Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Otrolig dålig kundtjänst. Mailat tre gånger men har fortfarande inte fått svar. Testade att skriva ett meddelande på deras Facebooksida, de läste men behagar inte svara. Ringde butiken dit min vara... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Lekia i Umeå.. ni borde skämmas! Under dagens besök fick jag uppleva både mästrande, skrämseltaktik och hot om reprimand. Varje gång jag varit in där är det en ny usel upplevelse. Denna dag blev de... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Otroligt dålig kundtjänst! Mejlat 3 dagar i rad utan återkoppling. La en beställning under black week, ej fått nån orderbekräftelse. MEN en faktura via klarna, så köpet har ju gått igenom. Det har n... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Otrevligaste samt konflikträdd chef! Efter att ha dumförklarat mig blockerar han min Hotmail. De vägrar kompensera ett presentkort på ca 800kr . Trotts att det pågår pandemi , nej det går inte att h... Zobacz więcej

1,3

Bardzo słaba

Wynik TrustScore: 1.5 na 5

74 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Jag tycker att företaget borde kolla hur personalen beter dig

Jag tycker att företaget borde kolla extra på vem de anställer och veta hur de beter sig innan de får jobbet eftersom jag var ute idag i Malmö, triangelns lekia med mina vänner och blev förföljda runt hela lekia(detta hände bara för några minuter sen). De anställda ”misstänkte” att vi skulle stjäla något från butiken när allt vi gjorde var att kolla runt som vilka andra tonåringar i butiken. Detta var respektlöst och förnedrande av de anställda. Att ha en anställd vuxen säga till de andra att de är misstänkta är helt absurt, det var någonting de hade emot just oss eftersom att det fanns andra tonåringar också men tydligen så var vi de som skulle ”stjäla”. Jag tycker att ni borde anställa trevligare personal som inte ser ner på andra. De borde få sparken.

13 marca 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Bluffpriser på Lego!

Barnet hade fått presentkort av släktingar och skulle köpa ett stort Lego på Lekia i en butik. De gör reklam om att de alltid har 20% rabatt på Lego över ett visst pris. Dock är deras pris helt galet dyrt från start, de har ju höjt ordinarie priset helt galet mycket. Rena rånet om man ska vara ärlig. Kan gå till vilket ställe som helst och hitta Lego billigare även om Lekia dragit av 20% på priset. Bara bluff-priser. Hade det inte varit för presentkortet hade vi aldrig handlat där. Att de var helt oförmögna att ta till sig av åsikter gällande bluff-priserna de har som ordinarie pris gjorde inte saken bättre.

26 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Hemskt

Hemskt, köpte en baby new born docka på Lekia MoS i födelsedagspresent till barnbarnet. Fick 10% för kartongen var lite defekt.
Det visade sig vara fabrikationsfel på benet och vi försökte reklamera men fick inte en ny docka trots att det fanns på andra butiker i länet. Mottagaren fick även åka till flera butiker eftersom man vägrade ta emot ärendet i Sollentuna trots att man skall kunna välja vilken Lekiabutik som helst enligt utsago vid köpet. Det fanns absolut ingen vilja att lösa problemet mer än att ge tillbaka pengarna och låta mottagaren åka tio mil för att betala ännu mer för en ny docka. Så sorgligt att man som konsument skall känna sig skyldig för att man köpt en defekt vara och givit bort. En väldigt ledsen kund och ett ledset barn.

21 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Riktigt dålig kundtjänst.

Absolut sista gången som jag beställer eller köper något på Lekia!
Jag fick fel vara i min beställning och kontaktade dem. Eftersom det är väldigt kort tid kvar till jul så ville jag att det skickade ut den rätta varan direkt istället för att jag skulle returnera och sen skulle de skicka. Då kan den rätta varan både ta slut eller inte hinna komma. Jag fick till svar att det var tråkigt att jag fått fel men att de ska återkomma. Efter 4 dagar är det fortfarande ingen som återkommit. Nu fick jag ta saken i egna händer och kontakta de närmsta butikerna till mig. Den ena är 5,5 mil bort den andra 6,3, just därför som jag beställde på nätet. Men som tur var fanns den rätta varan i en av butikerna. Totalt urusel kundtjänst!

10 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Vilken otrevlig herre

Vilken otrevlig, äldre, herre i ystadsbutiken vid Stortorget. Anledningen till två stjärnor är att den yngre kvinnan är mycket serviceminded och trevlig. Har handlat av henne flera gånger, men misstänker att herren är ägare. Kommer därför aldrig mer att gynna butiken.

4 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Hej Lekia

Hej Lekia. Min dotter var i butiken med sina kompisar för att köpa slime, och de testade några av squishiesarna som stod framme. Då blev de tillrättavisade av personal på ett sätt som gjorde dem väldigt ledsna – bland annat tog personalen en squishy direkt ur handen på ett av barnen.
Barnen upplevde att de inte gjorde något fel eftersom det var testprodukter, och de kände sig riktigt illa bemötta. Jag vill gärna att ni tar med er detta, för barnen älskar Lekia egentligen och det här förstörde verkligen deras upplevelse

30 lipca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Svindyra

Köpte ett monopolspel till mitt barnbarnsbarn. Jag fick betala 499:- på Clas Olsson tar dom 349:- skamligt av lekia att ta så mycket betalt. Tyvärr så var dom slut på Clas Olsson. Kunde inte vänta tills dom fick hem då det är en födelsedagspresent. Aldrig mer lekia.

19 marca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Otrolig dålig kundtjänst

Otrolig dålig kundtjänst. Mailat tre gånger men har fortfarande inte fått svar. Testade att skriva ett meddelande på deras Facebooksida, de läste men behagar inte svara.
Ringde butiken dit min vara jag beställde online och valt att hämtas ut på skickats, men bemöttes väldigt otrevligt och kaxigt. Problemet löstes till slut men det var inte tack vare
Lekia sk kundtjänst. Kommer aldrig mer handla av Lekia om det ska vara så omöjligt att få respons.

17 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Otroligt dålig kundtjänst

Otroligt dålig kundtjänst! Mejlat 3 dagar i rad utan återkoppling. La en beställning under black week, ej fått nån orderbekräftelse. MEN en faktura via klarna, så köpet har ju gått igenom. Det har nu gått 2 veckor utan varken svar från kundtjänst eller orderbekrädtelse.
SJUKT! Köp aldrig här ifrån! De har inte ens nått nummer till kundtjänst…

13 grudnia 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Varning för Lekia.se

Varning för Lekia.se
De låter en orderfråga ligga hela fredagen utan respons.
Orden tog en vecka efter att de påstod att den var skickad.
Leveransinformationen fanns inte tillgänglig på hemsidan som de påstod i orderbekräftelse .

6 września 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Gjelder Lekia kremmergården ålelsund

Gjelder Lekia kremmergården ålelsund
Vil råde alle til å okke handle her
Vi fikk en leke som gave og var innom for hjelp , og sendte bilder på sms , (var også personlig inom butikken) og fikk til svar at de skulle sjekke det opp og hørte ikke mere ( desember 3023 )
Vi kjøpte sykkel og tok kontakt i mai 9 mai 2024 svaret var det samme de skulle sjekke opp og ta kontakt med meg igjen ... så hører vi ikke mer fra de
( sykkelen er kastet på dynga da vi ikke hørte noe met)
Dette er for dårlig... vi handler aldri der igjen og råder andre til å sture unna ..
Skulle bare hatt 1/2 Stjerne og i bunn og grunn ingen stjerne
Lekia trenger ikke svare på denne anmeldelsen nå når de ikke har svart / gjort det til nå )

8 grudnia 2023
Opinia niezależna

Czy to Twoja firma?

Zatwierdź swój profil, aby uzyskać dostęp do darmowych narzędzi biznesowych Trustpilot i lepiej poznawać swoich klientów.

Załóż darmowe konto

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej