Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Zobacz więcej
Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Zobacz więcej
Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne
[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.
Dane kontaktowe
Sct. Knudsgade 1, 4100, Ringsted, Dania
- 32111212
- ringsted@meatery.dk
- meatery.dk
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Fantastisk
God, hurtig og meget høflig betjening.
God mad og vin.
Suveræn mad og virkelig god stemning
Suveræn mad og virkelig god stemning, hyggelig musik med varm belysning som skaber en ro over middagen - både hovedret, sides og tilbehør samt dessert blev nydt.
Det kan klart anbefales at spise her, om det er en date eller tur med venner og familie
Mad var god og god service
A place for any of your Life Celebration
Always a good place to celebrate any special events in life. Good service and good food! Highly recommended 🫶🏻
Foretrukne spisested
Vi fejrede vores søns 18 års fødselsdag, hvor hele familien blev inviteret til brunch. Det var en super lækker smagsoplevelse, med mange forskellige delikatesser.
Vi fik er virkelig god betjening, og Vi vil klart anbefale deres Brunch.
[M]eatery Er blevet vores foretrukne spisested.
Bøffer i verdensklasse
Absolut topklasse! Fantastisk udvalg af udskæringer og absolut velstegt og perfekt smag. Hyggeligt og nærværende personale 👌🏻
Firma fest på Meatery
Har været på Meatery med firmaet til selskab på 20 personer, vi fik tre retters menu og alt spillede bare perfekt!
Udvalgte vine og ikke mindst deres dry-aged 100% danske kød gør det endnu mere intenst.
Helt klart værd at kører her ned til, vores firma ligger tæt på Roskilde og det var hele køreturen værd.
Fem store stjerner her fra!
Utrolig mørt kød
Utrolig mørt kød, og meget af det. Hyggelig indretning :) behagelig betjening. Ikke sidste besøg her
Super fedt oplevelse.
Super fedt oplevelse.. Lækkert kød.. SKAL VIRKELIG OPLEVES
Maden var virkelig god og servicen var…
Maden var virkelig god og servicen var i top. Kan klart anbefales. Fedt med at det kun er dansk kød hele vejen igennem.
Lækker mad
God stemning, mad og betjening.
Maden levede op til forventningen, portionerne mætter godt.
10 ud af 10
Virkelig god mad, bøf stegt til perfektion. Super god service, smilende og glade. Tjenerne er friske på at hjælpe dig, og give gode råd hvis der er noget man er i tvivl om ift maden. Hyggeligt sted med god atmosfære.
Kan anbefales.
Super god service maden var velsmagende…
Super god service maden var velsmagende og mørt tjenerne vidste hvad de lavede og alle ku stå inde for hvad de servere alt i alt mega god oplevelse
Vild god mad og mega god kundeservice
Vild god mad og mega god kundeservice. 100% anbefaling her fra, skal prøves
Helt fint oplevelse
Helt fint oplevelse, hurtig bestilling og god mad
Undertilberedt fisk
Fik stjerneskud. Fisken var ikke dampet ordentligt igennem og rå i midten. Ikke særligt lækkert.
Skuffende madoplevelse under gennensnittet for mad med priser over gennemsnittet
Min kæreste og jeg bookede bord en fredag aften og fik en skuffende oplevelse ud af besøget. I min optik er priserne skruet noget op i forhold til det generelle niveau på en gennemsnitlig restaurant i de mindre byer på Sjælland. Især når det man får serveret bestemt ikke er over gennemsittet!
Jeg bestilte en tatar der dog var en forret, men valgte at bestille en gang pommes frites dertil for at supplere. ALt koster ekstra men jeg bestilte dog trøffelsalt på mine pommes til 15 kr oven i prisen. På mine pommes var drysset et sort ubestemmeligt pulver der hverken smagte af salt eller af trøffel. Min meget lille portion tatar var lige til den grove side og dertil var lagt et lille bitte stykke FROSTrundstykke og en pakke lurpak smør. Det er simpelthen for ringe! til den pris. Jeg grinede af den tallerken må jeg indrømme. Især når de så tillader sig at charge 99,- oven i prisen da jeg vælger at bestille en forret som hovedret. Også selvom jeg så valgte at supplere med pommes frites. Så i alt for en lille tatar der ikke var overvældende 279,-. Derudover var tjeneren meget ny måske, for hun skulle spørge om mange ting undervejs og misforstod ordren på drikkevarer. Da jeg endelig fik mit glas vin var det ikke koldt som det bør være men lunkent. Min kæreste bestilte en burger og den var ganske lillebitte og bestemt ikke noget ud over det sædvanlige, nærmest kedelig. Pommes her skal også bestilles som ekstra side og dyppelse ud over også. Alt sammen til den dyre side. Vi nænnede ikke at komme med kritik til den usikre og meget forsigtige tjener, så kritikken må komme herinde.
En ting er sikkert. Vi vælger aldrig at spise her igen. Det er simpelthen for mange penge for noget der på ingen måde er pengene værd. Måske de brillerer på deres bøffer, men så skal man lade være at have de andre ting på menukortet hvis man ikke gider gøre noget ud af de retter.
dårlig mad og service
bestilte en måneds steak med pomfrits ,denne var dårligt stegt med mange sener samt meget fedt. klager over dette, men kun 2 unge piger som ikke kunne tage stilling til dette .samt 2 kokke som ikke kunne dansk og måske ikke havde arbejds tilladlse da de hurtig forsvandt, meget dårlig mad og oplevelse , kan ikke anbefales torben
Dyrere kaffe end København!!!
Vi kommer ind, og spørg om en kaffe to go, bestiller, og får du bitte små kopper kaffe, lavet på en maskine. Fair nok. Men 130 kr!!!! Seriøst! I Ringsted!
Fuldstændigt useriøst!
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.







