Horten Advokatpartnerselskab Recenzje 44

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

1,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Jeg har haft indsigt i sager, hvor krav er blevet håndteret på et uklart eller mangelfuldt grundlag. Det er derfor min opfattelse, at man som debitor bør være særligt opmærksom på at få ful... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Har betalt av på en regningnänsom horten tog øver, og betalt ner från 25000kr til 15000kr, sen kunde jeg ikke betala en månad så hade jeg sen en skuld till dem på 30000kr. Buffer og snyder folk, og da... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Man kan undre sig over at en bank som Arbejdernes Landsbank og andre finansielle aktører bruger sådan et foretagende med henvisning til deres optræde i den sorte svane.. især når de bliver sat fra bes... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Utrolig led tlf dame. Råbte næsten ad mig og afbrød mig hele tiden. Jeg ønskede at vi kunne finde en løsning, men det kunne slet ikke lade sig gøre. Jeg bad hende om at notere at vi havde talt sammen,... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Kancelaria

Napisane przez firmę

Horten er en full-service advokatvirksomhed med over 70 års erfaring og 350 medarbejdere. Horten leverer rådgivning, der kombinerer juridisk viden med strategisk tilgang og kommerciel forståelse.


Dane kontaktowe

1,4

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

44 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Skræmmende metoder

Virkelig ringe selskab. Hold jer langt væk. Horten kommer selv til at stå skoleret snart. Godt der findes advokater, der gerne vil jagte andre advokat selskaber, så man kan gøre op med deres måde at drive virksomhed på😶
Selvom du har fået et brev fra gældsstyrelsen om at de har taget penge fra din overskudsskat (Det fulde beløb) og overført dem til Horten og ikke skylder dem penge mere, så mener Horten stadigvæk at du skal betale dem penge.
Og når de så kan se at jeg har betalt for meget, så fører de pengene over til gældsstyrelsen og så få jeg pengene fra gældsstyrelsen på et tidspunkt.
WT F!!

6 lipca 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Hvis der var 0 stjerner fik de det

Hvis der var 0 stjerner fik de det. har lige talt med en meget nedladende og uforskammet dame. Min kunde har fået en rykker fra dem vedr. en manglende betaling af en leasingaftale. Med et rykkergebyr på 400 kr . Fakturaen skulle være betalt 01.06.21 men den kom først med posten 08.06.21 og er derfor betalt 10.06.21. Deres rykker er sendt samme dag som deres kunde har modtaget indbetalingen men alligevel fasholder de rykkergebyret på 400 kr Det er jo ikke de 400 kr men princippet i at det har krydset hinanden der er så uforskammet. Hvis det var mit firma ville jeg ikke ønske at et advokatfirma opførte sig sådan overfor mine kunder. jeg ville være flov over at arbejde sådan et sted

22 czerwca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Har betalt av på en regningnänsom…

Har betalt av på en regningnänsom horten tog øver, og betalt ner från 25000kr til 15000kr, sen kunde jeg ikke betala en månad så hade jeg sen en skuld till dem på 30000kr. Buffer og snyder folk, og damen i som svarer i tlf er en riktig idiot, som borde gå på en kunde kurs hur man talar pent till folk. - får de af meg. Har anmeld dem. Og håper de kommer ut i avisen hurtig så de blir opmerksammet vad de driver med.

26 maja 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ulækker mafia ligende metoder !!!

Ulækker mafia ligende metoder !!!! Det er direkte et firma der er grove ubehøvlede både overfor kunder og dem de kontakter, hvis de kontakter dine kunder grundet mindre fejl er de så grove kunden aldrig kommer tilbage.....

29 marca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Jeg beklager at der har ikke minus…

Jeg beklager at der har ikke minus stjerne at vise min oplevelse med Horten advokatfirmaet. Selvom jeg betaler mine afdrager gælden stiger hver måned. I dag skylder jeg ca. 27000 kr. af 6500. Det er umuligt hvis man betale hver måned sin afdrage. Det er tyveri! Det er advokatfirma, som skal passe og bruge loven og ikke skal snyde mennesker. Selvfølgelig skal jeg fortælle denne sag videre til andre institutioner, som kan tage en beslutning til dette problem, som kan jeg se at mange mennesker blev snydt.
Vh Asya

25 marca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ufølsomt !

Skrev til dem på Facebook. Efter jeg skrev til dem på deres fb side, blev mit “opslag” slettet uden at undskylde eller forklare. Dette kommer af jeg har udsat en inkasso sag som jeg ikke kunne betale mit afdrag på. Det fint nok og fair nok man fra firmaets side ikke kan forstå dette. Men forklarede for dem som jeg har skrevet under på at de må tage min gæld til skattevæsnet da jeg får penge tilbage. Det havde min sagsbehandler fra inkasso noget svært ved at forstå selvom som jeg sagde at mine tanker har været andetsteds i forbindelse med min mors sygdom (corona) og død. Fik bare et “nå nå” og “ja ja og ikke noget “det gør mig ondt” eller ligende. Synes det er umenneskeligt at reagere på denne måde og fik slet ikke nogen chance for at forklare. Fordi jeg var rystet over den her behandling var jeg tavs i et stykke tid hvormed hun nærmest blev vred.
Den værste og ufølsomme behandling jeg nogensinde har fået fra et firma. Det handler kun om penge for dem.

18 marca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Har i mange år haft en afdragsordning…

Har i mange år haft en afdragsordning på noget gæld, som er overholdt til punkt og prikke.
Gælden bliver overtaget af Horten, som tvinger mig til at underskrive en skyldnererklæring.
Med den i hånden tager de nu overskydende skat, dette til trods for at alle afdrag fra min side bliver overholdt.

14 marca 2021
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Tandløs og særdeles kostbar papirtiger.

Som kunde: Horten inkasso er en tandløs og særdeles kostbar papirtiger. Pænt formulerede breve men uden gennemslagskraft. Selv de mest banale og arbitrære indsigelser på store veldokumenterede krav, tør Horten ikke handle på.
På den måde bliver afdelingen alene en fødekanal til at kunne føre voldsomt dyre retssager i deres andre afdelinger.
Som kunde er du langt bedre tjent med en lille men dedikeret inkassoadvokat til den halve pris.

5 listopada 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Dårlig oplevelse

Min sag blev sendt til dem, gæld på noget omkring 17.000kr, og den dårlige timing med Corona. De er slet ikke vilje til at finde en løsning, har ikke styr på deres mails. Der kommer flere forskellige tilbagemeldinger, også modstridende. De har registreret mig i RKI uden at svare ordentlig på mine mails. Absolut værste jeg aldrig nogen sinde har oplevet. Kan kun frarådes.

7 sierpnia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horten Advokatpartnerselskab er nok det…

Horten Advokatpartnerselskab er nok det værste advokatfirma jeg nogen sinde har stiftet bekendtskab med. Det er på ingen måde et ordentligt advokatfirma men nok snare et inkassofirma af værste kaliber.

De ringer, mailer og skriver hver uge på trods af de ikke har noget hold i nogen ting. De taler grimt til folk, der kontakter dem. Således skriver de:
"Du vil både modtage mails, opkald samt breve fra os hele tiden"

Det er en taktik, der hedder chikane, der helt sikkert kan både skræmme og gøre mange mennesker urolige, kede af det og bange!

Hvor ville jeg være ked af at arbejde en sådant sted. Når jeg skal vælge advokat ift. kundesager eller andet så bliver aldrig en sådan virksomhed jeg vil vælge. Uanset om vi har kunder der er i restance - så vil jeg vælge at behandle dem ordentligt også ift. at indgå svære aftaler. Det mestre denne virksomhed på ingen måde.

9 czerwca 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Helt og aldeles uden hjerterum eller…

Helt og aldeles uden hjerterum eller empati for egens tyngede financielle situation, snuppede Horten Advokatpartnerselskab alle kr. 16.929,00 i overskydende skat trods anke for at lade lidt stå til den forestående konfirmation og et par andre kreditorer.
Ikke engang imødekommende for en frivillig afdragsordning, så nu vanker fogedretten.

Et utilgiveligt pengegrisk foretagende, som lokker med selvskyldnerærklringer, men når det kommer til en saglig sag, så afviser de anmodninger og rydder bordet ubesværet. (Jf. Transportorder 300000864555).

24 kwietnia 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Min oplevelse har ikke været særlig…

Min oplevelse har ikke været særlig gode. Har forsøgt at finde en kompromis som gør det lidt lettere for mig i denne Corona tid og også som kommer Horten til gode. Det var absolut ingen mulighed for dem og tonen var ret ubehagelig. Det var de i vores mail konsporrencer.

Jeg kan ikke anbefale dem og kan se at de andre har det samme oplevelse. Et firma som jeg kan desværre ikke tale godt for :/

31 marca 2020
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Utrolig led tlf dame

Utrolig led tlf dame. Råbte næsten ad mig og afbrød mig hele tiden. Jeg ønskede at vi kunne finde en løsning, men det kunne slet ikke lade sig gøre. Jeg bad hende om at notere at vi havde talt sammen, hvorefter hun modbydeligt sagde: men vi bliver ved med at ringe til dig og bliver ved med at sende dig breve indtil du betaler. Foreslog hende at tage på et kursus hvor man taler pænt til folk, hvis man har intentioner om at finde løsninger, og ikke skabe problemer.

25 listopada 2019
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej