Starel Stones Recenzje 

917
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

The Starel Stone T-bar handles are perfect and stylish, and were just what we were after. The customer service team, particularly Sophie, have been very helpful and efficient at answering all of our q... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I needed a particular tile I'd ordered delivering urgently and messaged late evening asking for an update, expecting a response the following morning. Not only did I get a response the same e... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

After an enquiry I sent via the contact form I was pleased to have a rapid response from a team member which promptly dealt with the questions asked. The marble mosaic tiles in my kitchen look fanta... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Still no response via email or phone to my return request. Further to your response below. I havent at any time changed my position, as I explained in my email. But you dont reply to customer email... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Dostawca naturalnych kamieni

Napisane przez firmę

Starel Stones is a family run business specialized in manufacturing first-quality natural stone, marble mosaics, tiles and basins. With a large UK stock and factory located in the Mediterranean, we offer a wide range of natural stone colours and mosaic patterns. With high tech factory machinery, we are able to offer custom production of any size mosaics and tiles.


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

917 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 76% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,5

Wszystkie recenzje

(917)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 334

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

one of the worst companies I have ever dealt with

Ordered a vanity unit from them with an expected delivery of 4 weeks. It took 9 weeks. Extra delays incurred us extra labour costs too, not that they cared. When delivery was finally due I asked for a photo of the top as I just knew the company felt so incompetent that mistakes would be made. They sent no photo and instead delivered someone else's marble top. They did nothing to compensate for this mistake. Communication is the worst I have experienced from any company. I confirmed via phone that I ordered a splash back and they said yes but nothing turned up and they tried to make me pay another £400 if I wanted one. Didn't want to give this company a penny more so I am left with an unfinished product. The marble could be nice but it arrived scratched and damaged and the company don't care to reply about it. AVOID this company if you want to save yourself months of stress and financial loss.

30 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Jessica,

We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

Our team has worked closely with you throughout your order and has done everything possible to resolve the issues that arose. Your original order was placed with a Calacatta White worktop, which unfortunately led to the initial misunderstanding regarding the worktop supplied. As soon as this was identified, our team acted quickly to rectify the mistake and arrange a replacement as soon as possible. We sincerely apologise again for this error.

With regard to the splashback, this was not included as part of your original order. Our team offered a very generous discounted price as a gesture of goodwill. Unfortunately, we are unable to negotiate beyond our agreed pricing or provide additional products free of charge. While we always try to help where we can, there are limits to the level of discount we can offer on items that were not originally purchased.

We appreciate all feedback, and we're sorry that we were unable to meet your expectations. Our team genuinely worked hard to assist you throughout the process, and we wish you all the best with your completed project.

Kind regards,
Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent range of marble slabs and…

Excellent range of marble slabs and appreciate the transparent pricing. Marian was very knowledgeable and a joy to be shown around by

26 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Cathy,

We’re delighted to hear you enjoyed our range of marble slabs and appreciated our transparent pricing. It’s great to know Marion provided such knowledgeable and helpful service during your visit. Thank you for sharing your experience.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 1 z 5

Ordered 8 samples they only sent 6

Ordered 8 samples they only sent 6. Requested they either send the missing 6 or refund me can’t get any response from this company despite multiple emails. #100848

10 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello,

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We'd like to clarify that you ordered seven samples, and all seven were dispatched. In cases where we do not have a cut sample available for a particular material, we include a similar alternative along with a note explaining the substitution, so customers can still get an idea of comparable colours and finishes.

We also want to note that our samples are provided free of charge, with customers only paying the delivery cost.

Our team is currently in contact with you via email and is actively assisting with your query. We're committed to resolving any concerns and will continue to work with you to find a suitable solution.

Thank you for your feedback, and we appreciate the opportunity to assist you further.

Kind regards,
Starel Team

Oceniono na 5 z 5

My issue has been sorted via the life…

My issue has been sorted via the life chat, thanks to Margarita. Lovely tiles!

11 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Raj,

We’re pleased to hear Margarita was able to help resolve your issue and that you’re happy with your tiles. Thank you for your feedback and support.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Great experience in the Guildford…

Great experience in the Guildford showroom with Margarita

19 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Orla,

We’re delighted to hear you had a great experience in our Guildford showroom with Margarita. Thank you for your feedback, we really appreciate your support.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Thank you so much Patrycja you were…

Thank you so much Patrycja you were AMAZING. My trip to Starel today was thoroughly enjoyable. You were personable, helpful and so knowledgeable thank you so much I had a great experience thanks to you. Mark was pretty great too!

22 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Julia,

We’re so pleased to hear you had such an enjoyable visit to our Slab Gallery. It’s fantastic to know Patrycja made your experience so memorable. We’ll be sure to pass on your lovely feedback to Patrycja and Mark.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Great Customer service by Yulia.

I was on a deadline and contacted Starell Stones to make sure my order was dispatched. Julia went to so much effort to check out my order, make sure I had ordered the correct amount and had them packaged off that day. She was so friendly and helpful. My tiles arrived in super condition and are absolutely gorgeous. Thank you again

9 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re so pleased Julia was able to assist with your order, especially with your deadline in mind, and make sure everything was prepared and dispatched promptly. We’ll be sure to pass on your kind words to her. Enjoy your beautiful new tiles!

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 1 z 5

Beautiful Tiles on Website But I Would Avoid

I don’t enjoy leaving negative reviews, but unfortunately my experience with Starel Stones has been extremely disappointing.

I placed an order for tiles on a Tuesday and received very little communication afterwards. As it was a job lot order, I emailed to confirm the quantity and details, but received no response. By Friday, I still hadn’t had a reply and had no update on when my order would be dispatched.

When I eventually managed to get through to someone by phone, I was told dispatch could take up to 10 working days. This wasn’t clear when I placed the order, and I had understood delivery times to be much shorter. When you’re trying to coordinate tradespeople and book tilers, being told several days later that dispatch could take up to 10 days is far from ideal.

What frustrated me most was the lack of customer service. There was no apology or attempt to help. The response was simply that this was their process. As the timescale no longer worked for my project, I asked to cancel the order. The response was effectively, “Fine then,” and the call ended.

I then received no cancellation confirmation email, so I had no written evidence that my order had been cancelled or any indication of when I would receive my refund. When I called again, I was told a cancellation email wasn’t necessary. I disagree completely—customers should receive written confirmation of cancellations and clear information regarding refund timescales.

To make matters worse, I was then told I needed to complete an online refund form. However, every time I entered my order number, the system produced an error and would not allow me to submit it. I emailed screenshots and all the requested information instead, but once again received no response.

The lack of communication has been the biggest issue throughout this experience. Emails appear to go unanswered, obtaining information requires repeated phone calls, and there seems to be very little concern for the customer once an order has been placed.

For a company selling premium tiles at premium prices that claim they’re a family run business I expected a much higher level of service. Sadly, this has been one of the poorest customer service experiences I’ve had in a long time. I am left not knowing if they have accepted my refund or if I’ll get one. She also said their refund can take 30 days?!

19 czerwca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Lovely driver

Lovely driver, on time delivery, well done Don!

17 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Mathew,

Thank you for your feedback. We’re pleased to hear Don provided a friendly service and that your delivery arrived on time. We’ll be sure to pass on your kind words to him.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Brilliant

Brilliant - went over an abovd

17 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Jessica,

Thank you for your kind review!

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent team & products

Patrycya was amazing from start to finish. She managed to squeeze us in at short notice to have a look at the slab showroom as we had come from Scotland; the entire team went out of their way to help make ours decisions easier & we couldn’t recommend them enough.
The stone is simply gorgeous.

15 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Ruth,

We’re so pleased to hear you had such a positive experience with Patrycja and the team. Thank you for your lovely feedback, and for making the trip from Scotland to visit us.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Very nice marble and good delivery by…

Very nice marble and good delivery by don

16 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Forcas,

Thank you for your kind review, we appreciate your support. We're pleased to hear you were happy with your marble and that Don provided a good delivery service.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent showroom

It was a pleasure to visit Starel slab showroom in Southampton. Which offered a large variety of high quality stones. We had the pleasure of being shown around by Patrycja who was very knowledge and offered us great customer service.

12 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Shakti,
Thank you for your kind review, we appreciate your support. We're delighted to hear you enjoyed visiting our Southampton Slab Gallery and that Patrycja provided knowledgeable advice and great customer service. We hope to welcome you back again soon.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 1 z 5

I have had a horrible experience with…

I have had a horrible experience with them. I ordered a vanity from them in May and they said it will be delivered in 2 weeks. They were responsive while the payment was due and post that no response from them whatsoever. It has been more than a month and they are neither returning my calls nor responding to emails and I have people moving in next week.

11 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Apeksha,

We're sorry to hear that you feel disappointed with your experience.

Please note that our team has worked hard to keep you updated throughout the process and communicated any delays as soon as we were made aware of them. We always aim to be as transparent as possible and keep our customers informed every step of the way.

Your beautiful vanity unit has now been personally delivered by our team, and we hope you're pleased with the finished product and enjoy it for many years to come.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us via email, and we'll be happy to assist you.

Kind regards,
Starel Team

Oceniono na 5 z 5

Awesome all round

Don the driver from star el brilliant service came with a smile and was super helpful. Stone came in excellent condition and we will be ordering more in the future.

10 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello Mark,

Thank you for your kind review, we appreciate your support. We're delighted to hear Don provided such brilliant service and that your stone arrived in excellent condition. We look forward to supplying you again for your future projects.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 1 z 5

Non responsive and unresolved issues

Hello. I don't like to complain in a public forum but I am trying to get someone to respond to me.  I have had an incorrect product and pallet sitting at my house for a long time now and, despite the multiple emails that I have sent and the many phonecalls I have made, the matter has not been resolved.  I have had no response to my last five emails, two online enquiries and various phonecalls. Grateful of some help please.

11 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Incredible service

Incredible service. Alex and Sophie were both really helpful. Also excellent tiles for our not so large project.

8 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Starel Stones

Odpowiedź od Starel Stones

Hello David,

Thank you for your kind review, we appreciate your support. We’re delighted to hear you had such a positive experience with Alex and Sophie, and that they were able to help with your project. We're also pleased to hear you were happy with the tiles, and we hope they look fantastic in your space.

Kind regards,

Starel Team

Oceniono na 5 z 5

We have had great customer experience…

We have had great customer experience with Starel Stone specifically Sophie. There was a mix up with our sinks for our vanity unit but they very quickly sent out new ones and took away the old even though it was a few months ago we bought their vanity unit that I LOVE. thank you

4 czerwca 2026
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej