Street Cut Recenzje 294

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Nørrebrogade 148, I have become a new person with my new short hair 🤩 I had really long hair (down to my waist), I had gotten tired of it, so something new had to happen. I had booked an appointment... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Altid god service og venlig betjening. Eneste ulempe er, at nogle af frisørerne kun tager mod kontanter - dvs. at hverken mobile pay eller betalingskort er en mulighed. Har netop haft en situation, hv... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Har været 2 gange hos Stina på Nørrebrogade 63 og det har været nogle virkelig skønne oplevelser begge gange! Hun er super dygtig og giver gode råd, helt igennem en mega god frisør og jeg vil helt kla... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Jeg har været to gange hos Tina fra Streetcut i Rådhusstræde, og det er to af de bedste frisøroplevelser, jeg nogensinde har haft. Høj ekspertise (Tina ved totalt hvad hun laver og går op i at afstemm... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Fryzjer

Napisane przez firmę

www.street-cut.dk Street Cut er et koncept vi kom på i 1993 og gik ud på og skabe en frisør salon hvor hver engel frisør er selvstendig og der er gået sådan vi nu har 4 saloner 1 på Frederiksberg 2 på Nørrebro 1 i city og vi har 25 åres Jubilæum så vor ide var ok og kunderne holder meget af og komme hos os vi har aldrig reklameret nogle steder så det er mund til mund metoden og det må siges og være et godt tegn og det var det der skulle være vore koncept få kvalitet til små penge og tilfredse kunder så velkommen hos Street Cut


Dane kontaktowe

4,4

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

294 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

Tager kun mod kontanter...

Altid god service og venlig betjening. Eneste ulempe er, at nogle af frisørerne kun tager mod kontanter - dvs. at hverken mobile pay eller betalingskort er en mulighed. Har netop haft en situation, hvor jeg modtog en sms aftenen forinden om, at der skulle betales med kontanter til en tid næste morgen. Udover det er ubelejligt så virker det også bare lyssky. Uanset hvad, så bør den slags fremgå tydeligt på jeres hjemmeside, når det varierer fra frisør til frisør...

13 kwietnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina tryllede med mit hår

Jeg havde i dag fornøjelsen af at blive klippet i Streetcut i Rådhusgade af Tina. Jeg må sige, at jeg blev imponeret fra start til slut. Fra det øjeblik, jeg trådte ind ad døren, følte jeg mig velkommen og taget godt hånd om.

Resultatet var intet mindre end magisk. Tina tryllede virkelig med mit hår og skabte et resultat, der oversteg mine forventninger. Jeg har fået mange komplimenter for mit hår.

20 marca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fantastiske Tina rådhusstræde

Idag var jeg sååååå heldig at have bestilt tid til klipning -Bare klip. Men sikke et engagement hun havde. Hun var virkelig dygtig, hurtig og meget meget god. Da jeg gik derfra var jeg både tørret, krøllet og virkelig inspireret til alt hvad jeg selv kunne gøre. Det var ikke noget med køb dette eller dette - derimod betalte jeg kun for en klip. Sidst jeg var til frisøren betalte jeg det 3 dob. Og det var laaaaaaaangt fra så godt. Tak Tina du var virkelig en god oplevelse

24 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Extremely helpful and so nice!

I called the salon and explained my situation and was quickly offered options on how to fix my hair from Tina. I came in with a bad hair color from another place and Tina did everything she could to help me make it better! She was efficient and quick and I am so happy with the results and will definitely be back!

21 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Glad kunde gennem seks år

Jeg har gennem de sidste seks år valgt Street Cut som min frisør hver gang, pga. den gode stemning og det dygtige personale.

Gennem årene har jeg haft forskellige hårlængder og farver, og hver gang har jeg kunne diskutere muligheder med frisøren og få anbefalinger til hvad der passer til mig.

Jeg er så glad for at komme hos Street Cut, anbefaler det varmt og glæder mig allerede til min næste tid der på fredag.

6 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Professional and friendly

I have been coming to street cut for a few years now and have never been disappointed. They are very professional and friendly. I have also brought my three daughters, who all loved it. It helps that Erik gives them lollipops 😜

7 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Excellent service and value-for-money…

Excellent service and value-for-money hair-cuts. Really appreciate the advice they give in relation e.g. style and products. Always a friendly atmosphere in the salon.

My go-to is the Street-cut in Rådhusstrædet (Erik!), but have also used their other salons in Copenhagen, which have the same high level of quality.

Would definitively recommend!

6 grudnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

It is my go to place for hair-cuts in…

It is my go to place for hair-cuts in Copenhagen for over 12 years. Have had a few of their professionals taking care of my hair and I don’t plan to change anytime soon.
Great service, great atmosphere, knowledge and flexible. I am a busy person and i can always find a time slot on their schedule.
They have several units in the city but my favorite is the one in Studiestræde.

18 stycznia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina i Rådhustrædet ♥️♥️♥️

Tina i Rådhustræde tager imod dig med et kæmpe nærvær og en passion for hendes fag. Hun er superdygtig og man mærker med det samme, at hun ved præcis hvad hun gør. Du kan være helt og aldeles tryg i Tinas hænder, hun er lynhurtig, grundig og man går derfra med det lækreste hår. Kæmpe anbefaling herfra.

3 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Talented workers.

I had my haircut in Frederiksberg and I left really satisfied. The employees are very professional and talented. I will go again. I would like to thank especially Hanna.

1 lutego 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Enestående klipning

Wauw. Sjældent har jeg mødt så dygtig en frisør som Tina i Rådhusstræde. Hun er en kunstner ud i kunsten at klippe en frisure, som bare passer. Jeg blev mødt af smil og venlighed, og et skarpt og professionelt blik for hvad der passer til min personlighed og hår. Og i løbet af ingen tid bliv mit hår forvandlet fra en kedelig frisure til en frisure, hvor jeg bare smiler. Min varmeste anbefaling herfra.

31 stycznia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Har du brug for en make-over af dit hår…

Har du brug for en make-over af dit hår - og dig selv, så skal du klart gå forbi Tina i Rådhusstræde ! Hun åbnede mine øjne for en løsning, jeg havde søgt i nogle år, men som ingen af mine tidligere frisører kunne formåe …
At hun så samtidig er behagelig selvskab, sætter jo prikken over i’et …..

26 stycznia 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej