Street Cut Recenzje 294

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Nørrebrogade 148, I have become a new person with my new short hair 🤩 I had really long hair (down to my waist), I had gotten tired of it, so something new had to happen. I had booked an appointment... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Altid god service og venlig betjening. Eneste ulempe er, at nogle af frisørerne kun tager mod kontanter - dvs. at hverken mobile pay eller betalingskort er en mulighed. Har netop haft en situation, hv... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Har været 2 gange hos Stina på Nørrebrogade 63 og det har været nogle virkelig skønne oplevelser begge gange! Hun er super dygtig og giver gode råd, helt igennem en mega god frisør og jeg vil helt kla... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Jeg har været to gange hos Tina fra Streetcut i Rådhusstræde, og det er to af de bedste frisøroplevelser, jeg nogensinde har haft. Høj ekspertise (Tina ved totalt hvad hun laver og går op i at afstemm... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Fryzjer

Napisane przez firmę

www.street-cut.dk Street Cut er et koncept vi kom på i 1993 og gik ud på og skabe en frisør salon hvor hver engel frisør er selvstendig og der er gået sådan vi nu har 4 saloner 1 på Frederiksberg 2 på Nørrebro 1 i city og vi har 25 åres Jubilæum så vor ide var ok og kunderne holder meget af og komme hos os vi har aldrig reklameret nogle steder så det er mund til mund metoden og det må siges og være et godt tegn og det var det der skulle være vore koncept få kvalitet til små penge og tilfredse kunder så velkommen hos Street Cut


Dane kontaktowe

4,4

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

294 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Flot klipning

Tina klippede mit hår i dag, og det blev helt fantastisk! Hun gav nyt liv til mit lange, tunge hår. Jeg er meget tilfreds med min nye frisure. Hun viste mig også, hvordan mit nye frisure kan styles på forskellige måder. Jeg kan absolut anbefale at få en klipning af Tina.

27 stycznia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Jeg kom, Tina så, mit hår sejrede

Tina på Rådhusstrædet har alt det, en dygtig frisør skal have. Et skarpt og professionelt blik på, hvad der kan lade sig gøre, og hvad der ikke kan. God til at forklare, hvad hun gør, og hvorfor hun anbefaler, som hun gør. Resultatet blev enestående. Samtidig er hun smilende og sprudler af overskud og stolthed over sit fag. Mine aller bedste anbefalinger. ❤️

12 stycznia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Nørrebro

Nørrebro, søde men resultatet blev ikke særlig godt desværre, ville ikke komme igen

8 stycznia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Frisør Tina

Jeg havde en tid kl.16.30 hos Street Cut på Rådhusstræde idag.Jeg blev taget super godt imod allerede kl.16.15👍🏻.
Frisør “Tina” gjorde et fantastisk stykke arbejde. Hun var yderst professionel og god til at guide igennem processen.
Hun kom med en masse råd og gjorde hele oplevelsen det værd!
Et varmt menneske med masse erfaring.
Vil til enhver tid anbefale hende❤️!

3 stycznia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina (nu i Rådhusstræde 3) er helt…

Tina (nu i Rådhusstræde 3) er helt fantastisk! Aldrig har jeg fået så god en klipning OG oplevelse hos en frisør.
Hun er et skønt menneske og en enormt dygtig frisør som lytter til mine behov og får mig til at føle mig hjemme. Glæder mig til min næste klipning ❤️

5 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fedt garn for alle pengene!!!

Er lige blevet klippet af Tina i Rådhusstræde 3 for første men absolut ikke sidste gang.
Hjertelig og personlig modtagelse. Tina spotter straks hvilken person der sidder i stolen. Hun var kreativ med mit hår, og jeg kan i grunden ikk huske hvornår jeg sidst blev klippet SÅ fedt.
Glæder mig til mange fremtidige klipninger!!!!!

30 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina fra rådhusstræde

Tina fra rådhusstræde 3 har reddet mit hår! Efter en farvning hos en anden frisør jeg ikke var særlig glad for, var jeg lidt nervøs for at blive farvet igen, men det havde jeg absolut ingen grund til. Tina er virkelig dygtig og forstod præcis hvad jeg ville have uden helt selv vidste det. Kæmpe anbefaling herfra!

13 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Pernille fra Falkoner Alle

Pernille fra Falkoner Alle
Jeg er så glad for Pernille
Hun er super dygtig og lytter til hvordan jeg gerne vil have ordnet mit hår.
Hun er super god til at farve og lave striber og klipningen er lige i skabet.
Stor ros til Pernille og min varmeste anbefaling.

3 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Hanna fiksede mit hjemmefarvet hår

Jeg havde farvet highlights i mit hår hjemmefra, og det så helt forfærdeligt, orange og plettet ud. Hanna tog godt imod mig, fiksede pletterne og gav mig en smuk, jævn og blondt hårfarve. Jeg var og er meget tilfreds med resultaterne, på trods af at det var en vanskelig opgave. Street-cut leverer fantastiske resultater til billige priser! :)

12 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Reparation med Tina :))

I dag var jeg inde og få lavet en “reparation” på mit blonde hår, der havde fået en heftig sort udgroning, fra mit naturlige mørke hår. Det gjorde jeg sammen med søde Tina, der virkelig fik mig til at føle mig i trygge hænder og efterlod et fantastisk resultat. Har aldrig været så glad for et resultat efter en salon tur, med mit blonde projekt jeg nu har været igang med længe. Kan varmt anbefales og glæder mig til mit næste besøg :))

10 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Pernille er god til mit vanskelige hår

Pernille er tilbage på Frederiksberg! Jeg har tyndt hår der er svært at klippe, men Pernille har altid haft et godt tag på det. Nu er hun tilbage efter barsel og jeg og mit hår er så glade. Mine kollegaer roste også klipningen - og de ser jo mit hår mere end jeg selv gør :-)

2 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Pernille er tilbage, perfekt resultat

Jeg er så glad for at Pernille er tilbage
Hun er god til at lytte til og forstå hvordan jeg gerne vil have ordnet mit hår.
Hun ramte præcis den farve jeg havde forestillet mig, og klipningen er lige i skabet.
Jeg kan virkelig godt anbefale Pernille på Frb Allé

2 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Genganger hos Tina, Street Cut Frb.

Det er nu min anden gang hos Tina og hvor gør hun det bare godt! Kæmpe anbefaling herfra. Det bliver ikke min sidste gang hos Tina.
Fra første klipning følte jeg mig bare set, hun så mit hår! og det er virkelig første gang jeg har oplevet det, så tak for det. Man er i gode trygge hænder hos hende, det er helt sikkert!

29 września 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Rami - Streetcut Nørrebro

Jeg er kommet hos street cut i mange år. Min faste stoppede desværre, men ved et tilfælde fik jeg så fornøjelsen af at Rami fra nørrebrogade blev tildelt mig. Han er virkelig dygtig til både klip, styling og farvning. Han laver et sindsygt resultat hver gang og lavede opsætning af mit hår ds jeg skulle giftes. Har nu haft fornøjelsen i godt og vel 2 år.

25 września 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Jeg blev klippet hos street cut Frederiksberg

Jeg blev klippet hos street cut Frederiksberg. Jeg bestilte en tid en time før og da jeg kommer får jeg at vide at jeg bare skal sætte mig og personalet kommer. 20 minutter efter kommer personen der skulle klippe mig og siger undskyld over hun ikke har fået at vide, at jeg var kommet. Fred være med det, men frisøren er stresset og skal skynde sig at klippe mig fordi hun har andre kunder der venter. Jeg bliver intet tilbudt og da vi er færdige havde jeg også bestilt en vask, men det vidste hun ikke før jeg sagde det og det var der så ikke tid til…. Virkelig ærgerligt når man kommer og betaler og har glædet sig til at få ordnet sit hår.

15 września 2023
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej