Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 5 z 5

Been ordering from French Connection for a few years now. Quality of clothing is exceptional and unlike other clothing companies their sales are genuine and amazing I’ve have some real bargains! They... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 1 z 5

Ordered what looked like a lovely blue wrap dress. On arrival it was awful. Thin, see through, really poor quality - like something you'd get off a cheap Chinese site. Returned without even trying it... Zobacz więcej

Oceniono na 1 z 5

Customer service on delivery info is non existent. Bought a dress ten days ago and no information on where it's coming from or what courier is being used. My status is currently "awaiting update" what... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Had some difficulty with items arriving and postage, none of which were the customer care team's fault. However, the customer care team have been one of the best I've ever dealt with, always extremely... Zobacz więcej

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep z odzieżą męską

Informacje przekazane przez różne źródła zewnętrzne

Buy mens and womens clothing online at frenchconnection.com. Fashion retail chain for men and women


Dane kontaktowe

3,1

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

446 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 97% z negatywnych recenzji

Zwykle odpowiada w ciągu 1 tygodnia

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Order Not Received + Poor Communication

Placed an order and after a week had passed, I hadn't received said order or received any communication so emailed for an update.
Only after my email to customer support, was I was informed that my ordered items were not in stock so my order was to be cancelled.
Appreciate these things can happen, but disappointed that I was the one to have to instigate the update on my order and consequent refund.

22 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Hello Clare,

Thank you for taking the time to provide your feedback.

The feedback of our customer's is very important to us and we are sorry to see we let you down with communication on this occasion. We will feed this back to our stock team and would like to get in touch with you directly to discuss this further. Please could you update your review with your order number?

Kind regards, French Connection.

Oceniono na 1 z 5

BIG NO to French Connection watches in India

The email id was provided to claim the warranty and how to proceed further. The seller mentioned the warranty was from the brand.
Did not get any support or info on how to proceed further. Just a standard response and no reply on further investigation.
Stuck with a poor quality , non functional watch of French Connection

19 sierpnia 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Hello Laxmi,

Thank you for your review. We are sorry to hear this.

Please could you update your review with your order number so we can look into this further. If you have not purchased the watch directly from www.frenchconnection.com, we are sorry, unfortunately we will be unable to help you further but can direct you to the correct contact.

Kind regards,

French Connection.

Oceniono na 5 z 5

Excellent and super friendly service

Excellent and super friendly customer service from Sarah-Jane in Tunbridge Wells store. I've been in twice now and each time she has gone above and beyond to help. On one occasion she popped into the stock room to hunt for a dress that wasn't on the shop floor because she had a hunch it was exactly what I was looking for. Just had to write a review as a thank you. Brilliant!

26 lipca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Appalling customer service very…

Appalling customer service very disappointing they will not honour discount code will be returning my order

24 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Hello Susan,

Thank you for your review.

We are very sorry to hear this. Our customer service team will honour discount codes where they apply. Please can you update your order so we can check this for you?

Kind regards, TOAST.

Oceniono na 1 z 5

I bought a sale item

I bought a sale item. Noone drew my attention to the fact that if I wanted to return it after trying it on at home, I would not be able to get a refund. I'm now being offered a credit note by the store. This feels like I've been duped and French Connection are holding on to my money ensuring I have to spend it with them. I'm very unimpressed they use this policy and will be put off purchasing from them again, especially in the sale.

10 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Dear Elizabeth,

Thank you for your review.

All store sales items are sold as seen. There is signage at the till points and on all receipts to advise sale items are not eligible for a refund in store. They are subject to exchange or credit notes only.

We are sorry for any disappointment caused.

Kind regards,

French Connection.

Oceniono na 1 z 5

Delivery date is not from date of order. They have washed their hands of the issue

As long as everyone knows that delivery to Ireland takes 10 working days from date of despatch to delivery. Not date of order. I placed an order on 26th June. I just got an email confirmation that it should be due by 12th July.

Per the website. It's 7 - 10 working days. So that would be from Weds 5th - Monday 10th. No???

In response to French Connections reply. Nowhere does it state that the 7-10 working days is not from the date you place the order. It's up to 3 days later when they dispatch the order. Who waits over 2 weeks for an order from the EU these days?
And I might add that I asked French Connection what will happen my parcel as I'm away. To date, they are refusing to answer. Will the courier leave it in the bin or will it go missing? Shocking customer service. They might have mice clothes but not worth this. Totally false advertising

French Connection's solution was to tell me to sort out the delivery with their courier. I asked them to rearrange the delivery as the mess was caused by their delays. They have refused and haven't replied to my mail. So my delivery will most likely end up in the 'green bin' or lost.

5 lipca 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Updated Response:

Dear Gillian,

Thank you for flagging this with us.

You are correct, the guidelines did not say this but we have added 'During busy periods, it may take us a little longer to despatch your items' to prevent further confusion or disappointment.

We are sorry this was not advised at the time you placed your order and will be in touch to refund your shipping cost.

If you have further queries, please could you email us at contact@frenchconnection.com.

Kind regards,

French Connection.


Original Response:

Dear Gillian,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are sorry to hear you're disappointed with our estimated delivery times. As your order was dispatched on 29/06/23, your order should be delivered between Friday 7th July and Wednesday 12th July, which is 7 - 10 working days. During our busier periods, due to the volume of order we receive, there can be a slight delay in dispatching your order. We apologise for this.

If you have further queries, please could you email us at contact@frenchconnection.com.

Kind regards,

French Connection.

Oceniono na 5 z 5

Really Fabulous!

I have always received excellent customer service from French Connection...I shop on their website and I have contacted customer service a couple of times in the past.
Back in March this year I got muddled up with my returns label, so I phoned their customer service and my problem was solved super quickly!
A returns label was emailed to me within seconds and the lady who served me was polite, friendly and very helpful answering my questions.
I was so relieved to have this problem sorted out :-)
I'm sorry for my delay writing this review but thank you so much for everything.
I highly recommend French Connection.

12 marca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Double charged in store - disgusting customer service

Double charged in store. No refund. No assistance to resolve. Told to take it up with the store when I am psychically unable to go into store. Awful customer service. Not provided with any other means/contact details for the store. Will never buy from this brand again. Completely disadvantaging its customers and does not care.

20 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Dear Niamh,

Thank you for taking the time to leave your review.

We are very sorry to this has happened. Our customer service team can take details from you in order to refund you for the additional charge in store.

Please could you email us at contact@frenchconnection.com so we can look into this further for you.

Kind regards, French Connection.

Oceniono na 1 z 5

Don’t honour the price agreed at checkout

I bought two dresses advertised on Facebook for £36. I proceeded to the checkout with both dresses at this price, even the final page amounted to £72.

However, upon confirmation this increased to £88….Luckily I had taken a screenshot of the final amount before completion yet French Connection is asking me for proof of the advert!

This is appalling, it’s your own advert and your own checkout so they should honour the price. Going round in circles with CS despite providing proof.

16 czerwca 2023
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Not helpful customer service

Asked them to change my delivery address as I made a mistake in it.It was straight away after ordering, they got back saying they changed it but in reality they did not. A lot of problems with retrieving it from a difficult neighbour. Not helpful customer service, not efficient apparently. For French Connection review the order number is UK448399

8 czerwca 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Thank you for taking the time to write your review.

We are sorry to hear your address was not changed as advised. Please could you edit your review with your order number so we can get in touch?

Kind regards, French Connection.

Oceniono na 1 z 5

No receipt was included with my order…

No receipt was included with my order parcel so had to use the website to find a way to return items. There was an “Error” on my account page for me to return my items so could not return anything. I message customer service and they said they would process return for me after I sent he details to them. I sent the details to them but they never responded or sent me the return label. Still waiting for a response so will have to go through the whole process again. Very unhappy.

13 maja 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Hi Sarah,

Thank you for taking the time to review.

We are very sorry to hear this. Since 2020 our online returns have gone paperless and all returns are generated through our online returns portal via our website - https://www.frenchconnection.com/pages/returns or through contacting customer service.

So that we can get this resolved swiftly for you, please could you provide us with your order number so we can get in touch?

Kind regards, French Connection.

Oceniono na 1 z 5

Mens Jeans Sizing

there is only one size listed for jeans, no idea if this size is for waist or leg , and now they replied to say the one size on the website is the leg size, while also replying to me on email saying that the one size listed on their website is the waist size !!!!

20 maja 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Thank you for your review.

We can confirm this measurement is the waist.

We are very sorry to hear of your disappointment and will feed this back to our production team who are looking into being able to provide more measurements.

Kind regards, French Connection.

Oceniono na 3 z 5

I have tried to order two dress from…

I have tried to order two dress from French Connection on three occasions.. iI have been onto customer service numerous times but order keeps on getting cancelled..I even call back to answer there security question..what is up with this company.. its a simple order that they can't simply dispatch ???

5 maja 2023
Opinia niezależna
Logo French Connection

Odpowiedź od French Connection

Hi Sarah,

Thank you for your review.

Our orders are subject to additional security checks to reduce fraud and to ensure we are doing our part in keeping our customer's information safe.

We suggest ordering via PayPal as they do the additional checks before the order is sent to us.

Kind regards, French Connection.

Oceniono na 5 z 5

I had a swift response to my question…

I had a swift response to my question but not a happy answer in that there is no apparent reason why Great Plains don't stock size 18 dresses. Really this is prejudice against women who have real bodies and not dieting to size 6 every year to conform. I've always worn Great Plains but not any more.

5 maja 2023
Opinia niezależna

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej