Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Zobacz więcej
Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Zobacz więcej
Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne
[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.
Dane kontaktowe
Sct. Knudsgade 1, 4100, Ringsted, Dania
- 32111212
- ringsted@meatery.dk
- meatery.dk
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Trist og kedelig oplevelse
Trist og kedelig oplevelse for min kone og jeg samt min niece. To kyllingburgere med kolde fritter og en spareribs med fritter som ikke havde fået nok. Der var intet grønt tilbehør og service var bestemt heller ikke i top, men det var prisen. 1.000,- kr.
0 Stjerner
0 Stjerner.
Ekstrem dårlig service og dyrt mad.
Tjenerens første dag på arbejde og man havde ikke oplært ham i, hvordan menukortet er skruet sammen.
Vi blev vildledt af tjeneren uden at vide det og da vi skulle betale, stod der ekstra tilbehør til burgerne, som vi troede var inkluderet.
Svaret fra chefen:
Jeg beklager, det er hans første dag!
Første og sidste gang på Meatery.
700kr for 2 burgere og 2 is the, det er rystende.
Tilsyneladende vil Meatery s**** på…
Tilsyneladende vil Meatery s**** på dårlige anmeldelser, men det var simpelthen sådan en dårlig oplevelse og voldsomt spild af penge.
Den rejecocktail vi fik efter 53 min(!) var kedelig.
Da vi endelig når til hovedretten var kødet lækkert, ingen tvivl om det.
Men kartoffelmosen var en sparsom omgang elendig pulvermos.
“Wok grønsagerne” var fesne.
Sovsen var fra spand(!)
Min dessert beskrives således:
Chokoladekage med pistacie, chokolademousse, jordbær is, frisk frugt, flødeskum og chokoladesovs.
Jeg fik:
1 stk nyligt optøet chokoladekage uden antydning af pistacie, 1 skive kiwi MED skræl, 1 jordbær, 2 små skiver banan, 1 kugle vanilleis med chokoladesovs…
Min kæreste bestilte:
Gulerodskage, chokolademousse, jordbær is, frisk frugt, flødeskum og chokoladesovs.
Han fik:
1 stk okay gulerodskage, 1 skive kiwi MED skræl, 1 jordbær, 2 små skiver banan, 1 kugle vanilleis med chokoladesovs…
For h****** Meatery, har i ingen stolthed?!
Skær ned på det menukort og så gør jer umage med det i så har.
Hold nu op en ventetid.
Hold nu op en ventetid.. Der manglede personale. Børnene fik deres “dino-nuggets”, som til børnenes skuffelse var alm nuggets, i ok tid.. men men.. vi voksne ventede og ventede.. meget utilfredsstillende.
Lækre saftige og smagsfulde bøffer
Trods dårlige anmeldelser, valgte vi at tage på Meatery. Det er vi glade for, at vi gjorde.
Vi har aldrig fået så smagsfulde og møre bøffer før. Tilbehøret var friskt og lækkert.
Tjeneren var opmærksom og venlig.
Det er helt klart ikke sidste gang vi kommer på Meatery Ringsted.
Ekstremt ringe smagsoplevelse til…
Ekstremt ringe smagsoplevelse til overpriser. Pengemaskine uden lige.
Meget små anretninger som man ikke bliver mæt af.
Vi tager en pizza på vej hjem.
Super lækre bøffer og tilbehør
SKUFFENDE - 0 stjerner!!!!!
Dårlig service, skuffende personale, skuffende mad!!!!
828 kr 2 personer bøf, pomfritter og meget lidt sauce, en lille tomat med lidt salt og peber!??!
Personalet sad og snakkede med unge piger, der bare kunne gå op og lave deres egne drinks bag baren.
De spørg ikke engang hvad man synes om maden. Jeg er målløs!!!
Find et andet sted og få mere for pengene!!!!
Danmarks bedste dry-aged steaks!
Uden at gå for meget i detaljer vil jeg beskrive min oplevelse på dette steakhouse som en uforglemmelig kulinarisk rejse. Maden var fantastisk, og service var upåklagelig fra start til slut. Jeg nød især den dry - aged Ribeye som jeg fik som var en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. Atmosfæren var hyggelig og indbydende, og personalet sørger virkelig for at skabe en mindeværdig aften. Jeg kan varmt anbefale dette steakhouse til alle, der søger en førsteklasses spiseoplevelse.
-0 stjerner
-0 stjerner!
Fuldstændig sindssygt at side og vente 1,5 time på at få sin mad. Og da tålmodigheden slap op ville vi gerne bare betale for vores drikke vare og gå, dette var ikke muligt fordi vores mad var sat over, dog gik der så stadig 20 min. Før maden kom. På den tid kunne vi have været forbi den nærste fastfood forrestning og fået vores mad.
Så til alle der vil bookebord her, skal man forvente en laaaaang vente tid på sin mad. Det var ihvertflad sidste gang vi kom.
Dog skal tjenerne have ros, de gjorde det bedste de kunne.
Super hyggelig og venlig betjening af Gökhan
Jeg besøgte i går aftes Meatery i Ringsted med en håndfuld af mine kollegaer (12 stk for at være helt præcis), vi modtog den vildeste service, Gökhan som vi havde fornøjelsen af, var super serviceminded, nu er vi selv i service branchen så vi havde det både sjovt og hyggeligt med ham. Priserne på maden afspejlede også den oplevelse vi fik, nogen vil nok sige det er en smule dyrt, men man går jo heller ikke ind til en Porche forhandler og siger at man kun vil betale det halve, vil man ikke betale for kvaliteten hos Meatery, så ligge McD heldigvis ikke ret langt væk derfra. Hvis man skal have noget ud over det gennemsnitlige, så skal man tage tage en tur her ind.. Tak for en super god aften på Meatery, og tak for den måde du er på Gökhan, vi hyggede os gevaldigt
Fuldstændig vanvittige priser
Fuldstændig vanvittige priser! Fik en crispy chicken som var en frossen hakket stykke kylling. Uden noget tilbehør - til 159kr 😠 , desuden 2 store bøffer, som var fine, men 300 kr uden noget tilbehør er virkelig for meget!
Desværre plankebøf med pulvermos
Desværre plankebøf med pulvermos , samt vi ventede 45 min og der var ikke mange gæster
For dyrt i forhold til kvaliteten.
En dårlig oplevelse
Min veninde og jeg havde bestilt Brunch tallerken hver. Vores første bemærkning var en bolle som i størrelse svarede til mini bolle, som eller var fin i smagen. Røræg var uden smag, en kedelig billig tør laks. Der var ikke refill i kaffe og te men kun en lille kop til hver. Værten spurgt om vi ville have juice til, hvilket vi tog imod og tænktes, at det var med i Brunchen, da en lille kop kaffe/te ikke var nok til en brunch. Han nævnte ikke at det var med i Brunchen. Da vi skulle betale kr. 149 blev det i stedet 200 kr. til hver. Det må siges at være bondefangeri, da han ikke oplyste, at det kostede ekstra. I øvrigt alt for dyrt i forhold til standarden. Under serveringen havde han ikke tid til os men var hurtig væk, trods vi var eneste gæster i restauranten, da vi kom. Da vi skulle op og betale ved baren, måtte vi kante os rundt om en mand ved et bord, der sad og lavede regnskab for restauranten. Det virkede meget useriøst. Det ikke et sted vi kommer igen.
Elsker at spise der inde
Elsker at spise der inde, servicen er top og maden er det bedste
Dårlig oplevelse
Dårlig oplevelse - ikke et sted jeg vil genbesøge.
Største problem er, at prisen langt fra svarer til den kvalitet og service man oplever. Selv de dyreste af deres bøffer manglede smag - end ikke 15 kværn af bordsalten og peberet kunne hjælpe smagen op til et nogenlunde niveau. I øvrigt var 2 ud af 3 bøffer ikke stegt som ønsket, og sovsen var direkte fra bøtte. Gennemsnitlig pris pr. mand for en hovedret med en 300 gram bøf, uden drikkevarer: ca. 450. Kr.
Fantastisk
Altid fantastisk god service og mega lækker mad 👍🤩❤️
Tak for det 👍
Ringe oplevelse
D. 2/9 var jeg hos Meatery og spise, aldrig har jeg oplevet dårligere betjening, jeg fik forretten lang tid før mine drikkevarer, som jeg ovenikøbet måtte gå op til baren og rykke for. Jeg havde bestilt pebersauce til min hovedret som overhoved ikke smagte af peber, den var så stærk af chili så den stort set var uspiselig og smagte ikke af det mindste af peber. I burde have 0 stjerner for det var virkelig ringe.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.







