Horten Advokatpartnerselskab Recenzje 44

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Jeg har haft indsigt i sager, hvor krav er blevet håndteret på et uklart eller mangelfuldt grundlag. Det er derfor min opfattelse, at man som debitor bør være særligt opmærksom på at få ful... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Har betalt av på en regningnänsom horten tog øver, og betalt ner från 25000kr til 15000kr, sen kunde jeg ikke betala en månad så hade jeg sen en skuld till dem på 30000kr. Buffer og snyder folk, og da... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Man kan undre sig over at en bank som Arbejdernes Landsbank og andre finansielle aktører bruger sådan et foretagende med henvisning til deres optræde i den sorte svane.. især når de bliver sat fra bes... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Utrolig led tlf dame. Råbte næsten ad mig og afbrød mig hele tiden. Jeg ønskede at vi kunne finde en løsning, men det kunne slet ikke lade sig gøre. Jeg bad hende om at notere at vi havde talt sammen,... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Kancelaria

Napisane przez firmę

Horten er en full-service advokatvirksomhed med over 70 års erfaring og 350 medarbejdere. Horten leverer rådgivning, der kombinerer juridisk viden med strategisk tilgang og kommerciel forståelse.


Dane kontaktowe

1,4

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

44 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Det er ikke sikkert, at grundlaget for kravet er korrekt

Jeg har haft indsigt i sager, hvor krav er blevet håndteret på et uklart eller mangelfuldt grundlag.

Det er derfor min opfattelse, at man som debitor bør være særligt opmærksom på at få fuld dokumentation for kravet, herunder hvordan det er opgjort.

Hvis du har haft et lån gennem fx Kassekreditten, Folkelånet, Minifinans eller Kvikto, kan det være en god idé at gennemgå din opgørelse og anmode om dokumentation for beregningerne.

Det kan også være relevant at kontrollere sine skatteoplysninger og sikre sig, at eventuelle renteudgifter er korrekt indberettet, da dette kan have betydning for ens fradrag.

Dette gælder også, selvom der er underskrevet en gældserklæring, da sådanne ikke nødvendigvis er gyldige, hvis grundlaget er forkert.

Det kan i øvrigt være en god idé at søge uafhængig rådgivning, fx via advokatvagten, som tilbyder gratis vejledning.

23 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

0 stjerne her fra…

0 stjerne her fra…
De svare ikke på mails, og når man ringer inden for åbningstider 09-15 så er tlf lukket og man for bedskeden at man har ringet uden for deres åbningstider.
Hvordan skal man så kunne betale eller lave en afdragsordning? Så må i jo selv betale den gæld!! Føj hvor en dårlig service der er. Det sku klart at folk ikke gider betale jer når i er så ligeglade. Det er min kæreste som har en sag hos jer som jeg hjælper ham med, men man bliver godt nok træt af at have forsøgt at ringe siden den 14 april og sendt mails uden et eneste svar! Kom lige ind i kampen her altså. Ellers kan i sku selv få lov til at betale den gæld der er på 38.000kr!!!!

29 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Man kan undre sig over at en bank som…

Man kan undre sig over at en bank som Arbejdernes Landsbank og andre finansielle aktører bruger sådan et foretagende med henvisning til deres optræde i den sorte svane.. især når de bliver sat fra bestillingen andre steder.. .. men om muligt er det sådan .. at jo mere utilpasset opførslen jo flere job rager de til sig. .Det berømte ord.. dårlig omtalte kan også eksponere har ikke udlevet sig forgæves :-)

12 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Advokatfirmaet arbejder uetisk og…

J.nr. 597191
Advokatfirmaet arbejder uetisk og unfair havde en ubetalt regning til Nykredit som er blevet sendt til en inkasso hos Horten Jeg havde betalt beløbet dog på grund af stress og andet så har jeg åbenbart betalt 235 kr mindre end oprevet beløb de opdagede jeg først børste Jeg fik et brev fra fogedretten det vil sige jeg har sendt mig i fogedretten på 235 kr i stedet for at lige ringe mig op eller sende en email om jeg har lige mangler det sidste beløb.

2 grudnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Det er ulovligt og lauzy

Jeg betalte min gæld ud i 2020, og så kom regningen fra Horten måske 1500kr. Det ønskede jeg så at klage over og bad om en klagevejledning - det havde de ikke!
Amatøragtigt, jeg kunne gå ind på deres hjemmeside. Det ville jeg selvfølgelig (har andet at lave) så fortalte jeg dem at jeg ville betale når klagevejledningen kom. Den er stadig ikke kommet. Nu vil jeg så sælge mit hus, men det kan jeg ikke fordi de påstår der er gæld i det. Hvilket der IKKE er, men hvis jeg betaler 2200kr. forsvinder gælden - det er jo klart ulovligt og skal man klage koster det 500. Og så er det advokater som "ser" på sagen. Så F*** det lorteselskab de burde ikke ha lov til at drive virksomhed i Danmark!

26 listopada 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Pas på dem - de svindler

Føj, skam jer i branchen !

Jeg har set programmet 'Den Sorte Svane' og vil i den forbindelse ikke kunne anbefale jer til nogen som helst. At i har samarbejdet med Nicolai Dyhr, og ikke har styr på jeres samarbejdspartnere det 'lugter' af svindel som det jo også er. Prøv at drive ordentlig advokathjælp

27 maja 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Tjaa hvad kan man sige.

Tjaa hvad kan man sige.

Var i fogedretten hvor Horten var modparten.
Da Hustru og jeg begge er fysisk dårligt stillede og vi har begge handicap kort, tog Horten udlæg i hele bilen og dette er til trods for at jeg gjorde opmærksom på retsplejelovens §515 stk 2.

At der ikke kan tages udlæg i hjælpemidler grundet sygdom, men dette var Horten og dommer ligeglad med.

Men dette køretøj vi har er 12 år gammelt og skal synes om 6 mdr, hvis vi passer og plejer bilen vil den kunne indbringe ca 10.000 på auktion ud af et udlæg på over 120.000.

For mig at se er det ikke værdigen af bilen,men kun fordi Horten nyder deres magt til at ødelægge folk.

Men kære Horten, vores bil bruger ca 1 liter olie om måneden og når den er fyldt er der til 3-4 måneder i olie, inden motoren brænder sammen.

I har udlæg, så bilen er sådan set jeres når den er betalt færdig, vi

er ikke forpligtet til at
vedligeholde bilen ( Husk det ) så
vi er pt: stoppet med at tjekke for
olie og stoppet med at yde
service på den.

16 maja 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

utroligt at en kommune bruger dette firma

Nej .....

Jeg må sgu lige sige en ting ...

Jeg er dybt rystet over denne sag, og jeg kan ikke forestille mig hvem der i det danske samfund man kan forsvare at behandle så uværdigt. i gjorde mig hjemløs for et krav på hvad jeg kan se et par tusind..... ok tak..

Nu vil jeg så lige sige at jeg er veteran med diagnosen PTSD, jeg har en del medaljer fra forsvaret som burde fortælle at jeg har gjort mit for det danske samfund og demokrati... Nu sidder jeg som førtidspensionist og kan ikke fungere i hverdag, kommunen kæmper for at give mig det mindste lys i fremtiden .... selvom jeg har fået en erstatning og købt en ejerlejlighed og så angriber i på den nådesløse måde, og gir mig ikke engang mulighed for at forsvare mig selv....... tro mig venner..... det var fan... dråben... jeg håber fan.... i har en dårlig smag i munden... føj for sa.....

....... i kan forvente en klage fra min side snarest....

amatører !

17 listopada 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Bruger mafia metoder til opkrævning af…

Bruger mafia metoder til opkrævning af penge, Havde ik fået tilmeldt betalingsservice så havde misset 3 måneder afdrag, Stod midt i flytning pga. skimmel svamp fik 2 diskus i ryggen og en fiber sprængning i bryst, fik konstateret HS-sygdom så gik ned med stress, passede dog arbejde, så havde ik skænket det en tanke. Høre ik noget før 3 måneder efter, med en opkrævning på 140.000 kr. Tilbyder 15.000 for de 3 måneder, de nægter at tage imod pengene. Forklarer min sag og siger jeg intet har hørt, de bliver utrolig flabet i telefonen "Nej vi ka ik gå og holde dig i hånden, du har ik krav på at få rykker eller blive ringet op" Jeg bevar den gode tone, men kan godt høre der ik er noget at komme efter, så Kontakter jeg den advokat som var med i retten, men der er selvfølgelig ferie, men får dog fat i en anden advokat fra firmaet, som genoptager sagen. De gir mig så 3 hverdage til at skaffe 20.000kr trods det er sommerferie og de registrere mig i rki pga sagen, ellers ville de sende min bil på tvangsauktion. Bor i udkants danmark, hvor der ikke er offentlig transport så ville miste mit arbejde og ryge på a-kasse (Ville få udbetalt ca 16.000 mindre i måneden) som jeg også forklar dem, men de pisse ligeglade og vil bare ødelægge folks liv.

Har heldigvis en god ven der ku hjælpe mig ud af denne sindssyge situation. Alt er optaget og sendt videre til andre instanser, da det er brud på inkassoskikloven, at presse folk på denne måde. Heldigvis er det sommerferie, så klare den psykisk . Men føj en måde at behandle folk på der aldrig har nægtet at betale men har været hårdt ramt af sygedom.

24 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Svindel!

Påstår at have fremsendt rykkerskrivelser, men de er aldrig modtaget. Pålægger så et inkassogebyr, for at man ikke har reageret, trods der aldrig er modtaget noget som helst. Svindler sig til småbeløb, fordi de regner med man blot betaler, fordi det er "lettere" end at diskutere med deres sure inkassomedarbejdere.

6 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Elendig service

Elendig service. Det var altså ikke mig der røvede den bank, hvorfor kan i ikke vinde retssagen for mig der var ikke nogen beviser mod mig. Jeg betalte rigtig mange penge for jeres advokat.

15 listopada 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Håbløs "service"

Håbløs "service"
Afdrager trofast 2000 pr måned, ringer en enkelt gang for at få ydelsen nedsat for en enkelt måned og bliver mødt af "det er din egen skyld". Flot at "træde" på en der i forvejen ligger ned.
Elendigt og under al kritik.

28 listopada 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

De forstår ingenting

Har forgæves forsøgt at forklare at mit udestående er betalt.. har sendt dokumentation flere gange og de bliver ved med at sige at jeg ikke har betalt... Det står sort på vidt at jeg har

8 listopada 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horten lyver i deres mails! Pas på dem!

Horten lyver i deres mails.
Skriver flere gange man har haft samtaler med dem, selvom man ikke har, og grundet omstændighederne så tør man nærmest ikke andet end at svare, da hvis i kan lyve overfor folk, sikkert vil gøre alt for at få penge. I er sådan et ulækkert og beskidt firma.. FØJ

16 września 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Psykisk terror …

Fuldstændig vanvittigt at dette inkasso firma ikke er blevet lukket ned. De køre psykisk terror på folk . De ringer dag/aften og weekend. Ja hele tiden fra 20 forskellige numre. Jeg tænker ikke at dette er helt lovligt. Ubehøvlede telefondamer vil jeg kalde dem. Bloker et nummer og de ringer fra et nyt.

7 września 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Forfærdelige medarbejdere

Forfærdelige medarbejdere

Trusler på trusler om hvis ikke man betaler så kommer de på besøg.
Manden siger man skal afdrage med minimum 1000kr når man så fortæller at man ikke har de penge uden at gå fra hus og hjem og om man kan afdrage mindre (velvidende om at det tager længere tid) så får man bare et ligegyldigt fnys og får at vide at det ikke er hans problem for de penge skal de have.

- derudover bagtales man når man har dem på hold (ja jeg hørte alt hvad i sagde om mig i tlfen) Ingen samarbejdsvilje og beskyldninger om at lyve og bedrage.
Dårligt manipulerende firma, burde blive jævnet med jorden.

31 sierpnia 2022
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej