Kan man give 0 stjerner? Deres kundeservice er nok det værste jeg har oplevet... en mere arrogant gammel dame skal man lede længe efter.. En skam at der er monopol på dette område, ellers havde de fl... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Meget arrogant kundeservice. De kommer med ekstra regninger. Deres aconto er helt væltet rundt. De vil ikke forsøge at undersøge ting. Deres medarbejdere er ligesom at snakke til en "robot/dør" lad væ... Zobacz więcej
Deres adgang via internet er håbløs. Starte altid på vandforbrug, som i en energikrisetid ikke er særlig relevant. Når man vil have vist energiforbrug (el) bliver man koblet af og skal logge på ige... Zobacz więcej
Alle de dårlige anmeldelser herinde siger det hele, hvis man kunne give minus stjerner fortjente i det.. elendig kundeservice, håbløs struktur og fakturering. Det vælter rundt i regninger fra øst... Zobacz więcej
Dane kontaktowe
Industrivej 15, 8800, Viborg, Dania
- 89292929
- kundeservice@energiviborg.dk
- energiviborg.dk
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Desværre kan jeg tilslutte mig alle…
Desværre kan jeg tilslutte mig alle anmeldelserne fra i år. Elendig service fra Energi Viborg.
Normalt kan man - med besvær og tålmodighed - aflæse forbruget.
Det er blevet tiltagende vanskeligt at komme ind - i dag er det slet Ikke muligt.
Energi Viborg adgang til data via internet er håbløs
Deres adgang via internet er håbløs. Starte altid på vandforbrug, som i en energikrisetid ikke er særlig relevant. Når man vil have vist energiforbrug (el) bliver man koblet af og skal logge på igen. Hvis man vil se regninger skal man også logge på igen.
Web adgangskode ikke oplyst på regningsoversigt, selvom den burde være tilgængelig, så man har adgang til at have flere målepunkter tilgængelig på eloverblik.
Undrer også at det tager 5 døgn før måledata er tilgængelige, Norlys som jeg også anvender på anden adresse klarer det på 3 døgn.
Der er absolut behov fo forbedringer.
Meget dårlig app
Meget dårlig app. Fungerer ikke med både vand og el, starter altid med vandforbrug?
Energiaflæsning virker ikke. Jeg fortryder i den grad mit skifte til EnergiViborg!
Det undrer mig, at der aldrig bliver svaret på de dårlige anmeldelser, de får her. Måske medarbejderne presset arbejdsmæssigt.
Sjusk med ukorrekte gebyrer - PAS PÅ!
Selve oprettelsen og forsyningen var sådan set ok, men deres svartider på mail er fuldstændig horribel.
Mails der "forsvinder" og som der enten ikke svares på eller blot svartider på op til 1 måned.
Derudover var der rod i opsigelsen og datoen for opsigelsen blev ikke registreret korrekt i data-hubben. Dette har boligselskabet bekræftet.
Derudover blev jeg faktureret for et "fraflytningsgebyr", selvom jeg blot havde skiftet leverandør, og jeg henvendte mig med dokumentation på, at jeg blot havde skiftet leverandør. Ydermere har Energi Viborg påstået, at det er OK som har lavet oprettelsen forkert som en fraflytning. Men det er der nu lavet en undersøgelse på, og OK har oprettet aftalen korrekt, nemlig som et leverandørskifte. OK havde desuden aldrig hørt om et såkaldt "fraflytningsgebyr", som Energi Viborg gør brug af, hvilket bare virker endnu mere kvalmende.
Energi Viborg var helt rigide og fastholdte gebyret.
Ud fra andres oplevelser her på Trustpilot, så kan man vist hurtigt konkludere, at Energi Viborg ikke samler på kunder.
De vil faktisk hellere undvære god omtale og et potentielt større forretningsomfang baseret på god og effektiv service.
Jeg kan kun sige; held og lykke fremover. Det bliver et nej tak herfra.
Verdens dårligst app
Verdens dårligst app. Fungerer ikke med både vand og el, starter altid med vandforbrug? bliver smidt af og skal logge ind igen for se energiforbrug.
I øjeblikket fungerer energiaflæsning ikke. Amatøragtig app og styring.
Alle de dårlige anmeldelser herinde…
Alle de dårlige anmeldelser herinde siger det hele, hvis man kunne give minus stjerner fortjente i det.. elendig kundeservice, håbløs struktur og fakturering. Det vælter rundt i regninger fra øst og vest, og prøver man at spørge ind til det kan de kraftedme ikke en gang selv finde rundt i det!
Har aldrig haft nogen som helts problemer med energiselskaber før - men skal da lige love for det er en rodebutik her.
Få styr på jeres ****, og prøv med lidt god kundeservice, det ville klæ’ jer.
Meget arrogant kundeservice
Meget arrogant kundeservice. De kommer med ekstra regninger. Deres aconto er helt væltet rundt. De vil ikke forsøge at undersøge ting. Deres medarbejdere er ligesom at snakke til en "robot/dør" lad vær med at lade jer lokke af deres "tilbud de tager ved senere". Scam virksomhed
"Corona tider" findes ikke i deres…
"Corona tider" findes ikke i deres verden !!!
Minus -10 stjerner får de; vi lever i 2020 og så findes der stadig store firmaer der ikke fatter service, arrogante klovne...
Jeg har haft svært ved at finde jobs nok på grund af corona, og ellers altid betalt ALLE mine ting til tiden. Så jeg ringede ind for at bede om lidt kredit tid på betalingen, men ingen empati og forståelse fra deres side. De holder sig til deres åndsvage regelsæt (dyre rykkergebyrer etc.) og procedurer som var verden "normal". De kan ikke fatte at corona har ødelagt alt der er/var normalt. Derved og logisk nok, så burde en lille måneds kredit (måske kun 2 uger) da ikke skade noget, over for så STORT et firma. Tænk sig at så stort et firma skal gå i så små sko og ødelægge deres image ved IKKE at være empatiske, forstående og hjælpsomme (god service) over for en god betaler/kunde/borger. Plus; som ringer ind i fin tid for at informere og bede om hjælp.
Måske de i virkeligheden er en flok amatører og ikke har fattet hvad service er, og agere hardcore business når pengene skal falde, men udadtil profilere de sig positivt. FALSK MARKEDSFØRING og en flok klovne de har ansatte... Amatør forretning...
Vælg dem aldrig
Ubehagelig og nedladende kundeservice
De truer folk med inkasso til trods for at det er dem der har lavet en fejl.
Kan kun advare alle mod dette firma
Ubehagelig kundeservice
Ubehagelig kundeservice, når man ringer til dem!
VÆRSTE OPLEVELSE
VÆRSTE OPLEVELSE - uhøfligt, stødende og truende personale. Kundeservice er helt i bund og på ingen måde prioriteret. Ledelsen benægter uacceptabel behandling og holder hånden over deres ringe personale - samtidig med de selv har en undertone af arrogance. Per 1. februar har jeg skiftet til andet selskab - aldrig har jeg oplevet så ubehagelig og forfærdelig behandling.
De fortjener ikke én eneste stjerne herfra.
God kundeservice.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








