Energi Viborg Kraftvarme Recenzje 34

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Kan man give 0 stjerner? Deres kundeservice er nok det værste jeg har oplevet... en mere arrogant gammel dame skal man lede længe efter.. En skam at der er monopol på dette område, ellers havde de fl... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Meget arrogant kundeservice. De kommer med ekstra regninger. Deres aconto er helt væltet rundt. De vil ikke forsøge at undersøge ting. Deres medarbejdere er ligesom at snakke til en "robot/dør" lad væ... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Deres adgang via internet er håbløs. Starte altid på vandforbrug, som i en energikrisetid ikke er særlig relevant. Når man vil have vist energiforbrug (el) bliver man koblet af og skal logge på ige... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Alle de dårlige anmeldelser herinde siger det hele, hvis man kunne give minus stjerner fortjente i det.. elendig kundeservice, håbløs struktur og fakturering. Det vælter rundt i regninger fra øst... Zobacz więcej


Dane kontaktowe

1,6

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

34 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Kan man give 0 stjerner?

Kan man give 0 stjerner?
Deres kundeservice er nok det værste jeg har oplevet... en mere arrogant gammel dame skal man lede længe efter.. En skam at der er monopol på dette område, ellers havde de fleste af os nok skiftet..

23 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Flabet kundeservice.

Helt fair, at der ikke kan laves nogen aftale med første regning. Men man kunne overveje at snakke ordentligt og ikke side småfnisesende og blive sur som den kvinde jeg lige har haft i røret? Helt ærligt...

8 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Viborg varme tilsluttede fjernvarme et…

Viborg varme tilsluttede fjernvarme et år før tid. Det er sådan set dejligt, men de 25000 det koster i tilslutning, havde vi ikke fået sparet sammen til, da tilslutningen kom pludseligt, og altså et år før tid. Vi fik at vide at afbetaling var muligt. Det var det så ikke - hvorfor vi stod med en regning midt i sommerferien de nådigst delte i to - til forfald med det samme, ellers inkasso. Sekretæren var sød og forstående - men chefen var urokkelig. Havde vi vidst dette, havde vi IKKE tilluttet os fjernvarmen, og var i stedet forblevet på gas, indtil det gav mening at skifte ud med varmepumpe. Kan bestemt IKKE anbefale en tilslutning med et firma med så stejl en chef - der ikke forstår det urimelige i en så meget for tidlig tilslutning og regning. Vores fejl var naturligvis at vi ikke fik dette på skrift. En fejl jeg ikke begår igen.

9 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

mega dårlig service inde fra en sur…

mega dårlig service inde fra en sur bogholder af - vi får en rykker på at vores regning ikke var betalt, dette reagerer vi på og ringer med det samme til selskabet. Jeg får en flabet medarbejder i røret, som siger alt er vores fejl og vores banks fejl, dette var ingens fejl, men en systemfejl - men medarbejderen bliver ved med at sige at det er vores fejl, hvori jeg må gentagene gange rette hende og sige at det er en systemfejl, men vi SKAL betale rykkeren også - vi har nu skiftet el til NRGI, de behandler andre som mennesker!

28 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Super udueligt selskab

Super udueligt selskab. Meldingen lød “Der kan være mulighed for at vandet er lukket i perioder imellem kl. 07-16” Da vi kl. 16.01 havde manglet vand i mere end 5 timer måtte jeg jo spørge de håndværkere som har lukket for vandet hvornår jeg kan forvente at få vand igen. Svaret var “Ja det er jo gået lidt over tidsplanen, så der går i hvert falde en time endnu”. Det er simpelthen alt for ringe. Ekstremt amatør agtig. Magen til useriøsitet skal man lede længe efter. Jeg er dybt skuffet over der arbejde der bliver lagt for dagen.

16 października 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Helt igennem håbløs kundeservice

Helt igennem håbløs kundeservice, medarbejdere der er skide sure - jeg fik sågar af vide af hende jeg snakkede med derinde fra at hun var "træt af og skulle blandes ind i det her" - fordi de 4 tidligere medarbejdere ikke havde gjort deres arbejde ordentligt. Elendigt regningsystem, så elendigt de ikke selv kan finde rundt i det.

23 lutego 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Positiv oplevelse

Ærgerligt med de mange negative oplevelser.

Jeg har netop været i kontakt med kundeservice for at få rådgivning om ansøgning om reduceret elafgift, og alt var godt.

Telefonen blev taget på under et minut, og medarbejderen var sød og hjælpsom.

Ingen anledning til kritik overhovedet. Og nej, jeg er hverken ansat eller betalt. Jeg er bare tilfreds.

27 grudnia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Muggen kundeservice

Jeg tror I skal have en snak med en af jeres kundeservicemedarbejdere. Jeg fik direkte voksen-skældud da hun beder om adressen min regning vedrører. Jeg oplyser adressen og forklarer at regningen er sendt til både udlejer og undertegnede. Det var åbenbart adressen til udlejer hun skulle bruge og ikke adressen hvor forbruget har været. HVOR skulle jeg vide dét fra. Elendig kommunikation og virkelig ubehagelig tone. Jeg skifer nu energiselskab. Har aldrig oplevet noget lignende og kan se, at jeg ikke er den eneste! Stram op!

6 grudnia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Meget ugennemsigtig kontrakt (bondefangeri)

Vi har i mange år haft et rimeligt variabelt el-abonnement hos Vindstød.

Desværre lod jeg d. 15-09-2022 mig lokke af noget der lignede et godt fastpristilbud hos Energi Viborg på det de kalder Intro-El til 2,19 DKK inklusive moms. pr. KWh. Tilbuddet var klart det billigste på hjemmesiden Elpris.dk

Jeg fik klart indtrykket at jeg indgik en aftale for 6 md. som var bindende de første 3 måneder.
Men kun 14 dage efter jeg underskrev kontrakten opjusterer Energi Viborg fastpris på det såkaldte Intro-El til 4,91 DKK dvs. klart i den dyre ende af fastprisabonnementer på tværs af elselskaberne, hvis jeg nu kigger på hjemmesiden Elpris.dk

Det er meget uklart formuleret i kontrakten at den pris jeg indgik kun ville gælde for 14 dage, og at jeg derefter ville få en pris der på ingen måde var en god "Intro-pris" men nu blandt markedets dyreste.
Så noget der ligner bevidst bondefangeri fra Energi Viborg's side, da de den 15-09-2022, hvor jeg underskrev kontrakten udemærket godt har vidst at de ville opjustere den voldsomt 14 dage senere. Prisen de opjusterer til bliver kun endnu mere ublu og urimelig, idet elprisen jo for oktober og indtil videre for november har været langt lavere end de 4,91 DKK de nu opkræver mig.

Så det har været et meget dyrt skift fra Vindstød til Energi Viborg for os.

Jeg er nu i gang med at klage over dem til Ankenævnet på Energiområdet. Det forventer jeg ikke at få noget som helst ud af, men forhåbentlig er der nok andre der også gør det, så det bliver tydeligt at Energi Viborg forsøger at fuppe sig til nye kunder.

21 listopada 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ufleksible og ikke interesserede i kundernes behov, Jeg vil lade denne mail korrespondance…

Jeg vil lade denne mail korrespondance tale for sig selv.

Jeg skriver og spørger energi viborg om nedenstående i forhold til et hurtigt skifte til fleksaftale, (min forespørgsel er nederst i anmeldelsen), og dette var svaret fra energi Viborg;

"Mange tak for din henvendelse.

Ja det er korrekt at vi kan skifte over på vores flex-produkt med 30 dages varsel 😊

Du er mere end velkommen til at skifte el-leverandør, hvis der er nogle der kan tilbyde en bedre aftale for dig 😊
Der skal du bare tage fat i ny leverandør og så laver de et leverandørskifte.

Hav en god dag.

Med venlig hilsen

'Navn har jeg fjernet ( ja måske lære de jo at skrive sådan) '
Kontorelev
Energi Viborg A/S"

Her var min forespørgsel, der førte til ovenstående svar fra dem.:

"Jeg har bestilt flexafregning, da jeg kan se at fastpris er steget helt vildt meget.

Skal der VIRKELIG gå 30 dage for skift af aftalen hos jer, jeg er jo kunde hos jer nu.

Hvis det er sådan så kan jeg jo ligeså godt skifte elselskab og bruge 30 dage på det !

Ja undskyld opstød men vi er f.....* hårdt pressede økonomisk efter nuværende kvartalsafregning.

Med venlig hilsen"
Xxx

* (Upassende ord må ikke stå i anmeldelsen det var dog ikke rettet mod firmaet)

8 listopada 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Jeg ved ikke om i er presset inde ved…

Jeg ved ikke om i er presset inde ved jeg pt. men jeg blev mødt af en ekstrem sur kundeservice medarbejder, hvor jeg egentlig bare spurgte stille og roligt til hvordan det kommer til at foregå når jeg flytter. Jeg får meget kort og rigtig surt svar og attitude. Hvis jeg kommer tilbage til viborg engang, så betaler jeg heller 2kr ekstra pr. kwh, blot for at undgå at snakke med vedkommende igen, hold da op en ubehøvlet medarbejder.

1 listopada 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Jeg ringer ind og siger at jeg er…

Jeg ringer ind og siger at jeg er umiddelbart ikke i stand til at betale min regning. Dog hvis vi bare kunne dele den op i to måneder. Resultatet var, at jeg fik af vide, st jeg skulle tage og få mere livserfaring,fordi sådan er der ingen energiselskaber der fungerer (hvilket er en lodret løgn)
Hende jeg snakker med mener, et selskabet ikke vil hjælpe, da der kommer en ny hjælpepakke i det nye år. Så indtil da kan jeg skrive mig op til noget jeg ikke ved hvad kommer til at indebærer, eller sejle min egen sø.

Jeg bliver selvfølgelig lettere frustreret gennem samtalen, men der hvor filmen knækker er, at da jeg uforstående forsøger at få fortalt hvorfor de ikke kan hjælpe på anden vis som de fleste andre selskaber kan, så får man da lige smidt i hovedet, at hvis jeg er så utilfreds og har min helt egen holdning, så burde jeg jo gå ind i politik og ændre regler og love til det som jeg vil have. Det var hun sikker på at jeg var god til.

Bliver målløs, og vælger at ty til at kalde hende at grimt ord, hvorefter der bliver lagt på.

25 października 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Det er jo røveri af kunderne!

Har ventet nogle uger med at skrive for at køle lidt ned, det har desværre ikke virket.

Vi betaler nu 4 kr/kWh i ren elpris selvom elprisen hele oktober måned har været gratis halvdelen af tiden. Vi har hele måneden spist rugbrød for at spare på strømmen.

Jeg ringer til selvskabet så snart jeg får kendskab til den nye pris d. 4 oktober, men nej de kan ikke få os over på en fleksafregning før 4. november. Det bliver vores dyreste måned nogensinde.

Hvordan kan det være lovligt at sælge et produkt som hverken jeg som forbruger eller elselskabet kender prisen af?
Og når så prisen bliver offentliggjort så er man bundefanget i 30 dage, det er simpelthen for ringe!

Som nye kunder i EnergiViborg er vi meget skuffede over at man kan finde på at sætte prisen op med 150% fra den ene dag til den anden uden at vi får noget valg.

4 października 2022
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej