Payzone Ireland Recenzje 

111
•
Wynik TrustScore: 4 na 5

4,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Sick and predatory. almost 160 taken in automatic top ups yet I have never parked a car and have zero balance. You cannot defend this. The long reply of waffle doesn't take away this site took one hun... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Accidentally parked my own car when adding my 87-year-old mum’s vehicle to my account to make things easier for her and my brother, who had come over from France to attend one of his best friend’s fun... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Many thanks to Payzone Ireland! I accidentally made the same payment twice due to repeatedly pressing the wrong button. After I contacted them by email, a member of staff named Jo kindly helped me p... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Had an issue when paying for parking in Skerries, zone wasn't correct when transaction went through. Sent an email and Jo from Payzone Ireland responded almost immediately. Issue was resolved in less... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Usługi płatnicze
  2. również w kategorii:
  3. Obsługa kart płatniczych
  4. Producent oprogramowania

Napisane przez firmę

Solutions, for everyday life. Payzone is a leading multi-channel service provider, backed by AIB and Fiserv. For over 20 years, we have been connecting people to payments, processing millions of transactions through our payments network every year. Payzone builds technology for all. We provide a range of services and solutions for consumers, businesses, and not-for-profit organisations. We are not just about making payments easier; we are about making every day easier.


Dane kontaktowe

4,2

Dobra

Wynik TrustScore: 4 na 5

111 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,2

Wszystkie recenzje

(111)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 106

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

This app is nothing short of a ponzi scheme for the County Councils...

This app is nothing short of a Ponzi scheme. Deducts a sizeable amount "service charge" monthly and has "auto" top-up to keep draining your bank account. Also, it seems adding an extra car costs money.... seriously?!? Why? Just a way of extorting more cash from consumers.

Shocking that Dublin County Councils use this scam service.

7 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Mac,

We're sorry to hear you were disappointed by your experience.
We'd just like to clarify a few points regarding our account options.

We offer two different account types. Our 'Full access' account costs €1.29 per vehicle, per month and includes parking, access to additional services and exclusive partner discounts. We also offer a 'Parking only' account, which has no monthly fee and instead charges a €0.35 convenience fee only when you park.

For 'Full access' customers, there are two payment methods available. You can either pay directly by card each time you park or use a Payzone account balance. If you choose the account balance option, a minimum balance of €10 is maintained through automatic top-ups. This is designed to ensure you always have sufficient funds available to start a parking session. Customers can switch between these payment methods at any time within the app.

Regarding multiple vehicles, the €1.29 monthly account fee applies per vehicle on a 'Full access' account. This information is clearly outlined in the App Store listing, on our website, during registration and within our Terms & Conditions before an account is created.

If you'd like help switching your payment type or your account type to one that best suits your needs, please get in touch with our support team at parking@payzone.ie. We'd be happy to help.

The Payzone Team

Oceniono na 5 z 5

Spar Ballygall

Excellent service from a very good company. There’s a great team in place to deal with any issues arising which are very few!! I’ve been dealing with Payzone for over 20 years and they meet all the requirements for my business.

30 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Declan,

Thanks for taking the time to leave such a kind review, and for your support over the past 20 years. That's an incredible vote of confidence!

Twenty years... you've been with us for almost two thirds of Payzone's lifetime! Thankfully, we've both aged well ;)

We're delighted to hear that you've had such a positive experience with us and our team over the years. Building long standing relationships with retailers is what it's all about, and we're grateful to have been part of your business for so long.

Here's to many more years working together.

Thanks again,
The Payzone Team

Oceniono na 5 z 5

Excellent customer service

Excellent customer service. I received an immediate cll back for my query and the issue with updating my details was resolved quickly and easily. Good to deal with.

27 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Rachel,

Thanks for taking the time to leave a review.
Great to hear that your query was resolved quickly.

The Payzone team

Oceniono na 4 z 5

Someone took the time to actually help,thank you jo

Altough none of us like having to pay so much for parking,it is what it is,found myself parked in dublin yellow zone,having to go to meter every 3 hrs to renew park ticket i rang payzone to see if i could pay in advance for full day,no luck but got on to a girl called jo who went far and beyond her duties to guide me(a technolegy dinasour)how to download the app and pay every 3 hrs by phone,not having to leave job each time and it alerted me each time permit was running out,ty jo

24 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Brendan,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're delighted to hear that Jo was able to help you get set up. We'll be sure to pass on your kind words to her.

Getting used to a new way of doing things can take some time, but it's great to hear as it really is the easiest way to pay once you're familiar. Like you said, not having to leave your job etc.!

Thanks again for your feedback, and happy parking.
The Payzone team

Oceniono na 5 z 5

I had a query about resetting my…

I had a query about resetting my password and it was rapidly resolved by Jo on the Support Team. Following a brief exchange of emails to gather the information she called me to resolve the query. She was incredibly helpful, friendly and courteous. This is what great Customer Service feels like. Thank you Jo!!!

21 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Dave,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're delighted to hear you had such a positive experience with our Customer Support team. We'll be sure to pass on your kind words to Jo too!

Happy driving,
The Payzone team

Oceniono na 5 z 5

Fantastic customer service

Fantastic customer service. Sorted out issue with my account and processed a refund. Even phoned me back twice! Thank you Jo!!

16 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Claire,

Thank you for taking the time to leave a review.

It's great to hear that Jo was able to sort the issue for you. We'll let pass your review on to her!

Thank you,
The Payzone team

Oceniono na 5 z 5

Fast response from Help & Support

Really nice support when trying to add New Car, responded in a timely manner when I reached out by email. Got a call from the team and all sorted over the phone. Thank you Jo!

13 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Mark,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're delighted to hear you had such a positive experience with Jo on our customer support team. We'll be sure to pass your kind words on to her.

All the best with the new car, safe driving and happy parking!
The Payzone Team

Oceniono na 1 z 5

Had to block them from taking my money

Had to block these lads from taking money from my account. Last time was Dec 2025, now randomly in July 2026 they're trying to take a tenner off me. I parked nowhere.
No way to see or configure this when I log into their website.

7 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Rebulah,

We're sorry to hear about your experience.

The €10 you're referring to isn't a parking charge. It is an automatic top-up of your Payzone account balance, which is one of the payment methods available with our 'Full Access' account. This method maintains a minimum account balance, from which parking transactions and the monthly account fee are deducted. When the balance drops below €10, it automatically tops back up.

To explain our account types, we offer two account options to suit different parking habits:

- Our Full Access account costs €1.29 per vehicle, per month and includes parking, along with access to additional services such as tolling and off-street parking. It also includes partner benefits, such as fuel discounts at Circle K and car wash discounts at Applegreen, with our average customer saving an average of €3.50 a month through these offers.

- Alternatively, our 'Parking Only' account has no monthly subscription and instead charges a €0.35 convenience fee only when you park.

Following customer feedback, we've recently introduced a second payment method for 'Full Access' accounts. Customers can now choose to pay directly from a stored payment card instead of using the Payzone account balance and auto top-up.

If you'd prefer to pay directly by card, you can switch payment method at any time in the app by going to Account > Payment Options. If you don't require the additional services included with 'Full Access' and only use the app for parking occasionally, our 'Parking Only' account may be a better option for you.

Our account options and associated charges are outlined on our website, in the app store listing, throughout the registration process and within our Terms & Conditions before an account is created.

If you'd like us to refund your existing wallet balance and/or switch your account to Parking Only, please contact our customer support team at parking@payzone.ie and we'll be happy to help.

We're sorry your experience wasn't a positive one, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Oceniono na 1 z 5

Would give them no stars if I could

Would give them no stars if I could, it appears you need to read the terms and conditions as they charge a €1.29 monthly fee when you sign up, b aware. It was unclear at the point of signing up to this app that there were 2 options, isn't it ironic that it defaults to the one with a monthly fee, problem is now solved as the app is deleted and if i need to use payzone parking again i will make sure i have coins.

2 lipca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Updated response:

Hi Nick,

Just following your additional points there; just to clarify further. Following customer feedback, we've recently created this additional payment method and as such, we have updated the registration journey so motorists are now presented with both payment options during sign-up. The app doesn't default to either option.

We're sorry to hear we've lost you as a customer. Our aim is to make parking as easy and convenient as possible. We do hope you give us another shot at some point.
___


Hi Nick,

We're sorry to hear you were disappointed by your experience.

We'd just like to clarify that we offer two different account options.

Our 'Full access' account includes parking along with access to additional services for €1.29 per vehicle, per month. We also offer a 'Parking only' account, which has no monthly fee and instead charges a €0.35 convenience fee only when you park.

The account options and any associated charges are outlined on our website, in the app store listing, during the registration process and within our Terms & Conditions before an account is created.

If you have any questions about your account or would like us to help switch you to the account that best suits your needs, please get in touch with our team at parking@payzone.ie. We'd be happy to help.

The Payzone Team

Oceniono na 1 z 5

Huge disappointment, site down for 4 days.

Huge disappointment. I had tried multiple attempts to make payment via Payzone pertaining to St Andrew's International application fees, but to no avail. No whatsapp account available to reach for assistance, and the site has been down for the last 4 days.

30 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Charlie,

We're really sorry to hear you've had a disapointing experience.
We aren't aware of any current issues with our payment platform, so we'd really like to look into what happened for you.

If you could send us a few details about the problem, including any error messages you received, to support@payzone.ie, we'll investigate it straight away and do our best to get things sorted as quickly as possible.

Thanks for bringing it to our attention, and we hope we can turn your experience around.

The Payzone Team

Oceniono na 5 z 5

Easy to use and good customer experience

I've used payzone for parking in Ireland for a number of years and have only ever had one issue in all that time, which also prompted me to write the review. Due to a technical glitch when parking recently I was incorrectly charged for a parking session. I contacted Payzone about it and in had the issue sorted and refunded almost immediately. The nice thing is actually dealing with humans (Thanks Jo!) and not chatbots or webforms. The customer experience as a result of this means I will continue to happily use their service and recommend them.

25 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Dermot,

Thank you for taking the time to share your experience. We love to hear from long time users.

We'll be sure to pass your lovely feedback on to Jo. Our local support team is something we take great pride in, so it's great to hear that it made a positive difference to your experience.

Thank you again for your recommendation and continued support. We look forward to keeping you moving for many more years to come!

The Payzone team

Oceniono na 5 z 5

Change in Email and Password

I logged that I had an issue with my email and password and was contacted by Joe within 5 minutes. She was amazing and sorted the issue. She was incredibly helpful and so friendly.

17 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Andrew,

Thanks for taking the time to leave a review!

Great to hear that you got sorted, and the kind words about Jo too, we'll be sure to pass it onto her, she'll be delighted.

Thanks again,
The Payzone team

Oceniono na 5 z 5

Very efficient at listening to and…

Very efficient at listening to and bringing empathy to error issues even if they were my errors.
Clearly seeking to care for its customers

16 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi there,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're delighted to hear that you found our team efficient and understanding!
You know where we are if you need anything else.

Thanks again,
The Payzone Team

Oceniono na 5 z 5

After 3 hours trying to get sorted Jo…

After 3 hours trying to get sorted Jo saved the day and got me sorted: I can’t thank her enough.
Great service and great patience

15 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Melissa,

Thanks for taking the time to leave a review.

We're sorry to hear it took so long to get the issue resolved, but we're delighted that Jo was able to sort it.

We'll be sure to pass your kind words on to Jo.

Thanks again,
The Payzone Team

Oceniono na 5 z 5

Gold star for Payzone support service

Myself and my husband recently had an issue with our payzone account and couldn't figure out what the problem was or how to fix it. We got in touch with Payzone and organised a call with Jo who was very friendly, patient and efficient and helpful and had the whole issue fixed within 10mins on the phone. Thank you Jo everything is working perfectly again.

15 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Orla,

Thanks for taking the time to leave such a kind review.

We're delighted to hear that Jo was able to help get everything sorted for you and your husband.
Jo will be thrilled to hear your feedback too.

Thanks again,
The Payzone Team

Oceniono na 5 z 5

Changing to new registration

I changed car recently and couldn't find how to change registration to continue using payzone for parking.
Jo from payzone changed it over in jig time after carefully checking my security details first.
No stress at all

15 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Catherine,

Thanks for taking the time to leave a review.

Delighted to hear that Jo was able to get everything updated quickly for you.

Safe motoring with the new car!
The Payzone Team

Oceniono na 5 z 5

I was parking in Galway and initially…

I was parking in Galway and initially thought payment did not process so paid twice. I sent in an email that evening (Sunday) and had a reply Monday morning with a refund processed immediately. Really great customer service.

14 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Sarah,

Thanks for taking the time to leave a review.

Great to hear you got sorted!

The Payzone Team

Oceniono na 5 z 5

Tabrez at Payzone – 5 Stars

Tabrez at Payzone is highly professional, helpful, and dedicated. I initially struggled to get support for my merchant account from the relevant teams, but after connecting with Tabrez, the situation improved dramatically. He addressed the issues efficiently, provided clear guidance, and has remained consistently responsive and supportive throughout. I am sincerely grateful for his prompt and knowledgeable advice. It is rare to find someone who takes genuine ownership of a problem and sees it through to completion, Tabrez is that person.

13 maja 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Sweet Moments,

Thank you for taking the time to share your experience and for your kind words about Tabrez.

We're delighted to hear that he was able to turn things around and provide the support you needed.

We'll be sure to pass your feedback on to him.

Thank you for your continued support,
The Payzone Team

Oceniono na 1 z 5

Scam

Scam, watch out for the auto-top up. it's a scam and they make you jump through mad hoops to cancel it. it should be on the app and they know this, but they are scammers.

10 czerwca 2026
Opinia niezależna
Logo Payzone Ireland

Odpowiedź od Payzone Ireland

Hi Pádraig,

We're sorry to hear about your experience and that you've been left with this impression of Payzone.

To clarify, we offer two account types.

- Our 'Parking only' account option is designed for those who prefer a pay as you go model, with no account balance or auto top-up required.

- We also offer a full account, which provides access to additional services such as tolling and discounts on fuel and car washes. Customers using this account option can choose how they pay, including by account balance with auto top-up or directly from their bank card (no auto top up).

If you no longer wish to use your account, simply email parking@payzone.ie and our team will close it for you and arrange a refund of any remaining account balance.


Kind regards,
The Payzone Team

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej