Kings Loot LLC Recenzje 

1356
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,6

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Bought this because I wanted something smaller than a regular bulky wallet and it’s been a great upgrade. Easy access to my cards, good build quality, and it has a really premium look and feel. I’d bu... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

first, the company has a great design department that comes up with fantastic selection of options that fit all needs in a wallet . Second , the products are of excellent construction and superlati... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Kings Loot was incredible to work with. The service was fantastic. We are doing a client event with Kings Loot wallets as a giveaway for our male clients. The packaging was incredible and will... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I received a Kings Loot Wallet as a gift and had a question about it's function (RFID Protection). My question was answered within minutes and service in this regard was outstanding! I highly recomm... Zobacz więcej

Reakcja na opinię


Dane kontaktowe

4,6

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 98% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,6

Wszystkie recenzje

(1356)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 548

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

They were great help fast replies to my…

They were great help fast replies to my questions to return my wallet

26 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Carl!

We know dealing with returns can sometimes be a pain, so keeping our responses fast and helpful to make it as easy as possible for you is our top priority.

Thank you for taking a moment to leave a review, and we hope to serve you again in the future!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Super helpful

Super helpful, quick response. Took little to no time at all to answer my questions and have a solution. Customer service at its finest!

29 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Leo!

Hearing that our team delivered "customer service at its finest" truly makes our day. Thank you so much for taking the time to share your experience and for being such an awesome part of the Kings Loot family!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

They were very helpful and prompt

They were very helpful and prompt. Issue was resolved with no problems.

30 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Shayne!

We never want resolving an issue to feel like a chore, so knowing our team took care of you quickly and without any headaches means the world to us.

Thank you for taking a moment to leave some feedback, and don't hesitate to reach out if you ever need anything else!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Great wallet

Great wallet. Thin but the most functional wallet I’ve used. Customer service is great

29 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Adam!

We designed our wallets so you never have to choose between keeping a slim profile and carrying what you actually need.

Pairing that with great customer support is how we make sure you're taken care of for life. Thank you for rocking Kings Loot and taking the time to drop some love!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

They quickly answered my question

They quickly answered my question. Fully answered my question. I also want to add that they have amazing wallets I still have the one I got 2 years ago and I still love it. I also got a Kings strap I’m still using it. Their innovators with all their products, theirs a lot of copy cats but I stick with kingsloot bc they have good quality products. I have let all my friends know about this.

28 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Jesse!

Knowing you’ve been rocking your wallet and Kings Strap for two years—and that they're both still going strong—is the best proof that real innovation and premium materials win every time.

Answers delivered fast, quality that lasts, and loyal fans like you spreading the word to friends—it doesn't get better than that. Thank you for holding it down with the Kings Loot family!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Easy website to use

Easy website to use, good selection of wallets and other items. Quick shipping and the lifetime warranty on the wallets and return process is easy as pie.

27 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Trevor!

We know nobody wants to jump through hoops—whether you're picking out a new wallet, waiting on shipping, or using that lifetime warranty.

Knowing the entire experience was smooth sailing for you means everything to our team. Thank you so much for rocking with Kings Loot and taking the time to drop some love!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Went out of their way to accommodate…

Went out of their way to accommodate me. Answered all my dumb questions.
Excellent service!

20 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Glenn!

Everyday carry gear is personal, so making sure you have every answer you need—and going the extra mile to accommodate you—is just standard practice for us.

Thank you for taking the time to share your experience, and welcome to the Kings Loot family! We've always got your back!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Honestly super easy

Honestly, you all made it super easy to replace the broken clip, way easier and pain free than I thought it would be so should have tried reaching out sooner!

27 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Mark!

We never want a warranty claim to feel like a chore, so hearing that we made replacing that clip super easy—and way better than expected—is the best news ever!

Next time anything comes up, don't hesitate to reach out right away—we've always got your back! Thank you for the awesome feedback and for rocking Kings Loot!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

They have a lifetime replacement on…

They have a lifetime replacement on certain wallets. I had purchased one for my husband and after 4 years something broke. I did not have my order number and the previous email was no longer valid. They tracked down my order and helped me get the replacement going in a very timely manner

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Cindy!

We know life happens over four years, so making sure you didn't miss out on your replacement—even when the paper trail got a little dusty—was our top priority. We're so glad our team could track down your details and get your husband sorted out with a fresh replacement! Thank you for taking the time to share your experience and for being such an awesome part of the Kings Loot family!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Excellent thin leather wallet.

After searching for a quality thin leather wallet I found Kings Loot. I've now had my Kings Loot wallet for 2 years. It has been fantastic. I would 100% buy this wallet again.

2 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Steve!

Finding a wallet that actually hits all the marks for thinness, quality, and longevity isn't easy, so knowing ours won you over for the last two years—and that you’d buy it all over again—is music to our ears.

Thank you so much for putting us to the test and for taking the time to share the love. We’re honored to be your go-to everyday carry!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

They were really easy to work with and very accommodating. I really appreciated the personal touch.

27 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Valynn!

Bringing that personal touch to every conversation is what we're all about! We never want you to feel like just another order number, so hearing that your experience was smooth and accommodating truly means the world to us.

Thank you for taking the time to drop some love, and welcome to the Kings Loot family!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Amber with customer service has been…

Amber with customer service has been great to help me find a new tote bag for travel. I have the wallet and passport wallet already. Great products.

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Mark!

Having our wallet, passport wallet, and now a travel tote along for the ride is the ultimate compliment! Thank you for continuing to travel with Kings Loot—here’s to many amazing adventures ahead!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Very prompt response and resolution to…

Very prompt response and resolution to my issue.

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Susan!

We know you have places to be, so getting your issue resolved quickly so you can get back to your day is always our top priority. Thank you for the awesome feedback and for being a valued part of the family!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Great experience all around from start…

Great experience all around from start to finish.

23 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Viktor!

From the second you visit our site to the everyday carry in your pocket, making the whole process smooth and effortless is our top goal. Thank you so much for the support and for repping Kings Loot!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Kings loot got me!

Kings loot has a quality product, love the style, simplicity and of course their lifetime guarantee that shows how confident they are. It took a bit to arrive but I'm totally happy. They also respond very fast telling me they care about what they're doing and care of their customers concerns.

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi AL!

Good things are worth the wait, but we're so glad the wallet made it to your pocket and blew you away! Crafting sleek, simple gear backed by a lifetime guarantee is our passion, and making sure you feel cared for every step of the way is just how we do business.

Thank you for your patience, your trust, and your awesome feedback. We are thrilled to have you in the Kings Loot family!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 1 z 5

Upon receiving my new wallet

Upon receiving my new wallet, I was dissatisfied with the overall quality. I have attempted multiple times to submit a return request to no avail. Each time I enter either my order number or email address it doesn't show my order number in the system. As a result I can't complete the request online for return. Also I tried the customer service phone number, however it consistently rings busy. I wish to return this wallet however the above issues are preventing me from doing so. Please help asap. Kevin Campbell, order number 590650

23 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Kevin,

We sincerely apologize for the technical difficulties with our return system and phone line!

We want to get this taken care of for you immediately. I’ve sent a message directly to your email regarding Order #590650 so we can get you taken care of without any further hassle.

Please check your email for details, and let us know if you have any questions. Thank you for giving us the chance to make things right!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Customer service helped me quickly and…

Customer service helped me quickly and diagnosed quick self-fix I did not even know existed. Within seconds my wallet was good as new and I did not have to waste time mailing it in. This is my first product and I've had it 1 year and it looks like new. I have no doubt they would have gone further if needed and their communication was great, backing up our conversation on in emails.

21 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Paul!

Our support team loves sharing those secret tip-and-trick fixes, and we're so glad it got your wallet feeling good as new instantly.

Hearing that your wallet still looks brand new after a full year of daily use makes us so proud. Thank you for the awesome shoutout to our team, for your trust in our brand, and for being such a valued part of the Kings Loot family!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 1 z 5

Low quality luggage

I purchased what I thought to be a high quality suitcase and I spent extra money in comparison to other suitcase brands because I did not want to have to deal with the typical low quality that always comes with luggage. This company was no different and even though they say it comes with a lifetime warranty, it does not. I did not even have my suitcase a year and my suitcase kept busting open at the airport and the zipper kept failing. When I contacted customer service they want me to ship my suitcase back so they can replace the zipper. This did not fall on me to have to do anything. They should be sending me a new suitcase and I'm so disappointed in this company is quality and their customer service

20 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi!

We are truly sorry to hear about your experience with your suitcase and zipper. We take our quality and lifetime warranty very seriously, and we understand how frustrating it is when gear fails while traveling.

Because we are currently working directly with you via email to make this right, we will continue our conversation there to get this resolved for you as quickly as possible. Thank you for your patience with our team!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

very quick to respond and help out.

22 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hi Suzanne!

Lightning-fast help is how we roll! We know your time is valuable, so our team always aims to get you sorted out as quickly and smoothly as possible. Thank you so much for the shoutout and for being part of the Kings Loot family!

We hope you have a great day!

Thank you,
Kings Loot

Oceniono na 5 z 5

Great Wallet and Service

The communication was excellent. I have had a really good experience with my wallet so far. Love the color and design, and how slim it is compared to others i've had.

20 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Kings Loot LLC

Odpowiedź od Kings Loot LLC

Hello Anthony

Thank you for your amazing feedback!

I'm glad that we exceeded expectations!

Thank you,
Kings Loot

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej