Horse & Hen Recenzje 

84
•
Wynik TrustScore: 3 na 5

3,2

Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Same as others on here, put in an order back in April 2026. No confirmation of dispatch received so I followed this up, they assured me it had dispatched yet couldn’t provide tracking number? I then... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Apprehensive at first as big bags to try. However described perfectly and for my sprockers it's a perfect feed. Already subscribed so I can forget about ordering and it just turns up at the door. Not... Zobacz więcej

Oceniono na 3 z 5

Placed order and after a couple of weeks I contacted company to check delivery and was told there was a delay and I had been informed but unfortunately I couldn’t find any sent email. I was reassured... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

I was looking for a new chicken feed supplier, checking for price, quality, postage costs and delivery time. Horse & Hen came out on top, so I used them and am so glad I did. I placed my order at 13.3... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep zoologiczny
  2. również w kategorii:
  3. Sklep jeździecki
  4. Sklep z drobiem
  5. Sklep z karmą dla zwierząt

Napisane przez firmę

Horse & Hen Country Stores is a family owned company, who have been in the equestrian and pet industry since the 1920's and have over 100 years experience.Our ethos is about offering our customers a friendly, knowledgable experience while still offering value for money and selection.Horse & Hen Supplies Horse Feeds, Poultry feeds, pet food and supplies in Derbyshire, Matlock and nationwide.


Dane kontaktowe

3,2

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

84 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Zaprasza klientów do wystawiania recenzji

Ta firma zaprasza swoich klientów do recenzowania niezależnie czy to dobre, czy złe recenzje

Odpowiada na 31% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,2

Wszystkie recenzje

(84)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 47

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Delivery time was far in excess of your…

Delivery time was far in excess of your stated time,had to buy more from a local source to tye the dogs over, you gave us no notice of ay problem with delivery, had to chase up with emails to find out what was happening with the order, not overly impressed unfortunately

23 lutego 2026
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Hello,

We’re sorry to hear that you feel disappointed.

When you contacted us regarding your delivery, we immediately investigated the issue with DHL and were informed that your parcel had unfortunately been lost in transit. At that point, we contacted you promptly and offered to send a replacement via express delivery. You confirmed that this was acceptable and advised that you were happy with this resolution.

While we appreciate that delays are frustrating, particularly when items are needed urgently, we acted as soon as we were made aware of the issue and took steps to resolve it as quickly as possible.

Thank you for your feedback.

Oceniono na 3 z 5

Good value, prompt response to queries, slow to dispatch items.

I ordered some hemp on this website as it was good value. The hemp took 15 days to arrive, by which time I had run out. Whilst I was waiting I contacted them and they were quick to get back to me and let me know when they would dispatch the item. If you are going to order from this company you need to allow at least double the advertised delivery times.

2 marca 2026
Opinia niezależna
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Hello,

Thank you for taking the time to leave your feedback.

We’re pleased to hear that when you contacted us, we were able to respond quickly and keep you updated on the dispatch of your order. We’re sorry that the delivery took longer than expected and understand how frustrating that can be, particularly when the product was needed urgently.

Delivery times can occasionally be affected by courier delays or stock availability, which is outlined in our delivery information. We always aim to dispatch orders as promptly as possible and keep customers informed if there are any issues.

Thank you again for your comments — they’re appreciated.

Oceniono na 5 z 5

Great price and good delivery.

Great price and good delivery.

23 lutego 2026
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Hello Russell,

Thank you for your review — we’re really pleased to hear you were happy with the price and delivery.

We appreciate your support and hope to see you again.

Oceniono na 1 z 5

Orders just don’t turn up

If I could give this company 0 stars I would. Their subscription service is appalling, orders either don’t turn up or are weeks late. Communication is terrible, I requested to be able to phone them regarding a subscription but this wasn’t possible. In summary a diabolical service.

17 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

We’re sorry to hear that you’re disappointed and we do appreciate you taking the time to leave feedback. We always take customer concerns seriously and aim to resolve any issues as quickly and fairly as possible.

For clarity, we’d like to address a few points raised in your review. Across a total of 13 orders placed with us, one order was partially sent incorrectly. As soon as this was brought to our attention, the issue was resolved promptly with a full refund. The remaining 12 orders were fulfilled and delivered successfully, with no concerns or complaints raised at the time.

We would also like to clarify the point regarding communication. You did have a phone conversation with a member of our team to discuss your subscription, so we’re unsure why it is stated that contacting us by phone was not possible.

Additionally, two bags of Pure Balancer were sent in error. We did not ask for these to be returned, as we understood you needed the food and felt this was the most reasonable outcome in the circumstances.

While we recognise that even a single issue can be frustrating—particularly with subscription services—we feel it’s important that feedback reflects the overall experience accurately. We work hard to provide a reliable service and to resolve any issues fairly and promptly when they arise.

We’re sorry that this experience has left you dissatisfied and remain committed to improving our service wherever possible. Should you wish to discuss this further, we would still be happy to help.

Thank you
Team Horse and Hen

Oceniono na 5 z 5

I love this store!

I love this store! They stock a really great range of products at excellent prices. My customer experience has always been first class, with prompt delivery every time. Thank you Horse & Hen!!

14 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Thank you so much for your lovely review! We’re thrilled to hear you’re happy with our range, prices, and service. Your support really means the world to us — thank you for choosing Horse & Hen! 🐴🐔💛

Oceniono na 5 z 5

Friendly and helpful

Friendly and helpful. Always put the larger or heavier items in my car for me which is great. Competitively priced too.

28 stycznia 2026
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Thank you so much for your kind review! We’re always happy to help and glad we can make things a little easier for you. We really appreciate your support and look forward to seeing you again! 😊

Oceniono na 5 z 5

Purchases on subscription, very smooth delivery!

Purchases on subscription. Very smooth delivery.

26 stycznia 2026
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Thank you for your lovely feedback! We’re so glad to hear your subscription purchase and delivery went smoothly. We really appreciate your support 😊

Team Horse & Hen

Oceniono na 1 z 5

The sales person did not ask if I had a…

The sales person did not ask if I had a Loyalty Card!!

26 stycznia 2026
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Hi Sue,

Thank you for your feedback. We’re sorry if on this occasion you weren’t asked about your loyalty card - our team does their best to ask every customer, though occasional human error can occur.

We’ve reached out to you directly to ensure your loyalty points are added to your account and to resolve this for you.

We appreciate you bringing this to our attention and hope to welcome you back again soon.

Kind regards,

Team Horse & Hen

Oceniono na 5 z 5

100% satisfaction

I was looking for a new chicken feed supplier, checking for price, quality, postage costs and delivery time. Horse & Hen came out on top, so I used them and am so glad I did. I placed my order at 13.30 on a Tuesday and it arrived less than 24 hours later. The corn, layers pellets, grit and mealworms were exactly as described and just like the photos on the website. Postage was free and packaging was adequate with no waste, which is important to me. I was kept well informed by email, from ordering through to delivery. 100% satisfied.

28 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Thank you for such a fantastic review! We’re so pleased to hear that everything from ordering to delivery went smoothly and that the feed arrived quickly and exactly as expected. We’re especially glad our packaging and communication stood out. Thanks for choosing Horse & Hen, we really appreciate it!

Team Horse & Hen

Oceniono na 1 z 5

Do not order from this company then…

Do not order from this company they totally mess you around . You order a product which you need for your animal, you pay the extra delivery charge to get it quickly, then when you finally get a response to email they tell you the product is not in stock over three weeks after ordering !

28 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Thank you for your review - We have tried to link your details to an order but currently cannot find an order for the details - we have requested more information.

Thank you

Oceniono na 3 z 5

Very poor delivery service. Good product.

The product is just as advertised. The hens enjoy it. Posting and deliver were very poor. Mostly due to the courier who sent repeated and conflicting and incorrect messages. Even allowing for the normal holiday delays delivery was very poor. The order was accepted but then no one was available to address the endless and confusing delays. I have had many similar problems with this national courier. I would suggest that a reliable and organised courier be used in future.

30 grudnia 2025
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Hi Iain,

Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased to hear that you’re happy with the product and that your hens are enjoying it.

We were disappointed to receive this feedback, as your order was placed on Friday 26th December (Boxing Day) and dispatched on Tuesday 30th December, which is within our standard two working day dispatch timeframe. It was sent via DHL during the Christmas period, when courier networks were experiencing particularly high volumes, and was delivered on 5th January.

While we appreciate that the courier’s communication caused frustration, this was unfortunately outside of our direct control once the order had been dispatched. We would have welcomed the opportunity to assist further, and we are sorry that this experience has resulted in a review being left on our profile rather than being directed to the courier responsible for the delivery.

We do, however, value all feedback and will continue to review our delivery partners to ensure the best possible service for our customers. Thank you again for your order.

Thank you

Team Horse and Hen

Oceniono na 2 z 5

Disappointing service.

Took over 3 weeks to arrive. Even taking into account the Christmas holidays, this was highly annoying and I had to purchase again from elsewhere as I was going away in the new year and needed to have food ready for my hens before I went. I was given no notification that there might be a delay and that I would have to wait for weeks before delivery. I will definitely be looking elsewhere in the future.

30 grudnia 2025
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Hi Jo,
Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry to hear about your frustration and understand how important it is to have feed ready for your hens.

Your order was placed during the Christmas period, when both dispatch schedules and courier networks were experiencing unusually high volumes. While your order was dispatched within our advertised timeframe, we appreciate that the overall delivery time was longer than expected.

Please note that from mid-December we had a banner on our website notifying customers of extra delivery time due to the holidays. We understand this may not have been immediately visible and regret that it caused inconvenience.

We value your feedback and will continue reviewing our delivery communications and partners to ensure the best possible service for our customers. Thank you again for bringing this to our attention.

Team Horse & Hen

Oceniono na 5 z 5

Very good customer service

Very good customer service, over and above any service I have ever received.

10 stycznia 2026
Opinia niezależna
Logo Horse & Hen

Odpowiedź od Horse & Hen

Hi Hilary,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that our customer service exceeded your expectations. Going above and beyond for our customers is something we take great pride in, and it’s fantastic to know that it made a difference for you.

Your kind words really motivate our team to keep providing the best possible support, and we’re so pleased that your experience reflects the service we aim to deliver. We look forward to assisting you again in the future and hope your hens continue to enjoy their new products!

Kind Regards,
Team Horse & Hen

Oceniono na 1 z 5

Stupidly long wait

Placed an order and paid for over a month ago, specifically as a Christmas present but ordered well in time, still had not received a week before Christmas so I chased the company up and they said it was being dispatched the following Monday for delivery on the Tuesday, it wasn’t, still hadn’t even left them yet, I left it another ten days before chasing them up again, as tracking on shop app still showed as not dispatched, so I contacted them again to ask for a refund as was meant to be a Christmas present anyway, and they said it had already left them and was with DHL, an hour after this conversation I only just get the email from DHL saying ‘we are expecting your parcel’ so clearly that wasn’t true, and they lied to avoid giving me a refund, it’s now been another week and still nothing I know it’s no longer their fault after DHL have received it, but has been awful service

29 grudnia 2025
Oceniono na 5 z 5

Exellent customer service

The communication and customer service is exellent. The rug I bought was a competitive price and exactly as advertised. Will keep horse and hen on my favourites as will purchase goods in future

20 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Avoid for pallet deliveries

Sadly, I would not recommend this company if you are looking to order bedding by the pallet and out of the area.
After waiting almost over a week for shavings and having to contact Horse & Hen for updates (as there is no delivery or tracking details provided) the pallet ended up not being delivered on its due date as the carrier had issues. For this, I was issued a refund for 4 bales as a goodwill gesture, given I had to buy bedding over the weekend to tide my horse over.
When it was confirmed for further attempted delivery, the pallet was then marked as missing in transit. This was 27th October. I was promised a refund in full (minus the 4 bales) It’s now the 23rd NOVEMBER and I’m still yet to receive my refund of over £300.
I contacted Horse and Hen on the 30th Oct and 3rd November as still hadn’t seen a refund notification, but was assured it can take 7-10 days for it to go through. It’s now been 20 days and I still haven’t got a refund through.
Being a small, family run business,
is no excuse for this kind of service. I went elsewhere to Arley Moss, who are also a small, family run business! Pallet arrived within 3 days and with tracking details. Not to mention they contacted me to ensure delivery was successful!
Very disappointed to say the least…have contacted Horse and Hen today for an update as following a dispute with my bank, a refund of £30.40 only is due in my account. No idea what on earth is going on!

27 października 2025
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej