Optics Trade Recenzje 

277
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Everything went very smoothly and exactly as described by the seller. The product was listed with a lead time of 2–4 weeks, so I was expecting it to be closer to four weeks than two. Afte... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Esperienza molto positiva con Optics Trade. Ho contattato il servizio clienti per chiedere alcune informazioni riguardo al mio ordine e ho ricevuto una risposta molto rapidamente. L’assistenza si è di... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Proizvod koji sam naručio imali su samo oni,u Hrvatskoj ga nema nigdje. Od prvog kontakta ,pa do dostave,sve je bilo izraziti profesionalno. Proizvod je stigao u roku 5 dana. Svaka preporuka i veli... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Was a little confused with the "customs" options so selected the full service, which increased the cost of the item(s), and all went well. I've heard this from others but am surprised how quickly we r... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Strzelnica

Napisane przez firmę

Online shop specialized in sport optics. Here You can find great selection of binoculars, riflescopes, NV optics, mounts and similar products. We also offer high quality consulting and after sales support.


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

277 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 80% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,2

Wszystkie recenzje

(277)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 27

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Optics-Trade is the premier authority…

Optics-Trade is the premier authority on the finest premium rifle scopes in the world. Their selection is impecable, in terms of quality. If you routinely overlook quality, & struggle with satisfaction because quality is optional in your world, then you will likely overlook why Optics-Trade is such an authentic gem, among posers. They are typically only limited by their manufacturer's supply & availability. These people know machining specifications, & why they are relevant; but, also share such knowledge, with you. Unlike... everyone else. TC

20 kwietnia 2024
Oceniono na 3 z 5

installation instructions would be very…

installation instructions would be very helpful. first eaw mounts/rings i have used. rear mount is ok, front i haven't figured out the adjustment.

quick answer to my question, shipping was on time. everything was good except i needed instructions.

21 marca 2024
Logo Optics Trade

Odpowiedź od Optics Trade

Dear Sir/Madam,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your input and are grateful for the opportunity to address your concerns.

We regret to hear that you encountered difficulties with the installation of the EAW mounts/rings and that instructions were not readily available. We understand how important clear instructions are, especially when using a product for the first time.

Unfortunately, the manufacturer does not include instructions with their products. However, we apologize for any inconvenience this may have caused you. We want to ensure that all our customers have the information they need to use our products effectively.

To assist you further and ensure that you have the necessary instructions for the installation of your mounts/rings, please don't hesitate to contact us at our info mail. We'll be more than happy to provide you with the instructions promptly.

Once again, we apologize for any inconvenience this has caused, and we appreciate your understanding. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to providing you with the support you need to have a positive experience with our products.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we look forward to resolving it for you.

Kind regards,

Optics Trade Team

Oceniono na 1 z 5

When I ordered this item

When I ordered this item, I was under impression that the item was in stock. You removed money from my account. Then when you asked for feedback the last time, I told you I hadn't received my item yet. A couple of days later you tell me you don't have one to send. I asked for my money back and I'm still waiting. Then you send another feedback request. Here it is!!

13 marca 2024
Logo Optics Trade

Odpowiedź od Optics Trade

Dear Sir,

Thank you for bringing your concerns to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience you've experienced regarding your order of the Spuhr mount for Picatinny, 34 mm, 20 MOA - FDE.

We understand your frustration, and we want to address your concerns directly. We apologize if it was not made clear on our website that the product was out of stock. We strive to provide accurate and up-to-date information, but unfortunately, there are instances where products may become unavailable due to various reasons.

In the case of the Spuhr mount in FDE color, we encountered a delay as the manufacturer sent the item to a different supplier to fulfill the FDE color requirement, which resulted in a longer waiting time than anticipated. We understand how disappointing this must be for you, and we sincerely apologize for any inconvenience it has caused.

Regarding your request for a refund, we want to assure you that as soon as we receive your request, we have processed the refund. However, please note that it may take some time for the refunded amount to be visible in your account, depending on the processing time of your financial institution.

We apologize for any confusion or misunderstanding that may have occurred, and we appreciate your understanding and patience throughout this process. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our services and communication to ensure a better experience for all our customers.

If there's anything further we can do to assist you or if you have any other questions, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help.

Kind regards,

Optics Trade team.

Oceniono na 4 z 5

Wrong product

It got here and I was very disappointed. It was the wrong product. I ordered mounts for 11 mm and they sent for 3/8”. They won’t work!
I did some research, and found that most 3/8 and 11mm are interchangeable. But I can’t get this to go on my gun. Optics Trade seems to be very helpful and want to help me make it work. If it won’t, they have offered to refund my money. They are genuinely concerned and trying to help me.

13 lutego 2024
Logo Optics Trade

Odpowiedź od Optics Trade

Dear Sir/Madam,

We hope this message finds you well.

We wanted to reach out to address the concerns you shared regarding your recent order of the Hawke 11mm Dovetail to Weaver Two-Piece Adapter. We are genuinely sorry to hear about the disappointment you experienced upon receiving your order.

Upon reviewing your feedback, we understand that there has been a misunderstanding regarding the compatibility of the product. We want to clarify that the Hawke 11mm Dovetail to Weaver Two-Piece Adapter is indeed suitable for dovetail sizes ranging from 9mm to 11mm. We apologize if this information was not clear and if the product received does not meet your expectations.

Your satisfaction is our top priority, and we are here to assist you further. If you require any mounting instructions or additional assistance with the product, please do not hesitate to let us know. We are more than happy to provide you with the necessary guidance to ensure a satisfactory experience.

If, however, the product does not align with your specific requirements, we completely understand. In such a case, we would like to offer you a full refund for your order. Please reach out to us via email, and we will promptly initiate the refund process for you.

Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this matter to your satisfaction.

Thank you for bringing this to our attention, and for your continued support of our business. We look forward to the opportunity to serve you better in the future.

Kind regards,

Optics Trade Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej