Nørrebrogade 148, I have become a new person with my new short hair 🤩 I had really long hair (down to my waist), I had gotten tired of it, so something new had to happen. I had booked an appointment... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Altid god service og venlig betjening. Eneste ulempe er, at nogle af frisørerne kun tager mod kontanter - dvs. at hverken mobile pay eller betalingskort er en mulighed. Har netop haft en situation, hv... Zobacz więcej
Har været 2 gange hos Stina på Nørrebrogade 63 og det har været nogle virkelig skønne oplevelser begge gange! Hun er super dygtig og giver gode råd, helt igennem en mega god frisør og jeg vil helt kla... Zobacz więcej
Jeg har været to gange hos Tina fra Streetcut i Rådhusstræde, og det er to af de bedste frisøroplevelser, jeg nogensinde har haft. Høj ekspertise (Tina ved totalt hvad hun laver og går op i at afstemm... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Napisane przez firmę
www.street-cut.dk Street Cut er et koncept vi kom på i 1993 og gik ud på og skabe en frisør salon hvor hver engel frisør er selvstendig og der er gået sådan vi nu har 4 saloner 1 på Frederiksberg 2 på Nørrebro 1 i city og vi har 25 åres Jubilæum så vor ide var ok og kunderne holder meget af og komme hos os vi har aldrig reklameret nogle steder så det er mund til mund metoden og det må siges og være et godt tegn og det var det der skulle være vore koncept få kvalitet til små penge og tilfredse kunder så velkommen hos Street Cut
Dane kontaktowe
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Flot klipning
Tina klippede mit hår i dag, og det blev helt fantastisk! Hun gav nyt liv til mit lange, tunge hår. Jeg er meget tilfreds med min nye frisure. Hun viste mig også, hvordan mit nye frisure kan styles på forskellige måder. Jeg kan absolut anbefale at få en klipning af Tina.
Jeg kom, Tina så, mit hår sejrede
Tina på Rådhusstrædet har alt det, en dygtig frisør skal have. Et skarpt og professionelt blik på, hvad der kan lade sig gøre, og hvad der ikke kan. God til at forklare, hvad hun gør, og hvorfor hun anbefaler, som hun gør. Resultatet blev enestående. Samtidig er hun smilende og sprudler af overskud og stolthed over sit fag. Mine aller bedste anbefalinger. ❤️
Nørrebro
Nørrebro, søde men resultatet blev ikke særlig godt desværre, ville ikke komme igen
Tina er passioneret omkring det hun…
Tina er passioneret omkring det hun laver, og det kan mærkes. God energi! En super hurtig og professionel klipning jeg fik, som gjorde mig smuk!
Frisør Tina
Jeg havde en tid kl.16.30 hos Street Cut på Rådhusstræde idag.Jeg blev taget super godt imod allerede kl.16.15👍🏻.
Frisør “Tina” gjorde et fantastisk stykke arbejde. Hun var yderst professionel og god til at guide igennem processen.
Hun kom med en masse råd og gjorde hele oplevelsen det værd!
Et varmt menneske med masse erfaring.
Vil til enhver tid anbefale hende❤️!
Tina (nu i Rådhusstræde 3) er helt…
Tina (nu i Rådhusstræde 3) er helt fantastisk! Aldrig har jeg fået så god en klipning OG oplevelse hos en frisør.
Hun er et skønt menneske og en enormt dygtig frisør som lytter til mine behov og får mig til at føle mig hjemme. Glæder mig til min næste klipning ❤️
Fedt garn for alle pengene!!!
Er lige blevet klippet af Tina i Rådhusstræde 3 for første men absolut ikke sidste gang.
Hjertelig og personlig modtagelse. Tina spotter straks hvilken person der sidder i stolen. Hun var kreativ med mit hår, og jeg kan i grunden ikk huske hvornår jeg sidst blev klippet SÅ fedt.
Glæder mig til mange fremtidige klipninger!!!!!
Tina fra rådhusstræde
Tina fra rådhusstræde 3 har reddet mit hår! Efter en farvning hos en anden frisør jeg ikke var særlig glad for, var jeg lidt nervøs for at blive farvet igen, men det havde jeg absolut ingen grund til. Tina er virkelig dygtig og forstod præcis hvad jeg ville have uden helt selv vidste det. Kæmpe anbefaling herfra!
Tina fra Rådhusstræde er den bedste…
Tina fra Rådhusstræde er den bedste frisør! Hun er utrolig til farver, klip, er hurtig og super kompetent! Og så er hun sød og sjov oveni!
Pernille fra Falkoner Alle
Pernille fra Falkoner Alle
Jeg er så glad for Pernille
Hun er super dygtig og lytter til hvordan jeg gerne vil have ordnet mit hår.
Hun er super god til at farve og lave striber og klipningen er lige i skabet.
Stor ros til Pernille og min varmeste anbefaling.
Skønt at Pernille er tilbage efter…
Skønt at Pernille er tilbage efter barsel 😊👍. Jeg har gået hos hende i mange år, da hun er fantastisk til at klippe og ved lige hvad det er jeg ønsker med mit korte hår.
Hurra 👏👏👏 Pernille er tilbage på…
Hurra 👏👏👏 Pernille er tilbage på Falkoner Alle.. Byens bedste frisør 🎊🎊🎊
Hanna fiksede mit hjemmefarvet hår
Jeg havde farvet highlights i mit hår hjemmefra, og det så helt forfærdeligt, orange og plettet ud. Hanna tog godt imod mig, fiksede pletterne og gav mig en smuk, jævn og blondt hårfarve. Jeg var og er meget tilfreds med resultaterne, på trods af at det var en vanskelig opgave. Street-cut leverer fantastiske resultater til billige priser! :)
Reparation med Tina :))
I dag var jeg inde og få lavet en “reparation” på mit blonde hår, der havde fået en heftig sort udgroning, fra mit naturlige mørke hår. Det gjorde jeg sammen med søde Tina, der virkelig fik mig til at føle mig i trygge hænder og efterlod et fantastisk resultat. Har aldrig været så glad for et resultat efter en salon tur, med mit blonde projekt jeg nu har været igang med længe. Kan varmt anbefales og glæder mig til mit næste besøg :))
Pernille er god til mit vanskelige hår
Pernille er tilbage på Frederiksberg! Jeg har tyndt hår der er svært at klippe, men Pernille har altid haft et godt tag på det. Nu er hun tilbage efter barsel og jeg og mit hår er så glade. Mine kollegaer roste også klipningen - og de ser jo mit hår mere end jeg selv gør :-)
Pernille er tilbage, perfekt resultat
Jeg er så glad for at Pernille er tilbage
Hun er god til at lytte til og forstå hvordan jeg gerne vil have ordnet mit hår.
Hun ramte præcis den farve jeg havde forestillet mig, og klipningen er lige i skabet.
Jeg kan virkelig godt anbefale Pernille på Frb Allé
Genganger hos Tina, Street Cut Frb.
Det er nu min anden gang hos Tina og hvor gør hun det bare godt! Kæmpe anbefaling herfra. Det bliver ikke min sidste gang hos Tina.
Fra første klipning følte jeg mig bare set, hun så mit hår! og det er virkelig første gang jeg har oplevet det, så tak for det. Man er i gode trygge hænder hos hende, det er helt sikkert!
Super venlige og søde der også klipper…
Super venlige og søde der også klipper fremragende. Jeg holder mig til Pernille, men der er mange andre dygtige.
Rami - Streetcut Nørrebro
Jeg er kommet hos street cut i mange år. Min faste stoppede desværre, men ved et tilfælde fik jeg så fornøjelsen af at Rami fra nørrebrogade blev tildelt mig. Han er virkelig dygtig til både klip, styling og farvning. Han laver et sindsygt resultat hver gang og lavede opsætning af mit hår ds jeg skulle giftes. Har nu haft fornøjelsen i godt og vel 2 år.
Jeg blev klippet hos street cut Frederiksberg
Jeg blev klippet hos street cut Frederiksberg. Jeg bestilte en tid en time før og da jeg kommer får jeg at vide at jeg bare skal sætte mig og personalet kommer. 20 minutter efter kommer personen der skulle klippe mig og siger undskyld over hun ikke har fået at vide, at jeg var kommet. Fred være med det, men frisøren er stresset og skal skynde sig at klippe mig fordi hun har andre kunder der venter. Jeg bliver intet tilbudt og da vi er færdige havde jeg også bestilt en vask, men det vidste hun ikke før jeg sagde det og det var der så ikke tid til…. Virkelig ærgerligt når man kommer og betaler og har glædet sig til at få ordnet sit hår.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








