Scoville Recenzje 

1148
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

3,8

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I love the neverstick pans, very robust and do exactly what they claim. Also, quickly resolved a small defect with one of my pans. Can’t recommend this company enough.

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Scoville pots and pans are my go-to when looking to buy new. They're amazing quality for the very affordable price from Asda (where I get mine) and really help me to create great dishes - because I ca... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

The manufacturer avoids labelling its products as PFAS-free. It means they may (and likely do) contain fluorinated 'forever' chemicals, like Teflon, which is still commonly used in cheaper cookwar... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

Knive set purchased just prior to Christmas. One knife has failed within this time which was sold exclusively via Asda's. Made contact with Scoville requesting a replacement knife (not a s... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z blatami
  2. również w kategorii:
  3. Sklep z meblami kuchennymi
  4. Sklep z przyborami kuchennymi

Napisane przez firmę

At Scoville, we're all about making cooking in the kitchen a breeze. Our range of innovative non-stick products includes frying pans, saucepans, grill pans, baking trays, and more, all expertly crafted to meet your cooking needs. Designed in Great Britain. If you're an existing customer with a question about any of our products, please reach out via email, and our team will be happy to help.


Dane kontaktowe

3,8

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 72% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 miesiąca

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,8

Wszystkie recenzje

(1148)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 191

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Can opener broke when first used

Can opener broke when first used, sent an email with photos showing can opener and scoville replaced straight away

30 marca 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Denise,

Thank you for your feedback!

We’re sorry to hear that your Scoville can opener was faulty and broke on the first use. We’re pleased our customer service team was able to resolve this quickly and arrange a replacement for you.

We really appreciate you taking the time to share your experience.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

Very reliable customer service

Very reliable customer service. Answer promptly and action taken by customer care team without delay.

27 marca 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Lekha,

Thank you for your feedback!

We’re delighted to hear that you found our customer service team reliable and responsive, and that your query was handled promptly and without delay.

We really appreciate you taking the time to share your experience.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 1 z 5

My order was 'forgotten'

My order was 'forgotten'. It was only processed after I contacted the firm - 10 days later - to query its whereabouts.

27 marca 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Mairi,

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear there was a delay with your order and that you had to contact us to have this resolved.

We hope you have now received your order and that everything is in order. If you still need any assistance, please contact our customer service team at reception@imperialgb.com with your order details so we can help further.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 4 z 5

Love the products, not the company…

The products themselves are good quality, I really like them a lot. However, due to what I presume was an oversight, my order was one item short, and so far my attempts to contact the company to put matters right (either by sending out the missing item or refund) have not been responded to.

As things stand, I would recommend that you should buy these products from supermarkets,rather than direct from the company. They will be cheaper too.

EDIT: Scoville reached out to me, and the issues have been resolved satisfactorily.

27 marca 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Karen,

Thank you for your feedback.

We’re really pleased to hear that you’re happy with the quality of our products, but we’re sorry to hear about the issue you experienced with your order and the difficulty in getting a response at the time.

If this matter has not yet been resolved, or if you still require assistance, please contact our customer service team at reception@imperialgb.com, including your order details so we can look into this for you as quickly as possible.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

Easy to order

Easy to order. Well packed. Delivery on time

27 marca 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Pat,

Thank you for your feedback!

We’re delighted to hear that you have found the overall ordering and delivery process to be very satisfactory.

We really appreciate you taking the time to share your experience.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

Robust non stick baking trays

Robust non stick baking trays. No need for oil/fat.

27 marca 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Ballon,

Thank you for your feedback!

We’re delighted to hear that you’re pleased with the robustness of our non-stick baking trays and impressed with the quality of our non-stick coatings.

We really appreciate you taking the time to share your experience.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

Great service.

Great service, i have set of 3 scoville pans and 2 scoville frying pans but one frying pans everything started sticking so after contacting scoville and sending picture of the frying pans they are sending me a replacement out free of charge under the guarantee.
I would really recommend scovile for there products with added bonus of a guarantee 💯.

Thanks scoville

31 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great service explained my problem with…

Great service explained my problem with Wok and sent pics and replacement was sent very quickly.

23 lutego 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Lorraine,

Thank you for your feedback. We’re glad we could resolve this issue and appreciate you bringing it to our attention.

Thank you for choosing Scoville, and we hope you enjoy your new wok!

Best regards,
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

Replaced my faulty pan with a new one.

Replaced my faulty pan with a new one.. excellent customer service .

23 lutego 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Ann,

Thank you for your feedback. We’re glad we could resolve the issue and that our customer service team provided you with excellent support.

Thank you for choosing Scoville, and we hope you enjoy your new pan!

Best regards,
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

Great product

23 lutego 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Terri,

Thank you for your feedback! We’re thrilled to hear you’re enjoying your product.

Thank you for choosing Scoville, and we hope it continues to serve you well!

Best regards,
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

5 Star ⭐

I was bought a set of pans for Christmas, with no receipt and only just come to use them. Unfortunately one of them was damaged.
When I explained this to the customer service team, specifically Victoria, they sent me a replacement pan out. Great service and fantastic products. Highly recommend.

11 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Patrick,

Thank you for your feedback! We’re glad we could resolve the issue and will be sure to pass your kind words on to Victoria.

We’re delighted to hear you’re enjoying your new pans and really appreciate your recommendation.

Thank you for choosing Scoville.

Best regards,
The Scoville Team

Oceniono na 4 z 5

Good if you don't get a faulty product

They sent a damaged product at first and it took ages to get the item replaced.
The item however is good quality and the replacement was given to me.
I did have to pay for the return shipping however.

24 września 2025
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Katana,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the initial issue with your order and appreciate your patience while we arranged a replacement. We’re glad the new item has arrived and that you’re happy with its quality.

Under normal circumstances we would ask customers to contact us directly and would not expect you to pay return costs, subject to quality checks. If you have any questions, please don’t hesitate to reach out to our team at reception@imperialgb.com

Thank you again for choosing Scoville.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 1 z 5

I purchased a Scoville neverstick…

I purchased a Scoville neverstick frying pan from Dunelm. Although I mostly moved away from coated pans the “5x stronger than other non stick pans” claim persuaded me to give it a try. After only a few months the coating started to lift then peeled off. It went straight into the bin and out came my trusted stainless steel.

8 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Liv,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that your Scoville pan did not meet your expectations.

As advised on our packaging, we strongly recommend reading the care and use guides to help get the most out of your Scoville cookware.

Our pots and pans are regularly tested and quality checked with the intention of lasting several years, so it’s surprising to hear that this has only lasted a couple of months.

If you believe your product is faulty, please email us at reception@imperialgb.com, and our QC team will investigate further.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

Very helpful

Very helpful

9 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi John,

Thank you for your feedback! We’re glad you found our service helpful.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 3 z 5

I made a claim against a faulty wok

I made a claim against a faulty wok, Victoria dealt with it very quickly and professionally, saying a replacement would be sent. After 7 days nothing. I made contact with Victoria who apologised for delay. At the same time Scotvill informed me that the wok could be expected within 7 days, a full 2 weeks without a wok.

26 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Ray,

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for the delay in sending your replacement wok and understand how frustrating the wait must have been.

We’re glad that Victoria was able to assist you professionally, and we hope you are now happy with your replacement.

Thank you for choosing Scoville.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 1 z 5

I recently moved house and bought…

I recently moved house and bought nearly all the range for my new induction hob, as they were meant to be suitable, but unfortunately not!! Took nearly 20 mins on high power to reach boiling point!!! I went out and bought a cheap pan and reached boiled point within 1min, cos thought it was my new hob. I emailed the company 2 times, but no response. I did not keep receipts, as thought I would have no problems with my purchases, as good make!!

9 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Deborah,

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about the issues you experienced with your new pans.

We take concerns like this seriously and would like the opportunity to look into this for you. Please contact our customer service team at reception@imperialgb.com so we can assist you further.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

First class products and classic…

First class products and classic service.

24 lutego 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Stuart,

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear you’re happy with our products and service.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 5 z 5

Even though some of the pans arrived…

Even though some of the pans arrived damaged they replaced them straight away and they are excellent so much so ive ordered the Yorkshire pudding tray and 2 baking trays thankyou.

24 lutego 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Lisa,

Thank you for your feedback! We’re glad we could replace the damaged pans quickly and that you’re happy with them.

It’s great to hear you’ve ordered more from us, and we hope you're enjoying your new trays.

Thank you for choosing Scoville.

Best regards
The Scoville Team

Oceniono na 3 z 5

Very slow delivery

My order took 2 weeks to deliver, one item missing which was delivered 2 week later

23 lutego 2026
Logo Scoville

Odpowiedź od Scoville

Hi Leslie,

Thank you for your feedback. We sincerely apologise for the delays with your order and for the missing item.

We appreciate your patience while this was resolved and hope you are now happy with your complete order.

Best regards
The Scoville Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej