Zizzi Recenzje 7564

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,7

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Bra kläder för mej som är stor men jag saknar kundreferenser.Det skulle vara bra att man skulle få veta vad andra tycker börja med det.Zalando har det.tex om varan är liten eller stor i storleken.Hur... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 4 z 5

Hemsidan är tydlig och lätt att navigera. Jag uppskattar att det finns produktmått jag behöver olika storlekar beroende på modell av samma typ av plagg. Leverans går alltid supersnabbt för mig, som lä... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Är så nöjd att jag började köpa kläder från Zizzi ,helt klar min nya favorit för klädinköp. Superfina och häftiga kläder, som är perfekta när man drar större storlek. Finns också ett fantastiskt sto... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Snabb leverans. Produkterna var ännu mer fina i verkligheten, än på bild! Såå sköna byxor och underbara kornblå toppar! Alltid nöjd med era storlekar, utseende och material! Priset är för det mesta he... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Zakupy i moda

Napisane przez firmę

På Zizzi älskar vi Curvy fashion! Vi designar mode till tjejer i stl. 42-56. Köp kläder i alla storlekar på Zizzi.se eller i våra butiker.


Dane kontaktowe

4,7

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

8 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji

Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

W Trustpilot przywiązujemy wagę do treści tworzonych przez ludzi. Firma może jednak dodatkowo korzystać z naszego narzędzia wspomaganego przez sztuczną inteligencję, które pomaga w przygotowywaniu odpowiedzi.

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Ni har så härliga kläder m.m för oss…mulliga o gulliga tjejer

Ni har så härliga kläder m.m för oss lite mulliga o gulliga tjejer fina färger och bra modeller
Och tjejerna i butikerna är bara så fina och hjälpsamma

13 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Ewa-Maria

Så fint att läsa - det gör oss verkligen glada att höra att du uppskattar våra kläder, färger och modeller.

Och extra roligt är det att du också lyfter tjejerna i våra butiker som fina och hjälpsamma - det betyder mycket för oss.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 2 z 5

Har inte fått kläderna ännu.

Har inte fått kläderna ännu.

12 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Lena

Vi beklagar att höra att du fortfarande inte har fått dina kläder.

Vi förstår att det är frustrerande när en beställning dröjer och ännu inte har kommit fram som väntat.

Om du vill är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice på kundservice@zizzi.se, så kan vi titta närmare på din beställning och gå igenom leveransen tillsammans med dig.
Vi hoppas att vi får möjlighet att hjälpa dig vidare i ärendet.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Snygga skor och stövlar för oss med breda fötter och höga vrister

Äntligen har jag hittat snygga skor och stövlar som passar mina breda fötter och höga vrister. Mycket nöjd med mitt köp.

9 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi BH

Vad härligt att höra att du har hittat snygga skor och stövlar som passar både breda fötter och höga vrister. Det betyder mycket för oss att läsa, och vi är så glada att du är nöjd med ditt köp.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Jag blev nöjd med min beställning

Jag blev nöjd med min beställning

26 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Maria

Vad härligt att höra att du blev nöjd med din beställning. Det betyder mycket för oss att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Snabba leveranser

Snabba leveranser , bra kvalitet på kläderna och allting har alltid passat perfekt ! 👍😁

8 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Else - Maj Malmberg

Vad härligt att höra att du är så nöjd med både de snabba leveranserna, kvaliteten på kläderna och att passformen alltid känns perfekt. Det betyder mycket för oss att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Älskar zizzi bra service och…

Älskar zizzi bra service och snabbleverans och bra och hållbara kläder.

7 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Jenny

Vad härligt att höra att du älskar Zizzi och att du är nöjd med både servicen, den snabba leveransen och våra hållbara kläder. Det betyder mycket för oss att få läsa, och vi hoppas att du kommer att fortsätta trivas med dina köp hos oss.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Enkelt att hitta sina favoriter

Enkelt att hitta sina favoriter, spara och skapa shoppinglistor med påminnelser och bra pris, utbud och storlekar. Att varje plagg är lappat med "Zizzi" gör att jag själv slipper lappa med mitt namn! Tack! /Cizzi

1 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Cizzi

Vad roligt att höra att du uppskattar hur enkelt det är att hitta favoriter, spara dem och skapa shoppinglistor på zizzi.se. Det betyder också mycket för oss att du lagt märke till detaljer som märkningen på plaggen - och att det gör vardagen lite enklare. Tack för att du tog dig tid att skriva det.

Oceniono na 1 z 5

Ombeds berätta om min upplevelse före beställningen ens skickats!

Jag fick ett email där jag ombeds berätta om jag är supernöjd med mitt senaste köp samt
dela med mig av min upplevelse på Trustpilot.

Eftersom emailet kom före paketet ens lämnats över till transportföretaget PostNord så är det lite att gå händelserna i förväg! Buuu!

6 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Nattfjäril,

Jag förstår verkligen varför det kändes fel, och tack för att du uppmärksammade oss på det.
Trustpilot-mejlet skickas automatiskt en viss tid efter att en order har skickats från vårt lager. I det här fallet verkar mejlet ha nått dig vid en olycklig tidpunkt i förhållande till din beställning.

Det är verkligen inte den upplevelse vi vill skapa, och vi uppskattar att du gjorde oss uppmärksamma på det. Vi tar med oss den här typen av feedback i vårt arbete med att förbättra kundupplevelsen framöver.

Om det är något mer du vill att vi ska titta närmare på är du alltid varmt välkommen att kontakta vår kundservice på kundservice@zizzi.se.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 3 z 5

Bra och enkelt att handla.Stort utbud.

Bra och enkelt att handla.Stort utbud.
Ni är så snabba med bedömning att jag inte hunnit få mina varor.

5 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Anneli,

Vad roligt att höra att du tycker att det är enkelt att handla hos oss och att du uppskattar vårt stora utbud.
Vi förstår samtidigt din poäng om att bedömningen kom snabbt innan du ens hunnit få dina varor, och det kan så klart kännas märkligt.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Bra hjälp i butiken

Jag beställde på nätet och hämtade i butiken på Erikslund, då jag är lite handikappad är det enklare. Plaggen passade inte men provade i butiken och fick väldigt bra hjälp av expediten att hitta en annan blus som passade. Har nu beställt en blus till som inte fanns i rätt storlek i butiken.

30 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Britt-Inger

Vad fint att höra att du fick så bra hjälp i vår butik på Erikslund, och att expediten kunde hjälpa dig att hitta en blus som passade när de beställda plaggen inte gjorde det. Det betyder mycket för oss att du också valde att beställa en blus till efter ditt besök.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Underbara klänningar som var perfekt i…

Underbara klänningar som var perfekt i storlek. Nu har jag även köpt en 3:e i annan färg.

20 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi Anna B

Så härligt att höra att klänningarna satt perfekt i storlek. Det gör oss extra glada att du tyckte så mycket om dem att du även köpte en tredje i en annan färg.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 4 z 5

Bra kvalitet på kläder och bra utbud

Bra kvalitet på kläder och bra utbud. Är väldigt glad för denna butik, och önskar att mer kläder fanns i fysisk butik så mer saker kunde provas innan köp. Tror det hade lett till fler köp för min del.

Det som Zizzi gör som är mindre bra det är antal utskick när man är medlem. Minst 2 utskick VARJE dag, och då och då fler än så. Jag har redan gått ur som medlem två gånger, för att slippa dessa utskick. Det känns trist, då man missar så mycket. Men att få ett mail i veckan, med mer samlad info om händelser planerade framåt hade verkligen uppskattats.

27 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hi

Vad roligt att höra att du är så nöjd med kvaliteten på våra kläder och vårt utbud, och vi uppskattar verkligen din tanke om att ha fler plagg i fysisk butik så att ännu mer kan provas innan köp.
Vi förstår också din synpunkt om medlemsutskicken - att få flera mejl om dagen kan kännas för mycket, och vi är glada att du delar med dig av ditt önskemål om färre och mer samlade utskick. 

Om du vill att vårt kundserviceteam tittar närmare på detta är du alltid välkommen att kontakta oss på kundservice@zizzi.se.

Vanlig hilsen,
Team Zizzi

Oceniono na 1 z 5

Extremt dålig kundservice

Extremt dålig kundservice, fick ej returnera varorna.

24 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Emma!

Vi är ledsna att läsa detta, eftersom det inte speglar hela situationen.

För öppenhet för alla som läser: vår returpolicy tillåter returer inom 30 dagar från leverans. Detta kommuniceras tydligt på vår hemsida, i vår FAQ och i våra villkor. Vi har ingen anledning att dölja detta - och vi tror att 30 dagar är en bra servicenivå, särskilt eftersom det lagliga kravet är 14 dagar.

I det här fallet kontaktade Emma oss angående returen 67 dagar efter beställningen, vilket är långt efter returdatumet. När vi sedan bad om mer information för att undersöka beställningen, blev det ytterligare en fördröjning på 13 dagar innan vi fick svar. Vid det laget hade 89 dagar gått sedan beställningen gjordes.

Även om vi alltid försöker vara flexibla i situationer där det är möjligt, gäller detta vanligtvis för mycket korta förseningar eller tekniska problem. Tyvärr kan vi inte förlänga returperioden med flera veckor utöver tidsfristen, eftersom vi måste se till att det är rättvisa och lika villkor för alla kunder.

Vi förstår att detta kan vara nedslående, men baserat på tidslinjen har vi följt vår policy korrekt och konsekvent.

Med vänliga hälsningar
Team Zizzi

Oceniono na 3 z 5

Dyra plagg för kvaliteten

Tyvärr har era kläder tappat väldigt mycket i kvalitet. Priserna har stigit och kläderna har blivit sämre.
Plus för snabb leverans.

19 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Jonna!

Tack för din feedback!

Vi är verkligen ledsna att höra att du upplever att kvaliteten på våra plagg har försämrats. Det är definitivt inte den upplevelse vi vill att du ska ha, och vi tar kommentarer som dina på allvar. Din feedback är viktig för oss, och vi kommer att ha den i åtanke när vi fortsätter att arbeta med att förbättra våra produkter.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 4 z 5

Bra o snygga skor i stora storlekar ,nu…

Bra o snygga skor i stora storlekar ,nu också extra vida

18 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Merilyn

Vi är glada att du tycker våra skor är både bra och snygga, särskilt i de stora storlekarna och nu även extra vida. Det betyder mycket för oss att du uppskattar vårt sortiment.

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Tycker om utbudet .finns alltid något…

Tycker om utbudet .finns alltid något man tycker är snyggt och prisvärt.sist beställde jag ett par svarta ballongbyxor som både var prisvärda och väldigt fina på.är supernöjd😀

9 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Marianne!

Tack för din feedback!

Vi är glada över att du gillar vårt sortiment och att de svarta balloonbyxorna både är prisvärda och vackra – det är fantastiskt att höra att du är supernöjd! 😀

Med vänliga hälsningar,
Team Zizzi

Oceniono na 1 z 5

Jag är faktiskt ganska besviken på den…

Jag är faktiskt ganska besviken på den här butiken.

Vi köpte en ganska dyr jacka eftersom personalen sa att den var väldigt vattentät. Det var typ hela anledningen till att vi valde just den. Men efter att ha använt den märkte vi att den inte alls är så vattentät som de sa.

När vi gick tillbaka för att reklamera fick vi istället höra att den “inte är så vattentät” och att det är normalt. Det kändes konstigt eftersom det var något helt annat de sa när vi köpte den.

En annan sak som störde mig var bemötandet. Innan de visste att det gällde en reklamation var personalen trevlig. Men så fort vi tog upp problemet blev det väldigt kort och stressat. Vi fick snabbt skriva våra uppgifter och det kändes mest som att de ville bli klara och att vi skulle gå därifrån.

När de ringde upp senare var det också ett väldigt kort samtal. Jag hann knappt säga något eller ställa frågor innan det avslutades.

Hela upplevelsen känns bara dålig. Det känns som att man får en bild när man köper något, och en helt annan när man behöver hjälp efteråt. Tyvärr har jag tappat förtroendet för butiken.
UPPDATERING:

Företaget bad mig kontakta deras kundtjänst, vilket jag gjorde.

När jag väl tog kontakt fick jag istället besked att de inte kan göra någonting alls och att beslutet redan är taget av butiken. Ärendet stängdes utan att någon lösning erbjöds.

Det känns väldigt märkligt att först be kunden att höra av sig för hjälp, och sedan inte ta något ansvar när man faktiskt gör det.

Problemet från början var att vi fick felaktig information vid köpet om att jackan var mycket vattentät, vilket påverkade vårt beslut. När vi reklamerade ändrades informationen helt.

Min upplevelse är att man som kund inte får någon riktig hjälp när något går fel.

Tyvärr har detta gjort att jag tappat förtroendet för företaget.
Det ni skriver nu stämmer kanske med era produktbeskrivningar i efterhand, men det är inte det jag fick höra vid köpet.

I butiken beskrevs jackan som mycket vattentät, vilket var hela anledningen till att jag valde att köpa den. Nu i efterhand hänvisar ni istället till att den bara är vattenavvisande. Det är två helt olika saker.

Problemet här är alltså inte produkten i sig, utan att jag som kund fick felaktig information som påverkade mitt köpbeslut.

Att ni samtidigt skriver att ni vill hjälpa och ber mig kontakta kundtjänst, för att sedan stänga ärendet utan någon lösning, gör tyvärr att det känns som att ni inte tar ansvar när något faktiskt går fel.

För mig handlar detta om förtroende – och i det här fallet har det tyvärr gått förlorat.

19 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Ayoub!

Vi är ledsna att läsa om din upplevelse och förstår varför den här situationen har gjort dig besviken.

Vi vill klargöra några punkter angående ditt ärende. Den aktuella jackan är utformad för att vara vattenavvisande, inte helt vattentät. Det innebär att den kan stå emot lätt regn, men vid längre exponering för regn kan viss fukt tränga in, särskilt runt områden som ärmar och sömmar. Efter att ha granskat jackan i butiken hittades inget produktionsfel, vilket är anledningen till att reklamationen inte godkändes i enlighet med konsumentlagstiftningen.

När det gäller hanteringen av ditt ärende följde butiken rätt procedur genom att bedöma varan och fatta ett beslut baserat på produktens skick och gällande riktlinjer. Eftersom jackan köptes för en tid sedan (2024) och användes under en längre period innan reklamationen gjordes, spelar detta också en roll i utvärderingen.

Som sagt är vi naturligtvis ledsna att höra att förväntningarna som ställdes vid köpet inte stämde överens med din upplevelse. Det är inte det intryck vi vill lämna, och vi tar din feedback om kommunikationen i butiken på största allvar.

Du ska alltid känna dig hörd och korrekt vägledd, både när du handlar och om något inte uppfyller dina förväntningar.

Vi förstår att detta inte är det resultat du hoppades på, och vi är ledsna att detta har påverkat ditt förtroende för oss. Din feedback har delats internt så att vi kan fortsätta att förbättra både vår kommunikation och kundupplevelse.

Med vänliga hälsningar
Team Zizzi

Oceniono na 2 z 5

Köpte ett par jeans Bootcut jeans med…

Köpte ett par jeans Bootcut jeans med hög midja, för 749,95 Uppmärksammande dock inte att det var "Diskret råkant" hade önskat att det stod tydligare att byxan inte var upplagd/uppsydd.
Första gången jag känner mig besviken när jag beställt varor från er. Hälsningar Marie Janzon

16 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej, Marie

Tack för ditt meddelande, och vi är verkligen ledsna att höra att det var din upplevelse. Vi förstår helt hur besvikande det kan kännas när något inte är som förväntat.

För denna specifika stil är jeansen designade med en "diskret rå kant" längst ner, vilket innebär att de avsiktligt inte är uppslagna. Denna detalj är en del av designen och nämns i produktbeskrivningen som "en diskret rå kant längst ner".


Vi förstår att denna detalj kan vara lätt att förbise, och vi uppskattar din feedback om att göra den tydligare. Det är definitivt något vi kommer att ta hänsyn till framöver.

Om du inte är nöjd med jeansen är du naturligtvis välkommen att returnera dem.

Tack för din ärliga feedback.

Med vänliga hälsningar
Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Kanonföretag med snygg och modern…

Kanonföretag med snygg och modern design i stora storlekar - kan inte bli bättre!

12 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej Eva,


Tack så mycket för din underbara recension! Vi är så glada att du hade en bra upplevelse hos oss. Det betyder mycket för oss att veta att du är nöjd med både våra produkter och vår service. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för din nästa shoppingupplevelse!


Med vänliga hälsningar

Team Zizzi

Oceniono na 5 z 5

Som vanligt snabbt och bra.

9 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Zizzi

Odpowiedź od Zizzi

Hej, Mona

Tack för din recension.

Vi är glada att höra att du hade en snabb och bra upplevelse, som alltid. Vi uppskattar verkligen att du fortsätter att ha förtroende för oss.

Med vänliga hälsningar
Team Zizzi

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej