Hampton and Astley Recenzje 2928

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

The bedding is unbelievably soft and comfortable. It honestly feels like sleeping like a baby every night. The fabric is smooth, cozy, and keeps the perfect temperature while sleeping. I wake up feeli... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Gorgeous candle! I ordered the Bergamot, Rose and Lavender candle and it’s absolutely lovely. The scent fills the room before the candle has even been lit! I love that it’s made from natural wax so yo... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I’ve received these beautiful white fluffy 100% Egyptian towels and I’m over the moon with them. They feel so luxurious, the size is perfect and they wash and dry so lovely just like new again. I’d... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I have found the towels to be the best I have ever owned, they provide a luxurious spa-like feel right at home. I discovered a solution to a long-standing issue. By following the company's advice to u... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z pościelami
  2. Wyposażenie łazienek
  3. Świece i znicze
  4. Sklep z wyposażeniem domowym
  5. Sklep z pościelą

Free UK shipping

Free UK delivery within 7 days

We want you to be delighted with your purchase. Therefore if you are not completely satisfied then please get in touch and we will do what it takes to make it right. All of our products can be returned or exchanged within 30 days and include an additional 1-year warranty. Returns will be refunded in the original payment method or store credit.

Dane kontaktowe

4,6

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

3 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Best bedding and a real luxurious treat…

Best bedding and a real luxurious treat for bed! Love them and will always recommend!!

29 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Sarah,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear that you’re loving your bedding and that it feels like a real luxurious treat. Creating that indulgent, hotel-quality comfort at home is exactly what we aim for, so your feedback truly means a lot to us.

We’re also grateful for your recommendation, it’s one of the biggest compliments we can receive. Knowing that you’re happy with your purchase inspires us to keep delivering the best quality and experience possible. Enjoy your beautiful bedding and thank you once again for choosing us!

Oceniono na 1 z 5

I have yet to receive my purchase

I have yet to receive my purchase. All I get are daily junk emails. A useless company.

21 listopada 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Harriet,

Thank you so much for taking the time to leave this feedback. Please accept my sincere apologies for any disappointment caused. We pride ourselves on our products & customer service and the high quality standards we maintain. Upon checking, your order has been tagged as delivered.

A member of our team will contact you via email to discuss this further. We value your business and your satisfaction is our top priority. We are committed to providing excellent service and we will do our best to make things right for you. We hugely appreciate your understanding and patience.

Oceniono na 1 z 5

Product did not arrive and no communication

Product did not arrive. Courier said it had been dispatched - then nothing more. I amended the instructions to request delivery to local collection point - the app confirmed and said a code would be sent when it was at the collection point. I heard nothing more from courier until they messaged to say they were returning the order due to unsuccessful attempt to deliver to the house over a week later! Lack of communication and huge frustration as no order received.

7 listopada 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Simon,

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m truly sorry to hear about the issues you experienced with your delivery and the lack of communication from the courier. This is certainly not the level of service we aim to provide, and I completely understand how frustrating this must have been for you.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. A member of our team will reach out to you via email to look into this further and ensure we get this resolved for you as quickly as possible. We value your business and appreciate your patience and understanding while we work to make this right.

Oceniono na 5 z 5

I’m so impressed with the Hampton and…

I’m so impressed with the Hampton and Astley bedding. It’s incredibly comfortable and the quality is outstanding. Every detail feels premium, and it’s made such a difference to how well I sleep. Highly recommend!

28 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Miranda,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear how impressed you are with your bedding. Knowing that you find it incredibly comfortable and that the quality stands out truly means the world to us, we put so much care into every detail, so it’s wonderful to hear that it’s made such a positive difference to your sleep.

Your recommendation is greatly appreciated, and we’re so grateful you took the time to share your experience.Enjoy your beautiful bedding, and thank you again for your lovely feedback!

Oceniono na 1 z 5

Was lied to

Ordered over £120 worth of items, told it would be dispatched in 3 days. I chased after 2 weeks, to be told it was dispatched that day. 2 weeks later, nothing. Order cancelled. Not impressed, and cant speak to a human. All automation.

2 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Thank you for getting in touch, and I’m truly sorry for the frustration caused.

Due to exceptionally high demand, a few of the items in your order went out of stock sooner than expected. Our team were in the process of part-dispatching the items we did have, but I’m sorry this was not communicated clearly — I completely understand why this would have been confusing.

As requested, your order has now been cancelled in full. You’ll receive a confirmation and any payment will be refunded right away.

We never want to disappoint our customers, and I’m very sorry that we fell short for you on this occasion. Our small team is working hard to keep up with demand, and your feedback genuinely helps us improve.

If there is anything else I can help with, please don’t hesitate to let me know.

Warm regards,
Jasmin

Oceniono na 5 z 5

Love these candles

Love these candles, the smell is amazing and I have them in lots of rooms. Fast delivery and beautiful packaging

22 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Nicola,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear how much you love our candles. It’s amasing to know you enjoy the scent enough to have them in multiple rooms, that truly means a lot to us. We work hard to create fragrances that transform a space, so your feedback is incredibly rewarding.

We’re also glad to hear that your order arrived quickly and that the packaging made a great impression. We always want the unboxing experience to feel just as special as the product itself. Thank you again for your kind words and for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Super fast delivery

Super fast delivery. Amazing offers and the loved the luxury look and smell of the candle. Would defo recommend and will be using again :)

27 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Mrs. Baker,

Thank you so much for your five-star review! We’re thrilled to hear that your order arrived so quickly and that you were able to take advantage of our offers. It’s wonderful to know you loved the luxurious look and scent of the candle. We put a lot of care into both the design and the fragrance, so your feedback really means a lot to us.

We truly appreciate your recommendation, and it makes us so happy to hear that you’ll be shopping with us again. Thank you once again for your lovely review and for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Beautiful candle …

Excellent delivery and customer service. My candle arrived in beautiful packaging and I could smell the scent through a thick layer of bubble wrap. The scent throw when burning is amazing. Very pleased.

27 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear that you’re enjoying your candle and that it arrived safely and beautifully packaged. It’s great to know the scent was already noticeable even before unwrapping it, and we’re thrilled that the scent throw while burning has lived up to your expectations.

We truly appreciate your kind words about our delivery and customer service, our team works hard to make every part of the experience feel special, so your feedback means a lot. Thank you again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Smells divine

Such a loveky candle. Packaged beautifully and it smells incredible.

26 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Lianne,

Thank you so much for your five-star review! We’re absolutely delighted to hear that you’re enjoying your candle. Knowing that you found it beautifully packaged and that the scent is exactly what you were hoping for truly means a lot to us. We put a great deal of care into both the fragrance and the presentation, so it’s wonderful to hear that everything arrived just right. Enjoy your candle, and thank you once again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Lovely candle

Lovely candle, really impressed by how far the scent goes. Quick delivery and beautifully packaged too.

27 października 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Henrietta,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear that you’re enjoying your candle and that the scent carries so beautifully throughout your space, that’s exactly what we hope for with every one we make.

It’s also wonderful to know that your order arrived quickly and that you loved the packaging. We put a lot of care into every detail, so hearing that it made a positive impression truly means a lot. Thank you again for your kind words and for choosing us, we really appreciate your support!

Oceniono na 1 z 5

My advice would be to steer clear

My advice would be to steer clear. In short. Delayed despatch, over half the order missing, multiple emails, empty apologies, 22 day wait for refund after they received returned goods. (As the company changes their response I add an update)

Placed an order and had to email 8 days later to find out when they were actually going to despatch it. Of the 14 items I ordered only 6 were sent. No idea why I wasn't told this when I queried where my order was? I emailed and called (don't bother) to ask when the rest of my order would be sent. With no response I made the decision to send items back. I was then told they'd send the rest of the items and a candle as an apology. A few emails back and forth as I said I didn't want the items just a refund. Every email with the same empty apology. Eventually told I'd receive refund after goods returned. Looked on website to see refunds are made within 14 days. I had proof of returned delivery - nothing from them but I waited until the 14 days. Emailed again. Same empty apology but request forwarded to accounts I should receive an email within 72 hours. No surprise when this didn't happen! Emailed again. Ground hog day of same empty apology but told refund had been made and confirmation would be sent. It wasn't. I did eventually get my refund confirmation 22 days later but I wonder if it would have ever happened without me chasing it up?

UPDATE - As predicted I received an email response (actually got it before I read trust pilot response) and I was offered an apology candle again - I had been offered one to come with the missing items from my order.
I won't be responding to the email. I'll just offer my advice for future issues with customers. Don't ask them to respond with an address to send the 'no strings attached' apology candle. You have an address. Tell your potential customer that you'll be sending a gift as way of an apology to the address you have on file, unless you hear from them with an alternative. That way you're more likely to retain/gain a future customer for having dealt with an issue sincerely.

••Update 2 - Well there's always two sides to a story. In this saga, according to the newest response to my review, the experience I actually had was not the one that was given to me? The first two paragraphs seem to hit the mark but then I learnt some new things.
•'We dispatched the in-stock items immediately'
Oh okay, lesson learnt. Immediately means something different to me. It's why I emailed 7 days after I ordered, to find out when my order would be dispatched.
•'I’m sorry that our emails regarding the missing items were not seen on your side'
Missing items AND missing emails, I've searched high and low for these emails. Do you mean the one email I received telling me my order was on it's way and as I scrolled down the list of items I noticed only 6 of the 14 were being sent? I definitely saw that, thanks.
•"Regarding your refund, I can confirm that this was processed as soon as your return was received and inspected by our team."
Oh, that's good to know. I just never realised that breaking consumer law by taking over 20 days to process a refund, needing emails from the customer after the legal 14 day timeframe expired, was standard.
As for my thoughts on the apology candle. I'm glad to hear that my 'feedback will genuinely help us improve the customer journey.' It's good to know that this has been taken on board and future customers might benefit and on that note, I'm off to the shops - to buy myself a candle.

8 października 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Jane,

Thank you for taking the time to share your experience, and I’m truly sorry that your order with us caused so much frustration. As the founder, I want to personally address your concerns and offer some clarity and reassurance.

I completely understand how disappointing it must have been to receive only part of your order and to experience confusion around the remaining items. This is not the experience we want for any of our customers.

We dispatched the in-stock items immediately, and I’m sorry this wasn’t the outcome you were hoping for. At this time of year, our small team has been working around the clock to process an unusually high volume of orders for our most popular products. Even so, it’s our responsibility to communicate clearly when delays occur, and I’m sorry that our emails regarding the missing items were not seen on your side — I appreciate how this added to your frustration and made it seem as though we hadn’t reached out.

Regarding your refund, I can confirm that this was processed as soon as your return was received and inspected by our team. I’m sorry if it felt unclear from your perspective — we understand how important it is for customers to feel fully informed during this stage, and we will continue to work on improving our communication around refunds and returns.

I’m also sorry that the complimentary candle we offered as an apology came across as insincere. It was intended purely as a gesture of goodwill, and I appreciate your suggestion on how we could communicate this more proactively in the future. Your feedback will genuinely help us improve the customer journey.

Please know that my team genuinely cares and has been doing their very best during an exceptionally busy period. I couldn’t be prouder of them, but I am truly sorry that we fell short for you in this instance.

If there is anything further you feel we can do to put this right, my door is always open at caroline@hamptonandastley.com

Thank you again for your feedback.

Warm regards,
Caroline
Founder, Hampton & Astley

Oceniono na 5 z 5

Really good quality towels!

Really good quality towels, even after going through the washing machine and tumble dryer!

29 października 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Kate,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear that you’re impressed with the quality of our towels and that they’ve held up so well after washing and tumble-drying. We put a lot of care into choosing materials that stay soft, absorbent, and durable, so it’s wonderful to know they’re meeting your expectations. Thank you once again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Fast delivery

Fast delivery, brilliant material.

7 listopada 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Christine,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear that your order arrived quickly and that you’re pleased with the material. We put a lot of care into choosing high-quality fabrics and crafting products that feel as good as they look, so knowing that you’re happy with them truly means a lot to our team. Thank you once again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

An Uplifting Experience

The products are of excellent quality. I've bought both candles and bedlinen and taken advantage of the offers, which makes these more affordable. Delivery is prompt and packaging very good.

24 października 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Sheila,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear that you’ve enjoyed both our candles and bedlinen, and that the quality lived up to your expectations. We put a lot of care into selecting premium materials and crafting products that bring comfort and joy into your home, so it’s wonderful to know this has come through.

We’re also so pleased that you’ve been able to take advantage of our offers, making luxury pieces more accessible is something we work hard to achieve. And thank you for mentioning the delivery and packaging; we always aim to ensure your order arrives quickly and beautifully presented. Your support and kind words really uplift our whole team. Thank you once again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Expensive but desirable

Expensive but desirable
Save us for the Egyptian cotton p

6 listopada 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Vicki,

Thank you so much for your five-star review! Our Egyptian cotton range is crafted with premium, long-staple fibres designed to offer exceptional softness, breathability and long-lasting comfort, so we really hope they exceed your expectations once you decide to go for them. Thank you once again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Bedding review

Many thanks for my quality bedding top ten .

4 listopada 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Gillian,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear that you’re pleased with the quality of your bedding. Creating beautifully made, long-lasting, luxury pieces is at the heart of what we do, so it’s wonderful to know your order has earned a top ten from you!

We truly appreciate you taking the time to share your experience. It means a great deal to our whole team, and we hope your new bedding continues to bring you comfort and relaxation for a long time to come. Thank you once again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Beautiful quality

Beautiful quality, silky soft bedding

4 listopada 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Julie,

Thank you so much for your five-star review! We’re thrilled to hear that you love the beautiful quality and silky-soft feel of your bedding. At Hampton and Astley, we put so much care into choosing the finest cotton and perfecting every detail to make sure our bedding feels as luxurious as it looks.

It’s wonderful to know that the quality has met your expectations, that’s exactly what we strive for with every order. We hope your new bedding brings you many nights of comfort and relaxation! Thank you again for taking the time to share your experienc, your feedback truly means the world to us.

Oceniono na 5 z 5

They provide quick and reliable…

They provide quick and reliable service. I can't comment on their returns policy as I never have had to return anything. The quality is why I shop there. The cotton is beautiful and well made.

I won't get my bedding anywhere else!!

21 października 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Michael,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear that you’ve had such a positive experience with our service and that you love the quality of our cotton bedding. We take great pride in ensuring every piece is beautifully made and designed to last, so it truly means a lot to know that it’s made such a difference for you.

We also really appreciate your kind words about our quick and reliable service, our team works hard to make sure every order arrives smoothly and promptly. It’s lovely to hear that you’ve never needed to use our returns policy (and we hope you never have to!), but we’re always here to help should you ever need anything in the future. Thank you once again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

Candle

I love the candle I was gifted - it smells divine and lasts such a long time. Can smell it when walking in the room straight away but I could smell it before I opened the box! Packaging is lovely too. Would make a great gift!

20 października 2025
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Emma,

Thank you so much for your five-star review! We’re so happy to hear how much you’re enjoying your candle, it’s such a joy to know that the scent fills the room even before opening the box and continues to last beautifully once lit. We take great pride in creating fragrances that feel both luxurious and long-lasting, so your words mean a lot.

It’s lovely to hear you appreciated the packaging too, we believe every detail should make it feel like a special treat, whether it’s a gift or a little indulgence for yourself. We’re delighted you’d recommend it as a present and hope it continues to bring you a touch of luxury every time you light it! Thank you once again for choosing us!

Oceniono na 5 z 5

The most beautiful candle…

We received the most beautiful candle from Hampton & Astley; lime, basil & mandarin. The scent fills the room even before we’ve opened the box! Naturally made from beeswax, soy, coconut and rapeseed wax. Joey has been the most loveliest to deal with to, 10/10 on customer service would 100% recommend!

6 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Hampton and Astley

Odpowiedź od Hampton and Astley

Hi Imogen,

Thank you so much for your five-star review! We’re delighted to hear how much you love your Lime, Basil & Mandarin candle, it truly is one of our favourites for creating a fresh and uplifting atmosphere. It’s lovely to know the scent fills your home even before opening the box, that’s exactly the kind of sensory experience we aim for!

We’re also so pleased to hear that Joey made your experience extra special. Providing kind, personal service is something we really care about, and your kind words mean the world to us. Thank you again for your glowing recommendation, we can’t wait to welcome you back soon!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej