Nørrebrogade 148, I have become a new person with my new short hair 🤩 I had really long hair (down to my waist), I had gotten tired of it, so something new had to happen. I had booked an appointment... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Altid god service og venlig betjening. Eneste ulempe er, at nogle af frisørerne kun tager mod kontanter - dvs. at hverken mobile pay eller betalingskort er en mulighed. Har netop haft en situation, hv... Zobacz więcej
Har været 2 gange hos Stina på Nørrebrogade 63 og det har været nogle virkelig skønne oplevelser begge gange! Hun er super dygtig og giver gode råd, helt igennem en mega god frisør og jeg vil helt kla... Zobacz więcej
Jeg har været to gange hos Tina fra Streetcut i Rådhusstræde, og det er to af de bedste frisøroplevelser, jeg nogensinde har haft. Høj ekspertise (Tina ved totalt hvad hun laver og går op i at afstemm... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Napisane przez firmę
www.street-cut.dk Street Cut er et koncept vi kom på i 1993 og gik ud på og skabe en frisør salon hvor hver engel frisør er selvstendig og der er gået sådan vi nu har 4 saloner 1 på Frederiksberg 2 på Nørrebro 1 i city og vi har 25 åres Jubilæum så vor ide var ok og kunderne holder meget af og komme hos os vi har aldrig reklameret nogle steder så det er mund til mund metoden og det må siges og være et godt tegn og det var det der skulle være vore koncept få kvalitet til små penge og tilfredse kunder så velkommen hos Street Cut
Dane kontaktowe
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Tina Rådhusgave er genial!
Tina Rådhusgave er genial!
Jeg er begyndt at gå hos Tina. Mit hår har sjældent siddet bedre. Hun har givet så gode råd og jeg har lade hende styre det hele. Så verdens 5 største stjerner til Tina på rådhusgade. Kæmpe anbefaling herfra.
Kommer aldrig igen
Kommer aldrig igen, jeg fik klippet mit pandehår helt kort, det lignede en omgang amatør klip.
Super flink betjening
Super flink betjening, hurtigt og effektivt. Er meget tilfreds med resultatet.
Fantastisk oplevelse hos Dora
Efter en varm anbefaling fra min søster bestilte jeg tid hos Dora for at få lavet balayage, og det var det bedste valg, jeg kunne have taget! Jeg bor i udlandet og har desværre haft mindre succes med frisører, men Dora blæste mig fuldstændig bagover med sin ekspertise. Hun er utroligt dygtig og professionel, og hendes skønne personlighed gør hele oplevelsen endnu bedre. Det er kun ærgerligt, at jeg ikke kan tage hende med mig hjem! 🥹
Kan varmt anbefale Dora til alle, der leder efter en frisør, der virkelig ved, hvad hun laver!
Klip og toning hos Tina
Klip og toning hos Tina, Rådhusstræde
For første gang i mange år gik jeg 100% glad og mere end tilfreds fra en klipning og farvning. Tina var super god til at vejlede og samtidig lytte på mine ønsker, så jeg gik derfra med præcis det hår jeg drømte om! Nu har jeg endelig fundet den frisør der skal klippe mig fremover! Tak Tina for en virkelig dejlig stund i stolen hos dig.
Jeg har en del dårlige oplevelser bag…
Jeg har en del dårlige oplevelser bag mig på frisør-fronten, både i den dyre og den billige ende, men da jeg virkelig trængte NU, kiggede jeg i Street-Cuts retning. Efter at have læst anmeldelserne herinde, valgte jeg at booke hos Tina i Rådhusstræde, selvom jeg bor tættere på de andre afdelinger, men WAUW, bare WAUW! Jeg er aldrig blevet forstået SÅ godt, klippet SÅ flot og generelt bare mødt på en fordomsfri måde, så jeg ikke skammede mig over min hjemmefarve. Jeg vil hundrede procent komme igen, og har ENDELIG fundet en fast frisør! TAK❤️
Samuel at Streetcut
Helt tilfældigt bestilte jeg tid hos Streetcut, og det er jeg lykkelig for! Jeg har været hos mange frisører gennem tiden, men Samuel hos Streetcut er klart en af de bedste. Han har stor erfaring med forskellige hårtyper, og forstod med det samme hvad jeg ønskede. Jeg har selv extensions og afbleget hår, hvilket mange frisører kan have udfordringer med - men mit hår blev fixet over alt forventning. Jeg har fået ordnet mit hår hos ham flere gange siden, og vil helt sikkert anbefale det :)
Street-cut sender irriterende spam-mail…
Street-cut sender irriterende spam-mail til mig med spørgsmål om min "oplevelse".
Opdateret 11 december 2025: Street-cut spammer mig også med julehilsen og nyheder om en virksomhedspersons private forhold.
Fortjener mere end 5 stjerner
Tina fra Streetcut i Rådhusstræde, er et sjældent fund. Aldrig har jeg oplevet en mere entusiastisk frisør, som havde overblik fra starten, en utrolig sikker hånd, og vidste præcis hvad jeg ville med mit hår/ hvad der var realistisk. Glæder mig til næste besøg. Fortjener simpelthen meget mere end 5 stjerner. Min datter var derinde få dage senere, og havde samme oplevelse.
Tina i Rådhusstræde er fuldstændig fantastisk!
Endelig har jeg fået en frisure - og en ny frisør! Tina er så prof. Hun gav sig god tid til at forstå mit hår, og klippede som jeg aldrig har set det før. Jeg er så tilfreds med resultatet. De varmeste anbefalinger herfra!
Jeg kan varmt anbefale Streetcut!
Jeg kan varmt anbefale Streetcut på Rådhusstræde i indre by. Udover en fantastisk klipning/farvning/hårkur og styling, sørgede Tina for en utrolig behagelig oplevelse hvor jeg følte mig forkælet og plejet! Tina lyttede til mine behov og gav fantastiske råd undervejs! Vender helt klart tilbage.
En tilfreds kunde.
Jeg er rigtig glad for servicen i dag hos Street Cut på Nørrebrogade 63.
Stína er eftir min mening en fremragende frisør. Jeg kommer tilbage til Nørrebrogade 63.
Endnu engang en fornøjelse at blive…
Endnu engang en fornøjelse at blive klippet hos David på Frederiksberg.
Dejlig service og god behandling. Kan klart anbefales.
Lidt af en dårlig oplevelse hos deres…
Lidt af en dårlig oplevelse hos deres salon på rådhusstræde.
Skulle have farvet hår og klippet mit hår det første resultat kunne jeg ikke se forskel på det hår jeg kom ind med udover mit hår var klippet en del kortere end forventet og aftalt.
Efter jeg giver min anmeldelse på besøget, bliver jeg ringet op af frisøren Tina for at rette op på farvningen. (Dette sættes dog stor pris på). Resultatet af den næste farvning er bedre men har en orange 2 cm udgroning og da jeg påpeger det bliver der surt sagt nej det lyset jeg står i.
Utrolig ked af oplevelsen og vil ikke anbefale hende som valg ar frisør til blond farvning.
Forfærdelig oplevelse..
Forfærdelig oplevelse..
Jonina gav mig den grimmeste klipning jeg nogensinde har fået
Hun kan ihvertfald ikke anbefales
Bedste behandling på Rådhusstræde
Jeg har fået den flotteste balayage af Tina på Rådhusstræde i dag. Hun er bare den sødeste og virkelig dygtig til sit arbejde!!
Tina Tryller
Super flot fade, med saks enda. Det er sjælendt at op leve en dygtig frisør som Tina der kan få ens bedste look frem. Ren håndværk, at Tina også kunne ordne mit lange skæg,” hvilket er meget sjælendt nogen kan”. Jeg er mega glad for resultatet og det gode service.
super super super tilfreds
super super super tilfreds
Kan ikke takke Sreet cut nok for den dejlige oplevelse ! er så glad for mit hår, og det er ikke sidste gang jeg kommer tilbage! endnu større tak til frisør Tina som fortryllede mit hår til noget ubeskriveligt... tak tak tak og atter tak! vi ses meget snart igen!
En vidunderlig oplevelse hos Tina
Jeg har været hos Tina på Rådhustræde. Jeg bedte om en balayage og det fik jeg! Hun havde styr på det hun gjorde, og fik en til at føle sig godt tilpas. Fantastisk arbejde og god service!
anbefaler 100%
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








