Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

All residents were told by Keepmoat that we wouldn't have to start paying management fees until builders had left the site. Now being billed 2 years early for 2 alleyways and a patch of grass as commu... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I received my latest invoice and was a little confused. I emailed Meadfleet for a more detailed account, asking if I should increase my monthly payment. I would like to express my sincere thank... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

What can I say. After years of battling with an overgrown area on a new build development and I was put in touch with a manager, Kyle Chaplin. This man is worth his weight in gold! After raising t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Speedy response from Kyle Chaplin acknowledging my concerns and taking action for these to be addressed. Contractors were appointed and fence repaired. Issues with life ring ( kids vandalism) will... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Firma zarządzająca nieruchomościami

Napisane przez firmę

Established in 1995, Meadfleet are an award-winning management company appointed by major local authorities, housing developers and land assemblers to manage public open space on housing developments throughout England and Wales. With a portfolio of more than 40,000 properties across over 320 developments, all with a variety of requirements that include biodiverse species habitat, woodlands, wildflower meadows, play equipment, complex sustainable urban drainage systems, street lighting, grass care and shrubbery, Meadfleet are the professional and sustainable solution to open space management.


Dane kontaktowe

3,8

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,8

Wszystkie recenzje

(1280)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 184

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

My thanks to Mandy Franklin

My thanks to Mandy Franklin. My work email was automatically filtering Meadfleet emails so I was missing bills. Mandy sorted everything out for me.

25 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Darron

Thank you for taking the time to leave a review for us today.

We will ensure your great comments are passed onto Mandy, who will really appreciate your feedback in relation to the service that she provided for you.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Mandy Franklin has been superb in…

Mandy Franklin has been superb in attending to all my billing enquiries and has consistently supported me by ensuring that I get the right information to make an informed decision. Thanks Mandy. Keep up the good work!

25 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Mohammed

Thank you so much for your review for Mandy in our Accounts Team.

She will really appreciate your feedback for the service that she has provided to you and we are so glad that you were happy with the work that she does here at Meadfleet.

Thank you so much for your support.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Our thanks go to Lucy Gibson from…

Our thanks go to Lucy Gibson from Meadfleet, a gold star experience, efficient, courteous and friendly with the added bonus of a donation for refreshments to our event, SUMMERFEST2026 in Kingswood. We were able to provide ice cream, drinks and food until the vouchers ran out and the sun melted the ice. It was a wonderful day, thank you for Meadfleet, Keepmoat and Hull CC for hosting the event on Kingswood and thank you to our many artists who made it such a special event on the day. We were asked many times, are we doing it next year, always a good sign. A great time was had by all. A big THANKYOU. 🤩

13 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Good Morning Rev D Hamilton-Grey

Thank you so much for such a great review for Lucy Gibson.

We will ensure that your fantastic comments are passed onto Lucy and we so pleased that the event was a resounding success!! Sounds like everyone had a wonderful time.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Great service from Jake Davies

I reported a concern with some overgrown hedges.

The report was passed on to Jake Davies who immediately took ownership of the issue. Jake liaised between the contractor and myself at all stages - He advised a date when the contractor would attend. The day before he sent me a polite reminder that they would be attending and on completion of the work he contacted me again to ensure I was satisfied with the work.
All in al Jake provided a great service

14 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hello Mr Taylor

Thank you so much for your review of the service that was provided to your by Jake.

It is so great to hear such positive feedback and Jake will really appreciate it that you took the time to leave him a review.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Jake Listened and Made It Happen

Fantastic Service from Jake

I recently contacted Jake, who oversees the work carried out at Parc Jasmine by Meadfleet, with a suggestion about installing a bench on the public open space.

I was really impressed by how quickly Jake responded. He listened to my suggestion, took it seriously, looked into it and, most importantly, actually made it happen! I’ve now been told that approval has been given for a new bench to be installed within the next few weeks.

It’s fantastic news for me, but even more so for the wider community on the estate. It’s great to see a suggestion from a resident being listened to and acted upon.

A big thank you to Jake for his excellent communication, quick response and for genuinely making a difference. This is exactly the kind of service and community-minded approach that deserves recognition.

Highly recommended! ⭐⭐⭐⭐⭐

14 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Peter

Thank you for taking the time to leave such a brilliant review for your Regional Manager, Jake.

Jake will absolutely love your feedback and will be really pleased that he was able to assist you with such a great suggestion for your development.

We will ensure that your comments are passed on to Jake, who will really appreciate your support.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent Service from Meadfleet Ltd…

Excellent Service from Meadfleet Ltd and Francina

I recently worked with Meadfleet Ltd while representing one of their tenants in a property sale, and I was thoroughly impressed with the level of service provided.

Communication was excellent throughout the transaction, and the team was always easy to deal with. They helped us progress the sale swiftly by providing clear, accurate, and comprehensive information from the outset. The information supplied was so well prepared that it rarely generated additional queries from the solicitors, which helped avoid unnecessary delays and kept the transaction moving smoothly.

A special mention goes to Francina, who was exceptionally professional, responsive, and helpful throughout the process. Her efficiency and proactive approach made a noticeable difference and contributed greatly to a seamless transaction.

I would highly recommend Meadfleet Ltd, and especially Francina, to anyone involved in a property transaction. A pleasure to work with.

31 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Asjaadh

Thank you so much for your great review!

All of our Teams here at Meadfleet love to hear any feedback that comes in and we are so glad that you were really happy with the service that you received.

Francina is a hard working member of our Legal Team and she will be over the moon with such great comments.

Thank you once again and take care.

The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Kyle Chaplin… the one who gets things done!

What can I say. After years of battling with an overgrown area on a new build development and I was put in touch with a manager, Kyle Chaplin.
This man is worth his weight in gold! After raising the issue, his communication was consistent, showed empathy and understanding which is rare nowadays and got the issue sorted within a matter of weeks.
Myself and my neighbours are so pleased and grateful. If you need an issue sorting… Kyle Chaplin !

3 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Natasha

Thank you so much for taking the time to leave a review for Kyle, he will really appreciate your feedback.

It is so great to hear that you were happy with the service that he provided for you, he is a very hard working, dedicated member of our Team, so it is lovely to hear such great comments.

We will ensure that your comments are passed onto him.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Meadfleet feedback

Sean, who I have been in contact with throughout my contact with Meadfleet has been professional, quick to reply and polite. I am very pleased as these days not all after sales departments are that good.

3 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Bob

Thank you so much for taking the time to leave a review for us today.

Your feedback is really great and will ensure that it is passed onto Sean, who will really appreciate your comments.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

They dealt with our enquiry swiftly

They dealt with our enquiry swiftly. Kate Briers was excellent.

30 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Lyn

Thank you so much for taking the time to leave a review for Katie today.

She will really appreciate your support and feedback, so thank you once again.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

My son likes mini beast spotting so…

My son’s likes mini beast spotting so loves this area.

29 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Sami, Reginald and Ralph

Thank you so much for your review!

It is so lovely to hear that you enjoyed the mini beast spotting, our Team really enjoyed it too!

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Speedy response from Kyle Chaplin…

Speedy response from Kyle Chaplin acknowledging my concerns and taking action for these to be addressed.
Contractors were appointed and fence repaired.
Issues with life ring ( kids vandalism) will be monitored. Lack of waste bins on the estate and weeds in gutters are still on going and need to be addressed. No one seems to want take responsibility for these.

28 lipca 2026
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Gail

Thank you so much for leaving a review for Kyle, your Regional Manager.

It is great to hear that you were happy with the service that he provided for you and we will of course pass on your feedback to Kyle, who will really appreciate that you took the time to leave a review.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 1 z 5

Meadfleet open space charges

Meadfleet open space charges are becoming increasingly expensive especially when we do not see any results from these higher costs. Additional charges are then spread to the owners, due to their accounts not taking something into consideration and actually being higher than they expected. Then a month or two later, we owners receive a letter saying that additional charges will be added to your payments to cover these unforseen costs. How about Meadfleet slightly overcharge what they believe their accounts will be and then if they find they've actually spent LESS, then it would be a lovely surprise for the owners to receive some money back! This type of issue could cause owners to struggle to pay bills and find some extra money to cover the costs. We are seriously thinking of selling up as these types of charges are ridiculous and sometimes more than the rent we receive so we are out of pocket! Receiving a bill twice a year for over £895 a time and then an additional bill for "over spending on the accounts" really isn't acceptable. Its not that we actually see any of the results from these so called charges either.

28 lipca 2026
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Dear Penny

Thank you for your updated review.

We have now located your property and have looked at the concerns that you have raised.

We are not sure where the figure of £895 has been taken from, but we can see that over the past year, which is split into 6 month periods for billing, the actual charge to your development has come out at £271.74. The last bill that you received did contain an amount for the replacement of paving slabs on the development, which had crumbled and therefore would have proved to be a health and safety risk to residents.

A letter was issued to all residents confirming the work being carried out and the reasons why, and also detailed the charge for the works, with a staged payment plan being offered to all residents. The invoice for the 6 month period, which included these works, came out at £162.82. This letter was issued to residents 2 months prior to the invoice being issued, giving residents time to plan and contact us to talk about monthly payments.

Please be assured that this is not overspending, it is carrying out works to the development that are required as part of our management of the development. Meadfleet do understand that the current climate does cause concern for residents, but as we stated in the letter, we are happy to spread the cost of any additional works over a period to make it more affordable.

Take Care
The Meadfleet Team


Thank you for your review.

We are sorry that you are not happy with the charges that have been raised to you. If you could contact either our Customer Care Team or our Accounts Team, they will be able to look into this matter for you and give you an explanation as to what the costs relate to and why they have been charged to you.

Meadfleet invoice twice a year and our charges are raised in arrears. If you have been written to regarding a charge that is being added to your 6 monthly invoice, this will be because it is a requirement for us to carry out works to a part of the development that requires it.

We cannot comment as to what charges you are referring to, as we are not aware of the development that you live on.

So, please do not hesitate to get in touch and we will be able to explain the charges that have been raised and why.

Our Customer Care Team can be reached at customercare@meadfleet.co.uk and our Accounts Team can be reached at Creditcontrol@meadfleet.co.uk

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 2 z 5

There needs to be a system for people…

There needs to be a system for people living abroad to get email notifications of any bills. The mail (paper) system is antiquated. I had to pay over 2,000 pounds for past debt as I did not receive my paper letters. This is ridiculous. The postal system in my country (Chile) is terrible and post rarely arrives. You must update your system

28 lipca 2026
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Mary

Thank you for leaving us a review, although we are sorry that you are not happy with the service that we provide for you.

Here at Meadfleet we are always more than happy for a customer to request their correspondence via email, as we have many customers who we provide this service for. If you would like to contact our Accounts Team, they will action this for you.

Their email address is creditcontrol@meadfleet.co.uk

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Meadfleet Mini Beast Hunt

Meadfleet organised a mini beast hunt in the village, which was extremely educational, and very informative for the age range. We had 25 kids at least to enjoy the experience. Fantastic time thank you Meadfleet

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Daniel

Thank you so much for leaving a review for us today.

It is so great to hear that everyone had such a good time, which was echoed by both Jake and Paul.

We will make sure that your feedback is passed onto the Team, who will really appreciate that you took the time to leave us a review.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Quick response

Quick response. I was kept informed of whatwashappening.

1 czerwca 2026
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hello

Thank you so much for taking the time to leave a review for us.

We will ensure that our Teams are provided with your feedback and thank you for your support.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 1 z 5

Complete scam you have to agree to pay…

Complete scam you have to agree to pay when you buy your house. They don't do anything for the private occupiers just the flats that already pay a service charge. It's disgusting

28 lipca 2026
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Annette

Thank you for your review, although we are disappointed that you are unhappy with our company.

If you could contact our Customer Care Team they can look into which development that you are located on and provide a more comprehensive explanation as to what areas we maintain on your development. Currently, we don't have any developments that we maintain areas only relevant to flats.

Our Customer Care Team can be reached at customercare@meadfleet.co.uk

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Natalie Whittaker dealt with our…

Natalie Whittaker dealt with our enquiry from start to finish over the past couple of months , very quick, polite emails and a great help. Thank you again Natalie

28 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hello

Thank you so much for leaving such nice review for Natalie in our Legal Team.

We will make sure that she receives your feedback.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

I just wanted to say a big thank you to…

I just wanted to say a big thank you to Mead Fleet for the way they've looked after me as a customer. They've been flexible and understanding, and always ready to work with me to find a solution that suits my circumstances. It's rare to find a company that treats you like a person rather than just a number.
Their customer service has genuinely made a difference, and it's the kind of support that makes you want to stick with a company long term. Really appreciate the team — thank you, Mead Fleet.

25 czerwca 2026
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hello

Thank you so much for taking the time to leave us such a great review and for your continued appreciation and support.

We will make sure that everyone here at Meadfleet is passed your lovely comments, so once again, thank you so much!

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Another great newsletter and congratulations on winning award

Another great newsletter and congratulations on winning the Biodiversity and Nature category at the Unlock Net Zero Awards, recognising work to make the open spaces better for both people and wildlife. Very much deserved.
Also I recently contacted Meadfleet for some information and impressed with the excellent customer service I received.

22 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Pamela

Thank you for your lovely review and it is great to hear that you love reading all about what we are doing here at Meadfleet.

Your feedback is very welcome as is your support. We will make sure all the team are passed your comments.

Take Care
The Meadfleet Team

Oceniono na 5 z 5

Community group project at aspire great…

Community group project at aspire great baddow was well managed by Natalie at head office and on site by Daniel. The company provided all necessary materials to repair and repaint the architectural obelisk in the centre of the development.
All labour was provided by some of the original residents and the end result is so pleasing to all occupiers.

1 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Meadfleet Ltd

Odpowiedź od Meadfleet Ltd

Hi Craig

Thank you for leaving a review for both Natalie and Daniel.

It is really great to hear that the event was a success and we are glad to have been able to assist.

We will make sure that Natalie and Daniel hear your feedback.

Take Care
The Meadfleet Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej