Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Our existing mover let us down one day before a move. Contacted UK Movers after a recommendation. The management team were responsive, arranging two vans as requested. Both vans arrived on... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Asim was extremely helpful and made it easy when moving is stressful. Had packing items available and just got on with the job.

Oceniono na 5 z 5

Very good and helpful. Asim and Azeem are very hardworking and nice people, they are very experienced to help the move from London to Scotland. I recommend UK Mover to all my friends. Reasonable pr... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

So very grateful I chose UK Movers to help me as they were truly an excellent choice. Everything was taken care of with positive resolutions to any problems if they arise. Moving house is very stress... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Przeprowadzki i usługi magazynowe
  2. również w kategorii:
  3. Firma transportowa - żegluga
  4. Przechowalnia
  5. Przewóz fortepianów
  6. Sprzątanie i opróżnianie domów
  7. Usługa transportowa

Napisane przez firmę

Home Removals Here at UK Mover Ltd, we aim to reduce stress to allow customers to enjoy the journey of moving to a new home. We provide a clean and efficient service, using removal blankets free of charge to protect your be-longings. With a selection of professional vehicles available, we’re ready for any move you require, wheth-er it’s one item or a house full. We ensure a safe and efficient relocation where every item is completely protected by our dependable team. We also offer to dismantle and reassemble specific furniture to help you settle into your new home as quickly as possible. With hard-working staff, we will provide you with the best move, reducing stress and ensuring a protected journey. Commercial Moves With expected loss of productivity, it can be daunting moving offices. But UK Mover Ltd is here to help with a professional and reliable service to suit you and your team’s every need. Our dependable staff can help safely load your belongings onto our vehicles and ensure an efficient relocation. We take good care of every item we handle, so rest assured that our staff are well experienced to help relocate your company. You can rely on us to provide you with a high-quality service minimising loss of productivity for your company. Fully insured, every item is completely protected. Packing UK Mover Ltd is a specialist moving company that can provide you with high-quality packing materials to protect your personal belongings. We also offer a variety of packing services to help you with your move and reduce stress during what should be an exciting time. From simply packing and unpacking boxes to dismantling and reassembling furniture, we can help no matter what the job. We provide a specialist Sofa Packing service to protect delicate, wooden items or can even help with your mattress move, ensuring it’s securely wrapped and treated with care. Our aim is to help you settle in as soon as possible and with our help, it can be sooner than you think! Storage UK Mover Ltd also offers customers the opportunity to use our secure storage facilities to aid in any de-cluttering processes or simply to look after certain items before they’re moved. With constant CCTV sur-veillance, you can rest assured that your personal belongings are completely safe in our hands.


Dane kontaktowe

4,6

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

138 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,6

Wszystkie recenzje

(138)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 26

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

Mostly great, but one major thing was not.

The good things first: we were able to book with about 2 weeks' notice for a fair price. Everyone I spoke to was super helpful, they threw in some boxes for free & delivered them for a small cost and the friendly movers showed up on time.

Unfortunately, there was something that I felt frustrated at the time about. It didn't impact us financially but could have cost other customers money at an already stressful time. While it had no financial impact on us, it caused a lot of stress on moving day.

My invoice had all the pertinent information. My wife and I both looked over it and prepared accordingly. The day of, the movers moved everything into the van and told us that as a reminder, the full payment was due in cash before they moved our items into the new home. I brought up the invoice and the mover pointed to a block of black text against navy blue background specifying 'Remaining Amount to be paid in cash on the day of move.' This was easier to see on my laptop (though still difficult) but I had to zoom in on my phone to be able to read it. It was not obvious, and I was frustrated that this had never been verbally communicated to me before that point.

I have now spoken to the company about this and received an apology and a promise of a discount on our next move, but rushing to the bank when we were dealing with a house move that was already stressful due to unrelated issues was a nightmare.

While in our case it definitely added to the stress, it did not impact the amount we paid due to the aforementioned unrelated issues. However, taking into account that if the movers have to wait at the new property for over 30 minutes there is a charge that increases every hour, it could have financially impacted another customer.

This was the only issue, but it was a nasty surprise that impacted our experience.

I would recommend UK Mover with the caveat that you must read your invoice carefully on a laptop. The two guys who moved our things were friendly and professional. All the people I spoke to were friendly and professional, and if you read the invoice carefully, you should be okay.

30 września 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Glad I went this way

Ease of everything, quick responses, and friendly staff.

18 listopada 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Ben Barret,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 4 z 5

Great

Great, the driver help carry everything.

23 listopada 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Sim,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 5 z 5

Our experience with UK movers was…fabulous

Our experience with UK movers was stress free and value for money. The porters packed everything and took apart larger items of furniture and re-assembled at at our new offices. The admin staff were very helpful during the whole process and we would highly recommend their services.

23 września 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Lynn,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 1 z 5

Unreliable and unprofessional

I was given a quote based on pictures sent via Whatsapp.

Even though I had sold two chests of drawers in the meantime, on the day I was told our belongings were too heavy for the van and we risked getting a ticket.

I was given the option of an additional van at extra cost or to leave a wardrobe behind. I refused to pay extra as I had already paid for all my furniture to be moved and
given the circumstances and the time constraints, I had no other choice than to leave my wardrobe behind.

The new wardrobe cost me £500.

I do not recommend them at all and wish I had paid more attention to previous reviews, interesting how so many reviews when left during the first lockdown in 2020 when we couldn't even leave our homes.

14 października 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Horrible

Horrible service - broke expensive furniture and are now ignoring messages. Stay as far away as you can.

30 września 2022
Oceniono na 1 z 5

This company is not fit for purpose

Absolutely not fit for purpose. Their luton vans cannot take more than 1,000 kg load as their van is only a single axis. Totally unsuitable to take the weight of a home removal. The Luton vans need to be double axis to cope with normal 3.5 tonne weight. They'll get stopped by the police (or say they have) and charge you an extortinate amount extra if you want to see your belongings again. This is their reply to our complaint sent via email on 6th October 2022. All in all it cost over £2,300 to move a few items which were held to ransom, until we paid an extra £816 or not see the items again. The job was already paid for in full upfront. Their EMAIL response as follows - ''Our quotation was based on the list of items to take from one address to another with one Luton van 3.5 tonnes and 2 men team. Based on that contract we provided you with 2 men and a Luton van 3.5 tonne. We were doing the job as per the agreed quote and we have not asked you to pay a single penny extra until the police stopped the van on motorways and did not allow the driver to continue due to overloading. Your goods were more than 1000 KG and therefore the police asked us to send 2nd van otherwise they would not allow the driver to leave. They have also issued a £200 fine.
Because we had to pay £200 fine and also arrange a 2nd van and a driver from a local company, we had no choice but to contact you with the update and explain to you all the situation and to let you know the extra cost for the transportation of your goods due to the weight limit. It was agreed with you at the time that there will be an additional cost and the goods are overloaded and not within a legal limit.

The additional amount you have paid is only to cover the costs of the extra van and the fine we had to pay for doing your job. '' BEWARE, THIS IS OBVIOUSLY A SCAM! It would appear this happens frequently. We didn't agree to the extra charge, we had NO choice but to pay to get our elderly relatives furniture back! Use a reptuable company belonging to a trade association or risk getting scammed by a company that promotes fake reviews with no trade association membership to back up fair trading law. So many lies in their response! Police don't confirm roadside fines! Why say we rang them when we didn't? THE FINE THEY SENT PROOF OF WAS DATED THE DAY BEFORE OUR REMOVAL!!! They advertise removals for Europe and UK. You'll get a tatty Luton single axis, not fit for home removals, with no tailgate. They don't wrap or protect mattresses, although we paid for this to be done! The mattresses were badly soiled from the dirty van floor. Their response to this review is full of lies. One phone call to challenge them on the day is not several. They had a list of items, no heavy white goods, driver was happy with the load. No mention of another van. I've posted images as evidence on Google reviews complete with the quote and listed items, to warn others. Customers are not responsible for their drivers police fines, or weighing furniture! Absolutely absurd! The state of the van they sent would attract police attention anyway. It didn't look roadworthy. Not the one pictured on their website. The checkatrade site is where they pay a subscription to advertise their company with fake reviews. They are deliberately misleading people for financial gain. They have been reported. I pride myself with honest factual reviews, I have no reason to lie. I try to help protect others from bad experiences or dodgy companies. Trying to save money for customers, what a joke! There are real reviews like mine with warnings against using this company on many sites. Customers have no reason to give fake stories. It's illogical. Readers, please save yourself immense stress by steering clear. Don't be fooled by impressive, misleading websites and fake review sites. Check what vans they'd be using, if single or double axis in accordance to the job weight wise. No one needs the anxiety and stress this company caused us and our elderly relative. Our stress levels went off the richter scale taking days to recover. In addition, that awful sick feeling of having been conned. Everything was fine when they loaded up. They were well happy and very polite. Later, prior to delivery, its a different story. They also have a furniture shop and storage. I wonder if thats where they take furniture to, from customers who can't pay.

6 października 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

I am really sorry to hear to about your bad experience with UK Mover. This is the 2nd account you are putting bad reviews from. We had a telephone discussion multiple times, Since you have decided to put reviews online after knowing that it wasn’t our fault at all, so I would like to explain things even further for those who are reading your reviews.
When the customer sent us the photos and the list of the items for the quotes, we have clearly told the customer that these items will not fit in a Luton van, even if it does it will be too heavy because we have a limit to carry goods on the motorway keeping the safety of our staff and other members of the public. The customer insisted to use one truck which we said ok to it and strictly told, if at any point a second van is required you will have to pay for it. The customer agreed to it, was her husband we were dealing with. After loading the truck everything fitted there but it was too heavy. Our driver knew its a bit heavy but not too dangerous, so to save customer’s money he decided to take it in one van. After covering almost 100 miles, he was stopped on the motorway by the Police and fined him £200 and asked him to call another van which we told the customer that it will charge around £600. The customer thought we lied and trying to charge her extra money for no reason. She wasted so much time of us while our driver was waiting on the road and the police was keep insisting that if we don’t send another van with an hour time then they will have no option but to seize everything until Monday. The customer have then called the police and confirmed it through a reference number given by the police that all the info we have passed to her were correct and accurate. She decided to go for a second van and we have to shift half of the Stuff from one van to another with no extra cost. All she paid for is the fine and the cost for another van, for which we have sent her an invoice and the receipt of the payment made to DVSA (Police). I am still unable to understand why the customer is calling it a scam in her reviews etc when she herself agreed to a second van and her partner decided to go with one van knowing the risk. I am again sorry for the experience with the UK Mover, we have tried on every level to save your money but it was the wrong decision of your husband who decided to go with one Luton van.

Oceniono na 1 z 5

If my problem doesn’t get resolved I’m…

If my problem doesn’t get resolved I’m going to watchdog

31 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Hello Simona Valentini. Sorry to hear about inconvenience. We do not have any record of you in our system. Could you tell us more about what the issue is? Was it regarding a removal job? Please contact us directly, via email or call one of the phone numbers on our website. Thank you.

Oceniono na 5 z 5

Very effcient and professional service

Cameron and Solomon were fantastic, worked really hard and efficiently, and made the whole process very simple.

2 września 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Tom,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 5 z 5

Really great experience

Really great experience. Managed to book me in in under 24 hours at no extra cost, with very fair pricing. My movers were punctual, friendly and professional, and took great care of all my items. They even dissembled and reassembled my larger furniture which was such a timesaver. A totally stress-free experience. Do not hesitate!

4 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Victoria,
Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 1 z 5

Awful and intimidating scam like experience

First I should say the experience of actually booking the service was excellent, whoever operates the whatsapp does a great job but unfortunately that's where it ends.

Before booking, I sent a video of the flat listing all the items that needed moving and showing the clothes etc in the wardrobe. I asked several times if the quote was accurate based on the video to be told 'I think we have most things'. I also at this point asked if the quote included VAT to which I was told yes. I had listed all large items but obviously hadn't included the specific detail of which clothes.

I had booked a packing service, removals, delivery and end of tenancy clean. I checked in advance if the cleaner came with their own equipment, to which i was also told yes.

On the day the two packing and removal men arrived but didn't bring the wardrobe boxes. So all my clothes were shoved into normal boxes. I was then told they had used 8 more normal boxes than quoted for and would be charged £40. 15 boxes cost £50 so i don't know how that adds up.

One of the removal men was doing all the work whilst the other (Sam I think) was primarily on the phone to the boss. It was then it became clear he was telling the boss the job was bigger than quoted and I should pay more money. Bearing in mind I had sent a full video of all items. I was put onto the boss who asked for the money and when i questioned it, was told to 'be more grateful and say thank you' and that 'I should appreciate him'. At this point I felt very intimidated as a solo female but just wanted the job done.

It was shortly after that I was told the cleaning team was arriving without products or a hoover, despite me checking. I was told they could 'buy things in sainsbury's' which for the price, didn't seem sufficient so it was cancelled. I will now likely incur a cost with my landlord. No compensation was offered, other than a refund on the cost of the boxes & clean that wasn't conducted, I was only being consistently asked for more money.

On arrival at my destination, they would not unload the items until I had paid the balance which is fine. But Sam was busy writing down random numbers on a piece of paper despite the fact I had an updated invoice. We eventually agreed and I paid the amount by transfer (which was listed as an option on the invoice). 20 minutes later Sam told me I had to pay VAT, at this point i was stressed and paid. Despite the fact that I had clarified with the booking person that VAT was already included in the quote.

As I went to drive off, he came running after me saying the boss wanted another £40 but it was unclear why.

The whole experience was stressful, upsetting and unprofessional. The second driver did an amazing job and I should say I tipped them both £40 in cash. My issue was with whoever is managing the operation and trying to extort extra charges.

It seemed as though Sam was under pressure to find additional ways to charge more throughout the day. I have the messages to show where I ask if VAT is included and if 15 boxes will be enough in relation to the video. This company owes me money which I suspect I will never see again.

It is a complete scam and avoid at all costs.

2 sierpnia 2022
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Very polite customer service team

Very polite customer service team. The movers were hard working, ready to help, polite and knew the job they were doing so well. No damage to my large and heavy furnitures.
Timings in delivering packing materials was all over the places, like 10 hours delay but on the day timing was spot on.
All in all very good and very competitive too

19 lipca 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Vijay,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 5 z 5

Guys were great

Guys were great. Fifteenth minutes late but they made up for it. Professional courteous polite and helpful. Got the job done with no fuss. Definitely highly recommended.

5 lipca 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Customer,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 5 z 5

I’ve used this company from SE London…

I’ve used this company from SE London to Kent. Very professional & definitely recommending it.

10 czerwca 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Afaq,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 1 z 5

DO NOT USE THIS COMPANY!!!!

DO NOT USE THIS COMPANY.

Won't go into massive detail. But main points are:
- Did not arrive on time.
- Quoted one type of van which we paid extra for and this isn't what turned up. Not providing the service they advised or quoted for.
- They broke our item.

Made a compaint and spoke to on the phone on 16th May and it's taken until 6th June with a written prompt from me to respond. Spoken to them since and currently they have no solution to the BAD SERVICE THEY PROVIDE DESPITE ME MAKING VERY CLEAR TO THEM I WANT A REFUND.

I have advised them I would write this - I am fuming with them as a company.

Bad company - DO NOT USE.

6 czerwca 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Laura Dunger,
We are very sorry to hear that you were not satisfied with the service provided by our driver. We have checked the record of your job and we can see you have requested to book a man and a transit van to move a large Oven, At the time of quotation and booking you have told us clearly that you have your partner and other people who load and unload and you just need someone to come with a van and drive the van, at that stage, you have tried to save your money and didn't want to book 2 professional removals men who could do your full job with there experience and so there would be no issue, however as the job was booked for 1 man and van and your partner help our driver to load and unload a heavy Oven, therefore, the oven door from your partner side got damaged and you have fully blamed our driver, As a professional and responsible removals company we have offered you a full refund as a gesture of goodwill however you demand more and more and also took the full advantage of the reviews system as unfortunately, some customers do in this industry. We have called and emailed you from time to time and tried our best to resolve your issue but Unfortunately, we can't make a few customers happy at all. We are here to help all customers but unfortunately not those who use services and then demand their full payment refund where even they know it's not a removals company's fault. 

Oceniono na 5 z 5

Brilliant job

UK Mover were great, we can't thank them enough. We moved from London to Yorkshire. We weren't sure if the contents of our flat would fit in 1 van, so they organised for a second to be on standby in case we needed it. The two porters were so hard working and considerate. They made sure all our stuff fit in 1 van by packing it with serious skill! Their energy was also impressive. Thank you.

14 kwietnia 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Ms R Martin,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 5 z 5

Great service

Great service - will be using again! :)

25 marca 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Karly Arber,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 5 z 5

Removals team came on time and started…

Removals team came on time and started to load stuff and dismantled all the furniture which I wanted.
Also at the destination unloaded the boxes where I wanted and assembled the furniture.
Nobody can beat uk removals on the pricing for sure.

Overall the boys did a good job I am very much impressed.

24 marca 2022
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Customer,
Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Oceniono na 4 z 5

Good service

Good service, all our stuff was moved promptly and safely with no breakages. Prior to the day the company were also helping selecting the optimum van and crew size.

Slightly frustrating miscommunication with the length of time the team were booked for and waiting time due to delays picking up the keys however they were resolved on site.

17 listopada 2021
Opinia niezależna
Logo Ukmover

Odpowiedź od Ukmover

Dear Josh Hine,

Thank you for using UK Mover Ltd, We are glad to hear that you are happy with our services, and we will try to improve this more so customers like you can use us again and recommend us to other friends and family, we appreciate your time and leaving the review here. We wish you very good luck with your new home.

Best Wishes
UK MOVER Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej