3 februari een lamp besteld. Mail gekregen dat deze niet op voorraad was en als we geld terug willen of wachten. Ik heb hierop mail gestuurd met de vraag hoe lang de levering op zich zou laten wachten... Zobacz więcej
Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej
Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej
Zobacz, co mówią recenzenci
In de garantietermijn gingber een buitenarmatuur stuk, kan gebeuren. Via email dit aan ledlampshopxl gemeld. Ruim 3 weken stilte. Vervolgens gebeld, men zei: "Oh jeetje, we gaan direct de garantie i... Zobacz więcej
Reakcja na opinię
Bestelling geplaatst word niet geleverd ook niet reageren op emails. Ook geen geld terug. Als je belt krijg je een rare manier bandje. Jammer want heb meerdere bestellingen gedaan en geleverd gekr... Zobacz więcej
alles ging er mis, bij deze zaak nooit bestellen, deze mijnheer ontvangt wel geld maar levert gewoon geen goederen. Daar hebben we een woord voor dat begint met een O en eindigt met R. Aangetekende b... Zobacz więcej
Brak historii zapraszania do wystawiania recenzji
Ta firma nie zaprosiła klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne
Odpowiada na 46% z negatywnych recenzji
Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia
Jak firma korzysta z Trustpilot
Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.
Inni użytkownicy przeglądali również
Geen reactie op mails!
3 februari een lamp besteld. Mail gekregen dat deze niet op voorraad was en als we geld terug willen of wachten. Ik heb hierop mail gestuurd met de vraag hoe lang de levering op zich zou laten wachten. Nooit reactie op gehad. Intussen 5 klachtenmails gestuurd waar ik nooit reactie op heb gehad. Als ze het hier lezen, het gaat over bestelling nr LED83627
Ledlampen zijn kapot en vallen nog…
Ledlampen zijn kapot en vallen nog binnen de garantietermijn. Er wordt niet op mijn mailtjes gereageerd en ze zijn telefonisch niet te bereiken.
Bestelling geplaatst word niet geleverd…
Bestelling geplaatst word niet geleverd ook niet reageren op emails.
Ook geen geld terug.
Als je belt krijg je een rare manier bandje.
Jammer want heb meerdere bestellingen gedaan en geleverd gekregen tot de laatste bestelling .
Slechte communicatie,er word niet…
Slechte communicatie,er word niet gereageerd op mails en ook niet terug betaald zoals afgesproken.
Waardeloze firma
bestelling geplaatst op 12 januari
bestelling geplaatst op 12 januari, nog niets ontvangen in maart! reageren op geen enkele mail! pure oplichting!
graag iedereen die opgelicht is dit te melden op consuwijzer.nl
Oplichters zijn het
Oplichters zijn het, aangifte bij de politie gedaan
Zeer slecht
Zeer slecht, producten worden niet meer geleverd. Geld terug storten is er niet bij. Oplichter let op!!
Geen reactie
Ik krijg vanaf eind vorig jaar 2025. Nog garantielampen. Er zijn er begin dit jaar weer wat bijgekomen. Ze reageren niet op de vele mailtjes. Krijg wel een melding/mail dat het mailtje aangekomen is. En dat er binnen 24 reactie is. Maar dat is niet. En zijn telefonische niet bereikbaar
alles ging er mis
alles ging er mis, bij deze zaak nooit bestellen, deze mijnheer ontvangt wel geld maar levert gewoon geen goederen. Daar hebben we een woord voor dat begint met een O en eindigt met R.
Aangetekende brieven helpt niet , mails worden alleen automatisch beantwoord, terugbellen doet hij ( 1 manszaak) zo ie zo niet. voorlopig ben ik 254 euro kwijt.
HIER NOOIT MEER KOPEN!
Ja, ook bij mij. Dit is de reinste oplichting en wordt via e-mail van alles beloofd. Bestelling van 2 spots, was zogenaamd op voorraad! op 12 november 2025 besteld, na talloze excuses zou men het opsturen. Nog steeds staat op de website dat mijn product op voorraad was. Na weer excuses is dit teruggedraaid en zou men mijn aankoopbedrag terugstorten. Na weer diverse e-mails krijg ik wel bericht met smoesjes. Nu hoor ik niets meer. Het is 16-3-2026 en ik denk er over om nu maar een deurwaarder in te schakelen.
Dit bedrijf is op de rand van een faillissement, dus koop NIETS meer bij dit bedrijf!
Niet geleverde bestelling
Begin januari ledlampen besteld, maar al snel bleek na de betaling dat de ledlampen niet op voorraad waren. Eind januari zouden ze weer op voorraad zijn werd ons keurig gemeld. Inmiddels is het begin maart, en zijn onze ledlampen nog steeds niet geleverd. Telefonisch kunnen we geen contact krijgen, en ook per mail word er gewoon niet gereageerd op tientallen pogingen.
Totaal onbetrouwbaar en ze geven geen reactie.
We zijn vandaag 9 maart. Op 10 februari, ging mijn geld binnen de 1 à 2 werkdagen worden teruggestort.
Zie mijn vorige berichten op deze site.
Ik heb ondertussen reeds verscheidene mails gedaaan, met bestelnummer en mijn bankrekeningnummer.
Niemand reageert en nog steeds geen geld gezien.
Een bedrijf om te mijden als de pest.
Niet of nauwelijks reageren op e-mail…
Niet of nauwelijks reageren op e-mail contact. Besteld artikel niet leverbaar. Maar geen terugbetaling .
Heb op 12 januari wat besteld
Heb op 12 januari wat besteld. Het is nu 4 maart en nog steeds niet in huis. Ze reageren ook niet op mijn mail. Dit is echt niet netjes. Je kan ze nog geen eens telefonische bereiken.
Ledlampshopxl.nl - Een terugbetaling is gebeurd en aankoop geannuleerd
Een terugbetaling is gebeurd en aankoop geannuleerd door de verkoper.
Heeft lange tijd geduurd. Maar voor mij is het in orde.
OPLICHTERS
Zeer slecht, IK WACHT REEDS OP TERUGBETALING SINDS 21 JANUARI VAN GEANULLEERDE BESTELLING GRAAG NOG OPLOSSING +32474971478 Geen reactie meer op mails. Webshop bestaat ondertussen niet meer
onbetrouwbaar bedrijf
Wat is dit voor bedrijf ? Deed in November een bestelling en betaling van Ledlampen - heel wat mailverkeer met als resultaat , lampen nog niet geleverd en bedrag nog niet terugbetaald - niet via telefoon bereikbaar en op mails wordt niet geantwoord - nog nooit meegemaakt !!
Opgelicht?
Zoals veel eerdere berichten hieronder zijn ook wij in afwachting van de terugbetaling.
5 december 25 een bestelling geplaatst, niet leverbaar, keuze geld terug of een alternatief en vervolgens radiostilte.
Slechte zaak
Nog steeds geen levering van de bestelde buitenlampen. 20 Oktober 2025 besteld....
Lees ook de negatieve reviews over deze webshop.
Dag, mijn Led lamp is binnen de garantie van ( 5 jaar ) stuk. Na meerdere emails beslissen ze om mijn Led terug te betalen omdat retourneren te kostelijk was. Vanaf hier begint het verkeerd te lopen, na ( VEEL ) e-mail contact, willen ze zelfs niet meer reageren. Ik ben blijkbaar niet de enige. Dus denk goed na over uw beslissing bij deze shop. GTx.
Doświadczenie Trustpilot
Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.
Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.
Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.
Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.
Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.
Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.
Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.







