Hold jer for guds skyld fra denne svindervirlsomhed. De fusker med deres flytteafregninger og betegner konsekvent almindelig slid som misligehold.
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Venøvej/ Thyborøn: Pas på Alt-mulig-mand Bent Jensen, der forsøgte at lukke sig selv ind i mit rækkehus, fordi: citat ordret: Jeg troede ikke du var hjemme. Jeg har tre vidner, der overv... Zobacz więcej
I de 4 år vi boede i et rækkehus i sønder Felding , ejet af bomidtvest har der aldrig været problemer. Viceværten var der i løbet af et par timer hvis der var det mindste. Flyttesynet i tiptop og held... Zobacz więcej
Meget useriøst. Fikk ikke tilbake depositum og måtte betale totalt 18.000kr da jeg skulle flytte ut. Hadde avtalt med de nye som skulle flytte inn at dem ville ha gardinene mine, så dem ble ståend... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Dane kontaktowe
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
I de 4 år vi boede i et rækkehus i…
I de 4 år vi boede i et rækkehus i sønder Felding , ejet af bomidtvest har der aldrig været problemer. Viceværten var der i løbet af et par timer hvis der var det mindste. Flyttesynet i tiptop og heldigvis modtaget en god sjat indskud tilbage . Mails med bomidtvest i Ikast løbende har altid været besvaret pænt og i god tid også!
Psykotiske ejere.
De taget klager for seriøst. Mit gulv knirker (jeg på 1. Sal) min underbo har klaget over dette, som er gammelt byggeri... og jeg skulle dæmpe mig (MIG??!) ellers ville jeg blive smidt ud, så nu flytter jeg over til et andet sted efter ikke engang et år. Desuden råber underboen om underlige ting ud på gangen, men bliver det taget op? Næ. Mage til psykopater som ejer det selskab.
Meget useriøst
Meget useriøst. Fikk ikke tilbake depositum og måtte betale totalt 18.000kr da jeg skulle flytte ut. Hadde avtalt med de nye som skulle flytte inn at dem ville ha gardinene mine, så dem ble stående igjen. BoMidtvest tok seg betalt for å fjerne gardinene og legge dem i en skuff, selv om at det var avtalt at dem skulle henge.
Skal du absolutt leie av BoMidtvest, ta video og mange bilder før du flytter inn.
Ville heller bodd i telt enn å leie hos BoMidtvest igjen.
Det værste selvskab til dato
Det værste selvskab til dato
Fraflytning syn er der, de tager bagdelen på en gjorde min 43 kvadrat meter studiebolig rent, efterfølgende mener man der skal bruge over 4 timer mere på at rengøre “sandlister”
Udover det skulle de male et loft på min regning selvom det var nymalet for under 6 måneder siden, udover det afsætter de arbejdestider for autoriseret håndværker osv, for timer der slet ikke er nødvendig
Kan klart ikke anbefales. Hold jer fra dem
Overvejer du boligselskabet, LAD VÆR`
Overvejer du boligselskabet bo midt vest, lad vær.
Jeg har i næsten 3 år boet i boligselskabet bo midt vest (i 2 forskellige lejligheder) havde ikke de store problemer i min første lejlighed da den var af nyere dato. Jeg vælger så til min store ærgrelse at flytte i en ældre bolig. Jeg når at være der to dage inden de første problemer dukker op. Radiatoren virker ikke… trods der er skrevet til selskabet og viceværten sker der intet… jeg venter og venter…. Der opstår et nyt problem i lejligheden som er lagt værre. Kloarken svømmer over der pibler afføring op af alle rør på badeværelset der går en halv dag før viceværten kommer forbi med en svupper… det havde jeg selvfølgelig selv prøvet, så han ringer efter en slamsuger der kun gør det værre på længere sigt. Det er relativt farlige bakterier der er i spil så min begejstring for at vente er ikke stor. Han kommer så og for spulet rørrede men kan ikke komme ned i kælderen, viceværten er over alle bjerge så der kan ikke låses op til kælderen hvor rørrede er. En sur slamsuger mand som siger at det ikke er første gang han oplever at viceværten er væk… nå nå…. Der går cirka 2 måneder så er alt stoppet igen, der kommer to nye mænd ud for at kigge på det som så kan konstatere at faldstammen er smadret, de for fat i en vicevært så de kan komme i kælderen. Der ligger afføring på gulvet i kælderen... der bliver lavet endnu en lappeløsning…. Med en skøn slut kommentar om at dem fra slamsuger firmaet har været på adressen mange gør før vi flyttede ind. jeg ringer formanden op for at forklare min situation. En flappet maddame som ikke orker at tage stilling til sit arbejde… undgå dette postyr og find et selskab der gider deres kunder. Det er umenneskeligt at bo i afføring.
Advarsel ved /indflytningfraflytning
Jeg kan tilslutte mig advarslerne i de øvrige anmeldelser i forb. med fraflytning. Jeg boede i et af afd. huse i max ½ år sammen med min søn på 6 år. Jeg er ikke- ryger...hele min familie og omgangskreds er ikke-rygere. Jeg gjorde huset rent incl. lofterne som var forbavsende beskidte. Ikke noget man ser på et mørkt fyrretræsloft. Jeg har ikke boet der længe nok til at det er sket i min tid, men vaskede det bedste jeg kunne. Fik en efterregning på 1.500,- kr for yderligere rengøring af loftet. Jeg har på fornemmelsen at viceværten skulle have sin ryg dækket ind for manglende check fra tidligere. Så advarsel om at gå ALT ALT ALT igennem når i flytter ind. Også det i tror er i orden. Er man lavindkomstfamilie er det en kæmpe post. Og i dette tilfælde en uretfærdig post.
De stjæler på at flytte ud og er…
De stjæler på at flytte ud og er ligeglade med lejligheden.
Løj omkring fugt i er lejemål
Løj omkring fugt i er lejemål, og havde gennem 3 lejere malet skimmelsvamp over på væggene.
Stol ikke på synsrapport!
Jeg flyttede fra min 32m2 lejlighed for nyligt, og efter at have gjort rent i 5 timer og haft viceværten til syn, fik jeg at vide at der kun var brug for maks 2 timers ekstra rengøring de steder jeg missede.
Jeg får så senere den endelige opgørelse hvor der er 2 rengørings-regninger, den ene er fra rengøring efter nedslibning af gulv, hvilket er helt okay, men den anden regning var på 2400 kr.
Jeg undrer mig straks over det høje beløb, og finder ud af at der var hyret et selskab der brugte 6 timer på de "maks 2 timers" rengøring jeg fik at vide var nødvendige til synet (dette står også i min synsrapport).
Jeg klager derfor, og skal ringe op flere gange, samt skrive emails til en anden ansat for endelig at få noget feedback, resultatet var at de syntes rengøringen passede, og vedhæftede nogle billeder med en smule kalk på brusehanen og noget støv bag en vaskemaskine. Arbejde jeg, som viceværten også sagde, ville mene burde tage MAKS 2 timer, og det var hvis det er noget virkelig slemt kalk.
Så vær klar på en slem overraskelse ved udflytning, synsrapporten kan du lige så godt smide ud da den ikke respekteres, og der hyres tydeligvis et forfærdeligt inkompetent rengøringsfirma.
BOMIDTVEST - et arrogant selskab
Hold jer langt væk fra dette selskab!
Ved fraflytning af lejemål glemte vicevært og jeg at aflæse måler for hhv. vand og fjernvarme. Jeg henvender mig til viceværten dagen efter fraflytning, hvor jeg anmoder ham om at aflæse målerne, idet nøglerne til lejemålet er afleveret. Jeg får således svaret, at dette kan jeg ikke få, og at selskabet efter endt 14 dages vedligholdelsesperiode aflæser målerne og herefter sender aflæsning til de forskellige forsyningsselskaber. Jeg prøver atter en gang at få målerne aflæst af viceværten uden resultat.
Idet jeg kan hæfte for et unormalt højt forbrug i vedligeholdelsesperiode, hvis der ikke aflæses med jævne mellemrum, klager jeg til selskabet for målerne aflæst. Herefter modtager jeg et arrogant og belærende svar fra selskabets inspektør;
"Når synstidspunkt for fraflytning af din lejlighed, er fastlagt. Har du mulighed for indtil tidspunktet, at få gjort rent, evt. male, får aflæst måler mm.
Efter synet har boligselskabet 14 dage til at få lejligheden sat i stand, således den kan blive lejet ud igen.
Jeg har efterfølgende bedt viceværten om at aflæse målerne. Som du ikke selv har aflæst. (normalt bliver målerne først læst af ved lejemålets ophør)."
Dette er måden BOMIDTVEST taler til sine lejere.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








