Street Cut Recenzje 294

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,4

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Nørrebrogade 148, I have become a new person with my new short hair 🤩 I had really long hair (down to my waist), I had gotten tired of it, so something new had to happen. I had booked an appointment... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Altid god service og venlig betjening. Eneste ulempe er, at nogle af frisørerne kun tager mod kontanter - dvs. at hverken mobile pay eller betalingskort er en mulighed. Har netop haft en situation, hv... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Har været 2 gange hos Stina på Nørrebrogade 63 og det har været nogle virkelig skønne oplevelser begge gange! Hun er super dygtig og giver gode råd, helt igennem en mega god frisør og jeg vil helt kla... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Jeg har været to gange hos Tina fra Streetcut i Rådhusstræde, og det er to af de bedste frisøroplevelser, jeg nogensinde har haft. Høj ekspertise (Tina ved totalt hvad hun laver og går op i at afstemm... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Fryzjer

Napisane przez firmę

www.street-cut.dk Street Cut er et koncept vi kom på i 1993 og gik ud på og skabe en frisør salon hvor hver engel frisør er selvstendig og der er gået sådan vi nu har 4 saloner 1 på Frederiksberg 2 på Nørrebro 1 i city og vi har 25 åres Jubilæum så vor ide var ok og kunderne holder meget af og komme hos os vi har aldrig reklameret nogle steder så det er mund til mund metoden og det må siges og være et godt tegn og det var det der skulle være vore koncept få kvalitet til små penge og tilfredse kunder så velkommen hos Street Cut


Dane kontaktowe

4,4

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

294 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Passioneret og nærværende behandling!

Jeg havde af omveje hørt godt om streetcut. Men jeg havde på intet tidspunkt regnet med at møde en frisør, som bare fra første møde forstod hvad jeg ønskede og som bare gav mig en ro og hjertevarm behandling. Hele atmosfæren i salonen, menneskerne der arbejder der, samt Tinas humør og passion for faget kunne jeg mærke fra start til slut.
Jeg sender mine varmeste anbefalinger til Tina og resten af holdet på Frederiksberg.

23 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Jeg kom ind til Tina med tårer i øjnene…

Jeg kom ind til Tina med tårer i øjnene efter et mislykkedes frisørbesøg dagen før. Jeg havde gule pletter og striber og Tina tog teten med det samme og fortalte hvad hun kunne gøre. Hun gjorde meget ud af at jeg skulle føle mig tryg og hun gjorde SÅ godt et stykke arbejde og jeg gik meget glad derfra..
Tak til Tina på Frederiksberg😇

10 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina er helt fantastisk🙏🏼

Tina er helt fantastisk🙏🏼
Hun har forvandlet mit mislykket gullig balayage. Jeg havde desværre fået ødelagt mit hår af en anden frisør.
Tina kunne med det samme se hvad der skulle gøres. Hun har forståelse for hvad kunden ønsker og hun er enormt dygtig til sit arbejde, og så er hun rigtig sød. Det er absolut ikke sidste gang, at Tina skal klippe/farve mit hår🤩

8 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Perfekte farvninger

Jeg har gået til behandlinger hos David siden april, og han er utrolig dygtig til både klip og farvning. Min naturlige hårfarve er kedelig, men nu har jeg perfekte lyse striber, som falder helt naturligt. Du kan roligt booke tid hos David, fordi han er så dygtig.

2 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina er en STJERNE ⭐️

Den bedste oplevelse hos Tina, som bare er så dygtig og behagelig - man føler sig I så trygge og gode hænder hos hende! Kan helt klart anbefales

1 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

En super oplevelse👈♥️

Idag kom jeg endelig til frisøren og fik en super frisk kort frisure . Og det var et fantastisk pust, og her kan jeg kun anbefale Tina, fra Falkoner alle. Hun er så sød og er en rigtig god lytter, og så har hun alså styr på den frisørsaks. Kæmpe knus fra mig Bettina♥️

31 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Kæmpe anbefaling af Tina!🙌

Som flere andre herinde vil jeg også lovprise Tina fra Frb-afdelingen. En af de absolut flotteste klipninger, jeg nogensinde har fået! Kæmpe anbefaling!

22 kwietnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Warm professionalism!

Always very warm and friendly service with professionally and beautifully executed hairdresser work!
Ask for coffee and you shall get it!
Also - Erik is the best!

25 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina redder dagen og håret

Efter utallige mislykkede hjemmeforsøg med hårfarvning, har Tina fra Street Cut Frb reddet mit hår. Jeg kom uanmeldt og var så heldig, at Tina netop havde en aflysning. Hun havde en klar vision for, hvad der skulle ske med både klipning og farvning (stribet + balayage i bunden), og jeg er ekstremt glad for, at jeg fulgte hendes mavefornemmelse. Efterfølgende tog hun sig endda tid til at tage mig med udenfor for at vise mig resultatet i naturligt lys. Udover at hun er exceptionel til sit fag, er hun også et meget varmt og rart menneske. Det er dejligt, at jeg efter 7 år i Kbh endelig har fundet min faste frisør. Tak for det fantastiske resultat, Tina.

24 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina fra Street Cut Frederiksberg

Tina fra Street Cut, er en af de få jeg betror mit hår til. Hun lytter og forstår hvad jeg gerne vil, og jeg er aldrig nervøs for resultatet. Tina er tilmed et skønt menneske med hjertet på rette sted. Kæmpe anbefaling herfra.

13 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

ALDRIG har jeg fået SÅ FLOT en farvning…

ALDRIG har jeg fået SÅ FLOT en farvning af mit hår.
Mine allervarmeste anbefalinger til Tina fra Street Cut på Falkoner Alle.
Hun er fantastisk - ikke kun for sit top professionelle arbejde, men så sandelig også som person.
Et helt igennem super fantastisk result. Jeg kan ikke finde ord for, hvor ovenud lykkelig jeg er for farvningen, hvor Tina brugte balayage-teknikken.

22 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Flot klipning og service hos Tina

Har efterhånden prøvet en del forskellige frisører i København, men sjældent er resultatet blevet så flot som da jeg blev klippet af Tina hos Street Cut. Hun er sød og imødekommende, og klipper fantastisk. Det er tydeligt at mærke, at hun brænder for sit håndværk.

Havde bestilt en almindelig herreklip, men fordi hun gerne ville se det "endelige resultat" smed hun lige en hårdvask og let styling oveni uden beregning. Ret overskudsagtigt!

Kan kun sende mine varmeste anbefalinger til Tina ❤️

21 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Imødekommende og god service hos Tina

Tina var virkelig imødekommende og havde bare en rigtig rar tilgang. Hun forstod lige præcis hvad jeg ville have. Og man mærkede Tinas begejstring for hvad hun laver, hvilet smittede af på mig. Så alt i alt en rigtig god oplevelse.

15 maja 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tak for god hårdag

Tak for god hårdag.
Tina D fra Streetcut på Falkoner Alle, Frederiksberg har reddet min hårdag idag 💇‍♀️❤️
Er gået fra at have en farvet blond med rødligt skær, til nu at have en flot blond, som er naturlig lys og kold på den gode måde. Før jeg mødte Tina, troede jeg ikke det var muligt for mig at få så flot en hårdfarve. Tina er super sød, professionel og kan kun få mine varmeste anbefalinger. Hvis man kunne give 6 stjerner, så fik hun det 🌟🌟🌟🌟🌟🌟

17 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina - så dygtig

Tina er en af de få jeg vil “betro” mit hår til. Jeg giver hende altid frie hænder til at gøre præcist, hvad hun har lyst til, for jeg véd, at resultatet bliver fantastisk. Derudover er hun et vidunderligt menneske. Fem stjerner herfra - og hvis jeg kunne ville jeg give flere

1 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Tina is simply the best

Tina is simply the best. She knows what’s best for you and your hair, and she always listens to your wishes. Together with her, you’ll find the best solution for your particular situation and you will always get a perfect result.

10 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Frisørmagi❤️❤️❤️

Jeg har længe haft problemer med frisører der ikke forstod hvordan jeg skulle klippes, men efter fem minutter med Tina fra Falkoner Allé var mit hår helt perfekt! Jeg er så glad og Tina får mine absolut varmeste anbefalinger!

9 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Dårlig vejledning ……

Jeg har virkeligt haft overvejet om jeg skulle skrive denne anmeldelse, eftersom jeg synes Stina er sød som menneske. Men jeg kan ikke finde ro pga situationen, fordi jeg nu hader at kigge mig selv i spejlet. Jeg har aldrig i mit liv oplevet så dårlig en klipning….

Jeg havde hår der var meget langt, men meget fint. Hun kiggede på det og sagde at der kun var ca 3 cm der var lidt slidt.
Normalt får jeg altid klippet mit hår helt lige, men hun foreslår om vi ikke skal lave etager i det. Jeg stoler på hende, eftersom hun har mange års erfaring i branchen. Da jeg er færdig med klipningen, ser jeg ikke resultatet fordi hun spørger om hun må lave bølger i det. Jeg siger ja, og synes det er flot og smutter så fra salonen.

Da jeg vasker mit hår dagen efter, mærker jeg hurtigt det ikke er den typiske nyklipnings følelse, og jeg kan hurtigt se at mit hår er fyldt med hakker og ser meget tyndt ud. Jeg ringer ind og siger jeg ikke er tilfreds og hun tilbyder mig at komme tilbage for at få det rettet.

Dagen efter kommer jeg tilbage, og hun kan godt se den ikke er god. Så hun prøver at rette det til ved at klippe mere hår af. Super service, men nu ser mit hår slidt og sjusket ud og ca 10 cm kortere. Før gik mit hår til albuen, men nu til midt på brystet. Der er stadig hakker i og jeg kan ikke engang sætte mit hår op da en hestehale kun tydeliggøre hvor dårlig en klipning jeg har fået. Derudover er mit hår ca en cm længere på den ene side end den anden.
Flere har spurgt mig, om jeg har klippet mig selv…

Jeg er så ked af det, for var endeligt blevet så glad for mit lange hår som så sundt ud og som kun havde behov for en studsning. Så nu har jeg bestilt tid til en anden frisør, så jeg kan få en lang page, for at det kan komme til at se sundt ud igen… det er så mega øv og jeg kan derfor på ingen måde anbefale at blive klippet af hende. Det er den værste klipning jeg nogensinde har fået og jeg er ærligttalt ulykkelig over at jeg ser ud som jeg gør….

Derudover var den hårvask jeg fik, af en anden frisør end Stina, meget ubehagelig. Normalt er det en rar oplevelse, men hun gjorde det så det hev i håret og jeg måtte knibe mine øjne sammen fordi det gjorde ondt.

Så alt i alt, så kan jeg ikke anbefale Steetcut. I hvert fald ikke på Nørrebro. Desværre….

6 czerwca 2023
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej