Yumi Recenzje 

6102
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

3,8

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Never used this site before but ordered similar dress in two different colours to try ahead of some weddings. They arrived quickly and well packaged. Pleased with the quality and fit however on one of... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

Beautiful clothes. Great Quality. Have a few dresses that are years old and still look new. I’m not a standard size 12 so often have to return. Return items 28/08 delivered to you 01/09. Had to chas... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

Love the clothes, but had an issue with a faulty garment and am being completely ignored. Really disappointed and upset.

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Love these dresses, now have cream,black and orange. All beautiful! Unfortunately the orange doesn’t suit me as much, not the dresses fault I might add, must be the colour. 🤣 lovey fabric and fit, no... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z odzieżą damską
  2. również w kategorii:
  3. Sklep odzieżowy
  4. Sklep z butami
  5. Sklep z odzieżą dla puszystych

O Yumi

Napisane przez firmę

A little bit about us…

From knitted jumpers with daisies that looked more like fried eggs and rainbow jackets where the colour nearly always ran to experiencing numerous break-ins and eating 821 curries (and counting) in the process, we’ve come a long way since the event-filled early days.

Founded over 25 years ago in Camden by Uttam and Clare, Yumi Clothing has fast become the online destination for women’s trend-inspired clothes with a unique twist.

UK customer Service

We provide a UK based Customer Service team who are committed to delivering the best possible care to our customers, answering any queries you may have.

FREE DELIVERY AVAILABLE AND PRICE MATCH GUARANTEE! PAY WITH KLARNA, PAYPAL AND CLEARPAY


NEW IN DRESSES OCCASIONWEAR JUMPSUITS

Dane kontaktowe

3,8

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

6 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 97% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 2 tygodni

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,8

Wszystkie recenzje

(6102)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 43

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Mixed quality of dresses, hard to use site, no free returns

It’s really difficult to review items on their site (at least on my phone browser). I didn’t receive an email to do so, and if I log in to the website, I can see my order but no option to review the items. I tried to google how to review dresses but no luck. One dress I loved, and one dress looked nothing like the picture and was made out of the wrong material for that style of dress (so it was super wrinkled with no way to iron out wrinkles). I’d have liked to review the specific items to tell other customers. There’s also not free returns, which is a shame when the item isn’t as pictured.

Edited to add - I have finally received a link to review the clothing from Yumi, a month after the order and two weeks after I wrote this review (so the response from the company saying I received this was a lie). When I did my return, I selected ‘does not look as pictured’ and they still deducted a fee for repacking, so that is also a lie. I’ve downgraded from 2 stars to 1 stars because I don’t appreciated being lied to.

15 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Liza,

Thank you for taking the time to write your review. We're deeply sorry to hear of the condition your dress was received in.

Once your order has been delivered, an email is sent out to all customers to request to review the order and items received. Please check your spam and other folders in case it has been delivered there.

Please note that if an item is faulty or not as described, a full refund is processed. Please also note that it is free to send your return parcel.

If you need further assistance, please contact customercare@yumi.co.uk, as an order reference was not provided with this review.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

Nonexistent customer service Cheaply made clothing

I ordered dresses from Yumi to try on after reading their return policy. I have tried multiple times to return them via their portal. The order number on my packing slip comes up as not recognized although they were certainly able to charge my credit card over $500. They list no contact phone number for the US and messages I’ve left on the UK phone number go unreturned and emails go unanswered. This company is terrible to do business with! Avoid ordering from them.

18 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Elizabeth,

Thank you for taking the time to write your review.

As noted in a previous email from our customer service team, the issue with the return portal was due to a typing error in the email address that was entered, when your order was placed.

Since this was discovered, our team contacted you with further instructions for you to be able to return your order, so that your refund can be processed. Since then, we have received no further update from your side.

Please confirm to the team once your return parcel has been sent, and they will be able to process your refund for the items you wish to return.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

I ordered a dress online

I ordered a dress online . It was too big . I am trying to return. But the online return portal is not working. Whenever i try to put my order number it says wrong order number . I have been trying to contact them via phone and email but no response. I haven’t got any other return label from them . I dont know what to do now . Very disappointed with the service

30 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to write your review, we're deeply sorry to hear of the delays in returning your order.

We appreciate that you have tried to previously contact our customer service team, but our phone lines have been busy and our team would unfortunately have been unable to take your call at the time. We can advise to try again if you require further assistance.

As no order reference has been provided with this review, could you please reach out to the customer service team? Once contacted, they will be able to assist you further.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 2 z 5

Refund charges

Dress was too big. Sent it back.
Communication not very good and refunded £7 less than I paid just be mindful you will be left short if returning items

18 maja 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Dissapointed International customer

International customer; i got charged with large additional fees for duties and taxes while yumi claimes these are included when u shop at their online store. I contacted their customer service but no solution was provided, sole the statement; In regard to the additional charge, we will raise this with the carrier for further investigation. No appolgies but also no compensation or what so ever. Very dissapointed since i was fined €35 extra!
Update on may 14th; after My complaint Yumi did refund the €35 so the problem was resolved, boos of that I changed My rating from 1 star to 2 stars

7 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Good Morning,

Thank you for taking the time to write your review, we're deeply sorry to hear of your disappointment with your order, due to the additional charges that have been applied.

Our customer service team noted that they would investigate this with the carrier, as initial duties and taxes are covered in the inital order value. Therefore it is not clear as to why this charge was added to your order before delivery.

On this occasion we have refunded the additional charge.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

Ich liebe eigentlich die Kleider von…

Ich liebe eigentlich die Kleider von Yumi...
Aber... ich wollte mir ein Kleid zur Einschulung meines Sohnes bestellen. Ich habe mich in dieses Kleid verliebt, aber irgendwie ist es anscheinend nicht möglich ein Kleid aus GB nach Deutschland zu liefern. Das erste mal hat es Ewigkeiten gedauert (ca. 1 Monat). Angeblich befand sich das Kleid auch schon in der Zollabfertigung in Niederaula. Danach war es jedoch wieder auf dem Weg nach GB oder es hat GB nie verlassen. Als der Versanddienstleister mitteilte, dass ein Zustellversuch unternommen wurde und die Annahme verweigert wurde, reichte es mir. Ich schrieb Yumi an. Es kam nie eine Rückantwort. Obwohl ich auch Fragen gestellt habe. Das war ziemlich frustrierend. Lediglich das Geld wurde zurückgebucht. Ich wollte noch nicht aufgeben und habe das Kleid nochmal bestellt. Das war aber leider genau das gleiche Trauerspiel. Wirklich schade, dass es am Versand scheitert und keine Rückäußerung erfolgt.

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Kristin,

Thank you for taking the time to write your review. We're deeply sorry that you didn't receive your previous order.

From previous correspondence, we can see an email chain between yourself and our customer service team.

While the team attempted to contact the carrier in regard to your order, they unfortunately received no response from the carrier while the parcel was in transit.

Once it had been noted that your order had been returned to sender, a full refund was processed.

We are currently checking our processes in regard to international orders, to look to prevent these issues from repeating again.

We sincerely apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 2 z 5

Send me wrong size but no options for full refund

I wrote an email yesterday it is not replied. I wrote another this morn and waiting for reply.

I am not happy about that they send me a bigger wrong size. ( their M size is very big to me. that’s mean I couldn’t check with the true fit ) I ordered a S size but they sent me a M size. When I check about return, the first 2 options are basically encourage customer to keep the money in the purchasing balance or I could choose refund - exclude the delivery fee + insurance. However they send me wrong size and it does not serve well my ‘trying on’ purpose. If I said yes to the other options like changing size how would I guarantee the S is correct size?
And then they do not let me choose buy without insurance, the page just simply not letting me. And then now not refund the insurance.
More, the color is darker than the image.

15 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Good Morning,

Thank you for taking the time to write your review, we're deeply sorry that the incorrect size has been received.

Please note due to the volume of customer emails we receive, we advise to allow up to 48 hours for our customer service team to respond to your query.

Please note that if an incorrect item is received and then returned, a full refund is processed per our return policy.

There is also the option to receive an exchange, in which we would ensure that the correct size is shipped to you.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

Dirty and used

I ordered a dress from here and it arrived used and dirty. It's literally stained and has loose threads with the tag on. Absolutely disgusted. I've had less used stuff from vinted, an actual used clothing platform.

Update: Customer care didn't handle it, they directed to returns, which charged a £2.50 processing fee on top of the compulsory protection fee that is not refundable. Outrageous to charge me for returning an item that is in such bad condition, and does not match website photos or description.

14 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Tilly,

Thank you for the review, we're deeply sorry to hear that you received the dress in this condition.

All items are fully inspected by our warehouse before dispatch and upon their return, to ensure that this does not happen.

However, we have raised this internally with our warehouse for further investigation.

If an item is received in this condition, we are able to offer either an exchange or full refund upon the return of the dress.

As an order reference isn't provided with the review, could you please contact customercare@yumi.co.uk, and they will be able to assist you further.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

À Éviter !

Commande passé le 16 février et toujours pas expédiée !
J’ai été avertie que la livraison pouvait aller jusqu’à deux semaines mais là ça fait plus de trois semaines et je n’ai AUCUNE nouvelle de ma commande malgré les deux relances que j’ai envoyé au service client qui ne m’a toujours pas répondu alors qu’ils annoncent un délai de réponse de Max 72h en période de vacances …
J’ai bien sûr été débitée de la commande, c’est d’ailleurs la seule chose qui n’a pas pris de temps.

Je sens que je ne verrais jamais la couleur de cette robe …

6 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to write your review, we're deeply sorry to hear that you've yet to receive your order.

Unfortunately as the review is organic, no order reference is provided.

Could you please re-contact customercare@yumi.co.uk, so our team can investigate further?

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 5 z 5

Absolutely love Yumi clothing

Absolutely love Yumi clothing. I’ve ordered from Yumi a number of times now and I’ve always been really happy with the quality. The clothes are well made and feel like they last, which keeps me coming back. The styles are a little bit different from the usual high street options, which I love. Returns are straightforward. I’ll definitely be ordering again.

26 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Sharon,

Thank you very much for the five star review.

We're delighted to see the positive feedback and we look forward to seeing you again.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

Terrible customer service... take long to reply.

Asked to swap refund with credit, and they took 2 weeks to respond to say they cant permit it because the order had been received and refunded. Yet they couldn't see that I sent it straight after I processed my refund request.

11 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Mara,

Thank you for the review, we're deeply sorry to hear about this delay in communication.

Could you please update your review to confirm your order reference? Once confirmed, we'll be able to investigate this further with our customer service team.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

I always thought, Not Me, I will not be ripped off.

I ordered the product Sept.18th, 2025, a patio pellet heater. I have still not received it. Their tracking service says it was delivered on October 13th. 2025 @ 2:26. I was home all day and was looking for it. No delivery. I have USPS Informed Delivery and no package was delivered, a week prior or after. I have contacted them numerous times telling them I want the product or my money back. Still nothing yet !

13 października 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Mark,

Thank you for the review.

Please note that we are a fashion retailer based in the UK, and that we do not sell the heater noted in your review.

We kindly request for you to amend or remove this review, as this has not been written for Yumi.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

Customer Service with attitude

Order 47014. I purchased a cardigan on the 12th November as a Christmas present. After receiving it I thought that I would check out the returns period for Christmas gifts. I received a short reply stating there was no window currently for Christmas orders. In view of that I decided to return the package which had not been opened at all. I subsequently received a refund less a total of £7.70 which included a handling fee of £2.50. Whilst I have no objection to paying the return postage, I felt that £2.50 to handle a return which had not been opened was a little unfair and emailed accordingly. Again another short reply stating as per our policy there is a £2.50 charge. Whilst this was in process I noted that a returns window for Christmas gifts had been opened to include orders from the 1st November. Customer Services failed here on two counts. Not researching the returns window with anyone and not making any consideration for returning an unopened parcel. What incentive is there in my purchasing anything in the future? A gesture of goodwill regarding the £2.50 would have saved submission of this tale of inadequacy.

Looks like my recollection of this tale of a returns window for Christmas returns effective from 1st November 2025 which appeared on the website now appears to be incorrect. As they say in royal circles, recollections may vary Alex

3 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Charles,

Thank you for taking the time to write your review. We're deeply sorry to hear of your disappointment with the level of service that was received.

Per our returns policy, a £2.50 handling fee is applied to the refund, to assist the increasing costs in processing customer returns.

Also per our returns policy, the cost of shipping is a non-refundable service upon the delivery of your order being fulfilled.

We can also confirm that for orders purchased as Christmas gifts, we do not have an extended returns window, and that the usual 14 day window applies.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

I returned an item to this company

I returned an item to this company, for which they confirmed receipt and confirmed a refund would be processed. It has now been over a month with no refund issued and no response to several emails. Terrible customer service.

4 listopada 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Ashleigh,

Thank you for the review, we're deeply sorry to hear of the delay in receiving your refund.

For us to be able to investigate this further with our customer service team, could you please update your review to confirm your order reference?

Alternatively, please contact customercare@yumi.co.uk and cite this review, so that this can be resolved.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

Check garments over carefully, avoid embroidered items!

I purchased a dress along with a number of items last year for Christmas 2024. Yes it was 12 months ago, but it's as much about how much an item is used as to how old it is! The dress in question was part of my winter wardrobe and used for special occassions, it had small embroidered flowers all over it. It was worn 3 times last year and washed twice. I wore it again last week, and when I took the dress off, I noticed that all the flowers on the back seating area of the dress were missing the brown stems. I am assuming that either A. these were never stitched on and as you focus on the front of the dress it was never picked up, or they all mysteriously unravelled in the wash. Either way, its evident the dress has hardly been worn, and both times washed, was only on a woollens 30 degree wash inside out and ironed inside out hence I can't pin down as to whether it was purchased with the fault or happened somehow during the last 12 months. Either way, a £65 dress should withstand a couple of washes and not unravel in 12 months.

I sent a message to Yumi with the original order number, and images of the dress and fault in question, and whilst I am aware, legally I have no come back with the fault on this dress, an acknowledgement, or apology would have been appreciated, as this dress, now I am aware of the fault is only for the bin. With such poor customer service, and evidently poor quality clothing, unlikely I will be using again!

Order No. as requested 203792 (WEB203792). As I wrote directly to you on the 8th December though with pics. and heard nothing back, I eventually binned the dress last week, and haven't purchased from you since, as obviously the customer service is also poor. I still have the pictures of the dress if you do wish to see them.

8 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to write your review.

We're deeply sorry to hear of what has happened to the dress.

This is the first time that an issue with this item has been brought to our attention, as no other customer has provided feedback to indiciate that this happens after a number of washes.

While this was purchased over one year ago, we are happy to review your images and forward these to our production team, for further investigation.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 2 z 5

Clothing okayish but button was off…

Clothing okayish but button was off when I hot the product these are nice cloths but seem they have various issues as suspect made cheaply. Did email them but they could not do anything really!!. So was a bit annoyed with that sew the button myself again!!!.

10 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Good Afternoon,

Thank you for the review, we're deeply sorry that you've received the item in this condition.

All items are inspected before dispatch, and we had not previously received feedback from other customers to indicate that there was an issue with the buttons, as you have noted.

However, we have forwarded this review to our production team so that this can be investigated further.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

Vorsicht, Seriosität fraglich!

Vorsicht, Seriosität fraglich!
Meine Frau hat auf dem Postweg ein fehlerhaftes Kleidungsstück erhalten. Auch nach 5 emails keine Reaktion von Yumi.
Ein seriöser Kundenservice sieht anders aus, vor Bestellung genau überlegen....

UPDATE 13.01.26
a) entgegen der Tatsachen schreibt Yumi 
nachfolgend, die retournierte Ware läge (am 10.1.) 
nicht vor.
Hier der Beleg von DHL:
"Die Sendung wurde zugestellt Zielland/-gebiet: Vereinigtes Königreich Do, 08.01.2026, 09:12 Uhr"

b) ebenfalls schreibt Yumi nachfolgend:"Gemäß der
Yumi-Rückgaberichtlinie wurde Ihnen außerdem die 
Erstattung der Rücksendekosten zugesichert."
Im Widerspruch hierzu schrieb Yumi am 10.12., 
nachdem die defekte Ware bereits mehrfach von 
uns reklamiert wurde: "For international orders, you will be required to pay for return shipping, per our return policy"

10 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Good Afternoon,

Thank you for the review, we're deeply sorry that a faulty item was received.

After checking previous correspondence, we can see that our customer service team have advised for you to return the faulty item for a full refund.

The team also agreed that the cost of return shipping would be reimbursed, per the Yumi return policy.

Our last email regarding the return of this was sent to you on the 17th December, to which we have yet to receive a response.

At the time of this review response, we have still yet to receive your return parcel. Once received and processed by our warehouse, we'll be able to issue the agreed refund.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

I was very happy with the quick…

I was very happy with the quick delivery & quality of items but returning has been a problem. I’m still trying to track a return to receive a refund. I have emailed with no reply & the phone number just goes to voicemail. Could someone please get in contact so we can resolve this issue.

10 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Jenine,

Thank you for the review, we're deeply sorry for the delay in communication and in processing your refund.

After an investigation by our customer service team, it was found that your return parcel had unfortunately been lost in transit.

Once this had been confirmed by Royal Mail, your refund was processed.

We apologise for the delay and inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 2 z 5

Defektes Kleid, keine Antworten vom Service wegen des Retourenlabels

Ich bekam ein besticktes Kleid, bei dem sich die Blüten durch lose Fäden auflösten, das Kleid war 2 cm kleiner, als angegeben, das konnte ich in der neuen Bestellung nachweisen.
Der Kundenservice antwortet zäh, mehrmalige Nachfragen nach einem Retourenlabel wurden nicht beantwortet, aber dass die Kosten des Kleides voll rückerstattet werden würden.

Nun hänge ich mit dem Kleid hier, weiß nicht, ob ich selbst die Retoure zahlen soll, diese erstattet bekomme dann, oder ob noch ein Retourenlabel kommt.

Es sind schon 5 Mails in dieser Fragestellung unbeantwortet.

Das ist ärgerlich und kein Kundenservice.

4 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Good Afternoon,

Thank you for taking the time to write your review.

We're deeply sorry that the dress was received in this condition, and we also wish to apologise for the delay in our response to your queries.

Unfortunately your order information isn't provided with this review. Could you please confirm your order reference, so that we're able to liase with the customer service team for further investigation?

We sincerely apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Oceniono na 1 z 5

YUMI BREACH CONSUMER RIGHTS ACT 2015…

YUMI BREACH CONSUMER RIGHTS ACT 2015 when dealing with customers directly and ignore emails that raise this

I loved the brand and clothes but would now due to lesson learnt advise you only buy from reputable high street retailer who understands UK consumer rights and law

Ordered a below knee dress that arrived as a maxi literally rubbing on floor - ordered my usual YUMI size and dress was depicted as short below knee apparently I loose £6 if I return dress for refund but retain full value if I agree to credit to spend with YUMI

They have a two week return policy but ignore emails and their return portal only allows partial refund or full refund as credit to use with YUMI which is in fact breach of Consumer Rights Act 2015

Somehow a delivery insurance was added to costs unbeknownst to me item arrived covered in a sticky substance postman had put it in a plastic bag it was awful unsure what it was monitor mail on postman’s route had issue - inside packaging and dress were not damaged

Used to love this label and its clothing was a great fit for me and I thought I could order in confidence directly to YUMI but have learnt and I agree with summing up by trust pilot
“people have mixed feelings about their orders, particularly regarding sizing and fit. Additionally, some reviewers have expressed concerns regarding the return policy, mentioning issues with the return process and costs”

I guess I will have to ask my bank to raise a dispute if YUMI continue to ignore my emails

They asked me to do a review but contact them first before I did if I had any issues - despite emailing twice once asking for a below knee dress as described to be delivered on time for when needed and once pointing out their reruns policy breaches Consumer Rights Act 2015, item is not as described at point of sale so I am entitled to full refund including postage
Dress fits perfectly bit it is not the length depicted in picture at point of sale

2 grudnia 2025
Opinia niezależna
Logo Yumi

Odpowiedź od Yumi

Hi Majella,

Thank you for taking the time to write your review. We're deeply sorry to hear of your disappointment with your order and that the dress you received wasn't as expected in terms of length.

As stated in our return policy, "no fee is charged if the item is faulty or incorrect."

This is reflected in the full refund that was processed for your order.

We apologise for the inconvenience caused.

Best Wishes,
Alex

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej