Banner for Hunza G Ltd.

Hunza G Ltd. Recenzje 

1449
•
Wynik TrustScore: 4.5 na 5

4,3

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

I had such a lovely experience with Hunza G! Sabeekah who handles my issue was incredibly kind, quick to respond, and genuinely helpful. They helped resolve my issue quickly and smoothly. I really ap... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I had an issue and had to correspond with customer service ..the service and level of courtesy and understanding was exceptional and the “go to” position was to resolve and not dispute . It was so re... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

I’m really disappointed with how much the quality of Hunza G swimsuits seems to have gone downhill over the years. My first swimsuit lasted around 3 years before the elastane eventually started t... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

After purchasing a Hunza G I was so upset when it had lost its colour after 1st time use abroad- I reached out to their customer care and Ruby and Chloe were absolutely amazing! I do not know anywhere... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep ze strojami kąpielowymi

O Hunza G Ltd.

Napisane przez firmę

With modern nostalgia at its core, Hunza G has grown to become an iconic brand synonymous with the beach. Its 80’s roots bringing a cool and contemporary twist to beachwear in powerful hues. With a One Size Fit mantra made possible by figure flattering fabric that flexes to sculpt and support all shapes, the secret to Hunza G is to wear it how you want to.

Hunza G's one size stance is not only an effort to remain an inclusive brand, but also reduces the risk of over-purchased sizing on a commercial level. Ethical and comfortable, each piece will see you through a lifetime and all that it brings – pre, during, and post pregnancy – as well as any other life changes your body goes through. Hunza G places emphasis on timeless pieces that hold the same value today as they will in the future. If looked after carefully, they can be passed down through the generations.

Shop Swimwear

Shop Clothing

Shop Baby & Kids

Contact Us

Our Warranty

Napisane przez firmę

We offer a one-year warranty on orders purchased directly with Hunza G

Dane kontaktowe

4,3

Doskonała

Wynik TrustScore: 4.5 na 5

1 tys. recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 24 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

4,3

Wszystkie recenzje

(1449)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 414

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

No response via Email

I’ve been trying to get into contact for the past two weeks via email regarding an incorrect refund. I am missing a refund for the black swimsuit that I also returned, hoping to re purchase in a different colour.
Order number 325752

16 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Charlotte,

We’re sorry for the frustration caused by the delay in resolving your refund. I can see that you have been in touch with one of our Customer Care agents, and they are currently investigating this for you.

We appreciate your patience while we look into this and hope to have the matter resolved for you shortly.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 1 z 5

Quality completely gone down hill

I’m really disappointed with how much the quality of Hunza G swimsuits seems to have gone downhill over the years.

My first swimsuit lasted around 3 years before the elastane eventually started to go, which I was happy with and is why I continued buying from them. My second lasted barely 2 years, and now my third has lasted just 15 months despite only being worn on two holidays and always being looked after and washed according to the care instructions.

For the price, I just don’t think that’s good enough. I’ve loved Hunza G swimsuits in the past, but unfortunately I won’t be purchasing again. I’ll be saving my money and buying elsewhere in future.

27 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Lily,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience with your most recent swimsuit, particularly given your positive experiences with our products in the past.

We’d really appreciate the opportunity to look into this for you. Please could you reach out to our Customer Care team at customercare@hunzag.com with your order details, and we’ll be happy to review this further with you.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Unfortunately the bikinis i ordered…

Unfortunately the bikinis i ordered after wear became heavily stained.
Their customer service was fantastic.
They listened to my concerns, replied promptly and offered a full refund.
Excellent customer service

23 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Louise,

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re sorry to hear about the staining you experienced with your bikinis, but we’re so pleased our customer care team was able to listen to your concerns and resolve this for you. We really appreciate your kind words about our service and support.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

I had an issue and had to correspond…

I had an issue and had to correspond with customer service ..the service and level of courtesy and understanding was exceptional and the “go to” position was to resolve and not dispute .
It was so refreshing to be received so well when in effect making complaint!The matter was resolved quickly and to my complete satisfaction. I expect this level of service in theory as this is a luxury product but to actually experience the service is something else again! Thank you guys.

19 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Anne,

Thank you so much for your wonderful feedback.

We’re delighted to hear that our customer care team made you feel listened to and supported throughout your experience. It’s important to us that concerns are met with understanding and a genuine desire to find a resolution, so we’re especially pleased we could resolve everything quickly and to your satisfaction.

Thank you for your kind words and for choosing Hunza G.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Great experience with ordering and…

Great experience with ordering and having an issue and Hunza G rectifying it! Seamless process.

21 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Devan,

Thank you so much for your lovely review.

We’re delighted to hear that, despite the issue you experienced, our team was able to resolve it for you and make the process as seamless as possible. We really appreciate you taking the time to share your experience with us.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Helpful and kind customer service

I had such a lovely experience with Hunza G! Sabeekah who handles my issue was incredibly kind, quick to respond, and genuinely helpful. They helped resolve my issue quickly and smoothly. I really appreciated how thoughtful and attentive they were throughout the process. It made a real difference and left me with such a positive impression of the brand!

19 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Dmoo,

Thank you so much for your lovely review.

We’re delighted to hear that Labeekah was able to assist you so quickly and make the process smooth and stress-free. We’ll be sure to pass your kind words on to her. It’s wonderful to know that her care and support left such a positive impression, and we really appreciate you taking the time to share your experience with us.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 1 z 5

Poor quality - won’t last more than a season

I’m now onto my second pair and what I thought was a defect in the first appears to be a systemic issue. Both times my swimmers have gone completely sheer despite following care instructions. It seems that whilst they look nice and hold their shape/ are good to swim in, they won’t last more than a season for quality issues. They simply cannot sustain normal usage, despite the premium price tag. When I wrote to Hunza G both times, they tried to put the blame on me for not following care instructions. Having spoken to friends, their experience with the quality is the same. Warning to anyone considering spending big- it’s not worth it.

19 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Caro,

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m sorry to hear that you’ve been disappointed with the longevity of your Hunza G swimsuits.

We have reviewed the concerns you have raised, and unfortunately, as the care instructions have not been followed, we’re unable to consider the issues as a manufacturing fault. As a result, we’re unable to offer a replacement or refund on this occasion.

We understand that this may not be the outcome you were hoping for, and we appreciate that you have taken the time to share your experience with us.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

I had an issue with one of my costumes and emailed to let Hunza know, the customer service has been phenomenal, my costume has been replaced and the girls were very efficient with the replies, wouldn’t hesitate o ordering again and recommending to friends and family x

3 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Annemarie,

Thank you so much for your lovely review.

We’re delighted to hear that our Customer Care team were able to resolve the issue for you and arrange a replacement so efficiently. It’s wonderful to know you’d recommend Hunza G to your friends and family, and we really appreciate your continued support.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

I love bikinis!

I love bikinis!! So comfortable!!

25 marca 2026
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Alessandra,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear how much you love our bikinis and that you find them so comfortable. We really appreciate your support and hope you enjoy wearing your Hunza G pieces!

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 1 z 5

Extremely shocked at their lack of customer service on a faulty swimsuit

Extremely shocked at their customer service when I notified them of an almost complete colour loss on the bubble gum pink swimsuit as well as elasticity loss in parts, despite following rigidly the care instructions and very light wear. Selfridges refused to refund or replace it despite seeing multiple photos and said it was outside of their 6 month policy for guarantee when it wasn't and I sent them the evidence receipts on that. Hunza G then refused to take responsibility either so I am left with a swimsuit costing almost £200 that is fit for the bin... Selfridges said my only option was to pay myself for an independent analysis of the swimsuit. So please beware buying these expensive swimsuits.. happy to show the pictures of what has happened to mine

20 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Diane,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear how disappointed you have been with the situation and appreciate that this has been frustrating.

We would like to clarify that Hunza G Customer Care can only manage product claims and aftercare for purchases made directly through HunzaG.com. Where an item has been purchased through a third-party retailer, any claim or resolution must be managed by the original place of purchase.

We appreciate that this may not be the outcome you were hoping for, however, we are unable to make exceptions to this policy. Applying it consistently is important to ensure that our approach is fair and equal for all of our customers, regardless of where their Hunza G purchase was made.

We’re sorry that we’re unable to assist with your claim directly and hope you’re able to reach a suitable resolution with Selfridges.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Sehr zufrieden

Sehr zufrieden, alles perfekt, super schneller Versand

25 czerwca 2026
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Christl,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that you’re very happy with your order and that your delivery arrived so quickly. We really appreciate your support and hope to welcome you back to Hunza G again soon.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Great customer service

The parcel was delivered, by royal mail, to my neighbour in error. The team at Hunza G were so helpful in locating it quickly, the swimsuit is amazing and I am vey happy with my purchase. It was my first order and won't be the last one!

1 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Sarah,

Thank you so much for your lovely review.

We’re so pleased our Customer Care team could help locate your parcel and that you’re happy with your first Hunza G purchase.

We’re delighted to hear you love your swimsuit, and we look forward to welcoming you back again soon!

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Customer service is great

Customer service is great ! Thank you again :) And my swimsuit is absolutely amazing :)

1 września 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Anne,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that you’re so happy with your swimsuit and had such a great experience with our Customer Care team. We really appreciate your kind words and support.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

I would have the costume in every…

I would have the costume in every colour if I could. They fit beautifully and are so comfortable. I’ve just ordered the bubblegum pink and can’t wait to wear it on my next holiday. The customer service is also brilliant. You get a message back really quickly which is so helpful.

29 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Becci,

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear that you love the fit and comfort of your Hunza G swimsuit, and we hope you enjoy wearing your new Bubblegum Pink one on your next holiday.

It’s also wonderful to hear that you’ve had such a positive experience with our customer service. We really appreciate your kind words and hope you continue to enjoy your Hunza G piece!

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Amazing customer service

After purchasing a Hunza G I was so upset when it had lost its colour after 1st time use abroad- I reached out to their customer care and Ruby and Chloe were absolutely amazing! I do not know anywhere with such good customer service- I was worried after spending so much, but they were kind and helpful and resolved the issue within a day! Replacement swimsuit I am so happy as I love the fit so much it’s literally perfect! I will definitely be a returning customer!

29 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Rebecca,

Thank you so much for your wonderful review. We’re so pleased to hear that Ruby and Chloe were able to help resolve the issue so quickly and make the experience a positive one for you.

It’s lovely to hear how much you love the fit of your Hunza G swimsuit, and we’re delighted that you’re happy with your replacement. We really appreciate your kind words about our customer care and look forward to welcoming you back as a returning customer.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Utterly exceptional customer service…

Utterly exceptional customer service even when it was an enquiry and not from a direct purchase. What a wonderful attitude to customer’s interest in their products.
Thank you for your time and help!

28 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi R,

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear that you had such a positive experience with our customer service, even before making a purchase.

We truly appreciate your kind words and are always happy to help with any questions about our products. Thank you again for taking the time to share your experience with us.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Very helpful customer service

I had an excellent experience with the customer experience team at Hunza G. Ruby and Chloe were fantastic and so helpful in assisting me with a return, and as I have several pieces from them, I also can vouch for the quality.

27 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Georgie,

Thank you so much for your lovely review. We’re delighted to hear that Ruby and Chloe were able to assist you with your return and provide such helpful service.

It’s also wonderful to hear that you’ve been enjoying your Hunza G pieces and can vouch for their quality. We truly appreciate your continued support and hope you continue to love your Hunza G collection.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Prompt and Helpful Team!

Hunza G support was extremely prompt and gave me helpful insight into the return process and the status of my order!

25 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Nicolette,

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear that our Customer Care team was prompt and helpful throughout your return and in keeping you updated on your order. We really appreciate you taking the time to share your experience with us.

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 5 z 5

Great Brand!

I've always wanted a Hunza G swimsuit and finally purchased myself one, but accidentally entered the wrong house number. Chloe with customer support reached back out to me promptly and addressed the issue. I will continue to purchase from Hunza G because they not only have high quality pieces, but their customer service is top notch.

25 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Ashley,

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled to hear you finally got your Hunza G swimsuit and that Chloe was able to quickly help resolve the delivery details for you.

It’s lovely to hear that you’re so happy with both the quality of your Hunza G piece and our Customer Care. We really appreciate your kind words and continued support, and we look forward to welcoming you back again soon!

Warmest wishes,

Lily

Oceniono na 1 z 5

Lost all elasticity after a handful of wears…

I rarely leave reviews but I feel compelled to leave one for Hunza G. I have had my swimsuit for just over 2 years, it has completely lost its elasticity in many places despite me painstakingly following the care instructions. I have only worn it on a handful of holidays, never wrung it out, carefully hand washed it and laid flat to dry. I cannot fathom that a product that costs this much and is designed to last a long time would be fit for the bin after 2 years. I reached out to customer support and they told me there wasn’t anything they could do to help as my product was out of the year warranty. I have had swimsuits from primark that last years. Nothing should have happened to this swimsuit in 2 years, it’s outrageous. They did offer me a small % off my next purchase but I tried to say that I wouldn’t be willing to buy another very expensive product from hunza, discount or no discount, if this is what happens after a couple of years and not many wears. Looking at other reviews too, I am not the only person this has happened to. Very disappointed at the quality and upset with their customer service too.

25 sierpnia 2026
Opinia niezależna
Logo Hunza G Ltd.

Odpowiedź od Hunza G Ltd.

Hi Caitlin,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We are genuinely sorry to hear how disappointed you are with the condition of your swimsuit and, of course, understand how frustrating it must be to feel that it has not lasted as you expected, particularly after only a handful of wears.

We would, however, like to clarify the reason for our decision. While the swimsuit is unfortunately outside of our one-year warranty period, the main reason we were unable to offer a replacement was that the care instructions had not been followed. Our Hunza G pieces need to be machine washed according to the care instructions provided, rather than hand washed. We appreciate that hand washing may seem like the gentler option, but our specific care guidance is designed to help maintain the fabric's elasticity and integrity over time.

We completely appreciate that this may not be the response you were hoping for, and we are sorry that you have been left feeling disappointed with both the product and your experience with our Customer Care team. We do take feedback such as yours seriously and are always looking at how we can improve both our products and the information we provide around their care.

Thank you again for your feedback, and we are sorry that on this occasion we have not been able to reach the resolution you had hoped for.

Warmest wishes,

Lily

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej