Chociaż nie weryfikujemy konkretnych wypowiedzi, ponieważ opinie recenzentów są ich własnymi opiniami, recenzje mogą zostać oznaczone jako „Zweryfikowane”, jeśli uda nam się potwierdzić, że doszło do rzeczywistej interakcji biznesowej. Dowiedz się więcej

Aby chronić integralność platformy, każda recenzja na naszej platformie—zweryfikowana lub nie—jest sprawdzana przez nasze oprogramowanie działające w trybie 24/7. Technologia ta została zaprojektowana w celu identyfikowania i usuwania treści, które naruszają nasze wytyczne, w tym recenzji, które nie opierają się na prawdziwym doświadczeniu. Zdajemy sobie sprawę, że możemy nie wychwycić wszystkiego, dlatego możesz oflagować wszystko, co według Ciebie mogliśmy przeoczyć. Dowiedz się więcej

Zobacz, co mówią recenzenci

Oceniono na 1 z 5

Fotolijstje voor moederdag gekocht, ging binnen de 2 jaar kapot. Onder garantie gerepareerd. Na jaar weer kapot, zelfde verschijnselen, opnieuw blijven opstarten. Nu niets meer mogelijk. Na op... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 5 z 5

Snel geleverden een platenspeler voor 118 euro had er niet veel van verwacht echter vind ik het geluid best goed dat hoort ook bij dit toestel makkelijk te installeren duidelijke handleiding veel wa... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 3 z 5

Jeg har købt et Denver Bluetooth Smart Watch SW-152 hvor "næsten" alt virker perfekt. Dog er uret af en eller anden grund sat op til kinesisk sprog - har forsøgt at finde ud af at ændre sproget til... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Oceniono na 2 z 5

Kameraet er installeret med Tuya smart app. og virker. Billedet er ok til prisen. Men motion detektion virker overhovedet ikke. Der er tre valgmuligheder for følsomhed. Lav: Registrere ingenting, sel... Zobacz więcej

Reakcja na opinię

Informacje dotyczące firmy

  1. Sklep Hi-fi

Napisane przez firmę

We are Denver® Denver A/S manufactures and sells Denver Electronics, a mass-market consumer electronics brand with over 400 products. Our large catalogue means one-stop shopping for retailers


Dane kontaktowe

2,8

Średnia

Wynik TrustScore: 3 na 5

115 recenzji

5 gwiazdek
4 gwiazdki
3 gwiazdki
2 gwiazdki
1 gwiazdka

Odpowiada na 100% z negatywnych recenzji

Zazwyczaj odpowiada w ciągu 48 godzin

Jak firma korzysta z Trustpilot

Dowiedz się, w jaki sposób pozyskiwane, oceniane i moderowane są ich recenzje i oceny.

Firmy korzystające z platformy Trustpilot nie mogą oferować żadnych zachęt ani płacić za ukrywanie recenzji. Recenzje są opiniami poszczególnych użytkowników, a nie platformy Trustpilot. Dowiedz się więcej

Oceniono na 1 z 5

Ringe smartwatch

Jeg købte et Bluetooth smartwatch i Harald Nyborg i går lørdag d. 2/8. Kommer hjem og vil parrer uret med min tlf. Downloader den tilhørende app, men intet sker. Når jeg åbnede appen stod der i displayet "enheden afbrudt". Så ikke et ur jeg vil anbefale

3 sierpnia 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hej

Vi er kede af at høre uret driller dig, men vi er sikre på vi sagtens kan få det til at fungere.
Det der typisk sker hvis det ikke kan parres i app'en, så er det fordi i kobler uret på Bluetooth. Det skal man ikke, det skal blot parres inde i app'en, og så vil det automatisk fungere.

Hvilken model drejer det sig om?
Du er velkommen til at skrive på: support.hq@denver.eu eller ringe på 86226100, så hjælper vi gerne.

Og så håber vi naturligvis at du vil rette scoren til når du har fået det til at fungere.
Vi er jo ligeså interesserede i at få det til at fungere, som du er.

Mvh
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 1 z 5

Worst brand ever

Worst brand ever, bought a few items everything is the cheapest electronics you can find, believe me temu with 2$ is more quality than this. 0 BIG ZERO

21 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hello

We are sorry to hear you feel that way.

Yes, our products are entry level standard, but we differ a lot from cheap Temu products by having strict production control. (Before, under and after production).
We have full CE and EMC + you have full warranty according to your country rules.

Our vision is to provide consumer electronics to everyone, without having the high price that a-brands have.

But we can stand up for the quality and warranty of the products, just like other well known brands.

Did you have a bad experience? if so, tell us about it, perhaps we can help you out with the issue? That's why we are here.

Best Regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 1 z 5

Truurig Mini hifi set kapot geraakt met zuinig en normaal gebruik

Truurig Mini hifi set via bol. gekocht verkoper: Denver en de veer springt uit de cd dek! ook brak er gelijktijdig een stuk plastic af uit de cd dek! M'n meest favoriete/zeer zeldzame cd/zeer dure cd is hierdoor beschadigd/defect geraakt.De metalen veer inclusief het gebroken stuk plastic knalde elk op de cd! Ik heb deze Mini hifi set pas sinds een aantal maanden MINIMAAL in gebruik.Na levering heb ik de Mini hifi set na controle keurig onbeheerd in de orginele denverdoos bewaard.Ook maak ik nog over bol. reviews ook op trustpilot.Denver dit heeft nog een staartje.Desnoods maak ik politie/juridisch werk van dit probleem.Ook ga ik desnoods m'n bank de opdracht gegeven om het totale aankoop bedrag terug te vorderen.Op andere review websites zal ik ook reviews plaatsen.Dit soort schade mag absoluut niet ontstaan.Ook heb ik GEEN garantieformulier gekregen terwijl dit standaard in schriftelijkevorm in de Denverdoos bijgevoegd moet zitten.Ook de handleiding zat niet bij deze aankoop ook dit MOET standaard in de Denverdoos zitten.Ik heb deze Mini hifi set altijd netjes/met zuinigheid behandeld.Kwaliteit staat bij Denver zogenaamd zeer hoog in het vaandel.Bol. staat erom bekend dat daar veel afgedankte/gebruikte items verkocht worden/vooral veel greize import word er via bol. verkocht.Ik ga het ordernummer opzoeken welicht heb ik dat op papier staan.Ik kocht conditie nieuw,ik kreeg:retourdeal item met kapotte Denverdoos+schade aan de behuizing van de Mini hifi set+verkeerde kleur!+krakende speaker set+cd haperingen,versleten lens dus! Ik betaalde u via internetbankieren dus via het omschrijvingsnummer etcetera kunt u ten alle tijden de aankoop verifiëren.M'n bol. klant acount is niet meer actief maar dat mag geen baad hebben voor u wand ik kan de aankoop bewijzen via screenshots/fotos van m'n internet bankieren/bankafschriften.Ik heb fotos voor u om de schade te bewijzen.Ik wil graag een vergoeding of een vervangend hifi toestel van u krijgen.Eind januari/eind maart 2022 is dit item besteld.Ik heb ook nog de DHL verzenddoos met de collie sticker met codering erop dus ook via die weg kunt u m'n aankoop verifiëren.De nationale ombudsman schakel ik in/acm consuweizer schakel ik ook in elk met toegevoegd schadebewijs/aankoopbewijs.Deze aankoop is puur geld verspilling.Voor zover ik weet heb ik 3 jaar garantie op deze aankoop de 3 jaar zijn nog niet voorbij.De los gesprongen veer is lochish een metalen veer.Het openings dek/cd dek van de Mini hifi set is waar deze metalen veer er spontaan uit sprong tesamen met het afgebroken stuk plastic.Het aller ergste vind ik nog de schade aan m'n zeer dure cd die out of print is.Dit defect aan deze cd heb ik dus puur aan Denver te danken.Uw apparatuur is dus duidelijk niet veilig! Denver als u mij naar eer en geweten helpt dan ben ik berijd om deze inclusief de overige online reviews te gaan verwijderen.Daar waar mogelijk plaats ik bewijzen bij de online reviews.De schade is vandaag ontstaan.De correcte datum van aankoop kan ik op de DHL verzenddoos terug vinden/ook via internet bankieren/bankafschriften.M'n hoofd staat nu namelijk op hol door dit probleem van scade/defect.Ik werk deze review nog bij met de juiste datum die op de DHL verzenddoos vermeld staat.De gegevens via online bankieren die stuur ik u desnoods rechtstreeks digitaal via uw e-mail adres wand ik wantrouw het om m'n betaalgegevens bloot te geven via online reviews.Kwa m'n betaal gegevens Ik zoek eerst uit of me dit persoonlijke schade kan toebrengen,als het geen schade persoonlijk aan me opleverd dan zal ik de betaalgegevens hier in deze review gaan delen met u,veel fraudeurs zijn online actief dus ik neem mezelf goed in bescherming.Ik heb u inmiddels mails gestuurd met schade bewijs/fotos.Desnoods neem ik ook nog via socialmedia contact met u op en wellicht gepaard via openbare klachten/berichten met schade bewijs/aankoop bewijs.Ik heb de cd dek klep altijd netjes behandeld ik liet de cd dek klep altijd rustig omhoog/open komen/ik liet de cd dek klep altijd rustig omlaag komen/afsluiten,dit elk lochisch via de daarvoor bestemde gemonteerde toets.Ik heb uw ontvangst bevestigings e-mail bericht ontvangen ik zal ook uw ontvangst bevestigings e-mail bericht via duidelijke screenshots toevoegen ter bewijs aan alle overige online review die ik plaats op overige online review websites.Ik heb u mails gestuurd met bewijzen via uw Nederlandse e-mail adres/ook via uw Europese/Benelux e-mail adres.Dus ik heb u ook benaderd met bewijzen op uw e-mail adres dat u kenbaar gemaakt heeft via trustpilot.Via uw Europese/Benelux e-mail address heb ik u ook ter bewijs duidelijke screenshots gestuurd van mijn bericht/klacht die ik uw stuurde naar uw Nederlandse e-mail adres

20 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hello sir

Sorry to hear you experience problems with your Music center.
We can see you have written to our Dutch support team. They will answer you (if not done already) and the correspondence will continue there.

We hope you will delete this trustpilot review. They are made to review Denver as a company, not a single product, so it gives a bit of a false score for us.

Thank you in advance.
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 5 z 5

Denver CR-430

Jeg havde købt en Denver CR-430 vækkeur og hold op hvor er jeg glad for det! Den er super praktisk!

12 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hej

Tusind tak for din positive anmeldelse. Oftest bruger folk Trustpilot til de negative ting, men glemmer at skrive de positive oplevelser, så det sætter vi rigtig stor pris på.

Vi håber du får stor fornøjelse af det.

Bedste hilsner
Denver A/S

Morten Pannen
Produkt Specialist

Oceniono na 1 z 5

Smartwatch gekocht voor de dochter

Smartwatch gekocht voor de dochter. Horloge verkiest constant de verbinding met de gsm, het uur verspringt dagelijks meerdere keren, stappenteller wordt random gereset, slaaptekort idem.

Horloge teruggestuurd om te repareren. Na ‘reparatie’, er werd een totaal nieuw toestel opgestuurd met een ander serienummer, blijven de problemen aanhouden.

Denver blijft weigeren het toestel terug te nemen en het aankoopbedrag terug te storten. Ze blijven koppig vasthouden aan een nieuwe reparatie, hoewel het horloge volgens de begeleidende brief uitvoerig getest is na de reparatie…

19 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hello

Sorry to hear that. (to be fair, Trustpilot is to give a company a score, not to advertise about a defective product)

Can you tell us a bit about the watch? Modelnumber?
Brand and model of phone?
Where the problem persists?

We are not the ones that shall take the product back and refund price. That is always the purchase place. (They are also the ones that handle warranty issues)

We will be happy to look into the case if you can send us more info.

Best regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 5 z 5

Mijn ervaring met de Denver Smartwatch (via Kruidvat)

Oké luister, ik had echt nul verwachtingen toen ik die Denver smartwatch kreeg via een actie bij de Kruidvat. Gratis is gratis, dus ik dacht: “Leuk voor erbij, als het niks is, jammer dan.” Maar serieus… ik werd echt verrast.

Ding ziet er goed uit, zit lekker om de pols, en hij doet alles wat ik nodig heb – stappen tellen, m’n hartslag bijhouden, berichten binnenkrijgen, slaap meten. Alles werkt soepel. Ik heb zelfs af en toe vergeleken met een smartwatch van een bekend merk (je weet wel, zo’n dure) en eerlijk gezegd… hij doet er echt niet voor onder. Voor een gratis horloge? Bizar gewoon.

Ik draag ‘m dagelijks, echt blij mee. Alleen laatst… tsja, classic ik… stoot ik ‘m tegen het keukenblad terwijl ik haast had. En bam, meteen een diepe kras op het scherm. Echt balen. Maar ja, ondanks die kras werkt alles nog gewoon top, en ik draag ‘m nog steeds met plezier.

Dus ja: dikke aanrader. Zeker als je ‘m via een actie hebt gekregen, maar zelfs als je ’m zou moeten kopen voor een zacht prijsje – gewoon doen. Verwacht geen luxe luxe, maar wat je krijgt is echt veel meer dan je denkt.

15 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Thank you very much for your kind words about our smart watches.

This is also what we are trying to do.. Sell good working products, at a reasonable price. Simply to get consumer electronics available for everyone.

Best regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 5 z 5

Fantastisk skærm!

Har købt en bærbar skærm fra Denver (PMO-15602) uden de allerhøjeste forventninger, da den var jævnt billig ifht. Konkurrenterne, men jeg er godt nok blevet positivt overrasket! Byggekvaliteten er meget ordenlig, og den kom endda med to USB-C til USB-C kabler OG en mini HDMI adapter! Virkelig fornuftig skærm for pengene. Virkelig en god positiv overraskelse!!

7 czerwca 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hej Oliver

Tak for din positive anmeldelse. Det er vi super glade for. (Det er sjældent vi får positive anmeldelser, folk skriver primært når de er utilfredse :))
Vi er helt enige vedr. PMO-15602. Det er en super praktisk og god skærm.
Jeg bruger den typisk med en laptop, som ekstra monitor, og der er det jo bare super praktisk blot at kunne sætte USB-C kabel i og så får den både strøm of signal.
Har også brugt den til Playstation, og også her performer den bare super.

Vi håber du får en masse glæde af den.

Mvh
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 1 z 5

Bought a door dash camera

Bought a door dash camera, 90% of the time its offline it lags its battery barely lasts and i paid 85$ for it. Tech company that needs to go to 0 chinese products ranging from 2-5$ are better without a doubt.

9 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hello

Very sorry to hear that.
First of all, Trustpilot is a company review page, not to reclaim about an obvious defective product.

With this said, we are of course sorry to hear you experience problems. That is not normal behaviour of these units, but like all other electronics (no matter brand) there can be a defective unit.

The good thing is that there are warranty/right to get repaired, so please contact the purchase place. They always handle warranty and can help you with repair or exchange.

We hope you get a fully working unit, and hope you will change the review at that point.

Best regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 5 z 5

Laat me meteen eerlijk zijn:

Laat me meteen eerlijk zijn:
Ik stond op het punt een halve maandsalaris te dumpen op een iWatch, gewoon omdat ik dacht dat het moest. Want ja, Apple is mooi, strak, duur… en je denkt automatisch: “Dat moet wel het beste zijn.”

Totdat ik via een Kruidvat actie ineens die Denver Smartwatch in m’n klauwen kreeg — GRATIS.
Ik dacht: “Dit wordt zo’n plastic Casio uit 1998 met stappenteller die nooit klopt.”
Boy, was I wrong.

Wat kan deze Denver allemaal? Alles wat een iWatch ook doet:
• Notificaties: WhatsApp, Insta, alles pingt gewoon netjes binnen.
• Hartslagmeter: Werkt prima. (Je weet, na de derde trap op werk wil je toch ff weten of je nog leeft.)
• Stappenteller & slaapmonitor: Helder, overzichtelijk, en eerlijk gezegd… precies wat je nodig hebt.
• Weer, muziekbediening, timer, alarm — alles zit erop.
• Batterij: iWatch moet je elke dag opladen. Deze Denver houdt het met gemak een paar dagen vol.

En het mooiste?
Ik heb er dus niks voor betaald. Noppes. Nada. Gratis uit een Kruidvat spaaractie.
En ja, nu schaam ik me eigenlijk dat ik ooit serieus overwoog om €400,- stuk te slaan op een iWatch… alleen maar voor het logo. Wallahi, kapitalisme had me bijna te pakken.

Conclusie:
Deze Denver smartwatch doet 95% van wat een iWatch doet, voor 0% van de prijs.
Kruidvat, jullie zijn gek — maar op een goeie manier.
Ik ben genezen. Denver 1 – Apple 0.

Edit:
Dear Morten,

Thank you for your kind message.

It’s true — good experiences are rarely shared, while negative ones spread fast. But I truly believe in Denver now. Your smartwatch exceeded my expectations, and I really appreciate the honest, practical approach behind your products.

Lately, I find myself valuing European-made products even more, especially given developments in the US. Keep doing what you do — quality, simplicity, and fairness never go out of style.

Kind regards,
Gökhan

13 maja 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Dear

We are happy to read that you enjoy our Smart Watch.

This is exactly our thought with it. To solve customers demand, without having to pay several hundred Euro.

And we do know it is not an Apple Watch, but we are not trying to be. We want to sell a watch that fulfils the basic demands that most customers have, in a much cheaper but still nice looking unit.

That is our whole strategy actually. "Consumer electronics for everybody".

Thank you for your nice review. Trustpilot are often used for negative reviews, so a positive like this is much appreciated.

Best regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 1 z 5

Worst products in the history of tech.

Worst products in the history of tech.

29 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hello

We are sorry to hear you think that?
And we think it is a bit unfair to be frankly speaking.

Can you tell us why you think this? Have you had a bad experience with a Denver product?

Our products are low priced, entry level models, so they are not comparable with e.g. A-brands, but the price also indicates that, but for most people, they fill out the needs they have.

If you have a Denver product that you have questions for, you are always welcome to contact us on: support.hq@denver.eu

And if you have a product that are defective (that can happen with all electronics), and you still have warranty, then please contact the purchase place. They always handle warranty issues.

Best Regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 1 z 5

Horlogo werkt niet

Horlogo werkt niet, fuctioneerd niet zoals ze zeiden op de website waar we het gekocht hebben.

21 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Jammer om te horen dat je horloge niet werkt.
Het is lastig om te zeggen wat er mis is, op basis van je beschrijving. Het horloge kan een hardwareprobleem hebben, maar het kunnen ook installatieproblemen zijn.

We helpen je graag als je contact met ons opneemt via onze supportmail: support.nl@denver.eu

Je kunt natuurlijk ook teruggaan naar de winkel waar je het gekocht hebt. Je hebt volledige garantie/recht op reparatie.

Best Regards
Denver A/S

Morten Pannen

Oceniono na 1 z 5

Meget dårlig dør video klokke Denver vdb-216

Jeg har fårt en denver vdb-216 dørklokke med kamera i gave. Den en så langsom til at opdage folk der går forbi, at når den tager et billede er der ikke nogen. Det er desværre sjældent den virker, da den har en meget dårlig wifi modtager og den kan heller ikke bevare kontakten til klokken selvom den sidder ved siden af døren. Den skal afmonteres hver uge for at blive ladet op, hvilket jeg finder helt uacceptabelt. Nu er den taget ned og lagt væk. Ps. Signalet fra routeren er helt perfekt og er meget stærkt på andre enheder når jeg tester.

8 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Kære Johnny

Tak for din anmeldelse (som dog er lidt misforstået, da Trustpilot jo er til vurdering af en virksomhed, ikke et enkelt produkt)

Vedr. din VDB-216 klokke. Hvordan hænger den? hvis den hænger et sted hvor personer går forbi tæt på, på den korte led, så er de jo ikke i billedet andet end et sekund eller lignende, og så hurtig er et kamera ikke.
Rent fototeknisk skal den først reagere på bevægelse, så aktiverer den lukkeren i kameraet efter dette og tager billede/video. Dette tager 1-2 sekunder, og ja, så kan man godt opleve at der ikke er noget på billedet.

Det anbefales, med kameraer, altid at sætte dem så personer kommer imod kameraet, for på den måde at være længere i fokus. Ligesom man altid anbefaler ikke at pege direkte mod sollys, da dette også vil give overstyring og hvide billeder.

Vedr. signalstyrken, så kunne det godt lyde som om signalet ikke er for godt (Det kan jo sagtens være super godt indenfor i dit hus/lejlighed, men når det så sidder på den anden side af en mur, så bliver dette signal nedsat en del.

Opladning afhænger af hvor mange gange den har observeret bevægelse. Hvis den hænger et sted hvor der er en masse bevægelse, så vil den bruge strømmen hurtigere end hvis den blot bliver aktiveret 4-5 gange dagligt.
Og på denne årstid hvor der er koldt, bliver batteriet også hurtigere drænet. Sådan er teknologien.
Dette er ikke anderledes med andre mærker.

Endelig KAN der naturligvis være en fejl på din enhed. Vi har solgt adskillige tusinde af denne model, og det er meget, meget få vi har set til reparation. Men ligesom alt andet elektronik, så kan det jo desværre gå i stykker. Der er du meget velkommen til at kontakte købsstedet og få den sendt ind til ombytning/reparation.

Mvh
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 1 z 5

I bought a camera off them

I bought a camera off them, and it is THE WORST THINGS IVE EVER BOUGHT I RARELY POST REVIEWS BUT THIS IS BEYOND EXTREME CAMERA IS 70€ and temu cameras for 5€ have more product in them. disgraceful.

6 marca 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Dear Mr. Vasilev

We are sorry to hear you think one of our products are that terrible.
We would like to help you, if you have any questions about it, or if your camera has a problem (normally our products work totally fine`?)

But it is difficult to help when you don't even write which model you have?

You are most welcome to send us an email: support.hq@denver.eu

Best regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 2 z 5

Jeg købte hos Power en MPS-316

Jeg købte hos Power en MPS-316. Jeg har aldrig oplevet en så dårlig brugs anvisning. Simpel dårligt udført, ikke til at forstå. 👎👎👎👎👎👎

20 lutego 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hej

Det er vi kede af at høre du synes.
Det er jo en ret enkelt model, som ikke har de helt store muligheder, og du er altid velkommen til at kontakte os hvis der er noget du er i tvivl om.
Der er ikke de store funktioner deri, det er jo blot en MP3 afspiller, så du bruger naturligvis Play og spoleknapperne til at afspille og skifte sang, og M knappen for at gå i menuen og lave indstillinger som eksempelvis Equalizer og gentag (repeat) funktion.
Nederste knap "lyd/tilbage" bruges ved at trykke og holde nede for at komme til lydstyrke. og kort tryk for at gå tilbage.

Udover de 16gb indbygget hukommelse, kan du sætte et MicroSD kort i som også er på 16gb for at udvide hukommelsen. Det er vigtigt at dette er formatteret i FAT32 filsystem.

Vi håber det hjælper lidt på forståelsen på produktet, og vil sætte pris på at få lidt flere stjerner, hvis du måtte finde det tilfredsstillende.

Mvh
Denver A/S

Morten Pannen

Oceniono na 1 z 5

Vorig jaar een internet radio gekocht…

Vorig jaar een internet radio gekocht van denver en was daar tevreden over.
Totdat het een paar maanden geleden begon met bufferen en continu verbinding maken. Contact gezocht met denver en mocht het opsturen, dit gedaan en 2 weken later terug en tot mijn verbazing is er niks aan gedaan aangezien de verpakking eromheen nog net zo zat als hoe ik het opstuurde. Contact gezocht met denver en kreeg te horen en na al meerdere keren dat het aan onze verbinding ligt want daar deed ie het zogenaamd prima. Later geen contact meer van denver en contact gezocht met bol.com, van daaruit kreeg ik weer contact met iemand van denver en nu ligt het op eens aan de chip die geen updates meer krijgt maar dat ik het maar via Bluetooth moet regelen via de app van de mobiel.
Dit is niet de bedoeling want daar heb ik hem niet voor gekocht en aangegeven dat ik nog garantie heb en dat ik mijn geld terug wil maar nu geen reactie meer!
Schandalig hoe denver met klanten omgaat en garantie totaal respectloos!
Nooit meer een denver!

24 stycznia 2025
Opinia niezależna
Oceniono na 1 z 5

Ik had een internet radio nodig voor…

Ik had een internet radio nodig voor mijn vriendin. Ik zoeken en ik kwam bij Denver uit. de radio zag er goed uit dus ik hem besteld. In eerste instantie werkte hij goed, maar na een tijdje begon hij steeds uit te vallen en dan begon hij weer te verbinden. Dit gebeurde iedere 5 seconden, ik ga kijken en ja hoor ik had nog garantie, dus een mailtje gestuurd en ze reageerde vrij vlug. Na wat heen en weer gemaild en diverse dingen uitgeprobeerd wat allemaal niet hielp de radio ter reparatie terug gestuurd met de nodige papieren erbij. Na enkele weken kreeg ik hem terug, ik natuurlijk meteen proberen en wat scherts mijn verbazing? formulieren niet ingevuld door hun en niets aan de radio gedaan. het probleem is er dus nog steeds. Ik dacht dat is een groot bedrijf die zullen wel goed zijn. Niets van dat alles, ik heb ze nog enkele mails gestuurd maar daar reageren ze niet meer op. Zeer slechte service en garantie? niets waard. Mijn advies koop een andere internet radio maar niet van Denver.

wat u voorsteld heb ik al gedaan en de radio staat 4 meter van modem vandaan. de mails die ik gestuurd heb zijn naar support.nl-denver.eu gegaan en geen antwoord meer gekregen

Dat is natuurlijk de gemakkelijkste manier om het probleem af te schuiven op de provider. Op mijn vraag voor geld terugave is ook niet gereageerd. Zeer slecht en ik zal nooit meer een denver apparaat kopen.

30 stycznia 2025
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hello

Very sorry to hear that. Can i ask you where you sent the emails, that are not answered?
+ where was it sent to get repaired?

Just got reply from our Dutch support team. They answered you the 28th of January? Perhaps it ended in your spamfilter if you haven't seen.. Please read below.

Beste,

Het spijt ons te horen dat het probleem voor u niet is opgelost. Wij hebben uw radio hier helemaal gereset en een aantal dagen getest. Hij heeft hier goed gewerkt. Het is overigens wel een bekend en recent probleem dat er problemen zijn met internet radio's bij sommige internetproviders zoals onder andere ziggo/kpn. Mogelijk kunt u hier iets over vinden op google bij uw provider, wij adviseren dan ook om even contact te leggen met uw provider of zij daarin iets kunnen betekenen.

Als tweede optie kunt ook een radio APP zoals Nederland.FM op uw mobiel of tablet installeren, uw radiostation kiezen en dan het geluid via Bluetooth afspelen.

Ik hoop dat u begrijpt dat wij u zo goed als mogelijk hebben geprobeerd te helpen met uw probleem.


From what i understand with the dropouts in the music, it might be caused by your Wi-Fi. And internet radio creates a buffer and plays the music via that. If the buffer gets too small because of bad Wi-Fi signal, it can skip and dropout in the music.

This is not an error in the radio. This is how it works when using the internet (you can see the same thing if you stream TV via Wi-Fi and the Wi-Fi speed are not high enough).

Could you try turning off the Wi-Fi router, wait 2-3 minutes and then turn it back on. This clears up used IP adresses and makes it more stable.

+ move the internet radio closer to the router.

Best regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 1 z 5

Har for ca

Har for ca. 1,5 år siden købt en Frameo der pludselig er holdt op med at virke! Den kan ikke finde ud af at tænde på det tidspunkt den er indstillet til. Når man tænder den manuelt er den tændt i ca. en time hvorefter den lukker ned igen!

20 października 2024
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hej John

Det er vi kede af at høre.
Hvis den er 1,5 år gammel, så har du stadig reklamationsret, som vi synes du skal benytte dig af. Det er nemlig ikke normalt at den opfører sig som beskrevet.
Så du skal kontakte købsstedet og høre hvordan du skal gøre.

Når det er sagt, så bruger du Trustpilot på en lidt forkert måde. Den er lavet til at vurdere Denver som virksomhed, ikke for at reklamere for et defekt produkt.
Med det i mente håber vi du vil tilrette din score herinde.

Mvh
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 2 z 5

Cellulare Denver da 34,99 E.

Cellulare Denver da 34,99 E da Euronics: sms okay, chiamate quasi sempre okay, suoneria okay, ma... il Bluetooth è difettoso: si collega ma il telefono allora si spegne e si riaccende da solo: non regge la connessione Bluetooth. Quando la regge, non vi trasfersice alcun audio.
M'è sembrato che per 2 volte non dava l'audio alle chiamate in uscita coll'altoparlante di vivavoce o di quello senza vivavoce.

Aggiunta a seguito della risposta di Denver: mi sono reso all'Euronics di Giarre (CT) ove il gentilissimo signor Paolo ha verificato con me che il Bluetooth non funzionava. Ha allora aperto una seconda! confezione per vedere se fosse un difetto solo del mio cellulare come pretende la Denver ed ha constato un egual difetto (vedere sopra). Concludendo che tutti! i cellulari Denver di questo modello fossero difettosi in Bluetooth inutilizzabile (!) m'ha risarcito integralmente la somma spesa il giorno prima. E m'ha assicurato ch'avvertirà i successivi clienti che tale cellulare non ha di fatto un Bluetooth anche se la scatola dice il contrario. Non è dunque problema eccezionale ma errore (previsto?) di progettazione elettronica.
Per chi non avesse bisogno di Bluetooth (io invece sì) tale cellulare Denver può andar bene e meriterebbe 3 stelle per me se avesse Bluetooth funzionante; s'avesse pure un altoparlante forte con fori sull'involucro come altri, cosa che non ha, più Bluetooth funzionante, gli avrei dato 4 stelle per la sua categoria (economica a tastierino) che io preferisco assolutamente a smartphones ed Iphones.

16 października 2024
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hello

Sorry to hear that you experience problems with the phone you have.
For that, please contact the purchase place, to get it repaired or exchanged.

You do of course have warranty on the product.

With this said, Trustpilot is meant as a platform for giving Denver a score. Not to write about an, unfortunately, defective product. For that we have our support mail, or simply the purchase place.

With this in mind, we hope you will correct the score here.

Best regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 1 z 5

NOOIT IETS KOPEN VAN DENVER

Elektrische kinderstep gekocht maar na 2 uur steppen ging de step kapot. Na vele mails en van het kastje naar de muur gestuurd werd uiteindelijk de step gemaakt na reparatie blijkt de accu kapot te zijn (jullie leveren dus kapotte spullen). Viel onder de garantie alleen was de oplader nu kapot zij beweren de schuld van de klant wegens niet goed inpakken dus of ik even 25 euro kan overmaken anders krijg ik mijn step niet terug. Dit gedaan en na 5 dagen moeten mailen waar mij step blijft, die dag nog gauw verzonden. Gezegd een slechte review te schrijven dus bij deze.

Nu als klap op de vuurpijl is mijn step bezorgd alleen niet door mij ontvangen. Dus de step is weg!

20 września 2024
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hello

Sorry to hear you had a bad experience with the scooter.
We did check the case now, and unfortunately the power adaptor was not packed properly. This caused the power "legs" to bend, and the adaptor is therefore not working anymore.
We can see that you have paid for another adaptor, and the scooter has been sent back to you.
Our Dutch dept. are right now checking where the scooter is, because you write that it wasn't received. This is of course not ok.

Please write to: support.nl@denver.eu for further information. They handle this case directly.

Best regards
Denver A/S

Morten Pannen
Product Specialist

Oceniono na 4 z 5

Tager mange billeder i solskin

Jeg har en udmærket VDB-216 - Video doorbell 1, men når solen skinner, tager den billeder ca. hvert minut, med det resultat at strømmen går ned på 10% i løbet af 2 uger.

Jeg har nu slukket for pir, det virkede ikke at sætte den på minimum, så nu virker den blot når der bliver ringet på.
Jeg har alligevel overvågning.

10 maja 2024
Opinia niezależna
Logo Denver A/S

Odpowiedź od Denver A/S

Hej Erland

Vi er kede af at høre du oplever problemer med dørklokken. Har du prøvet at justere følsomheden på den? (f.eks. sætte den ned på low ved bevægelsessensoren)

Når det er sagt, så kan du godt være ude for at, specielt sol/skygge (eller påvirkning af begge ved eksempelvis et træ) kan aktivere bevægelsessensoren.
Den kan ikke se forskel på om det er et menneske, eller en gren der bevæger sig.

Hvis den også gør det ved lav indstilling, så kan det være man skal overveje at slå bevægelsessensoren fra i dagtimerne, så man blot får notifikationer når der er nogen der ringer på.

Med venlig hilsen
Denver A/S

Morten Pannen

Doświadczenie Trustpilot

Każdy może napisać recenzję na Trustpilot. Osoby, które wystawiają opinie, mają prawo do ich edytowania lub usuwania w dowolnym momencie. Będą one wyświetlane, dopóki aktywne jest konto.

Firmy mogą prosić o wystawienie recenzji za pomocą automatycznych zaproszeń. Te oznakowane jako zweryfikowane, dotyczą prawdziwych doświadczeń.

Dowiedz się więcej o innych rodzajach recenzji.

Wykorzystujemy wiedzę odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz sprytną technologię, aby chronić naszą platformę. Dowiedz się, jak zwalczamy fałszywe recenzje.

Dowiedz się więcej o procesie recenzji Trustpilot.

Oto 8 wskazówek jak napisać świetną recenzję.

Weryfikacja może pomóc zapewnić, że recenzje, które czytasz na Trustpilot są napisane przez prawdziwych ludzi.

Oferowanie zachęt w zamian za pisanie recenzji lub wysyłanie próśb o ich wystawienie w sposób selektywny może wpłynąć na TrustScore, co jest sprzeczne z naszymi wytycznymi.

Dowiedz się więcej