet.com. At that point, we will get you full verified and will promptly assist you with making things right. We are here for you 24/7/365 in the meantime! -Zach, Jet Head

Oceniono na 5 z 5

jet was really quick on getting my…

jet was really quick on getting my order out and the product was perfect nice box and well insulated i give it 5 stars

7 lipca 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

We appreciate you taking the time to leave this review for us! We're so glad that we were able to provide such a great experience and give you that Jet speed we're known for. We are always here to help, so always feel free to reach out if you need any help at any time. We're available at 855-538-4323, or at feedback@jet.com. Thank you, and have a wonderful day! - Lyndie, Jet Head.

Oceniono na 1 z 5

Nothing to say "thank you" for.

Nothing to say "thank you" for.
terrible service. as a representative of jet.com
order was delivered one day later. no phone calls from the carrier.
package of two extremely heavy table (even for a big man) was delivered to the curb.
as a single woman, I had no help and to hire two guys to put the tables inside the house. thus, the price go double for me.
that was my first and most possibly last order with jet.com

2 lipca 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Thank you so much for taking the time to provide this feedback While we do not offer a white-glove service for most orders, we would still love to learn more about this experience, so that we can ensure that this feedback is passed along appropriately. If you find the time, feel free to reach out to us by phone or email at feedback@jet.com or 855-JET-HEADS. At that point, we will certainly take care of this matter for you. -Zach, Jet Head

Oceniono na 5 z 5

Amazon was being cantankerous and…

Amazon was being cantankerous and ABSOLUTELY REFUSED to allow me to purchase a computer tablet. This is not the first time Amazon has done this to me. I was fit to be tied. I began searching the web frantically, and I finally found the item I wanted on Jet.com. I ordered it immediately and there was no problem with my address or the location of the state of Pennsylvania. Two days later it was on my front porch. Blazing FAST service!!!! I'm going to buy a snapshot camera from them and maybe a few other items Amazon refuses to ship to Pennsylvania. Jet to the rescue!!!!!

10 czerwca 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

We are so appreciative of your review, Adele! We're so glad that we are able to make things happen and give you that Jet speed we're known for. We are always here to help, so always feel free to reach out if you need any help at any time. We're available at 855-538-4323, or at feedback@jet.com. Thank you, and have a wonderful day! -Justin, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

Do not buy from Jet !!!!!

Jet sells product that may be unavailable. I purchased an item that the Jet website showed as "in stock", however upon checking with the manufacturer I discovered the item was absolutely "Sold Out" . Jet was not only unable to cancel my order, but they were unable to determine if my item was available .
My money was tied up in an order that was out of stock, preventing me from buying the item that I need.
I do NOT recommend Jet, you may never get your item, Jet can not tell you if you will get your item, and your money will be tied up with an order that will never be fulfilled.

30 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hi Evan, thank you for taking the time to provide us with your feedback concerning your recent order experience. Please reach out to us at your earliest convenience to investigate this issue and determine if the product is actually out of stock with the merchant. Either give us a call at 1 (855) 538-4323 or send us an email to feedback@jet.com - Chris, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

THEY DOUBLE CHARGE YOUR BANK ACCOUNT!

I placed an order with Jet yesterday and received confirmation emails for shipping in three different orders. No problem. This morning I checked my bank account, and Jet had debited my account THIS MORNING for the total amount, and then the three different orders which again totaled the amount. I was double billed in the space of a few hours. When I called Customer Service, I was told that the first was only a hold placed on my account — not a billing — to insure that they got their money, and that they would release it within 3-5 days. So they have tied up $160 of my money! I HAVE NEVER HEARD OF SUCH POOR BUSINESS PRACTICE! It makes no sense whatsoever! This is the last time I order from Jet!

30 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hi Jill, thank you for taking the time to reach out to us. I would be more than happy to clarify these charges for you. We do have a pre-authorization that we put on your account as we ship them out. These charges will fall off of your account in 1-3 business days depending on your financial institution. You will only be charged the amount for the original order total. I am so sorry for the confusion and if you do have any questions in regards to the order or anything at all, please reach out to us at feedback@jet.com so we can help further. -Justin, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

Jet is no Costco

I have made several orders with Jet and was happy with the delivery time and items. But recently I ordered a Dyson vacuum from Jet, which I now realize I should have bought at Costco. Costco has a no questions asked for returns, nor do they have a 30 day time limit. And of course they take returns of defective products. Jet refuses to take returns unless they are within 30 days of purchase. Well this works okay for some products but not a defective Dyson vacuum. I purchased it in February, it stopped working in May. Clearly the vacuum is defective. And even more clearly, Jet, unlike Costco, does not stand behind the products it sells. I can't think of any company I do business with that refuses to take back defective products. I guess it's small claims court for this one.

29 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

We appreciate you taking the time to leave this review for us, this is certainly not the kind of experience we want you to have when shopping with us. At the best time for you, please reach out to us here at feedback@jet.com so we are able to take a further look into this for you and see how we are able to help! We want this to be a seamless process and we are always willing to see how we can take care of this for you. -Justin, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

Irresponsible, creepy company

Had several problems with Jet. First, they have no delivery choice, using FedEx only. That's a whole OTHER story, but one set of packages - all dog food - was delivered to my recycling bin and would have gone out that day. Another, also dog food, was delivered to a neighbor. She eventually got it to me and I was horrified to discover the dog food (canned wet topper), though appearing to have the same name and logo (the colors on the packaging were reversed) had a completely different ingredient list from the food I'd been using (from Petco and Amazon). Most importantly, the dog food from Jet contained Carrageenan, a well known carcinogen which is NOT in the actual brand. Too creepy. As an aside, the messages that come up during hold time on the phone are also really weird and creepy. I DO NOT recommend this business.

27 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hello there, thank you for taking the time to leave this review us and letting us know of your experience. These are never the kind of results we want you to have when shopping with us. We would love the opportunity to look further into this for you to ensure you are taken care of. Please reach out to us at 855-538-4323 or feedback@jet.com and we look forward to helping you.-Tyler, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

Do not use Jet.com

Do not use Jet.com! I attempted to order a tire for $81.00 then, received an email saying they were out of stock. A couple of days later the same tire was $174.00 and available. They should be called JOKE.COM!!!!!

25 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hello Glenn, thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We are always striving to create the best ordering experience possible and it definitely seems that we did not meet that expectation. Please feel free to reach out to us via email at feedback@jet.com and we'll be happy to look into your experience further. - Chris, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

If you do not have something in stock

If you do not have something in stock, do not advertise it, charge me for it, only to send an email days latter that my order has been cancelled

24 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hey there, Kevin. We're so sorry to learn that we missed the mark with the order you placed. Occasionally, there can be minor lapses in the inventory-amounts that we see available. However, we are so sorry that you faced such an inconvenience due to this type of error. Therefore, we will certainly be passing this feedback along to the appropriate parties. In the meantime, in order to ensure that we pass this information along as accurately as possible, feel free to reach out to us by phone or email at feedback@jet.com or 855-JET-HEADS. At that point, we will certainly take care of this matter for you. -Zach, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

Ordered 10 packages of rice

Ordered 10 packages of rice. and nothing arrived, please save your time and effort, DO NOT ORDER FROM JET. You have been warned!

22 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Thank you for taking the time to leave this review for us. This is certainly not the kind of experience we want you to have when shopping with us. When you are able to, please reach out to us so we are able to look into this order for you and figure out where this is. We are available at feedback@jet.com or 855-538-4323 and look forward to helping you. -Justin, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

Ordered a bunk bed over 3 weeks ago…

Ordered a bunk bed over 3 weeks ago said still processing, today was the est shipping date and nothing arrived, nor did I recieve a call, no tracking number, nothing they keep saying they didn't charge my card, well my bank called a week ago to verify charge activity, there is no option on the website to cancel order either and no one seems to have any idea what happened. Or how to reverse the "hold" which is a charge. WILL NEVER ORDER FROM JET.COM AGAIN.

22 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hi Amanda, we are so sorry that this has been your experience thus far here at Jet. We certainly want to get you taken care of right away! If you wouldn't mind reaching out to us at feedback@jet.com or 855-538-4323, we can check your order to see where it's at and get you taken care of. We look forward to helping you and making this a better experience for you. -Justin, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

Terrible service

Terrible service. Placed order and still have not received product from over 3 weeks ago. I sent emails, tried to call with no answer. got one email stating they would call or email next day nope not yet over a week since then

15 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hi Emma, we sincerely apologize for the less than incredible experience you've had recently. We'd love the opportunity to assist you with a proper resolution moving forward. Please send an email to feedback@jet.com mentioning this review to further assist. We're available 24 hours a day, 7 days a week. -Ashley, Jet Head.

Oceniono na 1 z 5

I will never trust jet company or…

I will never trust jet company or recommended to anyone ..... the manager was very bad customer services his name Raed Haddad he should not be as manager very poor customer services

13 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hey Juan, we appreciate you reaching out to us about your recent experience we are very sorry to learn that you had such a bad experience. We would love to get more details from you. Feel free to reach out to us at feedback@jet.com. -Stephanie, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

Ordered a LG 18000 b.t.u

Ordered a LG 18000 b.t.u. air conditioner,received a Keystone 12000 b.t.u. air conditioner.Very nice customer service people,but just give the bucket answers.Realistically,you would have to be close to blind to mistake one for the other.So,waited all day for FedEx to deliver,than had to wait another day for FedEx to pickup.Now,I have to wait at least 2 weeks to have the money returned to my credit card.I don't understand why they wouldn't just send me the correct product.They wouldn't,you have to return the item that was shipped by Stevie Wonder,then reorder.It will be a very chilly day in hell before that occurs.These are the folks that want to compete with Amazon,really???

9 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hi William, thank you for taking the time to leave this review for us, we appreciate you doing so. We are so sorry that you received the wrong item, this is definitely not the kind of experience we want you to have when shopping with Jet. Currently, we do not have a replacement process in place which does mean the item has to be returned to receive a full refund then the item re-ordered. We are looking to implement a replacement process as soon as possible. Please know that we have also recorded this so we are able to further look into the situation at hand. Thank you again for your time, and if there is anything we are able to do for you, please reach out to feedback@jet.com so we are able to assist. -Justin, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

I will not order from Jet ever again…

I will not order from Jet ever again and do not think I will shop at Wal Mart any longer due to the terrible customer service experience I had. Amazon doesn't always get it right but I order things weekly on the site and they always work to correct deficiencies. The same cant be said about Jet.

4 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hello Paul, thank you for taking the time to let us know about your less than stellar experience with Jet.com. Please reach out to us at your earliest convenience, by emailing to feedback@jet.com. We want to look for ways to make the situation better. -Chris, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

My son order a freezer last week and it…

My son order a freezer last week and it was suppose to come to Chicago il instead it was delivered to some other part of il with a different name and address FedEx said they must have gave him the wrong tracking number poor business I hope they figure it out soon or refund his money

2 maja 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hi Lenora, thank you for leaving this review for us today, we appreciate you doing so! This is definitely not the kind of experience we want you to have when shopping with us, and we're to make it right! If you could reach out to us at feedback@jet.com, we would be more than happy to take a look into this and get things figured out for you. -Justin, Jet Head

Oceniono na 1 z 5

I would not order pet food from this site.

I used to order a lot of pet food from this site, and on several occasions, I noticed they were sending near-expiration items. For example, if my local brick and mortar Petsmart was selling the same item which had an expiration date of at least 1.5 years out from today's date, Jet.com would send me one that was expiring the next month. And this was for a "major" brand. Also, when I would occasionally send them a price comparison inquiry asking why Jet.com's price is listed as 2-3x other sites and if it's an error, I would receive some cheesy/ditsy, fake response that sounds like, "According to our search results, our price is exactly in line with other sellers." Um, excuse me, but what search engine are you using? Nonsense. I have stopped using this site.

UPDATE 8/8/2019: I just visited your site and am confused about what the point of it is? I ran numerous random searches to test ("cat food," nutritional yeast," "gloves," "disposable gloves," "organic cotton," "dry skin") and saw clearly that your selection has dramatically decreased since I wrote the initial review. And most glaringly obvious is that online stores like Target.com, iHerb, Vitacost, and Amazon are significantly lower in price for many of the items I looked at. Heck, I think your prices looked higher "overall" than some of my brick & mortar regional chain stores. Other than the free shipping minimum of $49, what exactly is it that you have to offer? And what would incentivize a customer to buy from you guys, as opposed to some other cheaper store? Do you have a loyalty program? Didn't look like it on first blush. Also, your website doesn't even work well on the Safari browser -- the main "Departments" drop down menu does not load correctly. I stand by my 1 Star Review on these new grounds.

30 kwietnia 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hello there, thanks for taking the time to share your honest feedback with us. You definitely should not be receiving pet food with a short shelf life, but we're always here to help anytime these situations arise. Making sure the price is correct for an item you're interested in is very important as well, so we'd love to look into your most recent experience a bit further and hopefully provide you with a far better experience moving forward. At your earliest convenience, please send an email to feedback@jet.com mentioning this review.Thank you so much and we hope to hear from you again soon. -Ashley, Jet Head.

Oceniono na 1 z 5

My 3rd order from Jet and my 2nd bad experience.

My third order from Jet and my second bad experience. The first time the driver didn't come down my driveway to the house. He left the package sitting on a trash can in the rain. This time they put a pasteboard box of tea bags into a padded envelope. After waiting a week for it to get to Washington state from Kansas on a FedEx truck, it arrived totally crushed, and the shipping was far from free.

No Stars for JET and no more business from me.

28 kwietnia 2018
Opinia niezależna
Logo Jet

Odpowiedź od Jet

Hello Mike. We're sincerely apologize for the less than incredible delivery experiences you've had while shopping purple. We appreciate you sharing your feedback with us as we continue to make improvements. Your shopping journey should be easy and convenient from beginning to end. We'd love the opportunity to discuss these situations further and hopefully provide you with a far better experience moving forward. At your earliest convenience, please send an email to feedback@jet.com mentioning this review to further assist. Hope to hear back from you again soon. -Ashley, Jet Head.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej