Otrolig dålig kundtjänst. Mailat tre gånger men har fortfarande inte fått svar. Testade att skriva ett meddelande på deras Facebooksida, de läste men behagar inte svara. Ringde butiken dit min vara... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Lekia i Umeå.. ni borde skämmas! Under dagens besök fick jag uppleva både mästrande, skrämseltaktik och hot om reprimand. Varje gång jag varit in där är det en ny usel upplevelse. Denna dag blev de... Zobacz więcej
Otroligt dålig kundtjänst! Mejlat 3 dagar i rad utan återkoppling. La en beställning under black week, ej fått nån orderbekräftelse. MEN en faktura via klarna, så köpet har ju gått igenom. Det har n... Zobacz więcej
Otrevligaste samt konflikträdd chef! Efter att ha dumförklarat mig blockerar han min Hotmail. De vägrar kompensera ett presentkort på ca 800kr . Trotts att det pågår pandemi , nej det går inte att h... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Dane kontaktowe
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Funkat bra de gånger jag handlat där
Funkat bra de gånger jag handlat där. "Traditionellt" företag, som har butik och eget lager, och då får man förvänta sig lite högre priser än på nätet, i utbyte mot att man får se och klämma på sakerna, vilket även gör köpupplevelsen trevligare och enklare.
Varorna kom aldrig fram
Varorna kom aldrig fram, fick meddelande om att de saknades på hyllan. Beställde julklappar den 3/12 som idag den 29/12 fortfarande inte har dykt upp.
Se upp med kvaliteten på leksakerna
Se upp med kvaliteten på leksakerna, finns stora brister där i synnerhet om man tar med vad man får betala.
Jag var en nöjd kund hos Toys R Us men…
Jag var en nöjd kund hos Toys R Us men tyvär stängde ner dem. Sen blev jag kund hos Lekia, det låter att de leker med känslor också!
Idag köpte lite leksaker i Växjö butiken, tre unga tjejer bakom kassan som skratade bakom mig och sa en av de att "kanske det känns inte så trevligt", heheheh tillsamans. Jätte pinsamt kändes i mitt hjärta. Någon som kan tipsa mig ett bättre ställe?
Uruselt upplägg på sin webbhandel
Uruselt upplägg på sin webbhandel. Under rådande tider så kör dem sponsrade inlägg på b la Instagram om ”Black Week” och ”Black Deals” men på 95% av alla Lego-varor står där ”slut i webblager, kontakta butik”, stod i telefonkö till två olika butiker a’30 minuter utan att komma fram.
Jag är inte speciellt intresserad att åka fysiskt till en butik under denna pandemi för att kanske få köpa en produkt, det verkar dom dock bry sig mindre om.
Otroligt otrevlig personal vid kassan…
Otroligt otrevlig personal vid kassan på Lekian i Norrköping! Hur ni bemöter barn! Nu skulle skämmas! Åker inte ditt igen!
Rekommenderar att köpa det du söker…
Köp dina leksaker på eBay istället. I de flesta Lekia butikerna jag besökte har jag blivit illa bemött av okunnig personal med undantaget för den nya Lekia butiken på Mobilia i Malmö. Överlag har de dålig koll på leksakerna de säljer och prismatchar inte.
Butiker som inte prismatchar ska inte…
Butiker som inte prismatchar ska inte existera.
Bra utbud men överprisade leksaker
Bra utbud men överprisade leksaker. Det går att hitta det mesta för mycket billigare pris online eller i privatägda butiker.
De har sällan (aldrig?) rea på leksaker.
Personalen är överlag trevlig och hjälpsam men har sällan koll på sina egna varor.
Onlinebutiken är katastrof. Undvik den.
Roliga leksaker!
Oseriös Företag
Hemsidan funkar jättedåligt. Lyckades beställa efter en vecka, betalade ordern direkt. Efter 5 dagar fick besked om att en av varorna inte var på lager och de skulle skicka de varor som fanns. En tjej som heter Ebba från kundtjänst svarade inte på mina frågor och bara skrev att jag kommer att få en uppdaterad faktura (??!) nästa dag får en faktura på samma summa som jag redan betalat minus den varan de inte skickade.
Skrev till kundtjänst igen och anmälde fel till Klarna. Kommer troligen kontakta Konsumentverket
Dåligt av 17 grejer blev 5 rätt
Dåligt av 17 grejer blev 5 rätt. Går ej få kontakt med tumme ner absolut
Verdens dårligste easy nail maskine
Umådeligt pinligt at man tager 500 kr for et produkt som er fuldstændigt uholdbart. Min datter ønskede sig den i julegaven
1. Den virker stort set ikke
2. Det tager latterlig langt tid
3. Når man vel er færdig går al neglelakken af 5 min efter hvilket selvfølgelig gjorde pigen ked af det når vi nu havde brugt 1 time på at fikse alle negle.
PINLIGT og handler der aldrig igen når man vil være bekendt at sælge sådan noget skrammel
Det svære er parken åbnet ellers havde de fået retur ASAP kan kun opfordre andre til ikke at købe sådan en omgang bras. Jeg har dog stadig bonnen hvis Lekia melder tilbage at den kan byttes gerne til noget som rent faktisk kan bruges
illa
Fick ingen avisering på paketet från posten. De har ju som de flesta vet stoora problem. Medd detta via mail och de var otroligt otrevliga. Köpte för ca 170kr bla badskor till sonen. Mycket pengar för mig och så drog de 150 kr extra men några varor fick jag aldrig
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








