Meatery Ringsted Recenzje 247

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Kuchnia amerykańska

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

247 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 2 z 5

Havde hørt så meget godt om dem men vi…

Havde hørt så meget godt om dem men vi blev godt nok skuffet . Først og fremmest 62 kr for en kande postevand med is det burde være ulovligt

Endvidere så bestille vi mad og jeg bestilte pommes Anna og jeg fik en meget slatten en af slagsen og det fortalte jeg kunne få en ny men det ville være som den første da det var deres måde at lave den på . Jeg afslog da de sagde der ville gå stykke tid før de kunne lave en ny . Og jeg ville gerne spise min bøf og sauce varm … da vi var gået kunne jeg se jeg havde betalt for den trods jeg kun havde taget en bid . Det syntes jeg ikke man kan byde kunden . Kødet var en positiv bekendtskab

3 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Mit selskab og jeg er kødelskere

Mit selskab og jeg er kødelskere, så vi valgte at prøve Meatery – og det fortrød vi bestemt ikke. Vi fik “Tour de Bøf”, og bøfferne var tilberedt præcis, som vi ønskede det. De tre forskellige udskæringer, vi fik serveret, var fantastiske. De var dry-aged lige tilpas, så man virkelig kunne smage den dybe kødsmag, uden at det blev for meget.
Tjenerne var super venlige og imødekommende, og vi følte os godt taget imod.
Alt i alt kan jeg varmt anbefale Meatery til alle, der elsker en god bøf og en gennemført kødoplevelse.

13 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Er kommet der igennem flere år maden…

Er kommet der igennem flere år maden har altid været i top og betjeningen kan man ikke sætte en finger på sist vi var der var til vores bryllup d.12/6-2025 hvor vi fik en fantastisk dag og aften med en betjening uden lige et meget højt niveau med masser af humør og fantastisk mad

12 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Fødselsdag hos Meatery

I fejrede min fødselsdag hos Meatery. Det har vi kun gode erfaringer med at gøre i vores familie.

Vi bestilte både bøffer, nuggets og nachos. Alt var bare lækkert. De bedste bøffer. Medium stegte, møre, velsmagende og virkelig gode. Da jeg så min bøf tænkte jeg at jeg højest kunne spise halvdelen af de 300 gram. Men det hele røg ned med velbehag, for det smagte bare for godt til at lade gå til spilde :-)

Børnene var glade for deres mad, lige som vi voksne. Den yngste spiste hendes nuggets på rekordtid, og næsten alle pmmesfritterne, fordi de var så gode.

En høflig tjener sørgede hurtigt for drikkevarer, rådgav om maden, og serverede hurtigt vores bestilling. Han kom og spurgte om vi var tilfredse, og var opmærksom på vores bord. Fulgte også op på om vi manglede noget, og havde overskud til at tale lidt med os.

God stemning, hyggelige lokaler og Danmarks bedste bøffer.

Mindst fem stjerner herfra. Og undskyld vi ikke har anmeldt jer alle de andre gange vi har besøgt jer, med lige så gode oplevelser hver gang.

27 lutego 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Jeg har igår været på min livs bedste…

Jeg har igår været på mit livs bedste oplevelse af et steakhouse, med dry-age koncept. Var ude og spise aftensmad med min famile. Og vi var hurtigt enige om det er noget af det bedste kød og ovenikøbet 100% dansk kød, som vi har smagt😊 kan hjerteligt anbefales herfra familen Chahwan

25 lutego 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Priserne

Maden, stemningen og betjeningen fejler intet. Men priser er alt for høj i forhold til kvaliteten af maden. Menu kortet er også lidt svær pris mæssig fordi tilbehør skal købes ved siden af og det koster ret meget eks tager de 27kr for en lille skål bearnaise sovs, som enda efter min opfattelse er hældt ud af en spand dvs ikke hjemmelavet. Og den pris gælder alle deres sovs, en 40cl Classic øl koster 72kr. Derfor desværre kun 3 stjerner.

17 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Gik en aften solo på Meatery for at få…

Gik en aften solo på Meatery for at få en plankebøf med fuld plade på tilbehøret.
Det var mums, mørt kød, stadig med et godt "bid" i. Meget velsmagende. Glæder mig til at komme igen.
PS: syntes måske ikke de helt fortjener de skæld-ud man kan læse herinde.

14 maja 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Fik en bearnaise burger

Fik en bearnaise burger, som var druknet i bernaisesovs der bestemt ikke smagte hjemmelavet. Burgeren smagte ikke af andet end denne hvide substans. Kødet anvendt kan jeg ikke være sikker på men her bar det heller ikke præg af at man selv havde hakket og formet det, det føltes meget industripresset. Pommefrit og dip var ok og personalet søde og hurtige. Men når man lægger prisen oveni for dette på ca 375 kr for en bruger og en mellem drik. Så bliver det ikke her jeg køber burger.

7 września 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Alt for dyr oplevelse

Middag til 4, kun hovedretter
Ok bøffer til 2, men min 200 gr oksemørbrad var delt i 2 små uden særlig meget smag og slet ikke antydning af gril/stegt smag. Coleslaw smagte meget af citron. Oksetataren var en kedelig oplevelse.
Alt tilbehør betales ved siden af (høj pris) dette til trods for en høj pris for bøffer.

1 września 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Jeg bestilte en dry-aged Meatery burger…

Jeg bestilte en dry-aged Meatery burger med ost, tomat, salat, rødløg, burgerdressing, løgringe og cornichoner.
Kødet var saftig og mørt med en lang eftersmag.
Årsagen til den gode smag er Meatery nøje har styr på modningen kødet, tilberedningen frem mod serveringen på tallerkenen.
Kl. 5:16 kunne eftersmagen af kødet stadig smages.
Jeg bestilte pomfritter med chilimayo, som ekstra tilbehør.
Pomfritterne var sprøde og velsmagende.
Salaten smagte frisk og godt sammen med løgringe og cornichoner, som hævede smagsoplevelsen et par niveauer.❤️

Serveringen var hurtig og effektiv.
Personalet taler høfligt og venligt.
Inde på restauranten kan man se kødets modningsproces.

Min partner bestilte spicy crispy chicken med salat 🥗.
Hun var lige så tilfreds, som jeg selv...

Vi giver Meatery vores bedste anbefalinger...

17 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Pris og kvalitet hænger IKKE sammen


Bestilte en 400 gr bøf af N.Y. striploin OKSE-filet, men fik serveret en udskæring, som var så lys i kødet, at jeg føler mig overbevist om, at der var tale om kalvekød; ret smagløst og langtfra så mørt som man kunne forvente til prisen.

Tilbehøret i form af pommes frites, en ubestemmelig rødvinssauce og nogle halvrå (såkaldt wok-stegte) grøntsager, kan i bedste fald beskrives som anonymt.

Drak dertil en 0,4l fadøl og en cola. Pris ialt 615,20 kr. Det kommer IKKE til at gentage sig for mit vedkommende.

Det trak i øvrigt yderligere ned på det samlede indtryk, at vores selskab på fem personer, kun kunne få én samlet regning. Vi skulle derfor igennem en større mellemregning samt hukommelsesøvelse, i et forsøg på at få regnskabet til at gå op.

Til de priser som Meatery forlanger, forventer man en anden kvalitet - på alle planer.

13 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Bestilte et kyllingebryst m salat

Bestilte et kyllingebryst m salat
Og en burger. Og en mellem cola og en Tuborg i mellemstr.
Kyllingbrystet var ikke ordentligt gennemstegt. Skulle betale for Salaten oveni. 583 kr i alt
Der var foruden os kun 2 mennesker på restauranten, alligevel gik der 25 min inden vi fik maden som var alt for dyr.
Første og sidste gang jeg kommer der ihvertfald

2 sierpnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Var tilstede den 27 juli

Var tilstede den 27 juli. Godt nok var det en ny tjener som skulle have hjælp af en kollega. Hun fortalte at til oksemørbrad og plankebøf, hørte der pomfritter og sovs med. Stor var overraskelsen da vi bagefter skulle betale for 2 x pebersovs og 1 gang pomfritter, som i øvrigt var kolde. Det er simpelthen ikke ok, at så unge mennesker styrer en restaurant. At betale 1000 kr for mad og drikke til 2 personer er lige dyrt nok, når tingene ikke er i orden.

27 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Bestemt ikke en god oplevelse

Bestemt ikke en god oplevelse.
Voldsomt dyrt. Fuldstændig vanvittigt at skulle betale for tilbehør til overpris på kødet.
Steder burde skamme sig over de priser.
Kommer helt sikkert ikke igen og ville aldrig anbefale steder til andre.

26 czerwca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Betjeningen

Betjeningen, ingen venlige smil, og ingen tålmodighed mens vi drak en drinks før maden.Har I besluttet jer blev der spurgt mange gange, og mange borde stod tomme.... Tjener virkede ik somom det var med glæde han arbejdede og ejede stedet. Vildt man skal betale for sovs til et stk kød til 500 kr 🙃....

23 czerwca 2024
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej