Hotspring Southwest & Wales Recenzje 

748
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Very pleased with our new hot tub! Delivered and installed by top quality guys! All set up and features went through with Stuart. A great team of friendly professional people who went above and beyond... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Pros Stuart our installer was excellent for our new free flow azure, was very knowledgeable, helpful and answered all questions we had. Cons Delivery took longer than first told, if told as long as... Zobacz więcej

Oceniono na 4 z 5

Very happy with the end product. We cannot speak highly enough of ‘hot tub sue’, our local expert who has gone above and beyond answering our many questions. Central office interaction was a little le... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Overall the purchase of a new hot tub lid & lifter went smooth although the lead time of 18 weeks seemed a long time. The fitter who installed the lid & lifter was excellent, good communication, was... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z wannami z hydromasażem
  2. również w kategorii:
  3. Naprawa basenów
  4. Naprawa wanien z hydromasażem
  5. Sklep z basenami i akcesoriami

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

HotSpring has been supplying Hot Tubs for 40 years and has become the World’s Number One Hot Tub choice, with over 1 million happy customers Worldwide. Based in San Diego, HotSpring leads the industry in the design, engineering and manufacture of energy efficient Hot Tubs and has won numerous awards. HotSpring is part of Maco (a Fortune 500 Company). HotSpring South West & Wales has many years of experience and many happy customers, and you will find that everything you need is available in our Bristol, Plymouth, Chepstow, Swansea, and newly-opened Cardiff showrooms. Every person in our organisation is committed to following our Mission Statement: To be the dominant choice in the UK market for hot water relaxation products. To conduct business in an ethical manner that defines the standard for the industry. To provide the consumer with the ultimate shopping experience, buying assistance and after Sales follow-up.


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

748 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 57% z negatywnych recenzji

Zwykle udzielenie odpowiedzi zajmuje ponad miesiąc

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,2

Wszystkie recenzje

(748)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 37

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

AVOID AVOID AVOID

We dealt with Hotsprings Bristol over two months ago and, following advice from Terese, paid a £150 refundable deposit to secure an interest-free finance offer that was being promoted over the Bank Holiday weekend.

We were explicitly advised that the deposit was fully refundable, and we have email correspondence confirming this.

As this would have been our first hot tub purchase, we needed more time to consider our options. The day after paying the deposit, we contacted Terese and requested a refund.

Since then, we have spent over two months chasing the return of our £150 deposit through numerous emails, phone calls, and even a visit to the store, which now appears to have closed.

Based on our experience, I would strongly caution anyone considering purchasing a hot tub through this company.

As all attempts to resolve the matter directly have failed, we now have no option but to contact our bank and pursue a chargeback to recover the funds.

UPDATE- Refund finally received from Hotsprings over 3 mths later

25 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Hotspring Southwest & Wales

Odpowiedź od Hotspring Southwest & Wales

We’re very sorry for the delay and frustration caused.
Your request for the £150 refundable deposit was accepted and the repayment was processed. Unfortunately, we were unaware that the transaction had not completed due to a technical issue with the payment system.
As soon as this was brought to our attention, we investigated and arranged for the refund to be processed again.
We completely appreciate that you should not have had to contact us repeatedly to resolve this, and we’re sorry that the failed transaction was not identified sooner. There was never any intention to withhold your refundable deposit.
We apologise for the inconvenience and frustration this caused.

The Hotspring Southwest & Wales Team

Oceniono na 1 z 5

No service completed and no refund despite one being agreed

This review relates to the service side. Our tub itself has been great mostly, has needed a new circuit board and pump starting to go but have had it nearly 10 years.
Having taken prepayment for a service on 22/4 of £399 ,booked for 27/5.They request a date change to 20/5 which is agreed.
Engineer calls 830am to say wil be between 3and 5pm. I query this as is a gold service of 4ish hours and how would he have time. He said he would. At 430 he rings to say he could come at 530 but will not complete it. Too many jobs on. Says not his fault! I ring service department who are unaware this was going on, I request a refund given no service was done, my time was wasted and I have lost confidence. This was agreed. We are now 2.5weeks later, I still have no refund, have had to pay another company to do the job and just keep being told they have chased accounts....
I sent an email to their customer service who sent it to the same department who keep not helping. There is no way to escalate it.Under UK law this refund should take at the absolute latest 14 days. Will need to do a chargeback. I understand they do not control subcontractors , and imagine the person in the office is indeed chasing the mythical account department,but I am frustrated . Not to mention the excessive waste of my time. I will never buy one again on the basis of such poor customer service , and the withholding of such an amount of money. Be cautious regarding service bookings in the Swansea area, esp as need to pay such a long time in advance

5 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Hotspring Southwest & Wales

Odpowiedź od Hotspring Southwest & Wales

We’re very sorry for the experience you had with your Gold Service and the subsequent delay in receiving your refund.
You had reserved the day for a four-hour service and should not have been left until late in the day to be told that there was no longer sufficient time to complete it. We completely understand why this was frustrating and why you chose to request a refund.
Your £399 refund was agreed because the service was not provided. We also accept that it should then have been processed promptly and that you should not have needed to contact us repeatedly for updates.
We’re sorry for the time you lost, the poor communication and the additional frustration caused by the delay in returning your payment. This fell below the standard of service we aim to provide.
We are reviewing what happened with both our service provider and accounts team to help prevent a similar situation occurring again.
The Hotspring Southwest & Wales Team

Oceniono na 1 z 5

We wanted our hot tub to be summer…

We wanted our hot tub to be summer ready. Paid £499.

The engineer lied to us. And lied to Hotspring.

He had not cleaned it well at all.
Photos were emailed and another engineer was sent. He was appalled at how the tub was left.

24 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Good experience

It’s been such a good experience from initially meeting Sue Pascoe in Swansea to her continued good communication ever since through to the delivery of the hot tub.
The delivery lads,Justin,harry and Jack were really hard working and polite throughout the hours they were here.
Well done to all we would certainly recommend hot springs to friends and family
Thank you
Mary Rees

27 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

We have had our Hot Tub for about 14…

We have had our Hot Tub for about 14 years and the time came to order a replacement lid. This we did in mid-December ‘25 and today it was fitted by Ted who brought it all the way from Bristol. The delay was nothing to do with Hotspring Southwest, that’s just the lead time from the States, Very happy with the communication and service throughout and now we can use the tub again, once the heatwave is over!

26 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

We purchased our hot tub from Hotspring…

We purchased our hot tub from Hotspring hot tubs 14 years ago ,we are still using it regularly nice to chill out after a long day at work. Would definitely recommend “Hotspring Southwest&Wales who trade from Cadbury Garden centre. We had a very knowledgeable staff member (Rose) who catered for our every need .
Les n Ang

26 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Good support from Bristol showroom

I purchased a limelight beam from Bristol. After a difficult install experience im pleased to say things have been out right by Genna from the Bristol store and i now look forward to enjoyable evenings in my hot tub

21 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Impressed with the service - so far a 👍 from me

So far excellent!
From my initial phone enquiry, to the showroom visit / wet test - Terese was excellent. Genuinely interested in my needs , not just selling me the biggest and most expensive, but listened and helped with the process, no pressure.
I bought an ex demo that was in stock, so didn’t have to wait, but was kept fully up to date with delivery and installation requirements.
Then yesterday when it was delivered , Justin and Pavlo the technicians were fab. On time, really professional and careful. Showed me how to operate as well as a lesson in chemicals and made a note of an issue with the cover lifter I’m assured will be rectified.
I’ll be honest, I’m impressed with the service of this company. I’m fussy, prob a bit of a nightmare at times, but I recognise good service so it’s a thanks from me so far 👍

1 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hotspring Southwest & Wales

Odpowiedź od Hotspring Southwest & Wales

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review - it genuinely means a lot.

I'll make sure Terese, Justyn and Pavlo see this as they'll be really pleased to hear your feedback. It's exactly what we aim for - taking the time to understand what's right for each customer and making the whole process as smooth and enjoyable as possible.

We're so glad you felt supported from your first enquiry right through to delivery, and it's great to hear the installation day lived up to expectations too.

We've noted the point around the cover lifter and will make sure that's followed up and resolved for you.

Thanks again for your kind words - and we hope you enjoy your hot tub for many years to come!

Oceniono na 1 z 5

Don’t buy warranty isn’t worth the paper it’s writ on

Shell fade less than a year not covered on
Warranty HOTSPRING in southwest don’t want to help they tell you to go direct to America stay they take your money then don’t want to know

1 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hotspring Southwest & Wales

Odpowiedź od Hotspring Southwest & Wales

We're really sorry to read your review and that you're unhappy with the outcome.

We've carried out a full review of your case in conjunction with the manufacturer, and the change in the shell appearance has been identified as oxidation linked to in correct water chemistry over time. As this falls outside of the manufacturing defects, it isn't covered under the warranty guidelines.

That said, we have been actively involved in supporting your case throughout - including liaising directly with the manufacturer's technical and warranty teams, submitting all required information on your behalf, and ensuring everything was fully reviewed.

We have also provided guidance on how to improve the appearance of the shell and prevent this going forward, and we remain happy to support you further with this if needed.

If you would like to discuss anything in more detail, please do feel free to contact us directly. Should you wish to escalate the matter, we can also guide you through the next steps with the manufacturer.

Oceniono na 5 z 5

Hot Tub is 24 years old!

Been and got some more supplies for my Tiger River spas today from hotsprings. I've had my Tiger River Bengal hot tub for 24 years and I can honestly say it's never broken down and we use it every day. We keep it clean and look after it and can't rate either the hot tub or service highly enough. If / when it eventually reaches the end , we will certainly be buying another one from Hotsprings Hot Tubs.

11 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service

Fantastic customer service, particular note on Faye with her attention to detail and excellent communication throughout. Really happy with our hot tub and installation, highly recommend

12 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

We recently bought a HotSpring tub and…

We recently bought a HotSpring tub and couldn’t be happier! The whole process was smooth from start to finish, the team were friendly, knowledgeable, and helped us choose the right model for our space. Delivery and installation were handled professionally and everything was up and running in no time. The tub itself is fantastic , solid build, looks great, and feels amazing to use. Highly recommend both the product and the service.

5 września 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

I cannot praise Faye Smith and the team…

I cannot praise Faye Smith and the team highly enough. Their service was truly outstanding. They supported me with a failed part well beyond what they were required or entitled to do, and the whole experience was handled with care and professionalism.
Faye was an absolute pleasure to deal with — cheerful, helpful, and genuinely went out of her way to assist. The wider team behind her were equally supportive and efficient. It wasn’t just going the extra mile — they went the extra marathon!
A huge thank you from me for the exceptional service and kindness shown. I would wholeheartedly recommend to anyone

11 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Avoid at all costs

Avoid at all costs, only after your money and don’t care about you once they have it!

We first ordered the hot tub back in June 2021, we were given an estimated delivery date of Oct 21. This came and went so we chased for an update and got a blunt response and was given a new estimated date, which also came and went. Again we chased and eventually a year later the hot tub finally arrived. We certainly weren’t told that it would take a year for delivery when we paid a deposit!

It was delivered with a faulty heater so we couldn’t use it until that was fixed! We complained about that but we were fobbed off with no meaningful apology for the year long wait and the faulty part!

I booked and paid for the gold service and on 20/09/25 I informed the service team that I think the jet pump had an issue. Faye responded saying she would send out the engineer with a replacement part should it need replacing under warranty.

The service was completed and the engineer assured me he had cleaned the lid, but he hadn’t so he lied to me (see pics). Before he left, as I was signing the paperwork he was saying that I had about 2 years left on the five year warranty and that had the part not been covered under warranty it would have cost me about £600.

About 20 minutes after the engineer left, I then get a call demanding payment for the part that was fitted I have to pay for it even though two different employees told me it was covered under warranty.

I have been locked in a stupid argument with the service department who struggled to offer any meaningful apology and will arranging for an engineer to remove the part fitted and hopefully complete the service.

2 października 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Think twice before you spend thousands of your hard earned money on a Hotsprings tub!!

I rarely write reviews but feel it is important to help avoid others wasting thousands of pounds. Be warned before you buy. Nothing but problems with our hot tub. Again we have had a whole summer and autumn without our tub! If Hotsprings need to order parts, it can take months as parts are only delivered to the UK once there is a full container! Then you have to wait for a fitter to come and replace the parts who then does not only not turn up, but does not even have the courtesy to inform you!! So disappointed. Another days annual leave wasted. I truly regret investing £12,000 with Hotsprings, complete waste of money as we haven’t been able to enjoy it. If you are looking to buy a hot tub, please take my advice and purchase from a company that can actually provide support when needed.

24 października 2025
Opinia niezależna
Logo Hotspring Southwest & Wales

Odpowiedź od Hotspring Southwest & Wales

Hi Anita Ellis
Thank you for taking the time to share your feedback. I’m sorry to hear that you’ve been left feeling disappointed, and I understand how frustrating it is when your hot tub isn’t available during the months you most want to use it.
I would like to clarify a few details regarding your recent experience.
The technician was unable to attend your original appointment because he fell ill shortly before your scheduled visit, which was unfortunately outside of our control. We informed your husband immediately and arranged a new appointment within the same week. The technician then attended as planned and completed the repairs to the lights and lens successfully.
As a gesture of goodwill, we also offered a complimentary Bronze Service, which was discussed with your husband.
To ensure the work was completed to the standard you should expect, our Service Administrator visited your property during the repair to confirm everything was progressing correctly.
It’s also important to note that we have had no communication from yourself throughout the entire process, despite asking to speak with you directly. The first contact we have received from you personally is through this review. All communication to date has been with your husband.
Regarding parts: although HotSpring components are manufactured in the USA, we do not wait for full containers to be shipped. Parts are sent over as soon as they become available if they are not available in our Uk main warehouse, though some items can occasionally be on back-order with the manufacturer, which may extend lead times.
If there is anything still unresolved, I’d be more than happy to assist you directly. Please contact me at service@hotspringsouthwest.co.uk or on 0117 665 6628 and I will personally review your case.
Warm regards,
Sam
HotSpring Southwest

Oceniono na 1 z 5

Warning: be careful selling your hot tub back to Hotspringd

I sold my hot tub back to Hot springs on the 8th September. I was told I would be paid within 48hrs. I am still waiting and have called and spoken to both sales and service team. All say they have passed on my request and I still have not heard anything, not even acknowledgment. Honestly shocking.

On the back of the response received from Hotsprings it’s worth noting that it’s at the customers fault. Not possibly due to their complete unprofessionalism. How hard is it to take down bank details🤣

8 września 2025
Opinia niezależna
Logo Hotspring Southwest & Wales

Odpowiedź od Hotspring Southwest & Wales

Hi William,
Thank you for your review. I’m sorry to hear that you’ve been left feeling disappointed, so I wanted to clarify the full timeline to avoid any misunderstanding.
Your hot tub was collected on 8 September, and your payment was processed within our standard 14 days timeframe. Unfortunately, the bank details provided to us were incorrect, which meant the payment could not be released any earlier.
We updated your correct bank details after we spoke with you over the phone on the 18 September 2025. Once we received the correct details, we issued payment for your hot tub as normal.
I would also like to reassure you that you were in communication with our team throughout — both our Sales and Service departments passed messages on to Accounts, and updates were provided while we were awaiting the correct payment information.
I appreciate that this situation caused frustration, and I apologise for any confusion around the payment timeframes. However, your payment was processed correctly and within the policy guidelines once the accurate bank details were supplied.
If you need any further help, please feel free to contact us directly.
Kind regards
Hotspring Southwest & Wales Team

Oceniono na 1 z 5

Absolutely shocking company

Asked for a refund on our deposit and got abuse. At no point we're we told refunds non refundable, not even a pre order done but they keep refunds, easy money! Took months for MD to say NO, We're not the first! Absolutely shocking attitude at times...Endsleigh Store Ivybridge

16 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Hotspring Southwest & Wales

Odpowiedź od Hotspring Southwest & Wales

Hi there,
Thank you for taking the time to share your feedback. I’m sorry to hear you feel this way, so I’d like to clarify a few key points around your deposit and the timeline of events.
Your deposit was paid to secure the hot tub you selected, and our Deposit Terms & Conditions were provided at the point of sale. These state clearly that deposits are non-refundable, as they are used to reserve stock, allocate delivery slots, and begin the order process. Even if the tub has not yet arrived, the allocation and administrative processes are still completed on our side.
I’m very sorry if this was not fully understood at the time of purchase — we never want any customer to feel misinformed.
We appreciate your feedback and will continue to ensure our policies are always communicated clearly at the point of sale. If you would like to discuss this further or need clarification on any part of the process, please feel free to contact me directly — we are always here to help.

Oceniono na 5 z 5

Choose Hotspring Southwest for consistency.

With Hotspring Southwest we been extremely satisfied with the consistency of service we have received. After 10 years we decided to re-visit Cadbury Garden centre, where we originally purchased our Envoy, to order a replacement cover and imagine our surprise when we were met by Rose who sold us our hot tub in 2014.

The covers may have changed but Rose has remained an absolute delight to deal with and covered all our questions with friendly professionalism. If you are after a hot tub then Rose at Hotspring Southwest is your one-stop-shop.

21 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent and personal service

Genna was so easy to talk to and really helped with all our questions. Hot tub purchased for my parents and the whole vibe made it easy for them. Really really pleased, thanks Genna

Even had water and treats for my dog

3 maja 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej