Otrolig dålig kundtjänst. Mailat tre gånger men har fortfarande inte fått svar. Testade att skriva ett meddelande på deras Facebooksida, de läste men behagar inte svara. Ringde butiken dit min vara... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
Lekia i Umeå.. ni borde skämmas! Under dagens besök fick jag uppleva både mästrande, skrämseltaktik och hot om reprimand. Varje gång jag varit in där är det en ny usel upplevelse. Denna dag blev de... Zobacz więcej
Otroligt dålig kundtjänst! Mejlat 3 dagar i rad utan återkoppling. La en beställning under black week, ej fått nån orderbekräftelse. MEN en faktura via klarna, så köpet har ju gått igenom. Det har n... Zobacz więcej
Otrevligaste samt konflikträdd chef! Efter att ha dumförklarat mig blockerar han min Hotmail. De vägrar kompensera ett presentkort på ca 800kr . Trotts att det pågår pandemi , nej det går inte att h... Zobacz więcej
Informacje dotyczące firmy
Dane kontaktowe
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Er du fra Danmark så hold dig væk
Lad hver at handle her hvis du kommer fra Danmark…..
Vi købte 2 elektriske vandpistoler i deres butik i emporia Malmø…
Da vi kommer hjem er den ene defekt/virker ikke… kontakter lekia via mail med beskrivelse af problemet & film af at den slet ikke virker, og problematikken omkring vi kommer fra Danmark…
Deres eneste svar er de kun kan gøre noget hvis jeg kommer op i butikken, de VIL ikke acceptere at modtage varen pr post, og enden sende mig en ny vare eller give mig pengene tilbage - som de ellers “hjertens gerne vil” HVIS jeg bare lige køre over broen for at aflevere den i butikken…
Vi har ellers før handlet “flittigt” i lekia når vi har været i Sverige, men det her er sidste gang jeg ligger så meget som en krone i deres butik…. Virkelig skuffende elendig “kundeservice”
Se över era priser.
Se över era priser.. Allting är löjligt dyrt. Allt är ändå importerat från kina, och samma sak kostar inte ens hälften av vad ni tar.
Gäller Mall of Scandinavia Solna
Gäller Mall of Scandinavia Solna, usel kundservice
Babya Linköping följer varken lagar…
Babya Linköping följer varken lagar eller regler efter att du gjort ett köp. Varken vid öppet köp/garanti-ärenden eller reklamation. Det skickar inte vidare till leverantör utan fattar egna påhittade beslut. Och du får själv ”tjata” dig till återkoppling.
Babyworld Linköping prismatchar (även Länsförsäkringar rabatt-kupong), är proffsigare och kunnigare i sitt bemötande och har större omsättning på sitt lager vilket medför att du slipper risken med produkter med långt gånget produktionsdatum.
Rekommenderar ej att handla här
Butiken Babya/Lekia i Linköping är inget jag kan rekommendera att handla ifrån.
Babya har varken öppet köp, bytesrätt eller prismatchning.
Om något krånglar tar det evigheter att få återkoppling och de anser att kunden gärna får kontakta ARN. Butikschef återkommer aldrig.
Reserverade en vagn på mobilia för…
Reserverade en vagn på mobilia för 595kr när jag kom dit sa hon 895kr jag såg då att det var fel vara och visade bilden på varan och min reservation. Hon hämtade en annan som stämde med priset men det var fortfarande fel vara. 3 st personal i kassan vägrar ringa eller förhandla nämnde bara att de aldrig sett den varan jag reserverat. Sämsta bemötande jag varit med om fick gå tomhänt därifrån. Kommer berätta detta till min omgivning och jag och alla andra kommer aldrig handla något från Lekia mer.
Otrevligare personal måste man leta…
Otrevligare personal måste man leta efter! Butiken i Liljeholmen har varken serviceinriktad eller trevlig personal. Köpte en gåvagn till vår 10 mån dotter, fick varken hjälp eller ett leende av någon av dom 2 tjejerna eller killen som arbetade i butiken! Tjejerna i kassan satt med sina telefoner och snackade med varandra och jag fick hinta några gånger om att jag behövde hjälp och ville betala! Dom frågade inte om medlemskap eller någonting utan tog betalt och fortsatte sitta i sina telefoner. Herregud vad är det för personal egentligen! Detta borde ses över!
Extremt dyrt
Generellt väldigt dyrt. ’Rea’-priserna är typiskt 10-20% över andra butiker. När de för en gång skull har reapriser som ligger under andra butiker har de så få varor att det tar slut direkt. Absolut värdelöst.
Lekia online campaign scam
Not only are they expensive but when, once in a century, they did decide to put in a good 3 for 2 offer that people were excited about, they quickly converted it into scam, telling ppl that it is not for content with red sticker on them. Which is a big lie because the same content was being sold online with red sticker prices and with the 3 for 2 deal. When they saw ppl buying online they quickly removed the products from the web shop, forcing them to go to the stores and be disappointed. I don’t understand why it is even there.
Very bad experience. And when I tried to exchange a few of my online bought items in the physical store, they didn’t allow it even though they say explicitly in the email that you can.
Dette gjelder Lekia på Strømsø Senter i…
Dette gjelder Lekia på Strømsø Senter i Drammen: Har blitt ekspedert flere ganger av en ung mann som har gitt en fantastisk god kundeservice. Han fortjener ros for måten han behandler kunder på. Har vært der flere ganger og hver gang opplever jeg det samme. Lekia: ta vare på denne ansatte, han er gull verdt for dere!
Lekia Umeå.
Lekia i Umeå.. ni borde skämmas!
Under dagens besök fick jag uppleva både mästrande, skrämseltaktik och hot om reprimand. Varje gång jag varit in där är det en ny usel upplevelse. Denna dag blev det jag som blev utsatt för den. Att detta ens händer på en butik där målgruppen är barn. BARN!
Bär hellre mina pengar till annan, betydligt trevligare, butik där detta aldrig skulle inträffa.
Tack och adjö.
Nekades återbetalning
Köpte ett fiskespel i Trelleborg. Mina barnbarn hade svårt att klara spelet trots över åldersgränsen. Expediten klarade det givetvis galant. Vägrades byte eller återbetalning. Köpte då ett dyrare fiskespel, som mina barnbarn klarade. Köpte även diverse varor för flera hundra kronor. Nekades fortfarande återbetalning, spelet "var öppnat" (en tejpbit var borttagen). Efter några dagar saknade jag kvittot på spelet, bad om en kopia. Sura miner, mycket tveksamhet, inf. att kopian inte var "ett riktigt kvitto". Åkte sedan till Malmö, fick pengar tillbaka i en annan Lekiabutik, kvittot dög utmärkt där. Lögner och undanflykter, helt avsaknad av kundservice. Aldrig mer Lekia i Trelleborg!
Dålig kundtjänst
Dålig kundtjänst. Blev tvungen att betala retur frakten trots att felet låg hos dem. Skickade varan till fel adress trots tydliga instruktioner.
Mycket för dyrt
Mycket för dyrt. Nästan alla leksaker kan hittas billigare hos andra leverantörer.
Lego....
Skulle köpa Lego....på Lekia en sak här kostade 1299:-
Skickar efter samma för 898 :- Babyland.frakt inräknad.
Lekia prutade inte 1 krona. alltså 401 :- dyrare.
Så dålig service!
Otroligt dryg personal på Lekia i Kungens Kurva i Stockholm. Stod och pratade med varandra om privata grejer bakom kassan så vi fick stå och vänta och när vi tillslut fick hjälp verkade det inte ens som om dom ville hjälpa oss.. korta och dryga svar.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.








