Simplehuman UK Recenzje 

1647
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,5

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Foi a minha primeira experiência com a Simplehuman sobre uma avaria num distribuidor de sabonete. Imediatamente foi resolvido com muito profissionalismo e rapidez de todo o processo. Empresa muito... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Wir kauften im Nov./Dez. 2022 den Trio Sensor Mirror, sowie 2 Sensor mirror fold (als Weihnachtsgeschenke) und ein LIquid Sensor Pump. Die Produkte von Simplehuman sind alle sehr hochwertig und sin... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

I asked if it was possible to get a replacement battery for a twelve year old mirror .and was told “No”. Since then, I have purchased a battery and replaced it myself, very easily. I appreciate that... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

WOOW wat een service, mijn afvalbak is na 10 jaar gebruik stuk gegaan, het scharnier brak af. Ik heb Simplehuman benadert en omdat mijn afvalbak niet meer onder garantie viel, konden ze mij een... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z blatami
  2. również w kategorii:
  3. Kosmetyki
  4. Stacja higieny
  5. Wyposażenie łazienek

Napisane przez firmę

We design tools that help people become more efficient at home Day to day life has room for improvement. That's the basic thinking behind simplehuman. Many activities in our daily routine are so basic that we take them for granted. Washing our hands, cleaning up after a meal, grooming and prepping our appearance. Through innovation and new technologies, we find ways to streamline these simple tasks. We call our products tools for efficient living.


Dane kontaktowe

4,5

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

2 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 92% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,5

Wszystkie recenzje

(1647)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 501

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

I am a long standing customer and have…

I am a long standing customer and have used their dispensers daily for years. Never had any problems with their products other than just wearing them out and replaced with a newer model. Absolutley love their liquid soap and have a regular order. Fantastic customer support if you contact them even over the weekend.

9 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your kind review!

We’re committed to providing excellent service and support to every customer, and we’re glad to hear about your positive experience.

If there’s ever anything else we can help with, please don’t hesitate to reach out.

– Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Der Kontakt war angenehm und…

Der Kontakt war angenehm und freundlich. Ich habe sehr zeitnah Rückmeldungen bekommen und das Unternehmen hält die Garantieversprechen ein. Großartig.

10 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Hallo Lena,

vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns sehr, dass wir Ihnen helfen konnten!

Sollten Sie in Zukunft weitere Unterstützung benötigen, lassen Sie es uns bitte wissen.

– Simplehuman

Hello Lena,

Thank you for your review, we're so glad we could assist!

If you need any further support in the future please let us know.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Exceptional customer service

The sensor bin we purchased started to decline in function after about a year of use. We contacted Simplehuman customer service and were given troubleshooting advice to follow. Unfortunately, the troubleshooting didn’t really resolve the issue, although we continued using the bin for another year or so with variable success in its sensor driven lid opening mechanism.

Over time, the lid opening function continued to deteriorate. Eventually, the lid would barely open at all despite the motor clearly trying to work. I got in touch with customer service again, and Renwil was incredibly responsive. Within a day, I had received a message from FedEx confirming that a replacement bin had already been dispatched.

This company genuinely restored our faith in consumer protection and after-sales service. The original bin came with a 5-year warranty, so naturally we were disappointed when the product developed issues after only 1–2 years. However, their customer service has been exemplary throughout the process.

The convenience this bin brings to daily life genuinely cannot be overstated, and the way Simplehuman handled this situation has ensured we will continue buying from them in the future. In fact, even if this replacement were to fail outside the warranty period one day, we would still likely purchase the same model again. That probably says more than anything else about how we feel about the product overall.

I also noticed a considerable improvement in the responsiveness and accuracy of the voice/sensor functionality on the replacement unit compared to our original purchase, which suggests the product has continued to improve over time. Hopefully Simplehuman will keep refining and improving this category further, because when these bins work properly, they are genuinely excellent.

7 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for sharing your experience so thoughtfully. We’re sorry to hear about the issues you encountered, but we’re delighted that Renwil was able to provide prompt support and help restore your confidence in our products and service.

It’s especially rewarding to know your replacement has exceeded expectations and that simplehuman continues to be a trusted part of your home.

We truly appreciate your continued loyalty and valuable feedback.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer service

I had a problem with a product under warranty. I sent a message to a chatbot which linked through to customer services. Laarni Nacorda did a brilliant job and within a couple of hours and a couple of emails a replacement is in the post.

9 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your feedback Darren. We’re so glad to hear your warranty issue was resolved quickly and smoothly.

Laarni will be delighted to know her support made such a positive impression.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Great product I have these in all our…

Great product I have these in all our bathrooms , had a pump fail on one after a year or so and they replaced it with no problems, absolutely amazing customer service highly recommended

8 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your review Andrew!!

Our aim is to offer a high level of service to all of our customers.

If you need any support in the future please don't hesitate to contact us again!

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

The simplehuman support was really…

The simplehuman support was really helpful! Thank you

6 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your review!!

Our aim is to offer a high level of service to all of our customers.

If you need any support in the future please don't hesitate to contact us again!

-Simplehuman

Oceniono na 4 z 5

Great customer care

Renwil has helped and solved our requirements. A petition that we did previously and woldn't receive assitance.
Many thanks Renwil!

29 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

It’s wonderful to hear from customers who’ve had a positive experience with our support team. Thank you for taking the time to share your feedback, we will pass your kind comments onto Renwil.

If you ever need assistance in the future, please don’t hesitate to reach out.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Phenomenal customer service

Phenomenal customer service, the bin lid had stopped automatically closing. Contacted customer service sent a video and some pictures and the rectified the issue straight away. Highly recommended

28 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your review Sanj!

We’re so pleased to hear our customer service team was able to resolve the issue quickly and get everything sorted for you.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

As usual the standard of excellent…

As usual the standard of excellent customer service never slips when ordering from Simplehuman as I’m elated with Renwil’s act of kindness and assisting me with the continued consideration given at each stage of my journey. The attentiveness and courteous approach to receiving the excellent service received from Renwil at Simplehuman has been fantastic and seamless. I’m over the moon with the attention of her being swift in responding to my questions and the explanation of their products informative always assisting with excellent customer service which without doubt again embodies Simplehuman values. Many thanks for your help Renwil with this matter as I am eternally grateful. Thank you for providing a superlative product.

Exquisite well packaged good quality simplehuman 58L Sensor Recycler, brushed was as described and delivered speedily. I'm over the moon with the 58L sensor recycler and it’s easy to operate functions when using my voice to activate the bin lid to open and the attention to detail that I see on it exceeding all my expectations as it looks more fabulous than the pictures. I consider this 58L sensor recycler, brushed as a valuable asset to my kitchen with the added benefit of having panache and being so functional for the long term. Thank you for sending a superlative product.

30 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your incredibly thoughtful feedback!

We’re delighted to hear that Renwil provided such attentive and seamless support throughout your experience, it will mean a lot to her to hear your kind words.

We’re also thrilled that your 58L Sensor Recycler has exceeded expectations and become such a valued addition to your kitchen.

Thank you for your support.

- Simplehuman

Oceniono na 1 z 5

No solution

No solution, just questions. Then this review??! Think something when wrong in translation

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Hello Mike,

Thank you for your review, I'm sorry that you haven't heard from my team.

I have checked your case on my end and I can see a member of my team followed up on email on Wednesday at 09:21. This was after your chat asking for a replacement inner bucket.

Please respond to this email and we will be more than happy to help you further.

If you are unable to locate the email from Wednesday please just email us directly at support@simplehuman.co.uk and quote ticket ref 260432234 we will be able to assist you directly.

- Chloe Whitton
Customer Support Manager
Simplehuman EMEA

Oceniono na 5 z 5

Clear service

Clear service. Reliable Customer service., Facilitating the process of exchange and returns.

1 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your feedback. We’re glad to hear you’ve had a positive experience with our team.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Impressed with quality and pricing

I’m really happy with my experience with simplehuman. The quality of their products is excellent and I’m genuinely glad I discovered this brand.

So far, I’ve purchased a bin along with 200 bin liners, and I’m very satisfied with both. The design and durability are clearly high quality.

I was introduced to this brand through Costco, and I’m planning to gradually upgrade my home with more of their products.

Also, I noticed that prices on the official simplehuman website are actually cheaper compared to Amazon and other retailers, which was a really pleasant surprise.

Highly recommended

30 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you so much for your kind words and thoughtful feedback Somaye. We’re delighted to hear you’re happy with the quality and design of your simplehuman products.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

fantastic service 5 stars!!

fantastic service 5 stars!!

30 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your review!!

Our aim is to offer a high level of service to all of our customers.

If you need any support in the future please don't hesitate to contact us again!

-Simplehuman

Oceniono na 4 z 5

Customer services

Renwil Mae from customer support was very helpful and supportive and finally offered me a discount voucher. However the folding mirror is still out of stock on the simple human website with no date for restock so the voucher is ineffective at the moment. It does not allow discount from other places that are stocking the item.

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your feedback and for recognising Renwil's support. We’re sorry the folding mirror is still out of stock and understand your frustration.

We appreciate your patience and hope to have it available again soon.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Pleasantly easy

Pleasantly easy, efficient and professional. I was so glad it was resolved in matter of minutes... Thankyou Hannah

15 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Hello,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We’re delighted Hannah could help quickly and smoothly.

We will pass your comments onto her!

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service

Excellent customer service, good price & fast delivery. After ordering I received an email for a 10% welcome discount. After contacting customer support, it was settled with my order and refunded without any delay.

28 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for your support! We’re glad we could resolve everything quickly and make your experience a positive one.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

Issue resolved - soap dispenser

Updated review. I’m very pleased to report that simple human reached out to me and have offered me a replacement for my faulty soap dispenser. Chloe in customer services was very helpful, took the time to listen to my complaint and was willing to try and resolve the issue. I’m genuinely thankful for her support and helpfulness. I do love my soap dispenser. I know it’s expensive but it does work brilliantly up until now. I’m looking forward to receiving my replacement so I can hygienically clean my hands again!!!! Thank you Chloe for taking the time to reach out to me and for resolving my issue and so quickly.

Bought a soap dispenser 3 years ago. Paid £80 for it and the dispenser is now not holding its charge. Contacted simple human and the only support offered is ‘ recommend the troubleshooting steps available on our website. If these steps do not resolve the issue, unfortunately, there are no further troubleshooting options we can advise’. Their website states ‘ A product that lasts longer is better for the earth (and your wallet). Our products are not just made to endure, they are designed to perform like new throughout their long lifespan.’. Shocking customer service offered for a costly item that doesn’t last long.

27 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Hello Jennifer,

Thank you for your review, I'm sorry you are unhappy with how your case was handled.

I can see that you reached out to my team advising that you purchased your soap pump in March 2023. Our rechargeable sensor soap pumps are covered under a two year warranty period. Unfortunately that does mean that your soap pump is now out of the warranty period by 13 months.

I can see my team have already offered you our out of warranty discount code and provided a link to our online troubleshooting steps.

I'm sorry that you have been unhappy with the solution provided, this is not what we expect for our customers.

I have reached out to you directly in order to resolve.

-Chloe Whitton
Customer Support Manager
Simplehuman EMEA

Oceniono na 5 z 5

I contacted customer service at simple…

I contacted customer service at simple human and could not asked for better customer service. They resolved my issue without fuss, having to go from one department to another or sitting on the phone listening to awful music. These are the firms that deserve our support. Thank you

24 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for taking the time to share this Franky. It means a lot to know our team was able to resolve everything quickly and seamlessly for you.

-Simplehuman

Oceniono na 5 z 5

TOP solution!

We have been using a Simplehuman trash can for years. After 8 years, the springs in the "puchbar" broke. We couldn't find any replacement springs in the Netherlands. The company where we bought it also went bankrupt. We contacted Simplehuman customer service and received a very quick response. They didn't sell replacement springs separately, but the email came back asking: how long have you had the trash can? I replied 8 years, oh, then you still have a warranty. Things moved very quickly after that, with a photo of the serial number and a short video showing the defect. On April 23rd, we received an email stating that the warranty had been granted. On April 25th, the local delivery service brought a new trash can. Now that's what I call service! Many thanks for the very quick resolution.

25 kwietnia 2026
Opinia niezależna
Logo Simplehuman UK

Odpowiedź od Simplehuman UK

Thank you for sharing your experience. We’re delighted we could assist you under your warranty period and get a replacement to you so quickly. Your kind feedback means a lot to our team.

-Simplehuman

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej