Bathroom-House.co.uk Recenzje 

594
•
Wynik TrustScore: 3.5 na 5

3,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I ordered the items that I wanted which were delivered very quickly and the quality of goods is excellent. I did order to items by mistake and contacted Bathroom House to return and request a refund.... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Very poor service would not recommend. I ordered a shower support pole and the attachments that came with the pole were a completely different colour. Lydia was helpful and a replacement was sent, how... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

When trying to order a replacement part for our shower unit Lydia was amazing in helping and supporting me. She really went the extra mile to ensure that the issue was resolved and the shower unit put... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I initially received the incorrect item, Bathroom House could not have been more helpful arranging a free pick up and for the correct item to be delivered the next day. Good selection of products at... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Wyposażenie łazienek

Napisane przez firmę

Bathroom House is a rapidly growing Omnichannel UK bathroom retailer, supplying branded products and in-house designs to suit all needs and tastes, offering Click & Collect and great delivery service nationwide and worldwide, supplying branded products and in-house designs. We are passionate about bringing real value into our customers' lives and businesses. One day it may be sending a replacement basin tap to one of our customers in the Highlands. The next day it may be supplying 120 bathroom suites to a Hilton hotel in London. No job is too big or small either way because we are passionate about providing the highest quality bathroom products for the home and commercial sectors. We are also committed to giving our customers the best prices possible. We continually check the market to help keep our prices competitive, which is excellent news for you. Not only do you receive unbeatable quality, but you also receive unbeatable prices! Our easy-to-navigate website has thousands of quality products, including modern bathroom suites, traditional bathroom suites, bathroom furniture, washbasins, bathroom taps, shower mixers, shower enclosures, bathroom heating, lighting, mirrors, kitchen taps, accessories, and plumbing parts. Once you have found the products you are looking for, we can offer excellent delivery options, including a next-day delivery service or click-and-collect from our trade counter. What's more impressive is the aftercare you receive should anything go wrong. Our dedicated customer care team will be available to help you.


Dane kontaktowe

3,7

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

594 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 82% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,7

Wszystkie recenzje

(594)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 99

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Brilliant customer service

Brilliant customer service, lovely products & good prices. Don't know what more you could ask for. I would definitely and already have recommended.

10 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you so much for your kind words! It was absolutely lovely meeting you and your family – such a pleasure to have you visit. We're so glad you were happy with the service, products, and prices. Your recommendation truly means the world to us :-)

Oceniono na 5 z 5

Very happy with my purchase

Very happy with my purchase (Double Robe Hook - Brass). Exactly what I was looking for at a very reasonable price. Easy to install. Good quality. Fast delivery. Thank you

10 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that the Double Robe Hook met your expectations and that you found it easy to install and of good quality. It’s great to know the fast delivery and price also added to your satisfaction. We truly appreciate your support.

Oceniono na 5 z 5

My experience with them was good

My experience with them was good. And had no problems and the product is working fine
I am a professional plumber and a heating engineer

7 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for your feedback! We're glad to hear that everything went smoothly and the product is working well for you. As a professional plumber and heating engineer, your satisfaction means a lot to us. If you ever need anything or have questions in the future, don't hesitate to get in touch!

Oceniono na 4 z 5

Bathroom sink and unit

Ordered bathroom sink and unit, but notified that it was out of stock and not available for a few weeks. Was in no great rush so happy to wait. Items arrived a week before it was due so very happy.

23 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for your understanding and patience! We're glad to hear that your order arrived earlier than expected and that you're happy with the outcome. We appreciate your support and hope you enjoy your new bathroom sink and unit :-)

Oceniono na 3 z 5

I would recommend this company, but there’s definitely room for improvement.

I placed an order for a shower unit over the weekend, selecting next-day delivery as I urgently needed a replacement installed. However, on Monday I received an email stating that the item was out of stock. They also mentioned that they do not operate over the weekend, which explains the delay in processing the order—but this wasn’t made clear during the ordering process.

They offered an alternative, but the options I actually preferred—though still listed as available on the website—were also out of stock. I had to settle for the one they suggested, which wasn’t my first choice, but I accepted it out of urgency.

Even then, the replacement didn’t arrive the next day as expected—I had to wait an additional day. Considering I paid for next-day delivery, it would’ve been fair to have the item sent out on the same day the issue was discovered. The delay wasn’t my fault.

That said, the product itself seems fine, and it came recommended by my handyman. I just hope the ordering and delivery process becomes more transparent and efficient in the future, as I’d still be willing to try them again.

3 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for your honest and detailed feedback. We're truly sorry for the inconvenience and frustration caused by the stock issues, delayed communication, and delivery delay—especially given the urgency of your situation. You're absolutely right that clearer information during checkout and a faster response would have made a big difference. We're reviewing our weekend order handling and website stock visibility to prevent this from happening again. We’re glad the product is working well for you and really appreciate your willingness to give us another chance.

Oceniono na 1 z 5

Update - bad products scratch easily

Update. You sometimes need to trial a terrible product to realise just how bad it is. When putting on the shower head, it immediately left a scratch on the cheap Chinese plastic it's made out of. This is why I'm not getting a refund apparently.

6 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for your feedback. We're really sorry to hear that you had a disappointing experience with the product.

This particular item is actually one of our best-sellers and is loved by thousands of customers, so we’re genuinely surprised to hear it didn’t meet your expectations. That said, we do understand that things don’t always work out for everyone.

Regarding the refund, we do try to be as fair as possible with our return policy. Unfortunately, we’re unable to accept returns for items that have been damaged during installation or use, as this falls outside our policy.

Oceniono na 2 z 5

Sadly unacceptable

Sadly, not a great review. Ordered product paid for next day. Informed not able to send next day so I asked and received a part delivery refund. Checked that available 3-5 days, and was told yes, so waited. Didn't come. Chased up, twice, informed sent, then not, then eventually that sadly it wouldn't be coming due to transit issues, so we said to cancel and we had to order elsewhere. Only to get an email saying ignore that, it's been sent - and it duly arrived that day! By which time I had paid for another product - so a total mess. Got a part refund (should have been a total refund but just cant be bothered with them) Will not be using again. Live and learn.

12 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

I’m very sorry to hear about your disappointment regarding your recent order with us.

We completely understand how frustrating it must have been not to receive the item as expected, especially when you needed it urgently. We sincerely apologise for the inconvenience this has caused.

As mention in my email sent on 20th, we refunded the full shipping cost back to your original payment method. I also offered to arrange a return of the item, however you rejected this offer and said you wanted to keep the item. Please let me know if you have changed your mind and we can arrange the return.

While we’re sorry to hear this experience has left you dissatisfied, we do hope that you’ll consider us again in the future. If there’s anything further we can do to assist, please don’t hesitate to let us know.

Oceniono na 1 z 5

Horribile service. AVOID

Ordered three items that ALL showed in stock and paid for NEXT DAY delivery.
They emailed me the next day that 1/3 of the items won't be available for a few days and asked if I want an altermative or willing to wait for THAT item.
I agreed to wait for that item.
BUT in order to save THEMSELVES money, they also decided not to ship the item that WAS in stock in order for them not to need to pay for two shipments.

In addition, the refund for the next day delivery that I paid for was also not yet received!

HORRIBILE SERVICE!

22 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for your feedback. We’re truly sorry that your experience did not meet expectations. While we tried to offer alternatives and keep you informed about stock delays, we understand your frustration.

Please rest assured that the tap was not dispatched whilst we obtained your instruction in the event that you wanted to cancel the order as the shower kit to go with that tap was not available. It was not to avoid paying two shipments.

The additional cost that you paid for next day delivery was refunded to you on 27th May.

We value your feedback and are committed to improving our service.

Oceniono na 2 z 5

Poor customer service and communication

The product I bought had little information in the product description and I had to purchase with the hope that its fit for purpose. However it didn't work and I had to return it and the drama started, firstly the communication was so poor and I had to keep chasing the contact reps for next steps, I paid for tlreturn courier and there was no say about whether the item had been received or when I'd receive a refund. When I reach out to the rep, they patronisingly tell me it can take more than 14 days which wasn't communicated earlier. I wouldn't recommend buying from this company unless you're absolutely sure the product is fit for purpose.

7 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience did not meet expectations, and we appreciate the opportunity to clarify how your return was handled.

We aim to make our returns process as straightforward as possible. As outlined in our Returns Policy, customers have 14 calendar days from the date of delivery to request a refund if they change their mind. After that, up to 365 days from delivery, we still accept returns, but a credit note is issued instead of a refund.

In your case, we received your return request on 25th April, which was within the 14-day window. On the same day, we emailed you our full returns policy along with the next steps. On 28th April, we issued a QR code for you to return the item. The returned item was received on 30th April, and a refund was processed on 12th May.

Refunds typically take 5–10 business days to appear in your bank account after processing. This timescale depends on the bank and is unfortunately beyond our control. Each of our emails to you included details of this timeline and our policy, to help set clear expectations throughout.

We understand how important timely and transparent communication is, and we believe we acted promptly at every stage of your return. We're sorry if any of our messages came across as anything other than helpful – that was certainly not our intention.

We're continually working to improve our product information and communication, and your feedback is valuable in that process. If there's anything further we can do to assist you, please don’t hesitate to reach out.

Oceniono na 5 z 5

Very good service

Very good service, very quick with delivery

25 kwietnia 2025
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you were happy with our service and fast delivery. We appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Oceniono na 3 z 5

Disappointed with purchase

I would not normally review a purchase that was not acceptable due to colour that I was going to return. The return procedures you have produced have not allowed me to return the product to you due to advised back log on your part in communication.

24 kwietnia 2025
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear that the item wasn’t suitable.

We’ve sent you an email with the available return options and instructions to help resolve this as quickly as possible. Please check your inbox (and spam/junk folder just in case), and don’t hesitate to reach out if you need any further assistance.

Oceniono na 2 z 5

Went ahead with an order

Went ahead with an order, item clearly said in stock. Wasn’t. Suffered delays to out work schedule as a result. Paid for next day delivery. Contacted me via email in coming days - pointless at this point. Still waiting on refund.

Just another 3rd party tout who literally ship direct from the manufacturer and don’t carry their own stock.

27 kwietnia 2025
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for taking the time to leave a review. I can see you placed your order on Sunday 27th April at 11.56AM for delivery on Tuesday 29th April. Lydia contacted you when our offices were back open on Monday 28th April to inform you that the item was out of stock. To date ,we have not received a response from you via email to advise if you would like to proceed or to request to cancel for a refund. Based on your review, we will cancel your order and issue you with a refund without delay. 99% of our next day deliveries are delivered the next day as requested. On occasions, during busy periods (approaching bank holidays) we may oversell items or the inventory may be incorrect when we try to dispatch your order. The item you ordered is a Bathroom House product which is usually always in stock. We apologise that you encountered this problem and thank you for your feed back. We are working hard to replenish stock quickly to meet customer demands.

Oceniono na 1 z 5

Terrible

Terrible! Sold me an item out of stock, informed me 6 days later offered me a completely different colour, green instead of black, my unit wouldn’t be back in stock for another 2 months. They said they would send the taps and fittings, but I would have to pay for another delivery of unit ( I had already paid £39.95 for delivery) ! I responded back by email to be told they were still answering emails from the 12 February, and I was in a queue. Rang customer services - who offered me another black unit , not what I wanted but went ahead with as I was paying a bathroom fitter . She organised a refund too . Delivery of taps arrived- but she had ordered another one on top of what I already had purchased alongside fittings, which I have also been charged for . Basically- go elsewhere if I was you .
In response to your reply , I contacted you ! I was offered a green unit instead of black! I never ordered the second tap - the lady on the phone added it to my order.

26 kwietnia 2025
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Hi Diane,

Than you for taking the time to leave a review.

We truly apologise for any frustration that you have encountered. We always strive to provide the best service, and it's clear we fell short this time by not contacting you quickly enough. Our stock levels are always changing, the item you ordered was showing as in stock. You selected delivery within 3-5 working days and when the warehouse went to pick your order to dispatch it to be delivered the following day, it became clear that the inventory was wrong and the unit you wanted was not available. Lydia therefore contacted you as soon as we were aware and offered you an alternative unit in the same design/ range.

I am happy that I was able to find you an alternative unit in the colour you desired and you did not have to pay any additional delivery costs.

We can see that you selected two taps at checkout. If you do not require two, you can return one for a full refund. I have sent you a returns QR code. We are unable to "charge" you for anything. You select the items on the website and pay for your basket at checkout.

If there's any other feedback or questions you have for us, please feel free to reach out at hello@bathroom-house.co.uk. We truly value your input and are here to help.

Thank you for your understanding, and we hope to improve your experience with us in the future.

Warm regards,

Zoey
Bathroom House

Thank you for your reply Diane - If you check you sales order confirmation, that you was emailed to you when you first placed your order with Bathroom House, you will see that you added two taps to your basket and paid for them. Despite this, we have still covered the cost of the return as a gesture of goodwill and sent you a pre paid returns qr code on 6th May which has not yet been used. Please contact us if this has expired.

Oceniono na 1 z 5

I emailed them 2 months ago about a…

I emailed them 2 months ago about a product that is malfunctioning and nothing. An initial email to tell me not top reply with a CHASER email. Worst customer service ever. Will defiantly not use this company again and tell everyone that will listen. So angry about this.

2 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you for reaching out, and I’m truly sorry for the frustration and lack of response you've experienced. This is absolutely not the standard of service we aim to provide, and I completely understand how upsetting this situation has been for you. Ive sent you an email, detailing some information that is also in the manual you will have received the the item. If you have any further queries, please call our team and we will address your queries as a priority.

Oceniono na 5 z 5

Bathroom House

Well I can only speak for the person's who I have spoken with ( Lydia and Zoe ) from this Company " Bathroom House ". And I must admit those two agents ( Zoe and Lydia ) went above and beyond excellent work . Yes So far it is early days but I will update if experience or customer services changes. But as of now great stuff .

18 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Thank you so much for leaving a review. Taking the time to do this is really appreciated. Thank you also for taking the time to call and thank us also. It is greatly appreciated :-)

Oceniono na 1 z 5

Do not order anything from this…

Do not order anything from this company. Rock bottom prices - buy cheap, buy twice which is exactly what I’ve had to do. Shower bar fitted professionally, fitter struggled to get it to hold water but just about managed. Hasn’t been used yet due to late delivery of a shower enclosure (not from these guys) and water is pouring out of it. Had the automated response from them saying they’re dealing with customer service emails from 2 months ago so not holding my breath. I am going to contact my credit card company and see if I can raise a complaint with them. This company is not for real so do not fall for it with them.

21 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Hi David, When a plumbing item is leaking from a joint, this usually suggests that the rubber washer has not been installed/ is missing and or damaged. Please send us a video to show your item installed and show the issue you are experiencing and we will be able to advise you further.

Oceniono na 1 z 5

Terrible would never use them don’t…

Terrible would never use them don’t waste your time took over two months to sort out my faulty water tank. Poor customer service and very rude. Do not use these people trust me

17 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

thank you for your feedback. We're truly sorry to hear about your initial experience and understand your frustration. However, we're glad to see that the replacement item was delivered to you on the same day you wrote this review. We hope this resolution helps restore some confidence in our service, and we’re always working to improve.

Oceniono na 1 z 5

Very poor service .

Very poor service .. sent them an email to get a refund on bath items and am still waiting till this day .. definitely wouldn’t be recommending their services

3 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

Hi Ebenezer, Were sorry for any delays you have experienced, I have had a look and can see that Customer Service are waiting to hear from you about the return. Please can you check your emails :-)

Oceniono na 1 z 5

Poor experience - more training required.

Giving them a 1 on this occasion. When you put in an order and you let you them know something is missing from the order, they should be doing their best to complete the order, I still haven't had a response from them, this is now a month. It even says o their Auto reply not to send chaser emails - what kind of business is this? Update 24/05/25 - No phone calls to explain poor performance but I did get one email with a really odd phrase which I interpret as trying to shift blame (must help them feel better) - "Usually when an item is installed, installation is deemed as acceptance as the item could have been damaged or lost during installation". Still awaiting parts. No resolution as yet despite their comments.

15 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Bathroom-House.co.uk

Odpowiedź od Bathroom-House.co.uk

We're very sorry for the experience you had and truly appreciate your patience. We understand how frustrating this must have been.

We’ve since resolved the issue - the email continued to say: "Usually when an item is installed, installation is deemed as acceptance as the item could have been damaged or lost during installation. We appreciate that you notified us of the missing parts within 30 days of delivery and that you have waited some time for our reply due to a back log within customer service. In the circumstances, a free of charge replacement set of cover plates has been dispatched today via DPD two day service. You can track the delivery HERE".

I have today tracked the delivery and can see that the item has arrived at Orkney Shetland warehouse. Due to your location, deliveries can take slightly longer. Thank you for yoru patience whilst we resolved this for you.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej