Hyggeligt sted med rigtig dejlig mad og god betjening. Vi mødes i Ringsted 1 x om måneden med en tur til en lokal barber shop, hvor vi ta'r ud og spise bagefter. Der er mange fine spisesteder i byen,... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Mega dårlig mad/service men til gengæld mega dyrt👎🏻 Vi ankommer 8 mennesker kl 19 hvor vi har bestilt bord. Vi ville alle have plankebøf men det kan ikke lade sig gøre da restauranten er løb... Zobacz więcej
Dejlig oplevelse igen, vi fik anbefalet en tomahawk steak og den skuffede bestemt ikke! Virkelig saftig mør og stegt godt! Tilbehør osv var også helt perfekt, endnu et dejligt besøg her både madmæssig... Zobacz więcej
Dejlig og hyggelig atmosfære. Venligt og engageret personale. Stort udvalg af kød, hele vejen op til Wagyu for den med den tungere pung end cos, men den mere ydmyge ribeye jeg bestilte smagte godt o... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne
[M]eatery er Ringsted’s nye spændende Café & Restaurant. Vores moderne indretning er med til at give en hyggelig stemning, maden og kvaliteten altid i top.
Dane kontaktowe
Sct. Knudsgade 1, 4100, Ringsted, Dania
- 32111212
- ringsted@meatery.dk
- meatery.dk
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Nie odpowiedziano na negatywne recenzje
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Vi var på jeres restaurant igår
Vi var på jeres restaurant igår. vi begge blevet syge .. med opkast. Noget vi aldrig har prøvet før nogensteder, om det så var et snusket køkken i Tyrkiet …
Sejt kød
Har spist frokost deroppe. Tjeneren var hurtig med at servere både drikkevare og mad. Vi når at tage et par bidder da hun kommer og spørger om alt er ok. Det var det der.
Den sidste halvdel af bøffen er så sej at den ikke kan tygges. Tjeneren er ikke at se, men vi siger det da tallerkenen bliver hentet - og de kan se alt det kød der er “spyttet ud”. Den tjener der henter tallerknerne ignorerer beskeden. Da vi skal betale forventer vi et eller Ander nedslag i prisen. Det kan ikke komme på tale da den tjener der tog tallerkener er gået hjem, og hende der er tilbage ikke har set det.
Det endte med at blive en dyr fornøjelse for en nogenlunde halv bøf og en halv “tyggegummibøf”. Ærgerligt at tjeneren ikke reagerer når man fortæller det før de har smidt beviserne ud
Fantastiske Aften sammen med konen
Fantastiske Aften sammen med konen
servicen var i top og tjeneren havde Masser af Oveskud
maden var Perfekt
fortsæt den stil
Kedelig bøf og tørre købe fritter
Ventede 30 min på drikkevare og næsten 1 time på maden. Fik en kedelig bøf uden smag og tørre købepomfritter til. Tilgengæld var det dyrt. Kommer der ikke igen, så hellere på MacD.
Ventede over 1 time på mad
Ventede over 1 time på mad. Køkkenet virkede meget uorganiseret.
Maden var kold
Bestilte takeaway. Maden var kold. Det virkede som om den var lavet for længe i forvejen. Ringede til restauranten som spurgte om jeg havde langt hjem (og maden derfor kunne være blevet kold). Nej, er svaret. Nå, de lovede at ringe tilbage efter at have talt med indehaveren, hvilket ikke er sket nu mere end 1 uge efter den uheldige oplevelse.
Udover at maden var kold, hvilket i sig selv er nok til 1 stjerne, så var maden også ret gennemsnitlig.
Absolut ikke et sted jeg vil anbefale.
Utrolig dårlig betjening denne aften
Utrolig dårlig betjening denne aften.
Havde bestilt bord på forhånd, og ved ankomst bestilte vi menuen.
Forretten ankom ret hurtigt, men herefter gik det laaaang tid uden nogen hovedret. Ingen opmærksom tjener. Intet.
Efter mere end 1 times ventetid spurgte jeg om der snart skete noget, og fik at vide, at det var på vej.
Stadig ingen servering.
Mange andre borde med gæster der ankom efter os var færdige med at spise....
Da der stadig ikke kom hovedret betalte jeg for forretten og forlod stedet for stedse.
Jeg kan ikke engang kalde det for dårlig service, for der var ganske enkelt ingen service overhovedet.
Kødet var rigtig godt, resten for dyrt
Kødet var rigtig godt. Serveringspersonalet virkede faktisk som om de ikke gad at være der. Flere gange måtte vi selv have fat i dem. Ingen fra personalet overholder de gældende restriktioner om mundbind.
Bestilte ekstra sovs til selskabet, da det i forvejen koster 19 kr for en skefuld, efter maden var ankommet og fik en regning på 200 kr. kun for sovs. Så husk at tage dette med i overvejelserne hvis du er sovse spiser. Den er i øvrigt ikke er hjemmelavet.
Altid en fantastisk oplevelse
En madoplevelse i topklasse. Serviceminded og altid imødekommende personale. Meatery skuffer aldrig. Ikke en finger at sætte på noget.
Skønt personale og retfærdige priser
Skønt personale og retfærdige priser. Har prøvet en del forskelligt fra menukortet og er aldrig blevet skuffet. Kan snart anbefales 🥩
Dejlig mad og staff
Absolut, fantastisk restaurant. Maden var skøn og ligeså var tjenerne! Tak for denne gang, det vil ikke være den sidste. Vi ses!
Super god mad og super god service !
Super god mad og super god service !! :)
God service
God modtagelse. God servering og hurtig servering og maden som var omelet var fin og pænt tilbehør.
Udsøgt mad og en fantastisk dejlig…
Udsøgt mad og en fantastisk dejlig betjening, af nogle meget kompetente tjenere. Kan klart anbefale stedet.
Fantastisk oplevelse
Fantastisk oplevelse. Har ikke selv den store forstand på kød, så havde en række af spørgsmål til de søde tjenere, som de pænt og kompetent svarede på. Skøn mad, skøn betjening. Det er bestemt ikke sidste gang vi besøger jer!
Intet svar eller bekræftelse..
Jeg ringede ind i dag da jeg sendte en booking i går men intet svar fik. Til trods for de godt kunne se den booking og ikke havde svaret var der fuldt booket til i dag. Blev tilbudt afd i Slagelse selvom bookingen var i Ringsted, hvilket jeg synes er en lidt sløj "plaster" på såret,, det svare vel lidt til at ringe til Køge og ville spise men bliver henvist til Nørrebro kbh.. skuffende oplevelse og ingen anbefalinger herfra fremover, har ellers været glad for mange gode oplevelser på Meatery og har anbefalet det til mange og virkelig rost det. Det er utroligt hvad en dårlige oplevelse kan gøre ved ens sind og holdning. Tak for oplevelsen hilsen en tidligere ambasserdør og hyppig gæst. Mvh Bjarke Hansen
Lækkert mad og god betjening
Lækkert mad og god betjening. Ikke sidste gang vi besøger jer 😊 kan klart anbefales!
Nul stjerner.
Nul stjerner.
5 kvarter ventede vi på maden mens flere andre kom, fik deres mad og gik igen.
Da maden kom var 3 ud af 4 bøffer fejlstegt, og 2. gang var det 2 ud af 3. Den ene tilmed helt rå i midten. Et bøfhus der ikke kan stege en bøf?
Vi fik en lille økonomisk kompensation, men betalte alligevel 900 kr. For en uhyggelig dårlig oplevelse.
Og her vil jeg ikke svine personalet til, det er helt klart et ledelsesproblem.
ALDRIG mere Meatery.
Den bedste restaurant jeg længe har…
Den bedste restaurant jeg længe har været på.
Tjenerne spurgte ikke om maden var i…
Tjenerne spurgte ikke om maden var i orden... Det burde de til de priser. Vores bøffer blev serveret uden brug af salt og peber, så det smagte kun af lidt grill. Sagde det til tjeneren ved betaling der blot trak på skuldrene. Amatørkok og betjening... Ikke pengene værd.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.







