Zizzi Recenzje 7564

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Bra kläder för mej som är stor men jag saknar kundreferenser.Det skulle vara bra att man skulle få veta vad andra tycker börja med det.Zalando har det.tex om varan är liten eller stor i storleken.Hur... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Hemsidan är tydlig och lätt att navigera. Jag uppskattar att det finns produktmått jag behöver olika storlekar beroende på modell av samma typ av plagg. Leverans går alltid supersnabbt för mig, som lä... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Är så nöjd att jag började köpa kläder från Zizzi ,helt klar min nya favorit för klädinköp. Superfina och häftiga kläder, som är perfekta när man drar större storlek. Finns också ett fantastiskt sto... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Snabb leverans. Produkterna var ännu mer fina i verkligheten, än på bild! Såå sköna byxor och underbara kornblå toppar! Alltid nöjd med era storlekar, utseende och material! Priset är för det mesta he... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Zakupy i moda

Napisane przez firmę

På Zizzi älskar vi Curvy fashion! Vi designar mode till tjejer i stl. 42-56. Köp kläder i alla storlekar på Zizzi.se eller i våra butiker.


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

8 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

W Trustpilot przywiązujemy wagę do treści tworzonych przez ludzi. Firma może jednak dodatkowo korzystać z naszego narzędzia wspomaganego przez sztuczną inteligencję, które pomaga w przygotowywaniu odpowiedzi.

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Det var enkelt att beställa

Det var enkelt att beställa, storlekarna stämde och kvaliteten verkar bra 🌻
Har beställt många gånger och jag har varit nöjd med det mesta.
Rekommenderar verkligen Zizzi 🌹

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Fanny

Vad härligt att höra att beställningen var enkel och att både storlekarna och kvaliteten har levt upp till dina förväntningar 🌻 Det betyder extra mycket för oss att du har handlat hos oss flera gånger och fortfarande känner dig nöjd.

Så fint att du vill rekommendera Zizzi 🌹

Med vänliga hälsningar,

Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Jag har äntligen fina skor

Jag har äntligen fina skor! Trodde aldrig jag skulle kunna gå i klackar! Men era skor har verkligen skänkt mig glädje och snygga klädda fötter! Älskar och rekommenderar, snabbt skickat och lätt att returnera!

15 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Anette

Så härligt att höra att du äntligen har hittat fina skor som du känner dig glad och bekväm i. Det gör oss extra glada att läsa att de har gett dig både glädje, snyggt klädda fötter och att du dessutom upplevde både snabb leverans och enkel retur.

Tack för att du rekommenderar oss.

Med vänliga hälsningar,

Team Zizzi

Oceniono na 4 z 5

Jag älskar era kläder

Jag älskar era kläder
Bra passform för mig som är plus size

3 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Marie

Så härligt att höra att du älskar våra kläder. Det betyder extra mycket för oss att du lyfter passformen, eftersom vi vill skapa mode där plus size-kvinnor kan känna sig både bekväma och fina.

Med vänliga hälsningar,

Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Otroligt fina kläder

Otroligt fina kläder

8 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Kamilla

Så härligt att höra att du tycker att våra kläder är otroligt fina. Det gör oss verkligen glada att läsa, och vi uppskattar att du tog dig tid att dela med dig av det.

Med vänliga hälsningar,

Team Zizzi

Oceniono na 3 z 5

Trevliga plagg men med en passform som…

Trevliga plagg men med en passform som inte passar mig.

12 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej
Vad roligt att höra att du tycker om våra plagg, även om vi samtidigt förstår att det blir en mindre bra upplevelse när passformen inte känns rätt för dig.
Passform kan verkligen upplevas olika från person till person, och vi uppskattar att du delar med dig av just den delen också.
Om du vill är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice på kundservice@zizzi.se, så hjälper vi dig gärna vidare och tar en närmare titt på din upplevelse.
Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 4 z 5

Tänk lite mer på oss kortisar…

Jag gillar mkt av utbudet men får räkna bort en del kläder p g a att jag är kort, finns aldrig några linnebyxor efter min längd t ex. T shirtar är alldeles för urringad och lång, så om jag hade fått önska så ge oss kortisar lite mer utbud, samt låt kunderna få recensera plaggen så man får en uppfattning av tyg och storlek m.m , gillar att ni har mer färg nu och mönster på kläderna .

14 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Helena

Vi förstår verkligen din poäng, och det är värdefullt att du lyfter både önskemålet om fler plagg för oss kortare kvinnor och möjligheten att kunna läsa kundrecensioner om passform, tyg och storlek.

Det gläder oss också att du gillar att vi har fått in mer färg och mönster i sortimentet. Din feedback är viktig för oss och hjälper oss när vi utvecklar vårt utbud vidare.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Bra passform

Bra passform, lätt att välja rätt modell och storlek för just min kropp. Fina kläder som inte blir tantiga eller tält pga stor storlek.

14 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Karolina

Vad härligt att höra att du upplever att passformen är så bra och att det är lätt att hitta rätt modell och storlek för just din kropp. Det betyder extra mycket för oss att du också lyfter att våra kläder känns fina och moderna utan att tappa formen i större storlekar.

Med vänliga hälsningar,

Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Nöjd som alltid

Fin kvalitet, väldigt enkelt när jag ville lämna tillbaka och byta storlek. Mycket nöjd, som vanligt!

14 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Olivia

Vad härligt att höra att du är nöjd som alltid. Det gläder oss extra mycket att du upplevde både kvaliteten som fin och att det var enkelt att returnera och byta storlek.

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Med vänliga hälsningar,

Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Snabb och korrekt leverans

Snabb och korrekt leverans.
Beställde en baddräkt som var jättefin och bra modell. Minsta storlek 42 blev för stor för mig, upplevde den som generös i storlek, blev därför retur.

11 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Carina

Vad härligt att höra att leveransen var snabb och att du tyckte om baddräkten och modellen. Vi uppskattar också att du delar med dig av att storlek 42 upplevdes som generös - sådan feedback är värdefull för oss.

Med vänliga hälsningar,

Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Fina prisvärda kläder

Fina prisvärda kläder.
Handlar nästan alla mina kläder på Zizzi. Snabba leveranser och enkelt med returer och storleksbyte. Alltid lika nöjd.

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Soili

Vad härligt att höra att du är så nöjd med oss och att du handlar nästan alla dina kläder hos Zizzi. Det betyder extra mycket för oss att du lyfter fram både våra prisvärda kläder, de snabba leveranserna och att returer och storleksbyten känns enkla.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 4 z 5

Hemsidan fungerade bra

Hemsidan fungerade bra, man hade tydlig överblick över allt man tittade på.. menyerna var "lätta". Beställningsprocessen gick bra/smidigt. Det enda lite "mystiska" var när man valde att swisha och namnet i appen (bankkontot man betalade till) inte var det man "beställde av". Kändes som ett helt okänt "namn" även om det stod Zizzi i rutan under! Man är alltid lite restriktiv med var/till vem man väl skickar pengar.. Så just den delen var lite negativ, men jag googlade och fick upp en betalningstjänst i sökningen - och då vågade jag betala :) Leveransen gick smidig sedan (snabbt) och varorna var fina!

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Sandra

Vad roligt att höra att du hade en smidig upplevelse hos oss och att både hemsidan, menyerna, leveransen och varorna levde upp till förväntningarna.

Vi förstår samtidigt verkligen din kommentar om Swish-steget - det ska kännas tryggt hela vägen, och vi uppskattar att du tog dig tid att lyfta att mottagarnamnet kunde kännas otydligt även om Zizzi stod angivet.

Tack för att du delade med dig av din upplevelse.

Oceniono na 1 z 5

Skorna skulle vara extra breda

Skorna skulle vara extra breda. Texten breddes ut om hur breda skorna skulle vara. De var inte extra breda. De var trånga och klämde. Returnerade.

4 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Karin

Vi är ledsna att höra att skorna inte kändes extra breda som beskrivet, utan i stället var trånga och klämde.

Vi förstår att det blev en besvikelse, och vi beklagar att du behövde returnera dem.

Om du vill får du gärna kontakta oss på kundservice@zizzi.se, så tittar vi gärna närmare på din upplevelse.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 3 z 5

Lång/kort

Ni har snygga kläder men jag har nu upptäckt att de inte passar mig som är kort (152 cm) och har stor överkropp (byst). De klänningar jag köpt är stela och jag ser jättekonstig ut i dem. Har köpt storlek S, men de (även t-shirts och skjortor) är alldeles för långa. Skulle uppskatta om kläderna fanns i två varianter , lång och kort !

9 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Ingegerd

Vi förstår verkligen din poäng, och det är tråkigt att höra att passformen inte fungerade så bra för dig, särskilt eftersom du tycker att våra kläder är fina.

Naturligtvis är passform väldigt individuell, och din feedback om att erbjuda plagg i både lång och kort version är både tydlig och värdefull för oss.

Om du vill är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice på kundservice@zizzi.se—vi hjälper gärna till vidare och tittar närmare på din upplevelse.

Vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 4 z 5

Storlekarna stämmer bra

Storlekarna stämmer bra. Lite dyra kläder men brukar passa på vid rea. Saknar dock blusar och skjortor med krage i större utbud.

6 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Marita

Vad roligt att höra att storlekarna stämmer bra och att du brukar hitta favoriter hos oss under rean. Vi uppskattar också att du delar din önskan om ett större utbud av blusar och skjortor med krage - sådan feedback är värdefull för oss.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 4 z 5

Lätt att se rea och utbud av kläder.

Lätt att se rea och utbud av kläder.
Snabb leverans

6 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Ur,

Vad roligt att höra att du haft en så bra upplevelse hos oss. Vi blir extra glada att läsa att det var lätt att hitta både rea och vårt utbud av kläder, och att leveransen gick snabbt.

Oceniono na 5 z 5

snabb leverans

snabb leverans
varorna överensstämmer med beskrivningen
storleken och kvaliten stämmer till 100%

2 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Susanne,

Vad roligt att höra att du är nöjd med både den snabba leveransen och att varorna motsvarade beskrivningen. Det betyder mycket för oss att storlek och kvalitet levde upp till dina förväntningar till 100%.

Oceniono na 5 z 5

Snabb leverans

Snabb leverans, fina produkter, enkel retur.

30 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Annwes

Vad roligt att höra att du är nöjd med både den snabba leveransen, de fina produkterna och att returen var enkel. Det betyder mycket för oss att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Jag tycker fortfarande att det känns…

Jag tycker fortfarande att det känns tryggt att handla från Zizzi. Då det är tydliga bilder , bra priser, lätt att returnera & trevligt bemötande när man behöver hjälp.

24 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Charlotte,

Vad fint att höra att du känner dig trygg med att handla hos oss. Det betyder mycket för oss att du lyfter fram våra tydliga bilder, bra priser, enkla returer och det trevliga bemötandet när du behöver hjälp.

Oceniono na 5 z 5

Är nöjd med min beställning 👍

22 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Eva

Vad roligt att höra att du är nöjd med din beställning 👍 Det betyder mycket för oss att du tog dig tid att dela det.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Mycket serviceminded och trevlig…

Mycket serviceminded och trevlig personal. Fick mitt paket väldigt snabbt.

2 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Camilla

Vad roligt att höra att du är nöjd med både den trevliga servicen och den snabba leveransen. Det betyder mycket för oss att få ta del av din upplevelse, och vi hoppas att du får stor glädje av ditt paket.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej