Bra kläder för mej som är stor men jag saknar kundreferenser.Det skulle vara bra att man skulle få veta vad andra tycker börja med det.Zalando har det.tex om varan är liten eller stor i storleken.Hur... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Bra kläder för mej som är stor men jag saknar kundreferenser.Det skulle vara bra att man skulle få veta vad andra tycker börja med det.Zalando har det.tex om varan är liten eller stor i storleken.Hur... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Hemsidan är tydlig och lätt att navigera. Jag uppskattar att det finns produktmått jag behöver olika storlekar beroende på modell av samma typ av plagg. Leverans går alltid supersnabbt för mig, som lä... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Är så nöjd att jag började köpa kläder från Zizzi ,helt klar min nya favorit för klädinköp. Superfina och häftiga kläder, som är perfekta när man drar större storlek. Finns också ett fantastiskt sto... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Snabb leverans. Produkterna var ännu mer fina i verkligheten, än på bild! Såå sköna byxor och underbara kornblå toppar! Alltid nöjd med era storlekar, utseende och material! Priset är för det mesta he... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
På Zizzi älskar vi Curvy fashion! Vi designar mode till tjejer i stl. 42-56. Köp kläder i alla storlekar på Zizzi.se eller i våra butiker.
Kløvermarken 29, 7190, Billund, Dania
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
W Trustpilot przywiązujemy wagę do treści tworzonych przez ludzi. Firma może jednak dodatkowo korzystać z naszego narzędzia wspomaganego przez sztuczną inteligencję, które pomaga w przygotowywaniu odpowiedzi.
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Ni har så härliga kläder m.m för oss lite mulliga o gulliga tjejer fina färger och bra modeller
Och tjejerna i butikerna är bara så fina och hjälpsamma

Odpowiedź od Zizzi

Odpowiedź od Zizzi
Äntligen har jag hittat snygga skor och stövlar som passar mina breda fötter och höga vrister. Mycket nöjd med mitt köp.

Odpowiedź od Zizzi

Odpowiedź od Zizzi
Snabba leveranser , bra kvalitet på kläderna och allting har alltid passat perfekt ! 👍😁

Odpowiedź od Zizzi
Älskar zizzi bra service och snabbleverans och bra och hållbara kläder.

Odpowiedź od Zizzi
Enkelt att hitta sina favoriter, spara och skapa shoppinglistor med påminnelser och bra pris, utbud och storlekar. Att varje plagg är lappat med "Zizzi" gör att jag själv slipper lappa med mitt namn! Tack! /Cizzi

Odpowiedź od Zizzi
Jag fick ett email där jag ombeds berätta om jag är supernöjd med mitt senaste köp samt
dela med mig av min upplevelse på Trustpilot.
Eftersom emailet kom före paketet ens lämnats över till transportföretaget PostNord så är det lite att gå händelserna i förväg! Buuu!

Odpowiedź od Zizzi
Bra och enkelt att handla.Stort utbud.
Ni är så snabba med bedömning att jag inte hunnit få mina varor.

Odpowiedź od Zizzi
Jag beställde på nätet och hämtade i butiken på Erikslund, då jag är lite handikappad är det enklare. Plaggen passade inte men provade i butiken och fick väldigt bra hjälp av expediten att hitta en annan blus som passade. Har nu beställt en blus till som inte fanns i rätt storlek i butiken.

Odpowiedź od Zizzi
Underbara klänningar som var perfekt i storlek. Nu har jag även köpt en 3:e i annan färg.

Odpowiedź od Zizzi
Bra kvalitet på kläder och bra utbud. Är väldigt glad för denna butik, och önskar att mer kläder fanns i fysisk butik så mer saker kunde provas innan köp. Tror det hade lett till fler köp för min del.
Det som Zizzi gör som är mindre bra det är antal utskick när man är medlem. Minst 2 utskick VARJE dag, och då och då fler än så. Jag har redan gått ur som medlem två gånger, för att slippa dessa utskick. Det känns trist, då man missar så mycket. Men att få ett mail i veckan, med mer samlad info om händelser planerade framåt hade verkligen uppskattats.

Odpowiedź od Zizzi
Extremt dålig kundservice, fick ej returnera varorna.

Odpowiedź od Zizzi
Tyvärr har era kläder tappat väldigt mycket i kvalitet. Priserna har stigit och kläderna har blivit sämre.
Plus för snabb leverans.

Odpowiedź od Zizzi
Bra o snygga skor i stora storlekar ,nu också extra vida

Odpowiedź od Zizzi
Tycker om utbudet .finns alltid något man tycker är snyggt och prisvärt.sist beställde jag ett par svarta ballongbyxor som både var prisvärda och väldigt fina på.är supernöjd😀

Odpowiedź od Zizzi
Jag är faktiskt ganska besviken på den här butiken.
Vi köpte en ganska dyr jacka eftersom personalen sa att den var väldigt vattentät. Det var typ hela anledningen till att vi valde just den. Men efter att ha använt den märkte vi att den inte alls är så vattentät som de sa.
När vi gick tillbaka för att reklamera fick vi istället höra att den “inte är så vattentät” och att det är normalt. Det kändes konstigt eftersom det var något helt annat de sa när vi köpte den.
En annan sak som störde mig var bemötandet. Innan de visste att det gällde en reklamation var personalen trevlig. Men så fort vi tog upp problemet blev det väldigt kort och stressat. Vi fick snabbt skriva våra uppgifter och det kändes mest som att de ville bli klara och att vi skulle gå därifrån.
När de ringde upp senare var det också ett väldigt kort samtal. Jag hann knappt säga något eller ställa frågor innan det avslutades.
Hela upplevelsen känns bara dålig. Det känns som att man får en bild när man köper något, och en helt annan när man behöver hjälp efteråt. Tyvärr har jag tappat förtroendet för butiken.
UPPDATERING:
Företaget bad mig kontakta deras kundtjänst, vilket jag gjorde.
När jag väl tog kontakt fick jag istället besked att de inte kan göra någonting alls och att beslutet redan är taget av butiken. Ärendet stängdes utan att någon lösning erbjöds.
Det känns väldigt märkligt att först be kunden att höra av sig för hjälp, och sedan inte ta något ansvar när man faktiskt gör det.
Problemet från början var att vi fick felaktig information vid köpet om att jackan var mycket vattentät, vilket påverkade vårt beslut. När vi reklamerade ändrades informationen helt.
Min upplevelse är att man som kund inte får någon riktig hjälp när något går fel.
Tyvärr har detta gjort att jag tappat förtroendet för företaget.
Det ni skriver nu stämmer kanske med era produktbeskrivningar i efterhand, men det är inte det jag fick höra vid köpet.
I butiken beskrevs jackan som mycket vattentät, vilket var hela anledningen till att jag valde att köpa den. Nu i efterhand hänvisar ni istället till att den bara är vattenavvisande. Det är två helt olika saker.
Problemet här är alltså inte produkten i sig, utan att jag som kund fick felaktig information som påverkade mitt köpbeslut.
Att ni samtidigt skriver att ni vill hjälpa och ber mig kontakta kundtjänst, för att sedan stänga ärendet utan någon lösning, gör tyvärr att det känns som att ni inte tar ansvar när något faktiskt går fel.
För mig handlar detta om förtroende – och i det här fallet har det tyvärr gått förlorat.

Odpowiedź od Zizzi
Köpte ett par jeans Bootcut jeans med hög midja, för 749,95 Uppmärksammande dock inte att det var "Diskret råkant" hade önskat att det stod tydligare att byxan inte var upplagd/uppsydd.
Första gången jag känner mig besviken när jag beställt varor från er. Hälsningar Marie Janzon

Odpowiedź od Zizzi
Kanonföretag med snygg och modern design i stora storlekar - kan inte bli bättre!

Odpowiedź od Zizzi
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.