WizeBand Recenzje 

281
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,1

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I have been a customer of WizeBand for years for myself, and especially as gifts, as it looks really expensive (smile). Not only are the bands exceptional quality but the customer service is e... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

I very seldom leave reviews, but I had such a great experience with my purchase at Wizeband and most especially, with Emily at Wizeband customer service. I made an error in ordering the wro... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

best watch strap ever, fast mini holes in rubber make it adjustable as day gets hotter or cooler. efficient delivery, good prices and quality. ordered many different ones, even the chain or section on... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I have ordered a few times & love the choices, quality & speed of delivery. On my last order I needed some customer support & Emily was understanding, quick & the followup was amazing. I would recom... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z dodatkami

Napisane przez firmę

✨ Discover stylish Apple Watch Bands for women at WizeBand. Merging fashion with comfort, trusted by 200 000 customers. Luxuriate Your outfits today! Clean Ocean Plastic with Every Order 🐬


Dane kontaktowe

4,1

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

281 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 94% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,1

Wszystkie recenzje

(281)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 74

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Great style and great service

From the variety of choice, to detailed information about shipping, along with great communication with support team, the experience has been great. Thanks

15 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Thanks a ton for your awesome review! 🌟 We're thrilled you loved the variety, the shipping info, and our support team's communication. Making your experience great is what we aim for! If you ever need anything else, we're just a message away. Enjoy your stylish find! 😊🎉

Oceniono na 5 z 5

I like my new bands

I like my new bands. Customer support was HUMAN! A refreshing change :)

21 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're happy with your new bands and that you had a positive experience with our customer support. We strive to provide genuine, human assistance and it's great to know it made a difference for you.

If you ever need anything else, don't hesitate to reach out!

Oceniono na 5 z 5

I bought this for my future daughter…

I bought this for my future daughter in-law - she adores it and the inclusion of the tool to fit the band is so appreciated

25 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Janie,

That’s such a thoughtful gift for your future daughter-in-law! 💖 I'm so glad she loves it, and it's great to hear the tool was a helpful addition. Wishing her many happy moments with it! 😊✨

Oceniono na 5 z 5

The absolute best customer service.

The absolute best customer service.
I made a stupid mistake when I ordered my Wizeband, so I wrote to their customer service and within 24 hours they had sorted out the problem for me.
I definitely feel safe to buy from them again.

21 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Fie,

We’re so glad we could help! Mistakes happen, and we’re always here to make things right. 😊 Knowing you feel confident shopping with us means the world—thank you for your kind words! 💙✨

Oceniono na 5 z 5

Eye catching products

The products themselves are fantastic, I get a lot of comments from people, and the customer service is terrific as well. I realised I had accidentally selected the wrong size after I place an order, and the response from the customer service team was so timely and they were so helpful in rectifying my mistake. I have no hesitation in recommending the products and service

13 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Wow, this made our day! 🌟 We’re so glad you love the products and that they’re getting the attention they deserve! And of course, our customer service team is always here to help—mistakes happen, and we’re happy we could make things right for you.

Thanks for the recommendation—it truly means the world to us! 💙 Enjoy your WizeBand, and if you ever need anything, you know where to find us! 😊⌚

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

Great customer service! I broke the pin when removing a link in the new watch band for my wife and was going to repurchase it, but when I contacted Emily at WizeBand, she offered to replace the band for free. This is the type of service that retains customers!

11 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Dan,

Thank you so much for taking the time to share this wonderful feedback! It means a lot to us to hear that Emily was able to help you out and make things right. Breaking the pin can be so frustrating, and I’m glad we could take care of that for you quickly and without hassle.

We genuinely value your support, and it’s customers like you who inspire us to go above and beyond every day. If there’s ever anything else you need, please don’t hesitate to reach out—we’re always happy to help!

Thank you for being part of the WizeBand family.

Oceniono na 5 z 5

Wizeband is great

Wizeband is great. I bought a band as a gift. Unfortunately it wasn't what the the recipient had in mind.
After having sent an email to customer service they offered me store credit without hesitation. We ended up settling on a refund.

Overall a really adequate and friendly experience buying at Wizeband.

11 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Jan,

Thank you for your kind words and for sharing your experience! While it’s a shame the band wasn’t quite what the recipient had in mind, we’re glad we could work with you to find a solution that left you satisfied.

At WizeBand, we always strive to make every interaction friendly, straightforward, and stress-free, so it’s wonderful to hear that reflected in your feedback.

If there’s anything we can assist you with in the future—whether it’s finding the perfect gift or anything else—please don’t hesitate to reach out.

Thank you again for choosing WizeBand!

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer support

Brilliant company to deal with

8 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Rosalind,

Thank you so much for your fantastic feedback! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience with our customer support team.

It’s always our goal to make every interaction smooth and enjoyable, so your kind words mean a lot to us. If there’s anything you ever need, we’re just an email away!

Thanks again for choosing WizeBand—we truly appreciate your support.

Oceniono na 1 z 5

Where is customer service???

Your bands we ordered don’t have a micro adjustment in the like every metal band watch I have seen! Even more important as former auto service manager, you have no phone Number. This more than the band issue may keep me from doing business with you again.
Thirdly , I have sent a return email from you days ago and no one has reached out!
This shows me you don’t value customer service!
Robert Lingley (508)846-5202

18 grudnia 2024
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Robert,

We’re truly sorry for the delay in responding to your concerns. Due to a system issue combined with the holiday volume, our replies were unfortunately delayed. We completely understand your frustration, and we’re here to help.

Regarding the bands you mentioned:

-If you're referring to the Kyra band, we can send you a tool to assist with adjustments.
-The rest of our bands are designed to be adjusted by hand without requiring a tool.
To assist you further, here’s a link to our tutorial video for adjusting your bands:https://vimeo.com/882032512 This video is also available on our website for your convenience.

If you’d like us to send you the adjustment tool for the Kyra band, would you like it shipped to the same address used for your order, or is there an alternative address you’d prefer? Please let us know, and we’ll take care of it right away.

Thank you for your patience, and we look forward to resolving this for you!

Oceniono na 2 z 5

Very shady to be adding an obscure…

Very shady to be adding an obscure amount for „taxes and fees“ on the last step of check out.

13 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Julia,

Thank you for sharing your feedback regarding the taxes and fees during checkout. These charges are dynamically calculated at the final step based on your shipping address, as tax rates vary depending on location. This ensures accuracy, compliance with local regulations, and fairness for all customers.

We understand that this might have raised concerns initially, but we hope this explanation shows that this is a standard, transparent process. If this clears things up, we’d kindly ask you to consider updating your review to reflect this understanding. Your updated feedback would mean a lot to us and help other customers see how the process works.

If there’s anything else we can assist you with, please feel free to reach out – we’re always here to help!

Oceniono na 3 z 5

Two part Review - Wizeband good, carrier not so much

Updated review
Wizeband have replied directly and now here.
They have done a good job on service recovery. Thank you.
It’s unfair that the carrier has let you down.
Thank you for the refund.
I hope your carrier improves their services delivery for you and future customers.

—————/OLD REVIEW.
I was so excited about this purchase as a gift. it hasn't arrived. The customer service team have been slow to respond and only then sending me a link to tracking I already have access to. To be fair the fault lies with the carrier [yunexpress] - but Wizeband aren't doing anything about it in a timely fashion - and now I'm down a Christmas present for a loved one. Will never order from Wizeband again - especially after reading the yunexpress reviews which are terrible and Wizeband are still engaging them. Buyer beware carrier care factor is not high from Wizeband.

20 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Lisa,

We’re deeply sorry for the frustration and disappointment caused by the delay in receiving your order. We completely understand how important this gift was, and we regret that it didn’t arrive in time.

Your package was received by your local Sydney depot, but unfortunately, they experienced significant delays in delivering it. While this delay was outside our control, we wanted to make things right for you, so we’ve already processed a full refund. This means you’ve been refunded, and when the local shipper finally delivers your items, they’re yours to keep free of charge.

We truly appreciate your patience and understanding as we worked through this situation. Your feedback about the carrier is incredibly valuable, and we’re actively reviewing all partnerships to ensure a better experience for our customers in the future.

Thank you for giving us the opportunity to make this right, and we hope you’ll consider giving us another chance in the future.

Oceniono na 5 z 5

Outstanding support

This company truly stands behind their products. After experiencing an issue resizing one of the bands in my order, I contacted customer service and received a personal response immediately. The company not only resolved the situation but followed up with me in a personal email to ensure the resolution was to my satisfaction. Truly a delight to find a company that I feel I can trust and who values their customers.

18 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Kerry,

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience! 😊 We’re thrilled to hear that our support team was able to resolve the issue quickly and ensure your satisfaction. Providing personalized assistance and making sure our customers feel valued are top priorities for us, so your feedback truly means a lot.

If you ever need anything else, we’re always here to help. Thanks again for choosing WizeBand and for being such an amazing customer! 💖

Oceniono na 5 z 5

Love the bands I ordered

Love the bands I ordered, great quality and arrived on time. The tool is very easy to use to take links out too!

18 listopada 2024
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Naomi,

Thank you so much for your amazing feedback! We're thrilled to hear that you love the bands and found them to be of great quality. It’s wonderful to know that the tool made adjusting the links easy for you too!

Your satisfaction means the world to us, and we’re so happy we could meet your expectations. If there’s ever anything we can help you with, don’t hesitate to reach out.

Thank you for choosing WizeBand, and we look forward to serving you again in the future!

Oceniono na 1 z 5

Straps are too large for the…

Straps are too large for the bracelet/bangle versions. Not adjustable after tightest fit on my small wrists. The ceramic and metal straps are not smooth, they were scratching my wrist. Had to put a little wax to cover the sharp corners. Quality of Wize bands have gone down

18 listopada 2024
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Thank you for sharing your feedback, Shivi! I'm sorry to hear that your straps didn't meet your expectations, and I’d love the opportunity to make things right for you.

If you're experiencing any issues with the bands, could you kindly share a video or photos showing the problem? This will help us understand the situation better and assist you promptly. While I couldn’t locate an order for a ceramic band under your account, we’re more than happy to review the straps you’ve received. If there’s a defect, we can offer a replacement or store credit as a resolution.

Your satisfaction is important to us, and we appreciate the chance to improve your experience. Please feel free to contact our support team directly so we can resolve this quickly for you.

Looking forward to hearing from you!

Oceniono na 4 z 5

The band is cute

The band is cute. But wish it was wider. I have difficulty sometimes placing the end of the band in the inside slot.

18 listopada 2024
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Thank you for your review! We’re glad you find the band cute. To make it easier to place the end into the inside slot, we recommend ensuring the magnets are flat and aligned properly.

If you’re looking for a wider design, we do offer other styles that might better suit your preferences. Feel free to take a look at our collection, and let us know if you’d like assistance finding the perfect band!

We appreciate your feedback—it helps us improve and better serve you.

Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer support

I ordered a band for my Apple Watch, it was shipped in an incredibly swift manner. Unfortunately the delivery company made a mistake and landed the package in my parents’ front garden, and their dog chewed up the package, so I contacted WizeBand and asked them if they could help me get a reimbursement from the shipping company. They answered within one day and offered to send a new package instead, free of charge! I haven’t received the product yet, super excited, but I can 100% recommend the company, my experience with their customer service was outstanding!!

1 grudnia 2024
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Thank you so much for sharing your experience and leaving such a glowing review! We're thrilled to hear that our team was able to assist you quickly and resolve the issue to your satisfaction. We always strive to provide the best customer service possible, and it’s wonderful to know we could make a positive impact.

We hope you love your new band when it arrives! If you ever need assistance in the future, don’t hesitate to reach out—we’re always here to help.

Thank you again for your support and recommendation!

Oceniono na 5 z 5

Excellent service very quick delivery…

Excellent service very quick delivery excellent communication

14 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you had an excellent experience with our service and delivery. 😊 Your feedback motivates us to keep up the great work. Let us know if we can assist you with anything else!

Oceniono na 5 z 5

Sehr zufrieden

Super Qualität, tolle Ware und Mega Kundenservice.

6 listopada 2024
Opinia niezależna
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Vielen Dank, Anna! 😊 Wir freuen uns riesig, dass Sie mit der Qualität, unseren Produkten und dem Kundenservice so zufrieden sind! Ihr Feedback bedeutet uns sehr viel und motiviert uns, weiterhin unser Bestes zu geben. Wenn Sie jemals Fragen haben oder Unterstützung brauchen, sind wir immer für Sie da!

Oceniono na 5 z 5

Beautiful bands

Super happy with the watch bands and how easy it was to make them to size

18 października 2024
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Dennise! 🌟 We're thrilled to hear you love your new watch bands and found them easy to size! Making it simple and stylish is what we aim for 😊 Thanks so much for sharing your experience – it truly brightened our day! If you ever need anything else, we’re here for you. Enjoy your beautiful bands! 💫

Oceniono na 5 z 5

Godt fornøyd

18 września 2024
Logo WizeBand

Odpowiedź od WizeBand

Hi Guro! 🌟

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're satisfied with your experience. If there's anything else we can do to make it even better, feel free to let us know. Your support truly brightens our day!

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej