Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Hold jer for guds skyld fra denne svindervirlsomhed. De fusker med deres flytteafregninger og betegner konsekvent almindelig slid som misligehold.

Oceniono na 1 z 5

Venøvej/ Thyborøn: Pas på Alt-mulig-mand Bent Jensen, der forsøgte at lukke sig selv ind i mit rækkehus, fordi: citat ordret: Jeg troede ikke du var hjemme. Jeg har tre vidner, der overv... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I de 4 år vi boede i et rækkehus i sønder Felding , ejet af bomidtvest har der aldrig været problemer. Viceværten var der i løbet af et par timer hvis der var det mindste. Flyttesynet i tiptop og held... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Meget useriøst. Fikk ikke tilbake depositum og måtte betale totalt 18.000kr da jeg skulle flytte ut. Hadde avtalt med de nye som skulle flytte inn at dem ville ha gardinene mine, så dem ble ståend... Zobacz więcej

2,0

Słaba

Wynik TrustScore: 2 na 5

33 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Advarsel mod Alt-mulig-mand Bent Jensen


Venøvej/ Thyborøn:

Pas på Alt-mulig-mand Bent Jensen, der forsøgte at lukke sig selv ind i mit rækkehus, fordi: citat ordret: Jeg troede ikke du var hjemme.

Jeg har tre vidner, der overværede den konflikt mellem os, der naturligt opstod, idet jeg VAR hjemme!

Efter jeg havde skældt ham ud, så jeg, at han gik rundt om rækkehuset. Derefter anmeldte han mig til Lemvig kommune som hævn.

Så pas på! I kunne jo være upåklædte, hvis han vælger jeres dør, næste gang. Og påtaler I det, forsøger han at dække over sig selv, ved at finde på noget at anmelde jer for.

25 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Markant forbedring og velfungerende samarbejde


Vi har boet i Frisenborgparken siden 2019, og vi har oplevet en tydelig og positiv udvikling gennem årene.

Særligt har BoMidtvest løftet niveauet markant på viceværtservice. Der er kommet mere struktur, bedre opfølgning og en generel oplevelse af, at tingene bliver taget seriøst og håndteret professionelt. Det giver tryghed i hverdagen.

Derudover har nærmiljøet udviklet sig positivt. En aktiv og engageret bestyrelse har efterhånden fået etableret et rigtig godt og konstruktivt samarbejde med BoMidtvest, hvilket tydeligt kan mærkes i området. Dialogen fungerer bedre, og der bliver arbejdet løsningsorienteret.

Et konkret resultat af det seneste samarbejde er indførelsen af reserverede p-pladser. Det har skabt ro i hverdagen, fordi alle ved, at de har en parkeringsplads, når de kommer hjem fra arbejde. Det har fjernet unødig frustration og givet en mere afslappet stemning i bebyggelsen.

Boligerne i Frisenborgparken er ikke “standard” boliger – de er alternative i deres opbygning og kræver, at man lige forstår, hvordan de fungerer optimalt. Men når man først gør det, er der et stort potentiale for energibesparelse, da husene selv genererer og holder godt på varmen. Det er en anderledes, men gennemtænkt løsning.

Samlet set har vi oplevet en klar forbedring siden vi flyttede ind, og vi er glade for den retning, udviklingen har taget.

22 lutego 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Kan absolut ikke anbefale bomidtvest

Kan absolut ikke anbefale bomidtvest, min mor flyttede ind i en af deres ældreboliger og det hele gik super fint. Indtil at hun skulle flytte, min mor var indlagt på intensiv så kunne ikke møde op til syn af lejligheden, hendes datter havde dog fået lov at opsige lejligheden og hendes had til mig gjorde at hun skrev at alt det var i lejligheden skulle bare smide ud, dog var fuldmagten udelukkende til opsigelse hvilket også fremgår af den… da både min mor/jeg kontakter dem, siger de at de har smidt alt ud, (boremaskine, slagboremaskine, møtriksspænder samt en masse batterier og multimeter) de fastholder at de har smidt det ud, men gps’en i værktøjet siger noget helt andet! Hold dig væk fra de svindelere, i stedet for at bare give mig mit værktøj tilbage (som normalt tænkende mennesker ville gøre, fastholder de at det er smidt ud, trods det er mærket med mine initialer og gps. Der er selvfølgelig ved at blive kigget på det juridiske, da det ikke er ifølge deres egen lejekontrakt)

1 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Useriøst!

Paragraf rytteri er bare fornavnet! Og du skal ikke tro at du blir lytted til direktøren på Bomidvest! Ham holder sine ansatte om ryggen!

13 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Paragrafrytteri og frås med pengene

Jeg bor stadig til leje, og har altid været ovenud tilfreds med Bomidtvest og den gode service, de altid har ydet mig.
Men den gode service gælder ikke alle her i bebyggelsen, hvor jeg bor.
En beboer har modtaget et brev, hvor vedkommende er blevet smidt ud. Jeg er meget bekendt med denne beboers liv, gøren og laden. Derfor har jeg også en klar formodning om årsagen til, at vedkommende er blevet opsagt.
Ved dog ikke om der er løsningsmuligheder, for personen er ordblind, og kan ikke selv læse brevet. Det er den første ting, jeg opponerer imod. Så opsig da i det mindste på en ordentligt måde i stedet for jeres sædvanlige standarder.
Den anden ting er, at jeg synes Bomidtvest, er paragrafrytter. Hvorfor kan der ikke tilbydes dispensation i nogle tilfælde?
Jeg håber inderligt, for den stakkels person, at Bomidtvest besinder sig, og finder den løsningsorienterede model frem via dialogens vej.
Medmennesker skal altså behandles på et ORDENTLIGT og MENNESKEVENLIG måde.
Det ender med, at Bomidtvest kommer til at stå med flere ledige lejemål herude i denne afdeling, da jeg også selv kikker efter en anden bolig på sigt.
Hvordan er det dog , de smider om sig med pengene???? Bare pga. paragrafrytteri.

4 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Opkræver alt for mange penge for…

Opkræver alt for mange penge for rengøring og andre ting ved fraflytning selvom massere af timer er blevet brugt, lod i øvrigt strøm være tændt på min regning selvom jeg var fraflyttet, kan kun som alle andre fraråde ALLE at leje ved dem

27 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Hold jer fra det selvskab !!!! Røver folk ved fraflytning

Har lige fraflyttet et lejemål efter godt 9 år faktisk uden problemer. Viceværten har været rimelig hurtig til at komme når noget har haft brug for hjælp. Men generelt er der på de 9 år ikke blevet brugt en krone på forbyggende vedligehold kun reperation af de ting der går i stykker i et byggeri fra først i 90'erne.

Ved opsigelse af lejemål vidste selskabet så deres sande ansigt ! .. vicevært og boligindspektør var allerede på adressen 15 min. før tid og igang med at rode i haven og i skuret.

Synet foregår en onsdag 14/5 og om fredagen har jeg slået græs og fejet så det udenfor ser ok ud, men det er ikke nok ! .. der skal gartner til både at slå græs fjerne ukrudt og feje fliser foran og terassen bagved.

Indenfor har min mor og søster brugt godt 4 timer hver på rengøring mens jeg og to andre har været på losseplads og ordnet nogle småting i mit nye hjem hvorefter vi så kører ud og hjælper færdig, pudse vinduer vaske de høje steder osv. Dagen efter kører jeg ud og vasker gulvet to gange så der er ikke noget at sætte en finger på ! ..

Det mener inspektøren så ikke !!! Han mener ikke der er gjort rent, misligehold af udendørs arealer der ikke er fejet og slået græs og hækken er ikke klippet ! .. midt i maj !? Hvad tænker han på ? ..

Man er tydeligvis skolet til at få ALLE penge ud af folk presser alle muligheder der er og går lige til stregen ved alle punkter.
Ender med at skulle betale knap 25.000,- for naturlig slitage efter 9 år i en bolig hvor de 2000,- er en skade på en dør jeg har lavet med et møbel jeg bar ind og naturligvis skal erstatte. Resten er total røveri !!

HOLD JER FRA DET SELVSKAB!!!

14 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Man skal bare holde sig langt væk fra…

Man skal bare holde sig langt væk fra BoMidtVest.
Du hænger folk ud, lyver om folk, melder folk til kommunen hvis der ikke er klinisk rent ved fraflytning. De taler lejemålene op, i forhold til hvordan de opleves. Viceværten kommer ikke og retter fejl og mangler, det må man selv stå for.

Vi fraflyttede, og jo, vi havde ikke nået den fulde rengøring. Det er blevet til vi er meldt til kommunen for at bo i en svinesti og være påvirket af hash under lejligheds synet. Til trods for der hverken har været eller vil være alkohol eller euforiserende stoffer involveret.

PAS PÅ MED DEM HER.

15 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Brug aldrig Bo midvest de er det Rene…

Brug aldrig Bo midvest de er det Rene svindel de bliver ved med at opkræve penge fra en ven selv om den lejlighed han Bode i var slet ikke så skadet. har også selv været der de troede også de kunne hive en masse penge ud af Mig

22 marca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Hold jer langt væk fra bomidtvest.

Hold jer langt væk fra bomidtvest.

Mega høje regninger fraflytning.
Er gået videre med sagen til LLO

90 procent af sagerne er ved LLO

Jeg vil skrive overalt og advare andre om bomidtvest hvordan de snyder folk og så i Sønder felding boede jeg i et fugtigt utæt hus med et utæt tag

Hold jer bæl

14 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Godt selskab

Fornuftige priser i Ikast afdelingen. Venligt personale og meget fair behandling ved udflytning. Klar anbefaling herfra ✅️

14 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Værste firma

Værste firma - hold jer fra deres lejligheder. Samme historier som nedenunder. De kræver eks. et alt for højt beløb til at starte med, og sænker først beløbet, når man beder om kvitteringer. Også er der ikke engang beløb på indhentede tilbud .. huslejenævnet havde 4 kritikpunkter i min sag, og sænkede beløber med yderligere 1.000 kr.
ja, jeg havde misligeholdt en lille ting i lejligheden, som jeg gerne ville betale for, men de ville nærmest have det dobbelte.

1 lutego 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Bomidtvest har ingen sammenvittighed

Bomidtvest svindler lige hvor de kan komme til det kom i kommunal retten med dem fordi synsrapporten var urimelig og de havde lige glemt at tage billeder af fejlene, men mente stadig jeg skulle af med hele depositum+ at skulle give dem 8000kr
Endte med at skulle trække 2500kr af mit depositum til at fjerne nogle blade fra hækken og rense terassen igen

Har hørt fra andre at det er måden de spiller spillet får regnestykket til at få over depositum fordi mange får betalt fra kommunen og de gider ikke den hovedpine ved at gå det igennem så de betaler bare ved kasse 1.

17 lutego 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Svindlere

Svindlere, de reklamere med et lejemål, der skulle være 36 m2, når man kommer ud og ser lejemålet er det 15-16 m2.

26 lipca 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Utrolig dårlig firma

Utrolig dårlig firma. Når man flytter er de total urimelig i deres synsraport. De kræver en masse penge for noget som skulle gå ind under alm slid.
Lej var total gjort rent så man kunne spejle sig. Alligevel ville de have næsten 6000 kr i rengøring. Tænker de er så snu at de vil bruge det efter gulvet er slebet så de ikke selv skal tørre af inden ny lejer.
Fint firma mens du bor der men ellers ingen anbefaling her fra

2 czerwca 2022
Opinia niezależna

Czy to Twoja firma?

Zatwierdź swój profil, aby uzyskać dostęp do darmowych narzędzi biznesowych Trustpilot i lepiej poznawać swoich klientów.

Załóż darmowe konto

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej