Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

This place is so inconsistent now its unbelievable. I don't think you get a fair and balanced test, it depends what mood the children working there are in to how your test goes. Avoid if I were you, i... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I can't recommend MOTest Swindon highly enough. Conan, Alli and Kaylene front the house and provide a very warm and genuine welcome at all times. Conan's mechanical knowledge is unrivaled and I will n... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Having my car mot and service carried out is so stressful the week after Christmas, very bad timing! But the guys at motest in Hemel always make it better! They are so helpful professional friendly an... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Having moved into the area in the past 18 months I wanted to use a local garage, rather than travel to where I used to live. Saw recommendations for Aldershot Motest online so I booked in. Whole pro... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Stacja kontroli samochodów
  2. również w kategorii:
  3. Elektryk samochodowy
  4. Naprawa samochodu
  5. Warsztat samochodowy
  6. Wulkanizacja

Napisane przez firmę

Long established as one of the South East’s major MOT testing groups. We are a family owned and run company. Although our name implies MOT testing, we offer much more. Our skills and equipment allow us to offer a wide range of services from fleet maintenance to major repairs or servicing - all at highly competitive pricing. Our philosophy is only to do the agreed work and seek customer approval before any additional work is undertaken. What we seek above all else, is to offer our customers a superior quality of service. We aim to get the vehicle fixed quicker than a main dealer and will always go that extra mile for the customer. We are members of the RMI, Motor Codes, Trust my Garage, and apart from our youngsters going through training, we only employ fully qualified technicians, many with ATA diagnostic certification.


Dane kontaktowe

3,3

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

144 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Odpowiada na 50% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,3

Wszystkie recenzje

(144)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 11

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 5 z 5

Trustworthy and reliable

Car was booked in for Mot at Aldershot branch, failed rebooked with works to be corrected for the following Monday, was completed within a couple of hours. Great service no hidden charges and trustworthy, will be booking in for service when required. Thank you

5 lutego 2024
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for the review, Miranda. Very much appreciated. We look forward to welcoming you into the branch when you next require our services.

Oceniono na 1 z 5

Swindon branch

Swindon branch. I have been using MOTEST for MOT and service for a few years and up until now were satisfied. However my car failed the time before last (in Dec22) and it cost over £350 for it to get through and they put some advisories on the MOT log a couple which looked a bit dubious. Not pleased I took the car to an independent garage in DEC23 for a MOT/service and it sailed through with only a tyre advisory. I feel like I have been taken for a ride. I waited this long to post a review as I wanted to see what the next MOT would show. I won't be using MOTEST again.

28 lutego 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Dear S Gupta,
It is a shame to see this review after your time with our Swindon branch. We can assure you that we carry out MOTs, servicing and repairs with the upmost integrity and any failure or advisory items are genuine. We do not take any of our customers for a 'ride'. We do thank you for the feedback and wish you well in the future.
Thank you

Oceniono na 1 z 5

Scam mechanics Bexhill Motest

Scam mechanics Bexhill Motest

Hi I have contacted you last on 30/11/23 and also on 22/11/23 as per copied email that follows. This is the third time that I have tried to contact you, I had no reply, I am going to look into how to contact the Directors personally, I feel sad they have not even had the decency to say to respond to the email.

"Good afternoon,

I emailed you on 22/11/2023 but I have not received a reply so just wanted to ensure you have received this or shall I be sending this to another head office or department?

"Good afternoon,

We have been using your company for about 5 years. We had 5 different cars, up to recent events we have always find you reliable, fair and reasonable priced.

Recently, we took our dog walking car as usual to your MOT station in Bexhill for his MOT, it had only done 1500 miles since the last MOT at Bexhill branch. We were given a preinvoice for the work that needed doing to pass, it said front and rear box for exhaust pipe because there was a hole in the pipe in the middle, we question this but we're told again we will need to buy the front and back box because of the damage from removing just the back box.
We knew something was wrong so we drove to the nearest Exhaust Centre were they laughed and changed the back box in 20 minutes without going anywhere near the front box.

Also, on the job list was a rear wheel bearing we knew this needed changing and agreed for it to be done however work was stopped because apparently we need a new knuckle, a new knuckle was £350 and they refused to use a used one or one that wasn't from their supplier, we took the car wheel bearing situation to another independent garage where the wheel bearing was changed, no knuckle was needed but admittedly it did say it was a bit of a job undoing it, that was two jobs that we were told that needed to be done that did not need to be done. We then said, well the work has been done, can we now have the MOT? Where we were then told we would have to pay for a new MOT because we had exceeded the days but we only exceeded the days because two of the jobs on the failure list had to be done at two other garages.

We were going to contact an agency concerned: transport, police, etc. But due to your excellent service during the last 5 years we though it is only fair to write to you first. There is clearly something strange happening at your Bexhill garage, please could you look into their working practices? Please could we have a refund for the MOT that we had to have done somewhere else? Please could you give us some reassurance that we can continue using your company. Kind regards

3 listopada 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Motest in Reading booked on Thursday…

Motest in Reading booked on Thursday for friday afternoon, arrived on time, did the mot in time, and no stupid comments on the MOT such as 'undertrays fitted' what car doesn't have undertrays. very profesional and good service been using on and off for 25 years.

19 stycznia 2024
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you very much for taking the time to leave a review. It is very much appreciated.

Oceniono na 5 z 5

MOTEST Farnham were excellent in…

MOTEST Farnham were excellent in sorting out a difficult to source malfunction with the wing mirrors on my Toyota Prius. Keith was particularly helpful at all stages and kept me fully informed on progress.

1 grudnia 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for the review. Brilliant to hear.

Oceniono na 5 z 5

Crawley Motest Highly Recommended

Crawley Motest cannot recommend them enough!
Fantastic service!! Peter is so helpful & excellent customer service. Thank you to the whole team who kindly waited for me to arrive with my SLK for a retest at 5:30 closing time, cannot thank you all enough.

30 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for the review. We are delighted to hear of your experience.

Oceniono na 5 z 5

Motest Crawley are amazing

Just had the MOT for Tesla model 3 done here. I dealt with Peter who was amazing to deal with, great customer service, friendly, knowledgeable and helpful. I even got a coffee while I waited. Highly recommend the Crawley branch !!!!

24 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for the review! Lovely to hear!

Oceniono na 5 z 5

Motest excellent professional.service and advice

Motest BEXHILL are always extremely helpful, welcoming, professional and go out of their way to help. My car wouldn't start,.and they came out, jump started it so I coukd drive it down to them, and replaced the battery all within an hour. Fantastic place. I would recommend them to anybody. Donna Scott-miles

21 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for the review. Very much appreciated.

Oceniono na 5 z 5

On time

Very welcoming nothing is too much, definitely be back, thank you

9 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for the review! Very much appreciated. We look forward to see you next time!

Oceniono na 5 z 5

Great service at Bracknell

Great service at Bracknell, prompt on the ramp. Hassle-free and very quick wait.

2 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for your kind review. Much appreciated.

Oceniono na 1 z 5

Overzealous tester at Farnham

Overzealous tester at Farnham

i would rate you 0 if i could.

Have used Motest for around 30 years. Sadly my local branch in Mytchet closed, and always had an exceptional and honest experience with them.
I chose to stay with Motest and opted for Farnham.
My car is well looked after, well maintained by my independent specialist who has looked after all my cars for the past 24 years. The car was taken to them In full working and driving order.

I was greeted by miserable and rude Keith on reception. Seriously, if you don’t like working in customer services, find a job you like. We don’t need to be greeted by miserable and rude staff.
Onto the tester. What another sad and looking miserable man – with the balding head. He took my keys and said he will do the test. I had a bad feeling about him and 40 minutes later I was proved right.
He came back and failed the car on a handbrake adjustment. But added 5 overzealous advisories. Im all for a safe vehicle but his reasons were pathetic and simply spiteful.

When I took the car away, it started to misfire, the dash illuminated like a Christmas tree went into limp mode. It was horrid to drive. The car hasn’t misfired once since I bought her from new. All of a sudden, these cowboys have her, and she’s misfired and went I pulled over when it was safe to do so, and lifted the hood. One of the cables was loose which I re-plugged in. I restarted the car, and all was fine. Why were they under the hood tampering with stuff. All they need to is look and not touch.

I took the car to my independent garage to resolve the alleged issues. They were shocked when I bought the car to them. The car is well looked after and maintained and covers less than 2000 miles per year.
The handbrake needed a minor adjustment but the independent said it wasn’t enough to cause a failure. They adjusted it in minutes and resolved the advisories also too. I called Keith for a retest. The earliest he could offer me was a whole week away. Now bear in mind they have failed the car, and couldn’t be used. Total inconvenience caused by the overzealous tester. I took the car back and thankfully had a different tester to carry out the re-test who wizzed around and passed it. The miserable tester was there on-looking. I was going to complain to the DVSA, but thought these lot would ignore the advice anyway.

MOTEST – I never use your services again. You have lost a lifelong customer. Disgusting service.

16 października 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Sorry to hear of your experience with us. Please email some more information to willmartin@motest.co.uk and we will investigate this for you.

Oceniono na 1 z 5

Mot test tonbridge

Mot test tonbridge. A very very poor experience had new shock fitted. Alightment was way out never put casing back broke clips unquilfied people working on car paid in full never again will you be used. Car unsafe for road disgusting service should be shut down. Do not use these cowboys reported

27 września 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Dear Debby,
We are sorry to read the negative review of your experience at our Tonbridge garage. We strive to give good customer service and are disappointed with this outcome. We can confirm that the repair was done by a fully qualified (Level 3) technician but agree there was an issue with it, which we did rectify the following day. All we can say on the plastic trim clips is our technician says he did not break them.
We would very much like to speak with you, and would appreciate If you can contact us by email (tonbridge@motest.co.uk) to arrange.
Thankyou

Oceniono na 1 z 5

These guys can't fix a 2019 rangerover…

These guys can't fix a 2019 rangerover claiming they are specialists. They claim to have access to JLR systems but don't even have a wiring diagram the don't fix cars they keep them there for a month or more then charge loads and give the cars back still broken and claim they then can't fix it. I wasn't aloud my car back until i paid got in it after paying and it was still broken went back to reception before leaving and was told that there is nothing more they can do. it was also returned covered in dust inside its a £40,000.00 car treated terrible do not use this garage.

27 października 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Expensive particularly without MOT pass

Took my motorhome in for service and MOT, cost £475, and failed MOT because they couldn't get a warning light off on the dashboard, didn't even get a diagnostic report, This was at B&NES MOT and service centre Locksbrook road, Bath

23 października 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Dear Mr Bacon,
Thankyou for the review. Would you mind letting us know which branch it was you took your motorhome to, so we can follow up on the issue of the warning light.
Please email us at headoffice@motest.co.uk.
***B&NES MOT centre Locksbrook road, Bath is not a Motest branch.***

Many thanks
John

Oceniono na 5 z 5

Lovely staff

I went in for an MOT and the staff were lovely. The process was all very quick but not rushed. I definitely would use this service again and recommend them to anyone.
Thank you so much!

17 października 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for the kind review! Much appreciated.

Oceniono na 5 z 5

Motest Tonbridge

1st time using these, I had never heard of them, only found these out through work colleagues after Halfords Tonbridge messed me around. Will always be using motest from now on, nice friendly and helpful staff.
These really did save the day and got me back on the road in no time.

12 października 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Thank you for the review! Much appreciated.

Oceniono na 1 z 5

Avoid like the plague

Only gave 1 star as it wouldn’t let me give no stars. Took the car in for diagnostic works after having it diagnosed elsewhere. They had the car for 4 days. Was advised that it was fixed after some soldering required on a fan unit. Drove the car out of the garage and lo and behold the engine light came on say get vehicle engine repaired. All they do is lye through their teeth. Car is now going somewhere else to be sorted out. I wouldn’t trust these cowboys with a toy car.

21 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

MOTest Aldershot

Have been using this garage for years, recent expieriences have not been good. Car was in for MOT work, returned with oily foot prints on the floor mat, a flat battery and an incorrect MOT. I had to wait for the floor mat to be cleaned and the car to be jump started. Discovered the full MOT mistake when I got home (after driving it around for half an hour to charge the battery) so called and had to book the car in again for another MOT test. I asked for a refund for the MOT was told they couldn't give refunds without authorisation and that they'd call me by the end of the day. I've never heard back from them.

28 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Been using Motest Bexhill since it was…

Been using Motest Bexhill since it was JustMOTs. Won't be going back. Failed MOT, quoted a price for repairs, agreed and booked it in. Price went up by £200 when I went back for the car! No written quote just verbal. Of course I must have miss heard him. Not happy, won't be going back.
EDIT AFTER YOUR REPLY - Clearly I did not hear your staff member say the actual price. But I don't normally have trouble hearing. There is clearly an issue here, which you do not want to take any responsibility for. Like I suggested on the day, maybe you should provide your quotes in writing. A print out for example. You would have heard that comment on your audio recording right?? On that, you might want to warn your customers that anything they say is being recorded. I think you'll find its illegal otherwise. But then we both know that there is no such thing in place don't we. As for the price of the part, how am I supposed to know what it costs? Although I have had a quick look and found it available cheaper than what you say. I have also checked your invoice and the price you say is inclusive of VAT and not really over £100 at all. At the end of the day, had I known the price was £267 I would have sorted it myself. But in view of this and the fact that you have not shown much in the way of responsibility or honesty, I maintain that I will be using another garage in the future.

19 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo Motest

Odpowiedź od Motest

Dear Mr Bridger
Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry for any frustration that you have experienced. Having looked into your complaint we cannot agree with your claim that we ”overcharged” you by £200.
Your car failed the MOT on an offside rear lower arm which had corroded through. The repair was estimated in front of you by the manager at the desk who verbally told you it was £267. You were present as the manager obtained a price for the part and then pieced together the estimate.
You agreed to have the repair done and returned two days later, when completed and complained of an overcharge of £200. Our guess is that you genuinely misheard the total originally and thought the repair was £67.
The part alone without labour retails at over £100 so £67 was never a realistic price.
We were so concerned about your claim, that we checked our CCTV security cameras to see if we had misquoted you. We can confirm that we have a sound recording of the transaction and the manger quite clearly can be heard saying £267.
Clearly we did not want an unhappy customer and at the time of settlement gave you a 15% reduction on parts & labour as a gesture of goodwill.
We do not want to lose you as a loyal customer, but now you have seen our response I would ask you to reconsider your rating.
Kind regards
John

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej