Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Zobacz więcej
Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Zobacz więcej
Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne
[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.
Dane kontaktowe
Sct. Knudsgade 1, 4100, Ringsted, Dania
- 32111212
- ringsted@meatery.dk
- meatery.dk
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og…
Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening.
Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen, men når maven/appetiten ikke kan bestemme sig, havner vi ofte på Meatery.😁 Hvilken mave kan sige nej til en lækker bøf?🤣🍺
Meget tilfreds
Var til Meatery for at fejre min bonus datters fødselsdag. Alle af os fik god mad, og venlig og hurtig service. Kan varmt anbefales.
Virkelig gode burgere
Virkelig gode burgere og en oplevelse, der er værd at køre efter. Hvis du er i Ringsted, så er Meatery bestemt et besøg værd.
Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻
Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻
Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord.
Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løbet tør for kartofler :-) det må være dårlig humor. derefter får vi så flere anbefalinger og vi bestiller og må også rykke for maden flere gange, den kommer så efter 1 time og 20 minutter, og her ender man så med 1 bøf, 20 små kolde pomfritter og en lille skål sauce til kun sølle 600,-. Tænk i vil være det bekendt! andre fik halvkold mad og smagsløs lasagne osv.
Virkelig en dårlig mad oplevelse for alle ved bordet.
Ikke et sted vi kommer til at besøge mere!!
Gik efter 2 timer uden mad 👎🏻
Mega dårlig service👎🏻
Vi ankommer 7 mennesker kl 18 hvor vi har bestilt bord.
Vi får bestilt både maden og drikkevarer.
Venter ihvertfald 15-20 min på at få noget at drikke og da det ankommer spørger jeg kort til maden pga vi skal til stand up.
Tiden går vi når alle at drikke ud og bestille en gang mere noget at drikke, og spørger igen til manden da der nu er gået 1 time.
Får bare besked på det er lige ved at være der.
Og vi kan bare se at flere folk kommer, og både får forretter og hovedretter og vi stadig intet har fået os grupper på både 4, 8 ovs efter 1,45 min beder jeg om regningen og der siger han igen nej nej vi finder ud af det, det er lige ved at være klar men der er tålmodighed løbet op vi ville have maks 15 min til at spise og når man giver 550 kr kun for en bøf plus 200 for sovs, fritter og grøntsager, så skal man ikk sluge maden og pluds den stadig ikk var færdig…
Virkelig den dårligste oplevelse ever og smart i en fart tjener ( tænker det er ejeren selv)
Ikke et sted jeg kommer til at besøge mere.
Jeg havde en virkelig god oplevelse hos…
Jeg havde en virkelig god oplevelse hos Meatery. Restauranten har en hyggelig og indbydende atmosfære, som gør, at man straks føler sig velkommen.
Personalet var helt i top – meget venlige, opmærksomme og professionelle. De sørgede for, at vi følte os godt taget hånd om hele aftenen, og de var gode til at give anbefalinger fra menuen.
Maden var også fantastisk. Kvaliteten var høj, og retterne var både velsmagende og flot præsenteret. Man kunne tydeligt mærke, at der er fokus på gode råvarer og godt håndværk i køkkenet.
Alt i alt en rigtig god oplevelse, som jeg klart kan anbefale til andre. Jeg kommer helt sikkert igen!
Wauuu….. 👍
En virkelig god oplevelse vi fik, da vi besøgte dette flotte sted.
Sjov og underholdende betjening, super god mad og nogle flotte lokaler.
Det er ikke sidste gang at vi spiser hos Meatery 😀
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssigt men også virkelig god service 🫶🏼
Fantastisk oplevelse og mega god…
Fantastisk oplevelse og mega god betjening det bare afsted og få prøvet det 💪🏻💪🏻
Bliver ikke sidste gang 🥩🥩
Jeg havde en rigtig god oplevelse
Jeg havde en rigtig god oplevelse hos Mietery i Ringsted. Alt var helt i top – både servicen og maden. Personalet var venligt, imødekommende og opmærksomt hele vejen igennem, hvilket gjorde besøget ekstra behageligt.
Normalt spiser jeg ikke rødt kød, medmindre det er helt gennemstegt, men jeg valgte alligevel at prøve deres carpaccio til forret samt en medium stegt hovedret – og det fortrød jeg bestemt ikke. Begge dele smagte virkelig godt og var tilberedt med stor omhu.
Maden var generelt velsmagende, flot anrettet og tydeligvis lavet med gode råvarer. Man kan mærke, at der er fokus på kvalitet og detaljer.
Alt i alt et sted jeg klart kan anbefale, og som jeg gerne besøger igen.
Den varmeste anbefaling
Vi have fået anbefalet at besøge denne restaurant, og vi blev ikke skuffet. Vi havde ikke booket bord, men der blev hurtigt fundet en plads til os. Vi blev spurgt om vi havde været gæster der før, hvilket vi ikke havde. Så tjeneren gennemgik menukortet sammen med os, for at anbefale os hvilket stykke kød der lige netop ville falde i vores smag.
Hvilken smagsoplevelse vi fik, kødet var stegt til perfektion, smagen var himmelsk. Tilbehøret henholdsvis Rösti kartofler, workgrøntsager og pebersovs til mig, og dagen grøntsager, kartoffelmos og svampesovs til manden var så smagsfulgt og tilberedt til fulde fem stjerner, jeg kan i den grad anbefale pebersovsen. Personalet var smilende og opsøgende for at spørge ind til os. Vi var så heldig at der også blev tid til at vi kunne få historien om kødet og modningsprocessen. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi køre turen hertil at nyder maden og den gode service der gives her.
Skøn aften med dejlig mad..
En dejlig aften på Meatery med lækkert kød på programmet. Vi skulle for første gang prøve deres Wagyu kød, 2 ud af 3 i selskabet var solgt og vil helt sikkert købe det igen…Personligt syntes jeg at jeg får mere smag i deres Tomahawk steak, men det er jo individuelt..
Betjeningen var i Top..
Grunden til de 4 stjerner er kun fordi jeg ikke var helt solgt på wagyu kødet..
Dejlig mad og god kompetent betjening
Dejlig mad og god kompetent betjening. Stemningen på restauranten er god.
Deres oksetartar var den bedste en fra selskabet nogensinde har smagt. Bøfferne var møre og stegt perfekt.
Vi giver vores bedste anbefaling.
Dejlig og hyggelig atmosfære
Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt og var vellavet.
Rent praktisk ville jeg ønske døren lukkede automatisk, det var koldt og nogle gæster lukkede varmen ud på et tidspunkt, samt at der var mere vandtryk på toiletterne, da jeg selv trykkede ved en fejl og måtte vente før jeg kunne gøre det igen. Så hyggelig er badeværelset alligevel hellere ikke.
Det var helt igennem en fantastisk…
Det var helt igennem en fantastisk oplevelse.
Servicen er i top fra man kommer ind af døren.
Maden er gennemført i både når det gælder æstetik og i kvalitet.
Kan kun anbefale Meatery i Ringsted.
Fik en sindsyg lækker og mør bøf
Fik en sindsyg lækker og mør bøf, med tilbehør og peber sovs.
Det er ikke oplevet bedre andre steder.
Tak for et lækkert besøg.
Rigtig god mad🤗
Rigtig god mad🤗.
Virkelig god betjening og søde og smilende personale, der toppede aftenen☺️
Virkelig imødekommende servive med…
Virkelig imødekommende servive med hurtigt levering af maden.
Fem stjerner 😃✌️
Fantastisk 😎
Fantastisk 😎
Meget professionel tjener og hele vejen i gennem fantastisk 😎
5 ud af 5 stjerner er super fortjent 😁
Super lækkert mørt kød og skøn…
Super lækkert mørt kød og skøn betjening!
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.







