Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 3 z 5

I purchased a Pride Colt Executive mobility scooter from them. Extremely pleased with the scooter, which I received 6 days after ordering. The only downside to this whole experience was the lack of... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Avoid! After a pleasant experience January 2021, I thought we would return for a further purchase.... how wrong was I! Ordered a powerchair with a delivery time frame of 3-4 working days. No contact... Zobacz więcej

Oceniono na 5 z 5

Highly recommended. Excellent service and fantastic range of products. The staff could not have been more helpful in every way and shipped the wheelchair we ordered without delay. They also helped... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Having lots of problems with this company. I get very little response to urgent emails. Bought a scooter its faulty, cant get out because scooter not fit for purpose but they dont care, been weeks... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Dostawca sprzętu dla osób z ograniczoną mobilnością

Napisane przez firmę

We are a GB Based retailer of healthcare, mobility & well-being products. With a mission to ensure we deliver the same level of service you would expect from a local supplier, we can deliver, set-up, demonstrate, repair and maintain our mobility equipment and furniture nationwide at competitive prices.


Dane kontaktowe

3,3

Średnia

Wynik TrustScore: 3.5 na 5

112 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

W ostatnim czasie nie zapraszano do recenzowania

Ta firma nie zapraszała ostatnio swoich klientów do recenzowania, dlatego recenzje mogą nie być w pełni reprezentatywne

Nie odpowiedziano na negatywne recenzje

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

3,3

Wszystkie recenzje

(112)

Liczba recenzji w ciągu ostatnich 12 miesięcy: 7

Napisz recenzję
Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 3 z 5

Brilliant product, terrible customer service.

I purchased a Pride Colt Executive mobility scooter from them. Extremely pleased with the scooter, which I received 6 days after ordering.
The only downside to this whole experience was the lack of communication from them, which is a shame, as the staff I dealt with (especially Kim), were so friendly and helpful. It is also nigh on impossible to reach anyone by phone. I left messages on the answering machine, which I got no matter what time of day I rung. I even resorted to emailing them.
If I were able to contact them easily, I’d have been 100% satisfied.

19 października 2026
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Quality appliances and a first-class…

Quality appliances and a first-class service. My wheelchair is exactly the one I needed. Order information updated from placement until the goods are inside your front door. An absolute delight to deal with. If only all companies were as good as this one.

23 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Glebe Healthcare

Odpowiedź od Glebe Healthcare

Good Afternoon, thank you so much for the kind words. We are delighted to hear all went so seamlessly with your transaction.

Oceniono na 5 z 5

rollator.

I purchased a clearance rollator, Everything is fantastic from the service to the product. I would definitely purchase again.

9 lutego 2026
Opinia niezależna
Logo Glebe Healthcare

Odpowiedź od Glebe Healthcare

Dear Sam, thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to hear you are pleased with our service.

Oceniono na 1 z 5

Dishonest

In response to your response to my review, this email clearly demonstrates that I had no knowledge of the types of bags that were to be dispatched, it was stated that I had received images of the bags so how do you explain the content of these emails?
Dec 2, 2025, 13:02 GMT
Good afternoon Kim,
I hope this email finds you well.
I have received a parcel from RHealthcare, the package contains a rollator bag. However it is not the bag for the dash forearm rollator that I ordered as an replacement for the lost bag by the airline.
Please attach photos as to what I ordered and what I recieved.
To say that I am disappointed is an accurate statement. This bag resembles a cat carrier.
Please can you order the correct bag and arrange collection of this cat carrier.
Kind regards
Sandra
Kim Kyte (Glebe Healthcare)

Dec 2, 2025, 15:19 GMT
Good afternoon,
Sandra, Unfortunately the manufacturer no longer stock the exact same bag but please look at the alternative in the picture attached. Let me know if you are happy with receiving this option and we will send it out at no extra cost and you can retain the one already sent.
Glebe Healthcare
You suggest that I made the selection of the bag,therefore placing me at fault for the unpleasant episode.
As you can see I was willing and very eager for you too have the 1st bag sent out returned to you, you made no attempt to retrieve the bag.
You also suggested that I contact rhealthare, my contract was with Glebe/Mobility South West and not rhealthare, who are the manufacturer that you use.
It would have been prudent for you to ascertain the facts before writing a fully inaccurate response to my experience with Glebe.
As you did not fulfil the order, it is only right that you return the money paid. Yet you seem to think that I gained something free of charge.
The tone of the response is just as I experienced, totally unprofessional and disgusting behaviour you have now added DISHONEST to my experience with Glebe.
You state that my review is not a true reflection of how Glebe operate, I suggest that your response demonstrates exactly how Glebe operate.

19 grudnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 2 z 5

My wife had a wheelchair delivered in…

My wife had a wheelchair delivered in July and has had it 3 months. We was out at the weekend and the wheel has fallen off. If I hadn’t been there my wife could have injured herself. The wheelchair has been picked up and has left my wife housebound with no wheelchair to borrow. I mention this yesterday to the customer service team on a recorded line and was advised there’s nothing that they can do. It’s disgusting leaving a disabled person without a wheelchair and housebound who cannot go out

10 listopada 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

I rarely leave reviews

I rarely leave reviews, but my experience with this company has been incredibly frustrating. I ordered a mobility scooter online for an urgent need, and it arrived over a week later than the promised delivery date — with no updates or explanation during that time.

I contacted customer service multiple times, but getting any useful response was like pulling teeth. I was either ignored or given vague, unhelpful answers. No apology, no compensation, just a lot of waiting and frustration.

When the scooter finally arrived it was in good condition and well packaged but the overall experience left a bad taste. For a product that many people rely on for independence and mobility, this kind of service is unacceptable.

I won’t be ordering from them again and wouldn’t recommend them to others.

20 października 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Outstanding service and after-care

I purchased a Drive Sport Rider, with upgraded batteries and puncture prevention fluid.
Scooter got delivered in a few days directly from Drive, but it arrived without the upgraded batteries. I contacted Glebe and they got it sorted within two days. Also a couple of teething problems with the scooter but again, Glebe sorted everything out very quickly through Drive. Outstanding service

2 czerwca 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

You couldn't find a more helpful and considerate customer service

After purchasing an electric wheelchair from Glebe, we realised that this model just wasn't suitable for my husband; I contacted Glebe, and the company couldn't have done more to reassure us and to find a solution that worked for us. Our situation was complicated by an imminent trip abroad, so we needed to have airline friendly equipment. We visited the site in Chicklade and the staff were superb, making different chairs and scooters available for my husband to try, and thinking of various options and ideas to help. We finally decided to swap the original chair for another model, and drove home happy. I can't thank them enough - living with and caring for someone with mobility impairment can be challenging, and it was obvious that the staff there really cared about us and my husband's needs. Thank you from the bottom of our hearts!

30 maja 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Brilliant customer care

Brilliant customer care. I was surprised to see poor reviews of this company with respect to customer care.
I ordered a rollator from them on 4 April and only got it today 16 May. Not Glebe’s fault. None were left in UK. And this was not helped by 2 bank holidays. They were let down by the manufacturers who attempted to deliver on 1/05 from Germany but obviously mistyped my email so I didn’t get notified by them or Parcelforce.
I was helped at Glebe by Tara, Sam, and most particularly Jane. Jane was particularly good and kept on top of this problem until today, when the rollator finally got delivered. I always had replies to my emails. And they offered to refund. Jane deserves at the very least a bonus!
I have no hesitation in recommending this company and will go to them for my next mobility requirements, and recommend it to my friends. Well done Glebe-and Jane!

4 kwietnia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Dishonest Company and Business Deal

I have been sold a canopy on the 30 August 2024.
With the agreement that this will be made and delivered in 4 weeks, so I should receive it by the 30 September 2024. Order Number 31149

I don't have my canopy and Glebe Healthcare has not been in contact with me to discuss the delay.

I been trying to sort this out, and have called sales 3 times.

First, on the Wednesday 25 of September I was told by Sam, she will call me back, but didn't, so I called again.

Second call: Thursday the 26 of September again Sam told me give me 10 minutes I call you back, but didn't.

Third call: Friday the 27 of September I talked to Ann
she asked me to let her call me back, she did, and told me there is a huge back log.

(Friday at 3pm neither sales nor costumer retention team where available)

Ann told me, she asked someone from the company to get in touch with me to discuss the matter, unfortunately nobody seem to care enough, and I haven't heard from anyone yet.

I wish to resolve the matter in a satisfactory and peaceful manner, but I feel the company is taking advantage on my inability to get through to them and deliberately wasting my time. As a disabled person, there is nothing I can do.

Vera B.

30 września 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

5 star service

From start to finish this company was fantastic would recommend purchasing all mobility equipment from here I ordered a pride gogo endurance max li from the clearance section it was paid for in to instalments due to my partners work trust fund paying for some of it and me the rest and they made it so easy quick and simple. Once paid I had a phone call explaining the next stages and that it would be delivered the next day before 5pm. Following morning I receive an email from the courier giving me a 2 hr window of delivery and he turned up bang on the minute. Great service great company will definitely use again

11 września 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Great customer care !

I ordered a Drive Autofold Elite mobility scooter from Glebe Health Care.It was delivered the next day by an extremely helpful driver from Palletways.
It was advertised as having front and rear suspension.I could not see any sign of the front suspension so I contacted Drive - the manufacturers. Their technical team confirmed the front suspension- almost completely hidden ! The scooter is perfect for my needs and I would have no hesitation in recommending both Glebe Health Care and Drive - very quickly dealt with my enquiry - excellent customer care very worthy of a 5 star review !

23 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 5 z 5

Professional and competent.

Initially there appeared to be a problem with communication, happy to report this was resolved very quickly. The resolution was gladly received, product prebuilt and sent out the following day. Even the delivery driver went above and beyond by helping us to the house with it. Would definitely recommend and use again with confidence. Thanks!

5 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Pile of Cheap Junk !

Paid £1449 for a Double reclining bed from this company and have managed to sleep in it for 2 weeks before it broke. Waited for them to arrange replacement they came and repaired it instead. They spent 30 minutes fixing it then left. Went up sat on the bed and it broke again. Every time you call you get an answer phone. Told them today to get the bed out of my home and return my money. PILE OF CHEAP JUNK

15 lipca 2024
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Expensive mistake!

R
:
R
I want to warn all potential customers that buying without trying out a product thoroughly at home will cost you a lot of money-several hundred potentially! The
'home demo' at £95 arrived 3 hours early when I was still asleep & unable to get much awareness of product- & man moved it outside & back in, so I did not know how hard I would find it. Then it coasts £95 to return it,& you were fined for any marks hugely. I got a witness to check my chair, which had a small scratch on wheel metal- a large chunk of money was taken for this!DONT trust the

15 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Glebe Healthcare

Odpowiedź od Glebe Healthcare

Hi Rosemary, we're sorry that you had a bad experience with us, however your claim that we charged you for damage is provably false and are happy to clarify this with you again:

We did not deduct any money for the damage to the product on it's return.

We only deducted £105 for the return postage, which pays an engineer company to collect from your home as you could not post it back yourself, and the original £95 is non-refundable as this was a paid upgrade to the base delivery fee.

Both of these costs are paid straight to the delivery and collection companies - we make no money on them and have to cover them in the event of a 'tried and unwanted' return.

Like all other online mobility stores, we simply cannot afford to offer free returns on items that aren't faulty. All the delivery and return costs are clearly displayed on our website for customers to review before purchase.

Oceniono na 5 z 5

Couldn’t better it

I ordered a power assisted wheelchair. The information provided was really useful in helping me to decide. It was delivered within a few days by a gentleman who was helpful and informative, taking me through its controls. Yes, you pay extra for that but for a first timer, it’s worth it. The chair is brilliant quality, sturdy, solid but easy to manoeuvre. It will change my life and give me far more independence. Thankyou.

21 listopada 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 3 z 5

Company let down by faulty wheelchair

I found Glebe to have first class excellent service and customer care. The whole process of ordering and delivery were easy and smooth. However, unfortunately the product let me down badly. When it arrived I was overjoyed. I had purchased the ultra comfort. The heated seat worked perfectly as did the leg rest. The backrest was a bit flimsy but was ok. However the first time out it clunked and rattled badly and definitely was not a smooth ride and then I was almost thrown out when the right front wheel caught a very slight protrusion less than an inch in height, on the pavement. The second time I used the wheelchair it was fine other than the loud clunks that it made. I used the heated seat and that was a brilliant feature. My son said he was concerned about the sound it made, but I thought that maybe it was the suspension and I was looking forward to being able to use the elevated leg rest. I was frustrated that my son had to support the back of the chair on low almost flat kerbs. 3rd day out was a nightmare experience. We were only going a very short distance from home as I had an appointment. However about 3 minutes from home the chair almost lost power and juddered then within a second started then repeated juddering and almost stopping. We were half way to my appointment so decided to continue. My son checked the power lead and that seemed ok so we had no idea what the problem was. The chair would go a very short distance then repeat the stalling. Then we had to go down a very shallow slope to the main road where the traffic lights were located. I reduced the power to a slow speed but when I let go of the control as we approached the lights the chair did not stop and I went into a road of incoming traffic. My son swore at me and managed to grab the chair and pull me back and a driver swore at me too. When the lights changed my son pushed me across the road to the other where I attended my interview. I felt very shook up from the experience. After the interview my son turned the power back on and it worked fine other than the loud clunks. Next morning I contacted glebe to return the chair. They gave me a full refund and made the return easy. I feel sad to write this review. It may only be my particular chair with an intermittent fault, or it may be a whole batch. I don't know. If there had not been a fault with my chair they would have received 5 stars.

8 listopada 2023
Opinia niezależna
Logo Glebe Healthcare

Odpowiedź od Glebe Healthcare

Thanks for your kind words and fair review. We are checking the returned model - The ultra comfort is our most popular powerchair by far and we have sold a high number with a low fault rate so possibly there was something wrong with this unit. We wish you all the best in sourcing another chair.

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej