Street Cut Recenzje 293

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Jeg har brugt David Gunnarsson af flere omgange - først på Nørrebro, og nu igennem flere år på Falkoner Alle, og jeg har altid været med tilfreds med hans arbejde. Jeg kan anbefale ham varmt.

Oceniono na 5 z 5

Har været 2 gange hos Stina på Nørrebrogade 63 og det har været nogle virkelig skønne oplevelser begge gange! Hun er super dygtig og giver gode råd, helt igennem en mega god frisør og jeg vil helt kla... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Jeg har været to gange hos Tina fra Streetcut i Rådhusstræde, og det er to af de bedste frisøroplevelser, jeg nogensinde har haft. Høj ekspertise (Tina ved totalt hvad hun laver og går op i at afstemm... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Altid god service og venlig betjening. Eneste ulempe er, at nogle af frisørerne kun tager mod kontanter - dvs. at hverken mobile pay eller betalingskort er en mulighed. Har netop haft en situation, hv... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Fryzjer

Napisane przez firmę

www.street-cut.dk Street Cut er et koncept vi kom på i 1993 og gik ud på og skabe en frisør salon hvor hver engel frisør er selvstendig og der er gået sådan vi nu har 4 saloner 1 på Frederiksberg 2 på Nørrebro 1 i city og vi har 25 åres Jubilæum så vor ide var ok og kunderne holder meget af og komme hos os vi har aldrig reklameret nogle steder så det er mund til mund metoden og det må siges og være et godt tegn og det var det der skulle være vore koncept få kvalitet til små penge og tilfredse kunder så velkommen hos Street Cut


Dane kontaktowe

4,4

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

293 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Finally Found my Hairdresser ✨

Irina Gloria at Street Cuts on Rådhusstræde is fantastic. She takes the time during every consultation to understand exactly what I want, while also explaining what will work best for my hair so the result is both beautiful and achievable.

I went to her to fix a chopped bob, and she completely transformed it while giving me a clear plan for where to go next. Since then, she’s done my highlights twice, and I’m obsessed.

The first time, I wanted a natural, sun-kissed look, and she absolutely nailed it. The second time, I wanted something more beachy, bright, and glamorous, and once again the result was perfect. My highlights look incredibly natural while still having that extra wow factor.

I’ve never left a salon feeling so beautiful. Irina is exceptionally talented, especially when it comes to colour, and I wouldn’t trust anyone else with my hair. Highly recommend both Irina and Street Cuts!

11 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

David Gunnarsson er rigtig god

Jeg har brugt David Gunnarsson af flere omgange - først på Nørrebro, og nu igennem flere år på Falkoner Alle, og jeg har altid været med tilfreds med hans arbejde. Jeg kan anbefale ham varmt.

1 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fantastisk service og resultat!

Har været 2 gange hos Stina på Nørrebrogade 63 og det har været nogle virkelig skønne oplevelser begge gange! Hun er super dygtig og giver gode råd, helt igennem en mega god frisør og jeg vil helt klart fortsætte hos hende i lang tid 😇

1 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

STOR anbefaling: Tina har høj ekspertise og smittende energi

Jeg har været to gange hos Tina fra Streetcut i Rådhusstræde, og det er to af de bedste frisøroplevelser, jeg nogensinde har haft. Høj ekspertise (Tina ved totalt hvad hun laver og går op i at afstemme looket med kundens forventninger) og ikke mindst en virkelig varm, rar oplevelse. Snakken med Tina og hendes smittende energi efterlod et virkelig positivt indtryk. STOR anbefaling herfra

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Elendig kundebetjening

Jeg er helt chokeret over dårlig behandling af en frisør- freelancer tilknyttet salonen. Jeg havde bestilt tid til striber med hætte og klipning, og da jeg møder op bliver jeg mødt med spørgsmålet om det kun er på toppen af hovedet jeg skal have striber!!!!! Noget uforstående overfor dette spørgsmål svarer jeg nej, jeg havde bestilt striber med hætte til hele håret. Så får jeg at vide at det er der ikke tid till !!!! What? Jeg havde jo bestilt tid på forhånd, så hvad foregår der? Så får jeg en ny tåbelig forklaring, at hun kunne ikke den teknik med hætte! !!!! helt lamslået spørger jeg så
hvorfor i al verden hun så havde sagt ja til en kunde med det ønske , hvis ikke hun kunne finde ud af det!!!!! Så ville hun lave striber på toppen med hætte og resten med folie, og dette kompromis gik jeg så med til, blot for at finde ud af at det hele blev lavet med folie😤 og for at det ikke skal være løgn, fik jeg så at vide mens hun vaskede mit hår, at der ikke var tid til klipningen!!!!! Nu forstod jeg ingenting🧐 Hendes første argument for ikke at lave striber med hætte, var jo netop at der ikke var tid, derfor skulle det laves med folie, men nu var der alligevel ikke tid😳What?
Helt igennem elendig kundebetjening. Jeg kommer aldrig tilbage og I kan takke jeres freelancer for det.

16 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Den bedste oplevelse!

Jeg må på det varmeste anbefale Tina! Hun forstod præcis den vision både min mor og jeg ønskede ift. frisure. Samt gav så god kundeservice✨😌 Vi bliver helt sikkert ved med at komme hos Tina!

30 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Went for highlights and toner treatment…

Went for highlights and toner treatment with Irina. She is a lovely hairdresser, who knows how to do her work. She takes time to advice the clients and is really good at her work. Looks like I finally found a hairdresser who loves and knows what she is doing. Absolutely recommended!

26 stycznia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Telma in Fredriksberg!!

Went to Telma in Fredriksberg for a Balayage and could not be happier with the results! I have very long blonde hair and do not trust just anyone with highlighting my hair. Got exactly what I asked for and will 100% be back 🥰

28 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Irina - Curly cut + Highlights

Jeg har fået klippet mit hår et par gange af Irina, som laver en curly cut på mig og mine krøller elsker det! Hun får dem virkelig til at poppe frem og framer mit ansigt helt fantastisk 🥰

Jeg tog også en kæmpe chance og bookede tid hos hende til highlights en uge før mit bryllup, og jeg har ikke farvet mit hår i over syv år 🫣 Det er ikke nok, at hun er vildt dygtig til krøller, hun er også virkelig god til at farve! Hun gjorde præcis det, jeg ønskede mig: lidt lysere hår, som om jeg har været på en græsk ø i et par uger og har fået det fineste sunkissed look. Jeg glæder mig til at have det flotteste hår, jeg nogensinde har haft, til mit bryllup.

Tusind tak, Irina!
(Rådhusstræde)

1 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

BEST HAIR EXPERIENCE OF MY LIFE!

BEST HAIR EXPERIENCE OF MY LIFE!

I went to Street Cut in Rådhusstræde today to get a perm for the first time in my life. I had heard about the infamous perm-genius Irina and she definitely lived up to her reputation! She made the most beautiful curls in my hair and cut it afterwards. I honestly feel like a whole new person in the best way. It was a total confidence boost!

The whole experience was really pleasant. I felt very safe and secure and in good hands with Irina and time flew because of great treatment and interesting conversations.

I also want to recommend the entire of Street Cut as a whole. As a non-binary person, who's unfortunately have experienced discrimination when seeking out haircuts, - I felt so seen and validated in the process of booking a treatment. I had e-mailed with Erik (one of the co-owners) back and forth about my situation and he welcomed me with sincere understanding and warmth, which I appriciate so much.
Therefor I especially recommend Street Cut at Rådhusstræde for queer and trans folks! It was truly a safer space.

If you never had a perm in you life, get up from your chair and go get one NOW from the perm-wizard Irina. I know for sure that I will be back again.
5 stars is simply not enough. 10 out of 5!
Thank you for today Street Cut <3

Sincerely,

Jo

25 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Jeg har aldrig haft en beplevels…

Jeg har aldrig haft en bedre oplevelse hos en frisør, Tina gjorde alt jeg bedte om, og meget bedre, også er hun fantastisk sød! Jeg ville ønske jeg kunne vise mit resultat, jeg er så glad og tilfreds!! Helt klart en fast frisør hos mig😍

5 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ikke pengene værd - sjusket klip på 23 min

Klip hos rådhusstræde/tina kr. 390,-
Havde læst her, hun have gode anmeldelser, også fået anbefalet. Desværre var frisøren uproffessionel på følgende måde : Jeg har tykt kort hår, pånær venstre side. Sagde det kun skulle klippes kort lige over øerne- med graduering, og klippes lidt mere i højre side af hovedet, end min venstre side, fordi jeg der har tyndt hår. Desuden skulle der klippes ind i det tykke hår ovenpå med saks, men noget længde skulle bevares, minus klip af spidser.
Der blev åbenbart ikke lyttet!!! For hun tog en trimmer, klippede det fuldstændig flad i siderne ( ens begge sider langt op ), uden graduering, så en udtyndersaks lidt i kanter, og et par steder ovenpå, ikke klippet ind i hår ovenpå, da HUN syntes det skulle være langt, og lagt bagud, så kom der voks i, ( uden at spørge om jeg ville have det - jeg er allergiker ) og jeg gik ud derfra med boob ovenpå hovedet, i alt tog seancen lidt over 20-23 min.
Da jeg kom hjem og vaskede håret ( 3 gange for at få voks ud ) var håret hakket i siderne, og bulet ovenpå ( pga manglende klip ind i håret - var det for tykt, og fordi det ikke var blevet klippet rigtigt ) Måtte selv klippe pandehår hjemme, da det var langt.
Det er ikke frisøren der skal bestemme hvordan kunden skal klippes. Samme "klip" eller ikke klip, kunne jeg havde fået hos en udlændingefrisør for 100 kr, ikke pengene værd!

18 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Bedste oplevelse

Hvis du vil have taget hånd om både dit hår og din sjæl, så skynd dig at booke en tid hos Tina. Alle anmeldelserne herinde taler sandt - hun er en meget dygtig frisør, men hendes måde at være på, hendes energi, er helt i særklasse.

13 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Irina in Rådhusstræde worked magic on…

Irina in Rådhusstræde worked magic on my hair. She made highlights and baby highlight toning out my greys and my natural dark blond.
I have had so many complements since for the natural but beautifully nuanced look. Home she stays in Copenhagen forever :)

15 kwietnia 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej