Duraweather Poly Recenzje 

124
•
Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

I have never seen more 1 stars than 5 stars and now I’m one of them. Already missed my 2 month window for delivery which is absolutely insane considering the cost of the chairs and they take your mone... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

They're selling a chair as grey when it's really light blue and their refund policy is horrible. You lose more than half of your money if you try to return it. They also have a strict policy of return... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Do not buy from this company. They overpromise and underdeliver. My chairs were due in September now I am being told “maybe December”. Their options for the “inconvenience” is to buy a more expensi... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Ordered an Adirondack on August 31 and website said delivery Sept. 25-Oct 2. No delivery, and when I called and talked with Rachelle, she informed me that delivery was now December 28-January 16! WTF?... Zobacz więcej


Dane kontaktowe

1,5

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

124 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 36% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

1,5

Wszystkie recenzje

(124)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 43

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

0 stars if I could

0 stars if I could! I wish I would have read all these bad reviews. Duraweather is a horrible company to work with and they lie. Charged our card and gave us tracking number. Furniture never arrived. Almost 2 months later on July 3,2026, we decided to cancel after never receiving any more information about when order will be delivered. When my husband left messsge he wanted to cancel, they said they tried getting in touch with us and since they received no response, they processed order and said it was ready to ship.
We called Fed Ex and said we will refuse order and gave them tracking number. They said that tracking number is no longer valid and they never received package.

Duraweather immediately charges card after order and wants you to pay 15% restocking fee for cancelling order when items never shipped! My husband has been sending messsges daily saying he wants to cancel and explained what Fed Ex told him…and they are ghosting him! We are trying to work with credit card to get over $3,000 back!

As far as I’m concerned, they steal your money! Would love to put them out of business!! If not resolved, my husband will pursue and find a way!! Don’t want anybody else to go through the frustration and aggravation this company puts you through!! Their response to all these bad reviews are laughable. They want to appear helpful and sorry!!! Don’t get trapped, believe all these bad reviews and look elsewhere!!!!

30 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Sharing my experience with @duraweather…

Sharing my experience with @duraweather poly so others are aware:
My order was never delivered within the promised timeframe, and every attempt to reach customer service has failed. Phone calls go to voicemail, and emails receive automated replies with no real response afterward.
I cannot recommend this company based on my experience.

7 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Items never shipped

Items never shipped. I ordered chairs on March 22, 2026. Ship date was 4-20-26 thru 5-20-26. Chairs never shipped. I contact Durawheather on 5-27-26 and said items hasn't shipped. When I responded when it will ship I didn't receive a response. A week later I ask for a new ship date and didn't receive a response. Still waiting for a response.
As I see it this is a scamming website. As I lost $1529. I am going through my banking credit card to try to recover my money.

3 lipca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Be very careful what you order. Inaccurate website.

Be very careful what you ordered. I purchased a folding Adirondack chair and it is okay. I decided to ordered a pad for the chair. Their website described it as the pad for the folding Adirondack chair. It did not fit and when I asked they responded that it fits “other folding Adirondack chairs” but not mine. This was NOT in the description. I could return it at my expense and pay a 15% fee. This was for THEIR mistake. They are not honest.

30 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I have bought many chairs from these…

I have bought many chairs from these guys before. Always ships out in 1 to 2 days This time they tell you that but then send out 1/2 to 2 months out. Then an hour after I order I try to cancel and they want a 15% restocking fee for a chair they do not even have. If I could give them a zero score. I would. They are a terrible company that I will never do business with again

15 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Hi there,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for any frustration this experience has caused.

We would like to clarify that lead times can vary depending on the time of year. Based on your order history, your previous purchases were made around early May last year and were delivered within a shorter timeframe. However, your most recent order was placed in June, which falls within our peak season. During this period, production demand is significantly higher, which can extend lead times.

For transparency, we do display the estimated lead time on our website prior to purchase so customers can review and decide whether to proceed with the order.

Regarding your cancellation request, we understand your concern. Please note that our cancellation policy, including the 15% restocking fee, is also outlined on our website. Once an order has been processed and submitted to production—regardless of how soon the cancellation request is made—it becomes subject to this policy.

We truly value your past business and regret that this experience did not meet your expectations.

Sincerely,
DuraWeather Team

Oceniono na 1 z 5

The company tried to deceive you about…

The company tried to deceive you about the time frame of your delivery windows buy giving you an up to 2 month time frame. Most people just assume it's not going to take two months. This way they get you to order then get angry when you call to check status. Not only did my order take the full time they still hadn't even shipped it on the last date of the window. Then the excuses started. Fast foward three weeks later my order shows up. So thats amount three months. I received my order with missing parts on top of all that. Very nasty in communication and failed to make it easy to get parts missing. I just went to the hardware store and brought what I needed. These chairs were almost $300 apiece..it's my fault though because if I would have read the reviews first I would have know not to fool with this company..consider yourself warned. This is not a one-off. Just check their reviews. Never again would I spend money with this shady place. They know they can't fulfill those orders in a timely manner but yet they continue to accept new orders. If you order now you will have them just in time for winter

1 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

We’re truly sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. This is not the level of service we aim to provide.

Our lead times are provided as estimates based on current production schedules, and while we do our best to stay within those timeframes, delays can occasionally occur due to high demand or unforeseen production issues. That said, we understand how frustrating it is when expectations are not met, and we sincerely apologize for the delay you experienced.

We’re also very sorry to hear that your order arrived with missing parts. This is certainly not acceptable, and we regret that resolving this was not as easy as it should have been. We would have been more than happy to send the replacement parts at no cost and assist you directly.

Your feedback regarding communication is taken seriously, and we are actively working on improving both our response times and overall customer experience.

If you’re open to it, we would appreciate the opportunity to make this right. Please reach out to us directly with your order details so we can assist you further.

Thank you again for your honest feedback.

Oceniono na 1 z 5

Horrible Customer Service

I placed an order on Saturday, May 23, 2026. The item appeared in stock on their site. A couple of hours later, I received a call from a woman whose English was very difficult to understand. It took a while, but I finally figured out she was from the company and trying to tell me that the set was out of stock. She asked me what I wanted to do, and I told her to cancel the order. She proceeded to tell me that two accessories (foot stools) in the order are in stock, and she wasn't sure I'd be able to get a refund for them! I said that was ridiculous because they match the set, and without the set, they are pointless. I have texted once, emailed twice, sent a message on Messenger, called three times, and have not received a response from anyone as to when my credit card will be credited. The total on my card is pushing $4,000! I question whether or not the company is even legitimate at this point. Help!

23 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Hi there,

We’re very sorry for the frustration and confusion you experienced with your order. This is not the experience we want for our customers, especially regarding communication and refund handling.

After reviewing your situation, your order was canceled as requested when we were informed that the main item was out of stock.

For context, order cancellations typically take 24–72 hours to fully process. This is because once an order is placed, it is automatically transmitted to our production system and must be manually removed from their queue and records before it can be fully canceled. We completely understand that this can be frustrating, especially when the order was just placed.

Regarding the bundled accessories, when a set is canceled due to the main item being unavailable, any associated charges are also included in the cancellation process.

We understand your concern regarding the credit card charge and refund timing. Please note that while refunds are processed on our end once cancellation is confirmed, it may still take additional time for your bank or card issuer to reflect the credit.

Upon checking, your order has already been refunded.

We also sincerely apologize for the difficulty in reaching us. We recognize how stressful this must have been, especially with a high-value transaction, and we are actively working to improve our responsiveness.

We appreciate your feedback and the opportunity to clarify this for you.

Oceniono na 1 z 5

I wish I could give zero stars

I wish I could give zero stars. Terrible customer service and they ignore your emails and voicemails. Expect months of waiting on your order with no communication from them on status. If you try to cancel, good luck since they don't respond to voicemails and could take a week or more to respond to emails. They shipped mine after I asked to cancel my order and now they want me to pay to ship back plus want to hit me with a 15% restock fee. Avoid the aggravation you will have from ordering from this poorly run company.

20 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Hi there,

We’re very sorry for the frustration and confusion you experienced with your order. This is not the experience we want for our customers, especially regarding communication and order handling.

We would like to clarify that we did not receive any email correspondence requesting cancellation prior to the order being shipped. Once the order enters the shipping/fulfillment stage, we are unfortunately no longer able to cancel it as it has already been processed and prepared for delivery.

For context, order cancellations typically take 24–72 hours to fully process. This is because once an order is placed, it is automatically transmitted to our production system and must be manually removed from their queue and records before it can be fully canceled. We completely understand that this can be frustrating, especially when a cancellation request is made shortly after ordering.

We understand your concern regarding communication and response times. We do our best to respond as quickly as possible across all channels, and we regret any delay you experienced.

We also want to address the concern regarding returns and restocking fees. These policies are in place for shipped items, but we always aim to assist customers within the limits of what is possible depending on the order status.

We appreciate your feedback and the opportunity to clarify this situation.

Oceniono na 1 z 5

Ordered Grey Woodgrain but chairs…but they are GREEN

Ordered Grey Woodgrain but chairs received were greenish. Duraweather response was "The grey color you received is correct; however, it can sometimes appear with a slight greenish hue depending on lighting and the material processing. This variation is normal and part of how the color presents after production." I purchased 6 chairs and asked if I could return for a correct color, was told they would charge 15% restocking plus shipping so aproximately $500 in charges and fees on an $1,800 purchase. Also I am not picky, if this was any shade of dark or light grey I would be ok, but in sunlight, it just looks green. Otherwise product is good quality and well built.

9 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

We understand your concern regarding the color variation.

The grey woodgrain finish can naturally present subtle undertones that may appear slightly greenish depending on lighting conditions, viewing angle, and how the material reflects light after production. This type of variation is expected within the finish and falls within our production standard.

Regarding returns, since this is not considered a manufacturing defect, return requests would fall under our standard return policy, which includes a 15% restocking fee along with return shipping costs. These terms apply to all order items and are part of the process for non-defect-related returns.

We appreciate your feedback and your comments regarding the product’s quality and build.

Oceniono na 1 z 5

This company has glaring red flags I…

This company has glaring red flags I chose to ignore before placing a very large consumer order. I left a message on a super scammy sounding voicemail. (The website said they were only able to add one of each item in my cart.) Someone called me back within an hour with an accent so heavy there was little chance they were in usa. I could barely understand ANYTHING she said. She tried to answer my questions, but she confirmed that items listed in stock would still take approx 3 months to receive. I specifically asked if she was in usa, and if the company was making these items in usa and she said yes to both. But she kept tripping up or it was the language barrier that the items are not produced here. I would NEVER hand over $19k on the phone to this clown show of an operation. Sad as the reviews for quality are outstanding. I really wanted this to work, but in no way shape or form would I ever deal with this company. I truly hope they are producing under a different label and I will try to find it.

12 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Thank you for taking the time to share your experience—we understand your concerns and would like to provide some clarity on how our process works.

All of our furniture is made to order rather than kept in stock. While some items may appear available on the website, production only begins once an order is placed. Because of this, lead times are longer and are clearly listed on each product page to help set expectations ahead of purchase. During peak seasons, these timelines can extend further due to higher order volumes, as all orders are fulfilled on a first-come, first-served basis.

We recognize that this production model may not align with every customer’s timeline, especially for larger orders, and we always aim to be as transparent as possible so customers can make informed decisions.

We appreciate your interest in our products and your feedback, as it helps us continue improving how we communicate our process.

Oceniono na 1 z 5

Customer service is terrible

Customer service was terrible. The chairs arrived very late, and they were nearly impossible to assemble because many of the pre-drilled holes were missing or unfinished.

Edit: I still can’t recommend this company because I ended up having to hire someone to put the chairs together, which became a significant additional expense due to the missing pre-drilled holes and insufficient instructions. I will say that the quality of the chairs seems very good so far. So, if you’re willing to hire a handyman for assembly and don’t mind a long wait for delivery, then these may work for you.

7 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

We’re very sorry to hear about your experience and truly understand how frustrating this must be.

This is not the quality or experience we aim to provide. The issue with missing or incomplete pre-drilled holes is certainly not expected, and we sincerely apologize for the inconvenience it has caused.

We would really appreciate the opportunity to make this right. Please reach out to us directly via email with photos of the issue, and we will be happy to assist with a replacement or resolution as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention—we’re here to help.

Oceniono na 1 z 5

Absolutely the worst customer service…

Absolutely the worst customer service we have ever had to deal with in our life! (70 years old) we have call the customer service number repeatedly for 4 days and a live person has yet to answer up. An automated person takes your message and cell number, but never returns your call.

29 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

We’re truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been.

Our phone lines can experience high call volumes, and when our team is assisting other customers, calls may continue ringing or be directed to voicemail. We sincerely apologize if your messages were not returned in a timely manner—that is not the level of service we aim to provide.

For faster assistance, we recommend reaching out to us via email, as our team actively monitors and responds as quickly as possible. We would greatly appreciate the opportunity to assist you and make this right—please contact us directly so we can look into your concern immediately.

Thank you for bringing this to our attention.

Oceniono na 1 z 5

Update to my previous review

Update to my previous review dated 15 April 2026

I’ve had an extremely frustrating experience with DuraWeather Poly since last review, and unfortunately, it’s left me completely dissatisfied with their service yet again.

The most glaring issue is the near-total lack of customer support. Attempting to call them is an exercise in patience — the phone rings for an unreasonably long time with no answer. Today alone, I tried calling three separate times, and each attempt resulted in the same outcome: endless ringing with no response. It gives the impression that customer inquiries simply aren’t a priority.

Equally disappointing is their failure to respond to text messages. In an age where businesses are expected to be accessible across multiple communication channels, ignoring texts entirely is unacceptable. It feels like there’s no reliable way to reach anyone, which is especially frustrating when you need timely assistance.

There is also no option to chat online or reach support through any alternative channel. The only contact method provided is a single phone number, which appears to be a mobile number. This, combined with the lack of responsiveness, gives the impression of a very small, informal operation without a structured customer service system in place.

While small businesses can certainly provide excellent service, in this case the absence of basic support channels makes it difficult to have confidence in the company.

Beyond communication issues, this lack of responsiveness creates a broader sense of unreliability. When a company cannot be reached or fails to acknowledge customers, it erodes trust and raises concerns about how they handle other aspects of their service.

Overall, my experience has been one of complete dissatisfaction. Poor communication, lack of accountability, and unresponsiveness make it difficult to recommend DuraWeather Poly to anyone. On the basis noted above, I DON’T HAVE TRUST IN THE PRODUCT THEY REPRESENT/SELL. AS SUCH I HAVE REQUESTED VIA TEXT AS THIS IS THE ONLY FORM OF COMMUNICATION, TO PROVIDE ME WITH A FULL REFUND OF MY ORDER AS MY ORDER (as of 29 April 2026) HAS YET TO ENTER PRODUCTION. IF THERE IS ONE RECOMMENDATION I CAN MAKE, IT WOULD BE: that they need to improve upon their customer service accessibility and responsiveness if they want to retain customer confidence.

Dave Wilder

29 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

We’re sorry to hear about your experience.

As mentioned previously, when contacting our phone support, calls may continue ringing if our team is assisting other customers. In such cases, you will be routed to voicemail with instructions to either leave a message or reach out to us via email for a faster response.

According to our records, your order has already been canceled and fully refunded. We would have been more than happy to assist you promptly had we received direct communication via email.

If there’s anything further we can do, please don’t hesitate to reach out—we’re here to help.

Oceniono na 1 z 5

I was looking at Duraweather despite…

I was looking at Duraweather despite the reviews, but ultiumately decided not to purchase and look elsewhere. I wanted two regular king size chairs and two with footrests and cup holders and also an end table. None of them had the same color grey available. Grey (wood grain) Cottage light grey and light grey. Some colors said (wood grain) others did not. They don't have the same colors across the board between chairs and end tables. I called customer service three times, but each time I got someone whose first language wasn't english and I couldn't understand a thing they were saying. I wanted a set that wouldn't be mismatched with the color and possibly the wood grain look. After the third call I gave up. Going to look elsewhere at other brands.

14 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Hi there,

Thank you for sharing your experience, and we truly appreciate you considering DuraWeather. We completely understand how important it is to have matching colors and finishes when selecting outdoor furniture, especially for a full set.

Please note that color availability can vary because our products are built across different warehouses, and each facility carries its own selection of designs and colors. As much as we would love to offer every color across all items, availability is unfortunately limited per location, which can result in some variations between chairs and tables.

Additionally, we offer both wood grain and non-wood grain (smooth finish) options. If a color is listed without “wood grain,” it means the item has a smooth, solid finish rather than the textured wood-look.

We also sincerely apologize for the difficulty you experienced when contacting our customer service team. We understand how important clear communication is, and we will take your feedback seriously to improve our support experience.

Thank you again for your time and feedback—we truly appreciate it.

DuraWeather Team

Oceniono na 3 z 5

the products that i have received are…

the products that i have received are very nice BUT i have been waiting for one order for over four months. The communications between Dura Weather and myself has been poor. Very frustrating. Ready to cancel and move on. If orders go as planned.5 stars if you hit a snag 0 stars.

31 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I can get no information regarding the…

I can get no information regarding the shipment of my order. They seem to have no customer service department as their number is directed to an overseas call center. I believe, at this point, that I have been scammed.

30 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Hi Thomas,

We would like to clarify a few points.

We have responded to your email regarding your order and provided your tracking number. As of Tuesday, your order is in transit.

We also want to assure you that we are not a scam company. We have an active customer service team available via both email and phone to assist with any concerns.

Please note that requests for updates or shipment details may take 1–2 business days to process. This is because our production team operates on a limited schedule for inquiries, as they are simultaneously focused on building and shipping orders.

We appreciate your patience and understanding, and we remain here to assist you with any further questions.

Regards,
DuraWeather Team

Oceniono na 1 z 5

Beware of this company

Beware of this company! I ordered 4 chairs on March 31rst. Soon after I ordered the chairs I received a text confirming my order and stating they would be shipped on May 30th! 2 months for shipping! WOW not going to work for me. So I immediately texted back and said "that shipping date doesn't work for me, just cancel the order". It was maybe 2 hours after I placed an order. Rachelle called me immediately and told me that to cancel I had to email them. Ok , no problem. I sent the email right then. Immediately I received an email from Danica that said I can cancel the order however there would be a 15% cancellation fee! What! I just ordered them 2 hours ago. I replied for her to yes cancel the order but no I would not be paying a cancellation fee , I had just placed the order and it was because of their 2 month shipping time that I was going to cancel the order. She has not responded! 3 days and 5 emails and 1 phone call and they will not respond. I've had to start a compliant response with my credit card company. This all has been extremely time consuming because this company refuses to respond to me. Very predatory and I warn others to beware.

31 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Hi there,

We completely understand your request to cancel the order, and we want to clarify that we did not deny your cancellation. We are more than willing to honor it.

However, regardless of when the order was placed or when the cancellation was requested, we are required to follow our company’s cancellation policy. As such, a 15% cancellation fee must be applied.

Please also note that prior to purchase, the estimated lead time is clearly indicated on our website to provide transparency on the production and shipping timeline. This helps set proper expectations on when an order will be shipped.

We have responded to your email regarding the cancellation and the applicable fee, and this is documented on our end. While we truly understand your concern and would prefer to process a full refund without any deductions, this is not something we’re able to waive, as we must adhere to company policy.

We appreciate your understanding.

Regards,
DuraWeather Team

Oceniono na 1 z 5

Never Ships Product

Never Ships Product. I ordered a bar set on Feb 15th. It's March 30th - and it hasn't shipped. The customer service absolutely is horrible. It takes over 48 hours to get back to you - primarly just email support. They then have a crooked policy of 15% cancelation fee if you cancel your order? Doesn't matter if they over a month late. Maybe they are fine for chairs, I don't know - that's what reviews seem to be about that are happy with the experience.

30 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Hi there,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration this experience has caused.

Your order was originally scheduled within the lead time of March 9–March 19. Unfortunately, there was an unexpected delay of one week due to a medical situation on our production team’s end. While we always strive to meet our timelines, there are circumstances beyond our control that can impact production schedules.

At the time of your request, your order was already at the dock and ready to scheduled for pickup. However, we understand your decision, and per your request, we have coordinated with production to proceed with the cancellation.

Please note that a 15% cancellation fee applies, as all of our products are made to order and built specifically according to each customer’s preferences. Because of this customization, the items cannot easily be resold to another customer. The materials, labor, and production time invested into each order are the reasons this policy is in place.

Regarding communication, we aim to respond within 24–48 hours. Due to a high volume of orders and inquiries combined with a temporary staffing shortage, there may be slight delays, but please know that we always provide updates as soon as information becomes available.

We truly appreciate your patience and understanding, and we’re very sorry we were not able to meet your expectations on this occasion.

Oceniono na 2 z 5

Excessively long wait for product

Excessively long wait for product, well beyond the estimated delay and required multiple follow-ups. Money taken when order placed and 2 months waiting. Assembly of glider is a nightmare, the pieces don’t fit together well. Are the positive reviews the result of a promotion?

5 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Duraweather Poly

Odpowiedź od Duraweather Poly

Hey Ann, thank you for your feedback. We would like to clarify that all of our products have individual lead times, which are clearly listed on our website before an order is placed. This allows customers to review the expected production timeframe and decide whether they would like to proceed with the purchase.

We sincerely apologize if your experience did not meet expectations. If there were any concerns regarding the lead time or the assembly of the glider, we would have been more than happy to assist and coordinate with our production team to address the issue.

Please also note that assembly experiences can vary depending on a customer’s familiarity with assembling furniture. Some customers find the process quick and straightforward, while others may take a bit more time depending on their experience and comfort level with assembly.

At this time, we are unable to locate an order under the name associated with this review. If you could please provide your order number and the name used for the order, we would be happy to look into this further and assist you accordingly.

Regarding the reviews, we would also like to assure you that our customer reviews come from verified customers who have purchased and received our products.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej