zooplus.fi Recenzje 

1212
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Tuotevalikoima laaja, löytyy myös kestäviä ja laadukkaita tuotteita kohtuu hintaan. Ruokia löytyy myös varmaan joka makuun ja kukkarolle sopivia merkkejä. Uskollisten asiakkaiden palkkio järjestelm... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Zooplussan hinta-laatusuhde on erinomainen, ja valikoima on laaja. Verkkosivun (ja sovelluksen) hakutoiminto on todella hyvä, helpottaen esim. kissanruuan etsimistä tekstuurin ja proteiinin pohjalta.... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Tavarat tuli oikein ja kohtuullisessa ajassa. Yksi pieni fiba laski arvosteluani. yksi pussi oli hieman mennyt kuljetuksessa rikki ja vähän sai pestä pusseja. otin valokuvankin siitä tursonneesta m... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

On mahtavaa, että kissamme erikoisruokavalioon sopiva ruoka ja varmat herkut löytyvät Zooplussasta ja ne voi kätevästi kestotilata. Zooplussan ansiosta meidän ei tarvitse stressata, onko kaapissa riit... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Restauracje i bary

O zooplus.fi

Napisane przez firmę

zooplus.fi tarjoaa laajan ja monipuolisen valikoiman lemmikkitarvikkeita sinulle ja nelijalkaisille ystävillesi - yli 8000 upeaa tuotetta odottavat varastossa tilaustasi. Meillä on yli kymmenen vuoden kokemus lemmikkitarvikkeiden ja lemmikkien ruuan myymisestä, joten voit odottaa löytäväsi parhaita merkkejä laatutuotteita uskomattoman edulliseen hintaan.

Koska zooplus toimii ainoastaan verkossa, voimme keskittyä 100%:sti sinun elämäsi helpottamiseen vaivattoman nettitilauksen ja mukavan kotiinkuljetuspalvelun kautta. Sivustollamme on hyödyllisiä ominaisuuksia, kuten tuote-esittelyvideoita, muiden asiakkaiden tekemiä tuotearvioita, valokuvia ja huolella tehdyt sekä yksityiskohtaiset tuotekuvaukset, jotka auttavat sinua valitsemaan juuri omalle lemmikillesi sopivat tuotteet. Tervetuloa ostoksille!

Mikäli sinulla on kysymys tai reklamaatio liittyen tilaukseesi, olethan ystävällinen ja otat yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme service@zooplus.fi, jotta asiakaspalvelu voi käsitellä viestisi mahdollisimman nopeasti.

Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 75% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,5

Wszystkie recenzje

(1212)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 121

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Nopea toimitus

Jälleen kerran nopea toimitus ja ihanaa että teiltä voi ostaa Klarnan laskulle. Kiitos paljon!

26 września 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Paras nettikauppa

Lähetykset tulee just niinku on kerrottu, ruoat on hyvin pakattu ja kaikki sujuu niin helposti, että varmasti tulen aina tilaamaan täältä lemmikkien ruuat

25 września 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 4 z 5

Hyvät kissan ruoka tuotteet, mutta parantamisen varaa olisi vielä

Olen jo todella pitkään tehnyt tilaukset kissoille Zooplussasta ja ollut pääosin tyytyväinen hinnat ovat nousseet kyllä sen verran valitettavasti että kivijalka eläinkaupasta saa jopa halvemmalla tietyt tuotteet. Sekä palkkiokauppa kissa puolen tuotteet etenkin ruuat eivät ole laadukkaita toivon että niitäkin tuotteita vaihdettaisiin tietyin ajoin, itse en halua kissoille niitä ruokia antaa. Vinkki Palkkiopisteet olisi hienoa voida käyttää esim tiettyyn ostoskorissa olevaan tuotteeseen

16 września 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

Canary food and parakeet food 4kg customer service ignored client

Canary food and parakeet food 4kg is nice( 4 stars for birdfood) but bouth bags was broken - up side and down side corners and seed flow out the bag when take it out of delivery box.
Packing fault not delivery.

When i give reclamation they dosen’t respond nothing - ghost me.

So seems than zooplus say thanks for the money but dosen’t take care their product when their packaging persons broken those or it was already broken and still send that for customer . Luckly I don’t order bigger bags.

Custom service ghost reclamation/ ignore client feedback/ reclamation . That is why 2 stars.

8 września 2026
Opinia niezależna
Logo zooplus.fi

Odpowiedź od zooplus.fi

Hi Nita,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we are truly sorry to hear about the condition in which your bird food arrived.

We also sincerely apologize for the impression that your complaint was ignored. Thanks to the additional information you recently provided, we were able to locate your original message. Unfortunately, due to a technical issue, it had not successfully reached our Customer Care team at the time it was sent, which is why you did not receive a response.

We completely understand how frustrating this must have been, especially after receiving damaged products. Please be assured that your case has now been reopened, and our Customer Care team will be contacting you shortly to review the damage and resolve the matter in a fair and professional manner.

We appreciate you bringing this to our attention and thank you for giving us the opportunity to make things right.

Kind regards,
zooplus Team

Oceniono na 1 z 5

Worst Customer Service Ever

Had a problem with the payment on the website. The payment failed, so I tried again and got an error again. The money was taken from my account, but the order stayed on “payment pending”.
I contacted customer service and they told me it was not their problem and that I should contact Paytrail.
After 8 days, the order suddenly changed to “paid”. But customer service now says they can’t see the second payment.
It’s been 8 days already and I’m still trying to get my money back because of a payment error on their website.
Still no refund.
Really frustrating experience. If something goes wrong with the payment, don’t expect it to be easy to get your money back. Customer service has not been helpful at all.

1 września 2026
Opinia niezależna
Logo zooplus.fi

Odpowiedź od zooplus.fi

Hi Hunter,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We are truly sorry for the frustration, stress, and inconvenience this situation has caused. We completely understand how upsetting it must have been to see the payment taken from your account while your order remained pending and then having to spend additional time and effort trying to resolve the issue and obtain your refund. We can only imagine how disappointing that experience has been.

We would also like to sincerely apologize for any technical issues you may have encountered with the Paytrail payment process.We are continuously working to improve our systems and services to prevent situations like this from occurring in the future.

While we understand that this does not change what you have already experienced, please know that we are continuously working to improve our systems and services to prevent situations like this from happening in the future. In some cases, refunds require additional bank details before they can be completed, and we can see that our Customer Care team most recently followed up with you regarding this matter on Friday.

We are genuinely sorry for the delay and for the concern this has caused. We sincerely hope that this matter will be resolved for you very soon and would like to thank you for your patience and understanding while it is being finalized.

Warm regards,
zooplus Team

Oceniono na 5 z 5

Yli 10 vuoden asiakkuuden aikana olen…

Yli 10 vuoden asiakkuuden aikana olen alusta asti ollut tyytyväinen asiakaspalveluun, tuotteisiin, huolelliseen pakkaamiseen laatuun ja nopeisiin toimitusaikoihin. Hyvin harvoin on ollut puutteita ja ne on korjattu pikaisesti.

21 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

sekoilitte pakettini kanssa huolella

sekoilitte pakettini kanssa huolella. paketti piti tulla kotiin kun oli iso ja painava mutta matkahuolto vei sen toimipisteeseen. oli vielä merkittynä että ovelle saa jättää ilman kuittausta mutta vissiin oli vaikeeta sekin. viimeinen kerta kun teiltä tilaan yhtään mitään.

1 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo zooplus.fi

Odpowiedź od zooplus.fi

Hei,

Kiitos, että kerroit kokemuksestasi. Olemme todella pahoillamme kuullessamme, mitä toimituksesi kanssa tapahtui. Ymmärrämme hyvin, kuinka turhauttavaa on, kun suuri ja painava paketti, jonka olisi pitänyt tulla kotiinkuljetuksella, päätyykin noutopisteeseen, vaikka toimitukselle oli annettu lupa jättää paketti ovelle ilman kuittausta.

Tämä ei ole sitä palvelua, jota haluamme asiakkaillemme tarjota, ja olemme pahoillamme aiheutuneesta vaivasta ja pettymyksestä.

Haluaisimme mielellämme selvittää tarkemmin, mitä tässä tapauksessa tapahtui, ja tarvittaessa olla myös suoraan yhteydessä Matkahuoltoon tilanteen tutkimiseksi. Jos olet valmis antamaan meille mahdollisuuden tarkastella asiaa lähemmin, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa service@zooplus.fi. Tiimimme tutkii tilanteen mielellään ja tekee parhaansa löytääkseen vastauksia tapahtuneeseen.

Toivomme, että annat meille mahdollisuuden auttaa ja palauttaa luottamuksesi palveluumme. Kiitos vielä palautteestasi, sillä sen avulla voimme kehittää toimintaamme entistä paremmaksi.

Ystävällisin terveisin,
zooplus-tiimi

Oceniono na 1 z 5

Ala-arvoista toimintaa

Tilasin tuotteet kotiinkuljetuksella, jonka hoitaa Matkahuolto. Odotin pihalla toimitusta Matkahuollon ilmoittamana aikana. Kuski kävi parkkipaikalla kääntymässä ja lähti pois silmieni alla ilman, että olisi edes yrittänytkään toimitusta. Olin yhteydessä zooplussan asiakaspalveluun, josta kerrottiin, että kuskit eivät ota paketteja edes kyytiin, koska he mukamas tietävät, ettei toimitus onnistu ja vievät paketin suoraan noutopaikkaan. Samalla myös syyllistivät minua siitä, että olisi pitänyt valita minulle sopivampi kuljetus – premium kuljetus standardin sijaan. Minähän olinkin valinnut minulle sopivan kuljetuksen. Kotiinkuljetuksessa yleensä paketti on auton mukana kyydissä, jotta sen voi toimittaa ja on täysin oikeutettua olettaa, että sen ilmoitettuna ajankohtana kotiin saisi. He siis tietoisesti kauppaavat kotiinkuljetusta, jota kuriirilla ei ole pienintäkään aikomusta kotiin toimittaa. Itse tilaustapahtuma tapahtui ilman ongelmia sekä tilaus lähetettiin nopeasti. Tämän puolesta olisin voinut enemmän tähtiä antaa, mutta mikäli yritys tieten tahtoen huijaa asiakkaitaan, niin silloin se ei sitä ansaitse. Ala-arvoisesta asiakaspalvelusta puhumattakaan.

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo zooplus.fi

Odpowiedź od zooplus.fi

Hei,

Kiitos, että käytit aikaa palautteesi jakamiseen ja pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.

Olen vilpittömästi pahoillani kokemuksestasi sekä siitä turhautumisesta ja pettymyksestä, jonka tilanne on aiheuttanut. Ymmärrän täysin, kuinka harmittavaa on odottaa kotiinkuljetusta ilmoitettuna ajankohtana ja nähdä kuljettajan poistuvan ilman, että toimitusta edes yritetään.

Olen myös pahoillani siitä, että asiakaspalvelumme jätti sinulle tunteen, ettei huoltasi otettu vakavasti. Tämä ei ole sitä palvelua, jota haluamme tarjota asiakkaillemme, ja olen aidosti pahoillani, jos viestintämme sai sinut tuntemaan, että sinua syyllistettiin sen sijaan, että olisimme tukeneet sinua tilanteessa.

On hienoa kuulla, että itse tilaaminen sujui ongelmitta ja että tilauksesi lähetettiin nopeasti. Ymmärrän kuitenkin täysin, ettei tämä korvaa sitä pettymystä, jonka epäonnistunut kotiinkuljetus ja sen jälkeinen kokemus aiheuttivat.

Haluamme asiakkaidemme voivan luottaa siihen, että tilaamansa palvelu toteutuu odotetulla tavalla. Siksi palautteesi on välitetty eteenpäin myös vastaaville tiimeille. Tällainen palaute on meille erittäin arvokasta, sillä se auttaa meitä parantamaan sekä toimitusprosessejamme että asiakaspalveluamme.

Kiitos vielä rehellisestä palautteestasi. Arvostamme luottamustasi ja olemme aidosti pahoillamme, että tällä kertaa emme onnistuneet vastaamaan odotuksiasi. Toivomme, että saamme tulevaisuudessa mahdollisuuden palauttaa luottamuksesi meihin.

Ystävällisin terveisin,
zooplus-tiimi

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej